Přední sedlo jde ven trochu hůř. Možná si nech někým držet otočenej klíček a sedlo vem oběma rukama, mělo by jít dozadu a nahoru, ale chce to trochu grif... A u toho obchodu - neměl jsi vyklopenej boční stojan? Pak se nic neděje...
No to je dobrý nápad! Mohu taky pozvat na kafe. Pohybuji se mezi Tuhaní ČL (víkendy) a Stochovem. Kdyby se někdo ochotný našel, uvítal bych.
Agente Honzo, dal jsem na boční stojánek a sotva jsem se otočil zády, buchlo to. No jezdí to dál, kryt válce jsem jen přišrouboval.
Upravil donald dne 08.12.2019 17:31
donald> chcipak je ta mala cervena packa pod tlacitkem startu. U R1100 nejde nastartovat s vyklopenym bocnim stojanem. Nepusti se ani cerpadlo.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Je možné dobastlit relé, aby to s vyklopeným bočákem a zařazeným neutrálem startovalo/vrčelo, stejně jako to má 1150. Chcípne to při zařazení kvaltu (a vyklopeném bočáku),
Francis napsal:
Je možné dobastlit relé, aby to s vyklopeným bočákem a zařazeným neutrálem startovalo/vrčelo, stejně jako to má 1150.
Kdysi jsem o tom také uvažoval, ale je to zbytečnost. Navíc si myslím, že "západoněmečtí soudruzi" to z nějakého důvodu udělali schválně...
Na hlavním stojanu zkontroluji olej a pak startuji...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Tak jsem tu už něco nastudoval. Nabíjení baterie a příp. použití jump starteru je možné přes zapalovač cig., že? Objednal jsem správný konektor na nabíječku CTK a redukci na DIN (menší průměr). A doufám, že vše bude fungovat. Mimochodem, gelovka EXIDE je nová, má 19 Ah, ale jen 170 A start. proud. Není to málo?
nabíjení přes zásuvku/zapalovač ano. Jump starter NE! nejsou tam dimenzované vodiče pro tak vysoký proud. Baterka je ok. 1kW startér potřebuje 85A. Rezervu tam máš dostatečnou.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Nevim jak 11tka ale u 1150 mam vyveden ,,+" kolik od starteru a kostru chytnu kdekoliv, kdyz teda startuju kabelama nebo zdrojem. Pres zasuvku urcite nestartuj.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Nevim jak 11tka ale u 1150 mam vyveden ,,+" kolik od starteru a kostru chytnu kdekoliv, kdyz teda startuju kabelama nebo zdrojem. Pres zasuvku urcite nestartuj.
Pokud se nepletu, tak origo "vývod bokem" měly mít 1150 GSA.
Mám to dobastleno ke vší spokojenosti.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
A není lepší mít motorku ve stavu, kdy bez problémů nastartuje?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Máš pravdu. Ale "náhoda přeje připraveným" - předloni jsem jel Rumunsko se sedmiletou baterkou. Pro jistotu - "power banku" sebou - má jen krátké káble, takže "vývod bokem" je ideální stav. Naštěstí nebylo potřeba. Baterka "klekla" až za dva měsíce doma.
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Ten vyvedený + je zatraceně dobrá věc, vzhledem k přístupu k baterce.
Mě takhle zničeho nic zdechnul startér - klasický plechové víčko zkratovací vinutí.
Vzhledem k projevům jsem ale podezříval baterii.
Jak jsem byl ale rád, že je kam připojit startovací kabely a motorku se povedlo natočit...
______________
R1150R 2004
Pro ty, kteří nemají vyvedené "+" jako u ADV: Ono stačí vyšroubovat imbus, oddělat ten plastový kryt startéru se zásuvkou a tam už připojíte startovací kabely rovnou na startér. Jednodušší a možná pro některé i bezpečnější, než tvořit něco nového.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Chlapi, tak už jsem dostal zásuvku DIN na BMW. Ale jaký konektor k připojení na nabíječku? Omlouvám se za blbý dotaz, ale jsem inkoust. Lecčemus prostě nerozumím. Dík za radu!
donald přiložený následující obrázek:
Nechci se te dotknout, ale když to čtu, tak sis od nekoho měl nechat od baterky vytahnout nekam normální moto/auto zásuvku a nebo přímo ten protikus s konektorem co se dodává s nabíječkou jak to má optimate nebo ten CTEK a bylo by po problémech... .