Já na TKC vzadu najel 7000 a je KO. Asi to bude fakt prudkými akceleracemi, to samé předek. Chce to víc s citem, jak kdosi psal přede mnou... Jinak na suchu drží jak přibité, klopil jsem až spolujezdec škrtal botama :-) Ojeté pěkně od kraje ke kraji, ale prostředek holátko :-)
Každý dobrý skutek má být po zásluze potrestán...
dneska sem tkc sundaval po 16tis.km..
taky tak podle toho vypadali
jedu na tejden slovensko, tak sem obul silniční vzorek
v září do albánie s novou sadou tkc
hlavně, že je pivo ftlamě
diwi napsal:
este odporucte aktualne kde a zakolko ich kupujete? prip. kde kupit za dobru cenu aj viac sad (6 sad) napr Karoo T, Diky.
do Karoo T bych už nikdy nešel 2300 km a zadní je téměř na odpis, tak by dala asi ještě do 3000 max, ale jedu na dál, tak jsem to přezul zase na cestovní
KarooT jsou hodně měkké, v zatáčkách podrží, jako silniční pneu, ale ubývají před očima
Mam prosbu a šoupnu jí do tohoto tématu. Mám na TKC 80 předek pravděpodobně obrzděný střed (střední špunty do špičky) a špunty jsou lehce popraskaný. Hloubka vzorku je ještě ok. Někde jsem se dočetl, že je možnost prostě otočit směr pneu a neřešit. Je to tak možné nebo nelaborovat a jít do nový?
No vyzkoušet to mužeš ) ale jak to znam z ostrého endura (jezdím Beta 450 RR) tak na tvrdem podkladu ta motorka "poskakuje" protože jede pravě po těch špičkach... co to dělá na silnici nemam tušení... v terenu tohle neřeším a sjedu ji z obou stran (i tak nevydrží ani sezonu)... jinak použivam cross gumy (to je asi jasné) pokud ty špunty nemají nějaký směr/tvar tak to vyzkoušej (musí být symetrické)..
Fanous napsal:
Mam prosbu a šoupnu jí do tohoto tématu. Mám na TKC 80 předek pravděpodobně obrzděný střed (střední špunty do špičky) a špunty jsou lehce popraskaný. Hloubka vzorku je ještě ok. Někde jsem se dočetl, že je možnost prostě otočit směr pneu a neřešit. Je to tak možné nebo nelaborovat a jít do nový?
DíkF
Já otočil E10, byla dost hodně obržděná. Prvních 20 km byla jízda dost komedie ale teď už to jde.