Tak ještě jednou. Kde koupím novou motorku bez ABS a protiprokluzu??? Děkuji za odpověď. Nikdo se mě neptal, prostě to tam dávají. Zvyknout se dá i na šibenici. Až pojedu v létě v kraťasech s mladou na kafe /ve skutrovém režimu, jak tomu říkám/, může mi to zachránit prdel... a vo tom to je - jestli to teda pobuřuje, tak to
A/ nekupuj
B/ když to koupíš, tak to vypínej...
P.S. a to začali dávat kontrolu trakce i na ostrá endura!!!
Upravil Miguel dne 21.03.2018 11:10
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:
ty flanďácké blitky jsou totiž přesně o tobě, o tom pravém, kdo má právo jezdit na motorce, dělá to jediným správným způsobem a všichni ostatní jsou pózéři, dementi, snobi a bůhví co ještě...
ostatní si koupili GS aby machrovali ale ty oceňuješ jeho jízdní vlastnosti a umíš je využít na rozdíl od ostatních...
jednoduchej... že neumíš argumentovat a jenom se urážet a ukřivdit, to už je zde všeobecně známo , ale že neumíš ani číst... až na bibli teda... to je celkem novinka... ale tak hlavně, že je ti dobře a zase sis vykonstruoval něco k umravňování... na to seš expert
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hicks napsal:
...ze by darek pro vypasane kluky...?
Možná je to ta moje objednaná ale asi ne já ji mám s tabletem v Č.Bu
to je fotka z unora 201TRINACT.
Upravil hicks dne 21.03.2018 11:24
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jste si krásně vyměnili názory a už běžte něco dělat.......ptáci
Je krásný jak každý bojuje za pravdu svou. Důležité, že jen slovem a nemlátíte se u toho po palici.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Nikde ... kdybys nebyl ****, tak by sis přečetl, co jsem psal...
Prakticky jsem obhajoval moderní technologie a postupy BMW od předchozí kritiky v tomto vlákně.
Následně jsem se zmiňoval o tom, že některý technologie jsou už neodmyslitelný a povinný (to ses mohl taky dočíst výše, kdybys ovšem neměl neodolatelnou touhu se urazit a vztáhnout vše na sebe, což ti asi zakalilo zrak... pro tebe standardně)
... a teď pro pomalejší ještě teda dodám, že všechna ta nabídka BMW, je otázkou poptávky...
pro ještě pomalejší... kdyby to lidi nechtěli, tak to tam není
... a jsme zpátky u pozérství ....a to aniž bych zmínil tvoje jméno
protože tohle všechno se odehrálo, ještě když jsi byl chudej a neměl na GS v plný palbě
Nic méně dál vývoj pokračuje a dál jeho směr značně určuje pozérství, protože jak známo, ti nejvíc řvou a svadí svoji neschopnost na chybu motorky... to je to, o čem jsem psal
Jestli pořád nechápeš, tak je mi líto, ale líp už to podat neumím... tak se klidně ukřivdi... stejně to máš takhle rád
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
joe napsal:
Tak jste si krásně vyměnili názory a už běžte něco dělat.......ptáci
Je krásný jak každý bojuje za pravdu svou. Důležité, že jen slovem a nemlátíte se u toho po palici.
JO!
Upravil hicks dne 21.03.2018 11:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xylem napsal:
tak nevim jestli by misto tech asistentu nebylo lepsi si priobjednat radsi predni kolo .......... ; )
mmch kdyz uz jsme u tech asistentu... vzhledem k sirsi pneumatice u LC je podstatne tezsi to utrhnout z asfaltu... i pres ten narust vykonu.
Upravil hicks dne 21.03.2018 11:49
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nikde ... kdybys nebyl ****, tak by sis přečetl, co jsem psal...
Prakticky jsem obhajoval moderní technologie a postupy BMW od předchozí kritiky v tomto vlákně.
