Musím souhlasit s oběma. s dlouhejma trubkama to ma jen o 6 Nm míň než 1200 gs lc, navíc až do 6500 ot. má i větší výkon a nád těch 6500 ot. jsem se ještě nikdy nedostal. Takže tam asi zase vrátím původní trubky
tomtom napsal:
Krouťáku není nikdy dost..takže za mě jednoznačně krouťák. Zvýšení výkonu poznáš při maximální otáčkách a kdo z vás točí GS do červeného pole? Většinou to šmrdláte kolem 1500 ot/min.
no a to sou pak ty vymlety hridele a lamely...a to se vyplati.
Kupredu spatki ni krok...
Vracím se k tématu. Chip vyzkoušený v provozu a super - je to jiná motorka. Rychleji jde do otáček, utlumily se vibrace a a má hezčí zvuk. Spotřebu zatím nevím.
Chip vyzkoušeny. Ano, je to jiny. Změnil se zvuk motoru. Ve středních a vyšších otáčkách to lip jede ale v nízkých otáčkách (1800-2000ot.) a za studena je to horši. Hada se to a střílí do výfuku. Nevím zda to neděla ten starý benzin nebo to chce seřídit.
BMW R 1100 GS
pepamarecek napsal:
Chip vyzkoušeny. Ano, je to jiny. Změnil se zvuk motoru. Ve středních a vyšších otáčkách to lip jede ale v nízkých otáčkách (1800-2000ot.) a za studena je to horši. Hada se to a střílí do výfuku. Nevím zda to neděla ten starý benzin nebo to chce seřídit.
. Nic takového se u mě neděje. Motorka chytá normálně a jede jak z praku v celém spektru otáček.
Stage-09. Měl jsem tam mít 08, ale Milan mi říkal, že to konzultoval s Johnem a usoudili, že 09 bude lepší. Jinak mám papírový filtr + kat + Akrapovič s DB killerem.
Upravil tomle1 dne 05.03.2019 09:59
Já doufám, že až to tady všichni vyladíte, že si dáte někde závody. Nezlobte se na mně, ale kupte mladší motorky od stejné značky a máte vystaráno. Jezdil jsem poslední dobou všechny novodobé co si říkají cestovní endura a mají někde kolem 150 kobyl a vždycky jsem se právě pro ten již starý motor vrátil hrozně rád k mé 1150 a neměnil bych. Za čas se vrátíte k tématu komu to míň žere. Dlouho to tu sleduji a už přišel ten čas to sem napsat. Omlouvám se.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Věřím, že existují lidi, co jezdí na hranicích možností 1100 a nebo 1150, ale já se k nim ani nepřiblížil. Mám tam origo kamna, papundeklovej filtr, tovární elektroniku a - furt to jede. Ale chápu, že si chce někdo motorku tunit. Když je to koníček, není co řešit. Taky jsem si dopřál modernější vstřiky. A je to znát na spotřebě a klidnějším chodu. Jen to víc "klape". Rudo, s tebou můžu závodit akorát tak v chlastání, bo já jsem ještě v plném tréninku
joe napsal:
Já doufám, že až to tady všichni vyladíte, že si dáte někde závody. Nezlobte se na mně, ale kupte mladší motorky od stejné značky a máte vystaráno. Jezdil jsem poslední dobou všechny novodobé co si říkají cestovní endura a mají někde kolem 150 kobyl a vždycky jsem se právě pro ten již starý motor vrátil hrozně rád k mé 1150 a neměnil bych. Za čas se vrátíte k tématu komu to míň žere. Dlouho to tu sleduji a už přišel ten čas to sem napsat. Omlouvám se.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
No ja si uplne nemyslim, ze je chip jen o zvyseni vykonu. Je to taky o uhlazeni krivky atd. Ale pokud je nekdo přesvědčen, ze je to blbost, tak nema cenu mu to vyvracet.
Ja byl taky skepticky, ale vyzkousel jsem na svoji a je to fakt dobry.
Kazdopadne pripravuju dalsi objednavku a doladujeme s johnem nastroj na upravu map pro r1200....
Enduroškola, tlumiče TFX a Hyperpro, doplňky na cestovní endura, diagnostika a servis moto BMW GS
tomle1 napsal:
Stage-09. Měl jsem tam mít 08, ale Milan mi říkal, že to konzultoval s Johnem a usoudili, že 09 bude lepší. Jinak mám papírový filtr + kat + Akrapovič s DB killerem.
Zajimave. Mam stejnou konfiguraci a John mi rekl, at tam dam Stage08.