michalky napsal:
Celkove bych tuto diskuzi zakoncil s tim, ze nikdo, a ani zadna firma, nemuze byt vzdy 100% dobra. Ten pristup co udelal Mitas ke mne, jako k zakaznikovi, je mnohem dulezitejsi.
Obcas se veci proste poserou.
Na zadek davam znova Mitasku, ale uz jinou.
Naprostý souhlas. Každý dělá chyby ... a kdo říká, že ne, tak kecá . Podstatné je, že se ke své chybě postavili čelem.
Jen jeste k tomuto dodam.
Jsem maximalne spokojeny s profesionalnim servisem ContiTrade Services s.r.o (bestdrive.cz), kteri se doopravdy k tomuto postavili celem, zadni kolo mi samozrejme vymenili za jine, prezuli zdarma, omluvili se atd. Fakt super servis. No a mame novou botku : )
Samozrejme, ze uz mi to nevrati brzkej navrat z Rumunska, ale to se proste stava.
michalky přiložený následující obrázek:
vorel napsal:
já zůstanu u TKC80. Nikdy mě nezklamala. Nájezd sice nic moc, ostatní vlastnosti naprosto OK (mimo bahna, tomu už se snažím vyhýbat) a hlavně vlastnosti už 8 let identický. Na suchu i mokru držej solidně, na šotolině pohoda a na dálnici ve 160 taky v klidu, jen vydržej jen jeden 5tis vejlet a je po nich. Mě ty vyšší náklady za jistotu stojej.
Hlavně je u TKC80 v pořádku, že když maj rychlostní index Q = do 160km/h, tak to trvale vydržej. Třeba s malým nájezdem, ale nerozsypou se a normálně se postupně, plynule ojede vzorek.
Argument, že jsi přehřál ve 120ti km/h na dálnici špalky a vyhořely do nich díry, nemůže logicky ani snad soudně obstát a to u žádnýho výrobce. Jednou mají rychlostní homologaci a musej ty podmínky ustát v nepřetržitým provozu po celou životnost, byť bude třeba jen 3000km. Ale tak, že se pneu normálně ojede bez destrukčních jevů.
Mitas E-09 má rychlostní index R = 170km/h, E-10 r.i. T = 190km/h.
TKC 80 r.i. Q = 160km/h
Karoo 3 r..i. R = 170km/h
Tourance r.i. V = 240km/h atd...
Dle mého tedy musí pneu vydržet právě do těchto hodnot a to i při trvalém zatížení. Že je to u špalků nesmysl? Pak nemají mít tyto rychlostní indexy a je to podvod na zákazníka.
Tolik můj skromný názor.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
vorel napsal:
já zůstanu u TKC80. Nikdy mě nezklamala. Nájezd sice nic moc, ostatní vlastnosti naprosto OK (mimo bahna, tomu už se snažím vyhýbat) a hlavně vlastnosti už 8 let identický. Na suchu i mokru držej solidně, na šotolině pohoda a na dálnici ve 160 taky v klidu, jen vydržej jen jeden 5tis vejlet a je po nich. Mě ty vyšší náklady za jistotu stojej.
Hlavně je u TKC80 v pořádku, že když maj rychlostní index Q = do 160km/h, tak to trvale vydržej. Třeba s malým nájezdem, ale nerozsypou se a normálně se postupně, plynule ojede vzorek.
Argument, že jsi přehřál ve 120ti km/h na dálnici špalky a vyhořely do nich díry, nemůže logicky ani snad soudně obstát a to u žádnýho výrobce. Jednou mají rychlostní homologaci a musej ty podmínky ustát v nepřetržitým provozu po celou životnost, byť bude třeba jen 3000km. Ale tak, že se pneu normálně ojede bez destrukčních jevů.
Mitas E-09 má rychlostní index R = 170km/h, E-10 r.i. T = 190km/h.
TKC 80 r.i. Q = 160km/h
Karoo 3 r..i. R = 170km/h
Tourance r.i. V = 240km/h atd...
Dle mého tedy musí pneu vydržet právě do těchto hodnot a to i při trvalém zatížení. Že je to u špalků nesmysl? Pak nemají mít tyto rychlostní indexy a je to podvod na zákazníka.
Tolik můj skromný názor.
Tak mně vysvětli, proč jim ty pneu vyhoří na Dakaru a proč vyhoří TKC 80 a Annake 2 atd. atd. Vysvětli mi proč je kolem krajnic plno běhounů od kamionů. Je to sice jiný dopr. prostředek, ale ono to spolu souvisí. Chceš poslat tu sbírku fotek co mám v PC? Jsou to fotky co jsou volně dohledatelné na internetu.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Je fakt, že by se mohli nasr.at, dát na to rychlostní index 120, a velkým bílým písmem po celém obvodu napsat: idi.ote, dodržuj tlak předepsaný výrobcem motocyklu!!!