Následně jsem se zmiňoval o tom, že některý technologie jsou už neodmyslitelný a povinný (to ses mohl taky dočíst výše, kdybys ovšem neměl neodolatelnou touhu se urazit a vztáhnout vše na sebe, což ti asi zakalilo zrak... pro tebe standardně)
... a teď pro pomalejší ještě teda dodám, že všechna ta nabídka BMW, je otázkou poptávky...
pro ještě pomalejší... kdyby to lidi nechtěli, tak to tam není
... a jsme zpátky u pozérství ....a to aniž bych zmínil tvoje jméno
protože tohle všechno se odehrálo, ještě když jsi byl chudej a neměl na GS v plný palbě
Nic méně dál vývoj pokračuje a dál jeho směr značně určuje pozérství, protože jak známo, ti nejvíc řvou a svadí svoji neschopnost na chybu motorky... to je to, o čem jsem psal
Jestli pořád nechápeš, tak je mi líto, ale líp už to podat neumím... tak se klidně ukřivdi... stejně to máš takhle rád
ach jo. přišlo se na to, že tyhle asistenční systémy dokážou snížit nehodovost a tak se zavedly. a z automobilů přešly do motorek. nic víc v tom není. většina lidí v tomhle vláknu napsala, že jim občas zachránily zadek. kdo nepotkal po zimě štěrk v zatáčce, olejovou skvrnu, komu nedal přednost někdo v autě? potká to skoro každýho. nevím, co je na tom špatnýho. a nikdo si to tam nedává kvůli výkonu motorky, protože jet nebezpečnou rychlostí dokáže i skůtr.
osobně by mi nevadil ani asistent rozjezdu do kopce. plně naložený brzdit jednou nohou, druhou řadit, jednou rukou držet plyn a druhou spojku, je toho docela dost naráz. s naloženýma kuframa a spolujezdcem to může pomoct a necítím, že by to ze mě dělalo dementa...
pod trvalým dohledem
Nikde ... kdybys nebyl ****, tak by sis přečetl, co jsem psal...
Prakticky jsem obhajoval moderní technologie a postupy BMW od předchozí kritiky v tomto vlákně.
Následně jsem se zmiňoval o tom, že některý technologie jsou už neodmyslitelný a povinný (to ses mohl taky dočíst výše, kdybys ovšem neměl neodolatelnou touhu se urazit a vztáhnout vše na sebe, což ti asi zakalilo zrak... pro tebe standardně)
... a teď pro pomalejší ještě teda dodám, že všechna ta nabídka BMW, je otázkou poptávky...
pro ještě pomalejší... kdyby to lidi nechtěli, tak to tam není
... a jsme zpátky u pozérství ....a to aniž bych zmínil tvoje jméno
protože tohle všechno se odehrálo, ještě když jsi byl chudej a neměl na GS v plný palbě
Nic méně dál vývoj pokračuje a dál jeho směr značně určuje pozérství, protože jak známo, ti nejvíc řvou a svadí svoji neschopnost na chybu motorky... to je to, o čem jsem psal
Jestli pořád nechápeš, tak je mi líto, ale líp už to podat neumím... tak se klidně ukřivdi... stejně to máš takhle rád
To jsou dobrý závěry svádět to na pozerství. Není to spíš tím, že chtěj držet krok s konkurencí nebo ji i předehnat ? nebo snahou o větší bezpečnost? Zvýšit tím svoje prodeje? Proč by to mělo být pozerství. Všechny ty technologie přeci mají svůj smysl a ne to že jsi drsnák a nepotřebuješ je. to jako že je potřebuje jen pozer ?
Jahn
je to proste vyvoj, cely svet i zivot se meni a zrychluje, logicky se to tyka celeho spektra prumyslu a nejen prumyslu ......
pokud je tu rec o asistentech, neni to jen vsechno z hlavy vyrobce motorek, ale samozrejme je do toho tlaci i dodavatele, taky chteji vyrabet vice a lepe a logicky jim vsechny mozny veci nabizeji ....
vyvyjime tu veci do prototypu dnes a denne a proste se vsichni motoristi budou muset smirit s budoucnosti - vicemene bez rizeni (nejen technika, bezpecnost provozu, spotreba ale i legislativa..), vicemene na vodik, vicemene jezdici tablet a vicemene vlastnenej buhvikym .....
a do te doby (bohuzel ne prilis vzdalene) budme radi za diskuze o asistentech prokluzu vs pure dvouventil : ))
ja sem za asistenty rad, protoze jezdim porad a vsude (neni nad zacinajici destik ve meste a koleje, nez ten mokrej prach splachne poradnej dest) a stejne tak rad vytahnu ven kachnu (kdo nevi taky boxer, tak me nekamenujte) kde je asistent akorat prerusovac blinkru a CLko na foun .....
xylem napsal:
vyvyjime tu veci do prototypu dnes a denne a proste se vsichni motoristi budou muset smirit s budoucnosti - vicemene bez rizeni
s timhle bych byl opatrnej.. jak to porad netrenujes (rizeni), tak straslive zakrnis.
Urcite pocitam s ruznejma protikoliznima systemama, co te nepustej za nejakou hranu... ale vylozene prestat ridit by znamenalo deb.ilizaci populace. IMHO.
---
jinak ale cca souhlas s prispevkem.
Upravil hicks dne 21.03.2018 13:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
S tím dohadováním o pozérství a pravém motorkaření mě fakt bavíte. Zvlášť Mr GS. Doporučil bych film "Divočáci (Wild Hogs)" - na konci filmu to Peter Fonda velmi pěkně shrne. Jezdím na motorce už přes 27 let. Vystřídal jsem jich mnoho. Najezdím minimálně 10 tis. ročně - poslední dobou spíš víc. Poslední (ne velkou naštěstí) havárku jsem měl před 25 lety. Co chci říct... Mám GS se vším co jde. Když jedu sám, když chci blbnout - vypnu si, co chci. Když jedu s manželkou na výlet, třeba do Alp, zaprší, celkově silnice kloužou jako prase... jsem neskutečně rád, že tam ty asistenty jsou. Dovolí mi to si v klidu užívat jízdu, nejet se staženou prdelí a bát se o zdraví mé nejdražší. Uměl bych to jet samozřejmě i bez asistentů, ale ten klid a pohodu, co to dodá, je k nezaplacení. Tolik k mému pozérství.
xylem napsal:
vyvyjime tu veci do prototypu dnes a denne a proste se vsichni motoristi budou muset smirit s budoucnosti - vicemene bez rizeni
s timhle bych byl opatrnej.. jak to porad netrenujes (rizeni), tak straslive zakrnis.
Urcite pocitam s ruznejma protikoliznima systemama, co te nepustej za nejakou hranu... ale vylozene prestat ridit by znamenalo deb.ilizaci populace. IMHO.
---
jinak ale cca souhlas s prispevkem.
to asi zakrnis, jenze ono nebude co zakrnovat ..... deti nasich deti budou mit problem legalne ridit protoze to proste bude spolecensky neprijatelny (duvody sem psal) a budme radi ze se to nebude tykat uz i nasich deti ....... proste tahle zmena pride at se to libi nebo ne, stejne tak ze skonci klasicky banky, nebo pojistovaci, spousta pravniku, o ruznych jednoduchych pracovnich cinnostech nemluve, atd. a vsechno to bude (je) rychlejsi nez se zda, staci aby cokoliv noveho bylo pro uzivatele pohodlnejsi, nebo levnejsi a prijme to (mluvim o mase lidi, ne jednotlivcich, zaplat panbuh za ne) bez jakychkoliv vyhrad a s nadsenim ...... staci se zamyslet nad tim jak se chovame nekde na vratnici kdyz se mame vratnymu prokazat obcankou (vzdyt na to nemaji narok !!, hruza diskriminace !! .... blabla) a porovnat to s jakym nadsenim odevzdavame soukromym gigantum otisky prstu a ted uz i obliceje, info o platbach, poloze a ostatnich udajich nemluve ......
ja tyhle marxisticke post-apokalypticke vize nesdilim... spis to vidim na valku... se slunickama a/nebo machometanama.
chces lovit salafisty v autonomnim aute.. to by asi posli.. ale smichy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Milovníci jednoduchých, starých aut a motorek. Dnes mi pán na evidenci vozidel říkal, že se k němu dostala informace shora o přípravě silničního poplatku pro vozidla nad 20let věku. Je to boj o snížení věku vozidel v ČR (údajně 14 let). Taky říkal, že jen v našem městečku (6tis obyvatel) evidujeme 1300 pionýrů, který jsou starý a nedohledatelný (fyzicky neexistujou) a dělaj právě tyto statistiky, ale s tím si naše vláda neví rady. Takže jednodušší bude zpoplatnit starý auta a motorky na bílejch značkách.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /