Chlapi ve světě to řeší výměnou filtru za Torques pratelný/Golan, případně tyto dva jako předfiltr a regulátor vymění za bazmek z r1100rt http://www.shop.m...4bc43f0b43 nebo C1. Nevím jak je to s velikostí, ještě jsem to nedělal.
Tak už jsem to vlákno našel. Zdejší člen Gomez použil tento filtr http://www.nd-sko...mster.html kde zakrátil vývody jinak vš OK a to s cenou do 500 Kč i s poštou.
Teď co je lepší, když ventil otevře dříve tj při 3bar a bude nižší tlak v systému nebo později a bude tlak 4bar ? Osobně si myslím, že jistější je mít tlak nižší, protože u starého zaneseného filtru bude tlak taky nižší a motorka jede. Otázka když bude vysoký, i když o 0,5 bar nemůže něco poškodit ?
700 GS, 1100 GS
Trochu popostrčím víš toto téma.
Také by mě zajímalo zda pořídit filtr s ventilem 3 nebo 4 bar?
Někde je tady uvedeno, že 4?
Uvažuji o preventivní výměně na Dakaru 2004, nově přivezeného z Itálie.
Upravil George dne 09.07.2017 20:57
Jezdím mnoho let, ale málo km.
Já do toho taky šel a nelituji. Veškeré pocukávání zmizelo při rozjezdech či konstantní rychlosti. Dokonce i motor má lepší zvuk než před výměnou. Foto starého filtru po rozborce. 38000km.
Mr Oizo přiložený následující obrázek: