Tygr napsal:
nejlepší je poslouchat,že je 1150 hnusná od někoho,kdo dokáže zrychtovat dvanáctku tak,že vypadá jak cirkusáckej služebák
Mně se například líbí 1150 víc než 1200 a jsem na ni zaměřen...nicméně se tu objevil ještě jeden zajímavej kandidát, MG Stelvio za stejnou cenu o 5 let mladší Nakonec to stejně bude o pocitu po usednutí za řídítka ...
Mně se současná 12 LC líbí fakt hodně. Více sofistikované elektroniky naopak jako mladá generace vítám. Co mě však trápí, tak váha. Pocitově při manipulaci stejně neohrabaný jako můj 1150 adv, ale prostě škoda, že to má zase 10kg nahoru. (1150ADV 253Kg, 1200ADV 256Kg, 1200ADV LC 260Kg). Mimo záznam S1000XR má váhu 228Kg, taky žádný drobeček. BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Mně se současná 12 LC líbí fakt hodně. Více sofistikované elektroniky naopak jako mladá generace vítám. Co mě však trápí, tak váha. Pocitově při manipulaci stejně neohrabaný jako můj 1150 adv, ale prostě škoda, že to má zase 10kg nahoru. (1150ADV 253Kg, 1200ADV 256Kg, 1200ADV LC 260Kg). Mimo záznam S1000XR má váhu 228Kg, taky žádný drobeček.
V tom pripade si muzes koupit G 310 GS tam te vaha trapit nebude.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Spitfire napsal:
Mně se současná 12 LC líbí fakt hodně. Více sofistikované elektroniky naopak jako mladá generace vítám. Co mě však trápí, tak váha. Pocitově při manipulaci stejně neohrabaný jako můj 1150 adv, ale prostě škoda, že to má zase 10kg nahoru. (1150ADV 253Kg, 1200ADV 256Kg, 1200ADV LC 260Kg). Mimo záznam S1000XR má váhu 228Kg, taky žádný drobeček.
V tom pripade si muzes koupit G 310 GS tam te vaha trapit nebude.
ano to jediné by mě na 310gs opravdu netrápilo. Zase týrat těch 34 Little ponies... BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Ahoj Géesáci,
Uvažuji nad nakupem geesa, a řesim zda 1200 gs - 2012, 2013 nebo 800 gs adv.
Mam 175 cm a trochu strach, ze se s 1200 budu prat.
Do nedavna jsem jezdil na fazeru, ale laka me moznost jet dalny vychod Evropy, tak resim do ceho jit a tyhle 2 stroje jsou favoriti. Jen jsem na zadne nejel, tak se chci zeptat, zda mevite kde by se dala masina pujcit treba na odpolko. Koukal jsem ze pujcovna je v Brne, ale za 2.790,- na den kdyz si budu chtir vyzkouset 2 je necelych 6.000 a 200 km ode me. Takze hledam tu, jestli nemate nekdo tipy? Zadarmiko to nechci ale 6tis mi prijde docela dost. Mete prosim nejaky typ?
Dekuji, dekuji!
No viděl bych to spíš na hraně s tím ořezávátkem:-) Rozhodně k němu mám blíž než ke Schwarcenegrovi. Každopádně chci je zkusit, jak mi padnou do ruky obě. Náhodou tip na možnost někde se projet v Královéhradeckém kraji?
Na tvé tělesné proporce jsou obě motky dostí obdobné,1200gs trošku těžší ale výborný motor,800gs netahá odspodu jinak jedou podobně, je lehčí a spotřebou o litr níž a taková udrnčená.je to spíš o ceně,stavu a nájezdu.můj názor
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
jouda1 napsal:
Na tvé tělesné proporce jsou obě motky dostí obdobné,1200gs trošku těžší ale výborný motor,800gs netahá odspodu jinak jedou podobně, je lehčí a spotřebou o litr níž a taková udrnčená.je to spíš o ceně,stavu a nájezdu.můj názor
Souhlas: s nájezdem to vidím kolem 6-8tis/ rok, s tím, že každý rok bych chtěl podniknout aspoň jednu akci typu Albánie, Maroko... něco dobrodružnějšího. A jinak normální jízda vesměs 80% silnice / 20% terén-max
Rossiny napsal:
Souhlas: s nájezdem to vidím kolem 6-8tis/ rok, s tím, že každý rok bych chtěl podniknout aspoň jednu akci typu Albánie, Maroko... něco dobrodružnějšího. A jinak normální jízda vesměs 80% silnice / 20% terén-max
V tom případě si kup nějakou terénní motorku, těch 4800-6400km po silnici se na ní nebudeš zdaleka tolik trápit, jako těch 1200-1600km v terénu s kteroukoli z tebou zmíněných dvou ;-).
Zapomeň to je v holotě, bez padáků a s malou 20l nádrží
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
stejně si vezmeš 12ku,obsah ničim nenahradíš,já chtěl moc 800adv,pak se svezl na nový co má kamarád a zustal u svý báby 12ky a na 800adv se už nechci nikdy ani svést.
BMW r1200gs Adventure 2012 Aprilia Scarabeo 500 light 2013.
BMW C650GT
Honda CB750KZ
Rossiny napsal:
V pondělí se svezu - sice na nový, tak uvidím, jestli to bude reálný nebo úplný ústřel.
A jinak nějaký doporůčo?
Úplný ústřel co ti neřekne vůbec nic ztráta času, chceš lufta dvouvačku od 2010-2013 nejlepší motor a budeš půjčovat vodu LC úplně jinej motor,kterej letí jak řízená střela nesrovnatelné.
Musíš si ujasnit jestli chceš posledního lufta nebo novou vodu nelze srovnávat.
Rossiny napsal:
V pondělí se svezu - sice na nový, tak uvidím, jestli to bude reálný nebo úplný ústřel.
A jinak nějaký doporůčo?
Úplný ústřel co ti neřekne vůbec nic ztráta času, chceš lufta dvouvačku od 2010-2013 nejlepší motor a budeš půjčovat vodu LC úplně jinej motor,kterej letí jak řízená střela nesrovnatelné.
Musíš si ujasnit jestli chceš posledního lufta nebo novou vodu nelze srovnávat.
V tom mam jasno. Primarne mi jde o to, jestli se svou postavou to pro me bude komfortni a nebo jestli poohlizet po necem jinem. Za me je tahle moto favoritka, ale nechci se s tim trapit. Mel jsem moto co mela necelych 190 kg, potrebuju ozkouset zda mi sedne.
Jinak po pravde i kdyz jsem nacetl uz asi tunu materialu, nedokazu do detailu posoudit rozdily. Zatim je v hledacku 2010 - 2013.