ja sem loni resil dost podobnou zalezitost nove GS Rallye vs nove GSA vs neco jete... nakonec se naskytla jeta GSA v tzv. social-packetu jak tomu rikaji vsichni (sorry panove - nafoukanci) takze vybava spociva v tempomatu a pridavnych svetlach do hmly.. zato vsechny 3 kufri... nema to ani ESA podvozek ani bezspojkove razeni... zatim mam najeto neco pres 2000 km a nemuzu si GSA LC vynachvalit jizdni vlastnosti.
Neoblibuju dalnicny presuny a treba uznat ze tempomat je jedna z vychytavek ktere bych se umel vzdat ale funguje hezky vypinani jako takove je cuknutim ale kdyz jenom brnknes do spojky je to OK. Jizdni rezimi jenom road a rain (jeste sem ubrani vykonu neskousel za realneho deste a uprimne doufam ze nebudu muset ale kdyz tak je to tam ... a co je nej ? Moto nema ESA - a sem pro to rad. Vsechno v cem je elektrika se proste driv posere... a pak si vem zivotnost ESA, jak chcipne muzes koupit novou ESA a to je tak vse kdyz prdne klasickej tlumic existuje tak 30 ruznejch moznosti... a to nemluvim o situaci ze ti to prdne nekde na konci sveta... ovsem kdyz ste GS / GSA kupovali jenom na vyjizdky na zmrzlinu tak ESA je to co potrebujete ...
http://nordkapp.webnode.sk
jezismarja. bud mluv cesky nebo slovensky. jednoho takoveho uz tady mame a nevime, jak ho vratit
nikdo ti ESA nenuti - a kdyz se pokazi, stejne dojedes... a priplatek za ESA je relativne smesny, rekl bych, kdyz se zohledni cena motorky...
pod trvalým dohledem
Hlavne ESA tlumic muzes vymenit stejne za tech 30 ruznych moznosti..nikdo te nenuti tam davat pak zas orig. Ja to treba vyhodil a dal jiny mechanicky
Aktualne 1250 GSA HP
No a ja si ESU neviem vynachvalit. Na tripoch po Europe, pre Rubinfota "zmrzlinovych", vie D-ESA velmi dobre vykryt akykolvek druh asfaltu. Od perfektnej kvality az po tankodromy. Tam presne vidno obrovsky rozdiel, ked na zlom asfalte nemusim skoro vobec menit styl a rychlost jazdy. Len prekliknem nastavenie tlmicov. Zvysok skupiny vtedy vacsinou zacne zaostavat.
Uz mam sice miesto origo D-ESA tlmice Tractive(TT), ale aj origo D-ESA fungovala obstojne.
rubinfoto napsal:
ja sem loni resil dost podobnou zalezitost nove GS Rallye vs nove GSA vs neco jete... nakonec se naskytla jeta GSA v tzv. social-packetu jak tomu rikaji vsichni (sorry panove - nafoukanci) takze vybava spociva v tempomatu a pridavnych svetlach do hmly.. zato vsechny 3 kufri... nema to ani ESA podvozek ani bezspojkove razeni... zatim mam najeto neco pres 2000 km a nemuzu si GSA LC vynachvalit jizdni vlastnosti.
Neoblibuju dalnicny presuny a treba uznat ze tempomat je jedna z vychytavek ktere bych se umel vzdat ale funguje hezky vypinani jako takove je cuknutim ale kdyz jenom brnknes do spojky je to OK. Jizdni rezimi jenom road a rain (jeste sem ubrani vykonu neskousel za realneho deste a uprimne doufam ze nebudu muset ale kdyz tak je to tam ... a co je nej ? Moto nema ESA - a sem pro to rad. Vsechno v cem je elektrika se proste driv posere... a pak si vem zivotnost ESA, jak chcipne muzes koupit novou ESA a to je tak vse kdyz prdne klasickej tlumic existuje tak 30 ruznejch moznosti... a to nemluvim o situaci ze ti to prdne nekde na konci sveta... ovsem kdyz ste GS / GSA kupovali jenom na vyjizdky na zmrzlinu tak ESA je to co potrebujete ...
..tak snad budeš vědět něco o tom focení. Ale jestli sis koupil motorku, tak časem se budeš orientovat i v téhle problematice
BMMW R1200GS LC 2014
rubinfoto napsal:
ja sem loni resil dost podobnou zalezitost nove GS Rallye vs nove GSA vs neco jete... nakonec se naskytla jeta GSA v tzv. social-packetu jak tomu rikaji vsichni (sorry panove - nafoukanci) takze vybava spociva v tempomatu a pridavnych svetlach do hmly.. zato vsechny 3 kufri... nema to ani ESA podvozek ani bezspojkove razeni... zatim mam najeto neco pres 2000 km a nemuzu si GSA LC vynachvalit jizdni vlastnosti.
Neoblibuju dalnicny presuny a treba uznat ze tempomat je jedna z vychytavek ktere bych se umel vzdat ale funguje hezky vypinani jako takove je cuknutim ale kdyz jenom brnknes do spojky je to OK. Jizdni rezimi jenom road a rain (jeste sem ubrani vykonu neskousel za realneho deste a uprimne doufam ze nebudu muset ale kdyz tak je to tam ... a co je nej ? Moto nema ESA - a sem pro to rad. Vsechno v cem je elektrika se proste driv posere... a pak si vem zivotnost ESA, jak chcipne muzes koupit novou ESA a to je tak vse kdyz prdne klasickej tlumic existuje tak 30 ruznejch moznosti... a to nemluvim o situaci ze ti to prdne nekde na konci sveta... ovsem kdyz ste GS / GSA kupovali jenom na vyjizdky na zmrzlinu tak ESA je to co potrebujete ...
rubinfoto napsal:
Moto nema ESA - a sem pro to rad. Vsechno v cem je elektrika se proste driv posere... a pak si vem zivotnost ESA
kdyz si chlap umele racionalizuje svoji koupi, vypada to dost blbe...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Ono kdyz chlap ma rad vsechny asistenty a pod. tak to taky vypada blbe
co je spatnyho na tom, ze ma samec rad inovativni veci?
Ty mas treba taky protiprokluz, ze? Akorat co jsem tak zkousel tak radove min kvalitni.. vypina ti jen jiskra, ne?
Vycitas mi, ze mam modernejsi asistent(k)y, nez ty?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xavier napsal:
Ono kdyz chlap ma rad vsechny asistenty a pod. tak to taky vypada blbe
co je spatnyho na tom, ze ma samec rad inovativni veci?
Ty mas treba taky protiprokluz, ze? Akorat co jsem tak zkousel tak radove min kvalitni.. vypina ti jen jiskra, ne?
Vycitas mi, ze mam modernejsi asistent(k)y, nez ty?
Strašně u těchto témat trpím. Vždycky jde o to, koho napadne jak líp toho druhého utlouct správně formulovanou myšlenou. Chytrý jsou tu všichni stejně. Ze zkušenosti ale dobře vím, že př porovnání na silnici, ta rovnost zdaleka, zdaleka neplatí. Nechci se chvástat, ale když odjíždím z pumpy, min. osm lidí z deseti nechám daleko za sebou a většinou se s nimi už nesetkám (obrazně řešeno), ač byli díky mé pokorné nátuře, ještě před několika okamžiky v diskusi u kávy rovnocennými partnery. A mezi soupeře nepočítám jen endura, beru to šmahem. Myslím že umím jet rychle, sorry. Při nasteveném dynamickém režimu jízdy, mi ani v tomto tempu, žádný asistent do ovládání motorky nekecá. Tak dobře je ten systém nastaven. Kdyby všichni chápali, jaké vlastně možnosti elektronika na motorce umožňuje a dokázali je v praxi aktivně a správně používat, pak by byly diskuse o ESA úplně jiný...Chápejte kluci píšu to sem hlavně proto, aby si ty největší chlapáci, co nechtěj aby jim elektronika kecela do řízení, protože si to řídí jako správní motorkáři sami, uvědomili, že většinou jedou příliš velkou plíseň na to, aby měla elektronika jakýkoli důvod zasahovat.
Upravil Pamilton dne 23.03.2018 11:07
BMMW R1200GS LC 2014
Miguel napsal:
Nepleteš si ESA s jízdními režimy? ESA ti opravdu do řízení nijak nekecá, ta jen nastavuje tvrdost tlumičů...
D-ESA no trochu jo... kdyz to napr. tuhne v zatackach atd...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Miguel napsal:
Nepleteš si ESA s jízdními režimy? ESA ti opravdu do řízení nijak nekecá, ta jen nastavuje tvrdost tlumičů...
No a jsme u toho...slovíčkaření... psal jsem obecně o elektronice, která nekecá do řízení, respektive ovládání stroje... Pak následovala poznámka o tom jaká ba byla diskuse o ESA. Měl jsem tedy napsat diskuse např. o ESA. Buď si jistej, že vím přesně o čem píšu...
BMMW R1200GS LC 2014
Miguel napsal:
No, upřímně tahle funkce by se mi líbila nejvíc, měnit výšku za jízdy, jakožto 175 cm vysokému, rajtovat na vysokém a když dojíždím tak snížit...
Světlá výška je závislá na předpětí pružiny a upravuje se jen dle zatížení motorky. Jedeš sólo, s kufry nebo ve dvou. Za jízdy, pokud neshodíš manželku se světlá výška neupravuje, není důvod, pracovní dráha odpružení- zdvihy jsou předem dány konstrukcí tlumící jednotky.
BMMW R1200GS LC 2014
Miguel napsal:
no a teď jsi mě úplně smetl. z benzínky jedu desátej a navíc máš encyklopedické znalosti. nejsem hoden na tebe reagovat....
Kámo já jsem pokornej člověk a nedělám ze sebe chytráka, jen se bráním, když někdo ze mně dělá blbce. Občas, když v práci mám volněji, tak se tu pobavím, to je vše.
Ten dlouhej popis smažu, ať to tu nezaclání....
BMMW R1200GS LC 2014
Ten tvůj první příspěvek tak nevypadal.
Já jsem to pochopil tak, že je diskuse o tom, jestli má smysl ESA na motorce nebo nemá. Tím to začalo. Do toho může přispět každý, jak chce, bez ohledu na tom, jak rychle na motorce jezdí. O tom, že důvod k případné (ne)koupi elektronických systémů je ostrá jízda jsi začal psát ty.
Mně baví offroadové ježdění, ač úplné dřevo, zjistil jsem, že stavitelný podvozek spíš nepotřebuju. A na cestě, obut na zubatých pneu, jezdit rychle nebudu. Celkově mi přijdou vhodnější motorky na ježdění "pilu", než GS, i když to samozřejmě jakožto univerzální stroj, dokáže taky.
A protiprokluz cítím i když jedu poměrně pomalu, takže ano, motorka mi do toho kecá, ale já jsem jí za to vděčný...
pod trvalým dohledem