Jeste doplnkovy zacatecnicky dotaz k ABS na 1100GS:
Co vlastne maji spravne delat ABS a jeho kontrolky po zapnuti klicku?
Poridil jsem GS pred zimou, uz ani nejezdil...pres zimu pridal zvyseni riditek, tim byla kratka hadice od predni brzdy, koupil a premontoval delsi pancerku, odvzdusnil v abs i na kole. Po zapnuti klicku mi blikaji spolecne se cvakanim rele obe kontrolky, po zmacknuti abs tlacitka jen jedna sviti. Po vypnuti zapnuti znovu. Jeste jsem to neprojizdel. Je to blikani obou s cvakanim spravne?
Benedikt napsal:
Jeste doplnkovy zacatecnicky dotaz k ABS na 1100GS:
Co vlastne maji spravne delat ABS a jeho kontrolky po zapnuti klicku?
Poridil jsem GS pred zimou, uz ani nejezdil...pres zimu pridal zvyseni riditek, tim byla kratka hadice od predni brzdy, koupil a premontoval delsi pancerku, odvzdusnil v abs i na kole. Po zapnuti klicku mi blikaji spolecne se cvakanim rele obe kontrolky, po zmacknuti abs tlacitka jen jedna sviti. Po vypnuti zapnuti znovu. Jeste jsem to neprojizdel. Je to blikani obou s cvakanim spravne?
Když je vypnuté svítí jedna, když blikají před jízdou obě současně OK, po rozjetí zarachtá jak když spadne plechovka se šrouby ze schodů a kontrolky zhasnou OK, pokud blikají proti sobě něco není v pořádku, chcípnout, znova nastartovat případně reset abs.
700 GS, 1100 GS
mysaccek napsal:
Taky mě přišlo lepší najít si ten drát v konektoru a nemuset kuchat tolik ...
Je kuchání a kuchání. Dělal sem si modifikaci ABS. Pořídil sem starší origo BMW vypínač do palubovky. Z původního vypínače a kupovanýho sem přehozením "střev" vyrobil dvoupolohový vypínač s ikonků ABS, ten sem zapojil do okruhu pro vypnutí. Dále sem pořídil starší origo BMW mini relé. To sem umístil do pojistkové skříňky na neosazené místo. Nějaký konektory, vodiče, letování, izolačka, smršťovačka, jedno očko. Výsledek: mám na palubce origo vypínač ( ne jen jedno polohový rozpínač), relé je mezi relátkama, vodiče uložený jak v bavlnce. Jo přidělal sem si trochu kuchání navíc, než by bylo nezbytný, ale co, dělám to pro svojího milááška a teda pro sebe.
Malí lidé vědí, že jsou malí.
Tlustí lidé vědí, že jsou tlustí.
Enom blbí nemají o sobě ani tušení. [i]Vnitřní klid začíná třemi slovy, "Seru na to."[/i]
mysaccek napsal:
Když je vypnuté svítí jedna, když blikají před jízdou obě současně OK, po rozjetí zarachtá jak když spadne plechovka se šrouby ze schodů a kontrolky zhasnou.......
Nevim kde hledat problem...vypnute sviti jedna, pri zapnutem pred jizdou blikaji obe, po rozjeti nic nezarachta, obe blikaji porad a porad dal
mysaccek napsal:
Když je vypnuté svítí jedna, když blikají před jízdou obě současně OK, po rozjetí zarachtá jak když spadne plechovka se šrouby ze schodů a kontrolky zhasnou.......
Nevim kde hledat problem...vypnute sviti jedna, pri zapnutem pred jizdou blikaji obe, po rozjeti nic nezarachta, obe blikaji porad a porad dal
Toto ctu v ruznych vlaknech o baterce. Ale premyslim, jestli to ma vliv i v pripade pridelaneho vypinace? Na startovani mam ABS vypnute(sviti jedna), az pri bezicim motoru (alternator ok, napeti 13,6) zapnu ABS (rozblikaji se obe cca 1x/sec) a pri rozjezdu nic. Takto by nemela baterka mit vliv,ne?
Pokud pri rozjezdu neni zarachtani, tak jednotce nedojde, ze se rozjizdis. Zkontroloval bych vzdalenost mezi krouzkem a snimacem na kole.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
mysaccek napsal:
Když je vypnuté svítí jedna, když blikají před jízdou obě současně OK, po rozjetí zarachtá jak když spadne plechovka se šrouby ze schodů a kontrolky zhasnou.......
Nevim kde hledat problem...vypnute sviti jedna, pri zapnutem pred jizdou blikaji obe, po rozjeti nic nezarachta, obe blikaji porad a porad dal
Eště mosí byt v pořádku zadní stoplampa. Hlavně žárovky. Není to z mojé hlavy, bylo to probíraný v jiným vláknu na stejný téma.
Malí lidé vědí, že jsou malí.
Tlustí lidé vědí, že jsou tlustí.
Enom blbí nemají o sobě ani tušení. [i]Vnitřní klid začíná třemi slovy, "Seru na to."[/i]
Mám udělaný vypínač na ABS, ale trochu mne štve umístění (vedle tachometru), které je dost z ruky. Otevřel jsem pravý ovladač s originálním tlačítkem abych zjistil zda by šlo přepínač elegantně instalovat na původní místo.
Otázka zní: víte někdo o tlačítkovém vodotěsném vypínači s rozměry: průměr max 13mm a výška max 15mm (po případné úpravě)? Pokud bych sehnal vhodné tlačítko, tak spláchnu dvě věci na jednou (vypínač vedle tacho použiji na přídavná světla).
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
Zdravím pánové. Řešil někdo tuto modifikaci i na ABS s posilovačem a duálem? Jestli jo, mohl by mi poskytnout podrobný návod (schéma), případně foto z předělávky? Děkuji
BMW R 1150 GS Adventure 25. Jahre