... a stehjně by to bylo k hov.nu, protože pořád se najde exot, co se neohne přes bachor, aby si ten tlak zkontroloval a myslí si, že když do E-07 na podzim, léta páně 2012 nafoukal 2,7bar , tak tam na jaře 2018 pořád bude, protože kam by šel, že?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja mam na zadku E07 od Joeho dot 1217....minulej mesic jsem.se honil s nahacem po dalnici z mohelnice do olomouce porad v kuse 190-200km/h.....guma nic..je uplne v poho..mam na ni najeto od ledna kdy jsem prezouval 5 tis km...jen pred kazdou vyjizdkou ...cca co 14 dni..doma zkounu a upravim tlak...a nejak zasadne to neuchazi..na predku mam heidenau K60 scout dot nekde r.2016 chova se uplne stejne co se tyce ubytku tlaku...je tam, ale zanedbatelny....proste to pred tim nez vyjedu zkontroluju a popr. upravim a nemam problem...a mitasky jsem mel i na tenerce 8 roku a taky zadny problem.....
Upravil Bedabanjo dne 11.10.2018 19:06
joe napsal:
Tak mně vysvětli, proč jim ty pneu vyhoří na Dakaru a proč vyhoří TKC 80 a Annake 2 atd. atd. Vysvětli mi proč je kolem krajnic plno běhounů od kamionů. Je to sice jiný dopr. prostředek, ale ono to spolu souvisí. Chceš poslat tu sbírku fotek co mám v PC? Jsou to fotky co jsou volně dohledatelné na internetu.
Rudo to nebyl útok na Mitas. Málokomu je Mitas víc u zadele jak mě. (V tom dobrém slova smyslu.)
Když už tedy diskutujeme:
Na Dakaru pneu hoří, protože jedou v extrémních podmínkách, extremním zatížení, často podhuštěné, kvůli terénu(písku).
Proč hoří u kamionu? To si snad děláš jako profík srandu ne-li přímo p.del.
Snad proto, že mají naloženo o 15tun víc než by měli mít nebo řidič nemá správně nafoukáno, jede s defektem 30km na prázdné a neví o tom nebo na to sere, jelikož to nebude měnit na dálnici, páčto se nechce nechat zabít a tak dojíždí na sjezd nebo dojíždí na hodiny pauzy.Nebo se jedná o výrobní vadu. V tom množství kamionů, které denně dálnici projedou to není ani setina promile.
Neřešíme tu ale kamiony ani závody, ale cestovní endura na špalkách.
Místo čertění jsem Rudo čekal logické vysvětlení např. právě tebou za firmu Mitas.
A proč?
U pneu pro auta nějaký výrobce tvrdí, že Rychlostní index je maximální rychlost, kdy se dá bezpečně s pneumatikou jet při max. hmotnostním zatížení (trvale). Někdo dodává, že při specifických podmínkách uvedených výrobcem, ale už podmínky nespecifikuje. Někdo uvádí max. rychlost při plném hmotnostním zatížení po dobu např.10ti minut, po kterou nehrozí poškození pneu, ale zase neuvádí jakej je ten bezpečnej top speed, kdy gumu nesežereš.
Když uvedete toto na pravou míru, tak buď shodíte ze stolu většinu spekulací a třeba i reklamací. Nejsem si ale jist, zda v tom mají výrobci sami jasno a hrajete si s čísílkama, aby to bylo podobný jako u konkurence a zákazníka to nemusí zajímat,
Ale pokud špunty neodváděj teplo, tak by právě toto mělo být jasně dáno, aby uživatel věděl jak užívat.
A siuhlas s Mr.GS : Samozřejmě se najde určité procento lidí, kteří to nebudou i tak respektovat a pak budou veřejně kňučet.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
S tím rychlostním indexem si taky lámu hlavu co je správně. Letos někdy v březnu jsem valil po Německu v plechovce cca dvě hodiny rychlostí 180 a po zastavení před hramnicema gumy pěkně smrděly. Podle rychlostního indexu jsem měl ještě rezervu, byl minimálně na 210 (okamžitě jsem to kontroloval, index už si přesně nepamatuju, musel bych mrknout do garáže). Ten smrad spálené gumy byl cítit ještě několik dní.
Upravil vsezved dne 11.10.2018 20:19
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Ahoj kluci,
pridavam svou cerstvou zkusenost s E-07 Dakar. Schvalne me bude zajimat vas nazor. S Rudou uz jsem o tom mluvil a jeho nazor znam.
