Ještě bych měl jednu otázku. Týká se neutrálu. Když dám neutrál tak na FID se objeví "0" ale někdy chvíli trvá než se rozsvítí "N". Proč je to takhle?. Třaba když zastavím a vypnu motor dřív než se tozsvítí "N" tak při opětovným zapnutí klíčku musím chvíli čekat než se rozsvítí jinak nemůžu startovat (jedině se zmáčknutou spojkou). Když před vypnutím chvíli počkám na "N" tak při opětovným zapnutí klíčku svítí "N" okanžitě. Ještě bych pak měl jednu otázku ohledně FID ale o tok potom. Předem díky za reakce...
s tou zelenou kontrolkou je zasranej snímac polohy řadící páky projevuje se to zpožděním cca 2 vteřiny. a držím se hesla že co je nejlepší není pro 1100 vždy nutně nejlepší. viz. diskuze oleje a převodový oleje.
ČZ 150/1952 R1100RT/ 2000 K1200 GT/2006 R1200RT/2011 R1200c/1998
ferrycz napsal:
s tou zelenou kontrolkou je zasranej snímac polohy řadící páky projevuje se to zpožděním cca 2 vteřiny. a držím se hesla že co je nejlepší není pro 1100 vždy nutně nejlepší. viz. diskuze oleje a převodový oleje.
A kde ten snímač najdu? Jestli bych kvuli tomu musel demontovat kyvku tak na to kašlu.
FRN napsal:
Ještě bych měl jednu otázku. Týká se neutrálu. Když dám neutrál tak na FID se objeví "0" ale někdy chvíli trvá než se rozsvítí "N". Proč je to takhle?. Třaba když zastavím a vypnu motor dřív než se tozsvítí "N" tak při opětovným zapnutí klíčku musím chvíli čekat než se rozsvítí jinak nemůžu startovat (jedině se zmáčknutou spojkou). Když před vypnutím chvíli počkám na "N" tak při opětovným zapnutí klíčku svítí "N" okanžitě. Ještě bych pak měl jednu otázku ohledně FID ale o tok potom. Předem díky za reakce...
tet to řešim taky, odchází ti čidlo(snímač na převodovce) řikal mi to honza z car sevisu, jenže já k tomu mám i v zandeli snímač na spojce, taže když se mi nerosvítí zeleně neutrál tak prostě nenastartuju budu to řešit v zimě výměnou, snímač na spojce asi 1000kč a na převodovce prej něco přes 2000kč ale musí se sudat kejvačka a to nechám udělat tak počítám tak 6000kč i s prací
Mě se to čidlo nějak rozchodilo ted už to chodí normálně. Ale myslím si že by nemuselo bejt nutný to čidlo na převodovce měnit,někdo mi tu psal že ho stačí vyčisit....ale už nepsal jestli musí ven kyvka. Kdybych ale musela kyvka ven dal bych ho asi taky nový ať je od toho pokoj.
Co se týče toho filtru...musím odsroubovat ty šrouby do kruhu??? Bojím se abych nějak nehnul s měřičem paliva. Vede tam hroznýho hebedí,asi 3 hadičky a kabely.
Kvůli čidlu neutrálu musí kyvka dolů*pissed*
Mám tenhle problém taky, ale kašlu na to, montovat se s tím nebudu.
Palivový filtr je v nádži. Tvé tušení je správné, musíš sundat to víko se šrouby a hadicemi.
Práce je to pořádný opruz.*pissed**pissed*
Hlavně pozor na hadičky přepadu od hrdla až budeš víko sundávat. Neponič si spony které jsou zevnitř, protože je budeš potřebovat. Měl jsem připravené nové obyčejné na šroubek, ale nejdou použít. Pořádně jsem se natrápil a nakonec tam stejně skončily staré, které už byly v odpadkovém koši.
Hodně štěstí a pavné nervy
Pája
basto napsal:
Co se dela za servis na 1100 pri 90 000km???
To by mel bejt beznej, obyc servis. Olej a prekouknout ventily atd. Je teda radsi menim ojele vzdy vsechny, vzhledem k zanedbatelnymu cenovymu rozdilu. Po 20ti jsou napr. svicky (obyc), po 40ti palivovej filtr a po 60 remen.
Zalezi ale, jestli jsi si servisni intervaly nejak v minulosti "nenaboural" nejakou predcasnou, nebo naopak opozdenou vymenou, ale 90ka je jinak proste normal.
Maiali nel Fango!
Já včera měnil všechny oleje (motor, kardan, převodovka, olejový filtr, vzduchový filtr) po 6 000km ikdyž je interval 10 000 a pro vzduchový filtr 20 000 dělám to vždy před dovolenou. Jinak myslím, že to je jak píše Morabo.
Případně mrkni sem: http://www.bmwgs....hedule.pdf
Vše co bylo včera potřeba (plus gola)
Upravil HonzaGS-SV dne 18.07.2012 06:35
super diky , vimze me ceka palivovej protoze sem ho menil v 50 i s remenem tak ten ma jeste cas oleje az na jare a svice menim pravidelne i s olejema protoze jezdim brisk a za 170kc tak to neni takova rana. ale diky za info