tak tohle uz umi zamknuti a odemknuti prikrytim proximity senzoru - takze v podstate jak to tlacitko. pripadne otocenim nohama vzhuru, zatrepanim a podobny kraviny. po donate by to melo umet i locknuti hw volume tlacitkem.
Výborná zamykací appka, dík za tip. Zámek zatřepáním vyzkouším zítra, třeba to bude fungovat na vibrace R1100 do držáku "natvrdo" na brýlích :-)
iGO používám mnoho let v autě, poslední Nextgen iGO PAL má motorkářské volby podobné Garminu s prioritou zatáček, typů silnic atp.
iGO mi vyhovuje možnosti skinů a obecně mnoha volbami personalizace. Někoho přehršel položek v menu Setting děsí, já to naopak vítám.
to by melo - u toho zatrepani se da totiz nastavit i senzitivita a na minimu se mi lokne behem rychlejsiho zvednuti telefonu ze stolu. me se zatim libi to zamykani pres proximity, uvidime jak to bude pouzitelny na moto.
já prave driv (mozná 8 let zpatky) taky jezdil v aute jen podle iGO a byl jsem maximalne spokojeny. pak jsem presel na waze a uz jsem u nej nejak zustal.
a ted hledam neco offline co by zvladlo i nejakou sotolinu a pekny silnice. zatim mam natahany offline mapy do lotusu ale zajimam se dal takze díky za tip
Nevím, jak moc má iGO mapy mimo asfalt, volby "off-road navigation" a "unpaved roads" tam jsou. Offline mapy jsou jak od TT tak Here, můžeš mít oboje v telefonu a za chodu přepínat, běžně je najdeš a stahneš na netu.
Zapnul jsem si zamykání potřepáním, dal citlivost na maximum a zamkne to při prosté chůzi :-)
Dnes mě Nomu S10 Pro navigoval asi dvě hodiny, pak hodinku ležel na stole na přímém slunci a taktak se dala udržet ruka na displayi. Chvilku po vyjetí jej zchladil déšť, takže zatím si nesáhl na dno své teplotní odolnosti.
Jiné mobily se mi v autě přehřívaly, řešilo to umístění před výdech klimatizace :-)
SG Note4, i když je v autě chlazený, ztrácí GPS signál koncem dne nepřetržitého provozu. Někdy to narovná restart, později již ne, jen dlouhá pauza s vypnutím GPS.
Upravil Francis dne 09.06.2018 23:07
Včera v dešti otestován zámek dotykovky, funguje to, mám to nastavené na zakrývání proximity sensoru. Drobný nedostatek je, že usnutím telefonu spadne appka zámku a po každém probuzení je nutné manuální spuštění.
Dlouhý čas uspání to neřeší. Nechci se starat o dva mobily, jeden na volání a druhý na navigaci, takže když jdu např. na jídlo nebo ráno k motorce, tak to dlouhý interval před usnutím neřeší. Na čerpačce pro palivo a podobné krátké zastávky nevadí, baterka je velká, je to zamknuté, tak to nechávám svítit.
On zámek dotykovky má i jiné nevýhody. Navigace nabízí dynamicky lepší trasu při změně provozu, se zamknutou dotykovkou to nelze odsouhlasit jedním klikem, což by se dalo i za jízdy. Odemknout, odsouhlasit a zamknout je na delší dobu a v hustém městském docela hazard.