Tady to je:
Letos srpen+zari. Okruh Rusko, Bajkal, Mongolsko, Kazach, Kyrgys, Tadjik, Pamir highway, Uzbek, Turkmen, Irán, Turecko a domů. Celkem necelých 24tis. KM. Ve dvou, rozumě naloženo. Tlaky - po celou dobu monitorováno (jednotka z Aliexpresu) dle doporučených 2,6+2,9. Po cestě jsem dvakrát dofukoval/kontroloval na benzínkách, vždy dofouknuto o max 2-3 desetinky. Tlaky dlouhodobě odpovídají monitoringu.
Cestovní rychlost obecně kolem 100kmh. Rusko 100-120kmh. Max.rychlost krátkodobě 130-140kmh - Polsko na začátku a pak možná začátek Turecka, než jsem dostal pokutu a dozvěděl jsem se, že motorky mají jiné rychlostní limity než auta... :-) od té doby předpisových 90-100kmh. Zkrátka svižná, ale klidná jízda dle situace, žádná divočina.
S gumama po celou dobu maximální spokojenost. Ani jedno zaváhání. Fakt bez problému. Zhruba kolem 10tis KM se objevily na boku drobné praskliny. Neřešil jsem a prostě jel dál. Tlaky jsem hlídal, nic víc neřešil. V necelých 22tis. KM, asi 150KM před Istanbulem mi zhruba v 100kmh na dálnici uletěl kus gumy a vzal si s sebou registrační značku, kterou sem bohužel už nenašel.
Nebudu vam lhát, byl sem nas.r.anej. Zdrzeni pul dne ve chvili kdy sem mel asi 3 dny na to se vratit domu/do prace.
Tak a ted mi prosim reknete, jestli je to podle vas OK, nebo ne. Udelal sem neco blbe? Motorka nebyla nijak dramaticky nalozena, tlaky kontrolovany a stejne se stane tohlo tohle. Jinak vzorku bylo na gume jeste dost a dost...
To buď rád že tě nedrapli pomahaci
Ta RZ je za řidičák na 6 měsíců a 5000 pokuty
Teď kamarád takto přišel o papíry
Ztratil a nevěděl o tom než ho zastavili
Upravil cert68 dne 12.10.2018 08:07
cert68 napsal:
To buď rád že tě nedrapli pomahaci
Ta RZ je za řidičák na 6 měsíců a 5000 pokuty
Teď kamarád takto přišel o papíry
Ztratil a nevěděl o tom než ho zastavili
To se mi nechce věřit... když tam dá náhradní, tak se prakticky dozná k tomu, že o tom věděl, ale když nemá žádnou... to se přecd může stát...
pod trvalým dohledem
Absurdistán, co už. To je jako nastoupit do práce 2.1. a pak zjistit, že ti zkrátí dovolenou o 1.5 dne, i když jsi prakticky odpracoval celý měsíc. 1.1. nastoupit nejde protože je svátek. A je to legální, tak je to v zákoně. Ale zcela nelogické a na lofas.
ludas - můj subjektivní názor je ten, že ta guma je sr*čka.
Ale je to v jádru tvoje chyba. Na Everest taky nepolezeš v levnejch sněhulích, v bundě a rukavicích z Lídlu.
Nechal ses prostě nachytat a riskoval jsi život svůj i spolujezdce kvůli ušetřený tisícovce. Nyní se z toho leda můžeš poučit. Hlavně, že všechno dobře dopadlo.
Odpovídat nemusíš, ptal ses na názor a já ti ho naservíroval ve vší svojí upřímnosti.
Prostě si pamatuj, že na německou motorku patří německá pneumatika.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Já jsem si nedávno zapomněl značku doma, vzpomněl jsem si na to po 6 km už v Praze a sotva jsem to otočil na cestu domů, tak mě drapli státní (což je samozřejmě dobře, protože nejsme na divokým západě, aby si tady lidi jezdili bez značek), ale po předložení všech dokladů, prolustrování, vysvětlení, co se stalo a po jejich zjištění, že jsem kousek od domu a ve správném směru, takže opravdu pravděpodobně mířím domů, mě nechali normálně odjet. Jde o to, nechovat se jako ****
To, že tam má značku improvizovaně a ještě na cestě ze středního východu, což dokáže pasem, + fotky, jak se to stalo... tak za to asi těžko někdo bude popotahovanej. Proběhlo by to úplně stejně... policie by si ho prověřila a normálně by ho pustili.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
hrabě... nevím, jestli chtěl ušetřit, ale rozhodně není jiná pneu, která zvládne takovej nájezd, kterej potřeboval. V jeho situaci bych volil stejně, ikdyž starý 07 nesnáším, protože maji nesmyslnej vzorek, ale tahat s sebou pneu jak Igor nebudu.
Jak bys to řešil ty? Dal bys tam "poctivý" "německý" tourancky vyrobený na Taiwanu?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA