Jooo tak stresnim stanum jsem pred par lety taky prisel na chut..
Jen jezdime vetsim autem protoze to mate:
Periny
Kuchyn
Jidlo
Oblečení
Kola
Clun
Tohleto
Tamhleto
.....
Holt je nas moc...
A to by jsme do wranglera fakt nedali..
jezek přiložený následující obrázek:
Bob napsal:
Sašo je to na dlouhé vyprávění měl jsem všechny modely během 10 let mimo CJ tzn YJ 2,5 i 4.0 dále TJ 4.0 sahara moc dobrej motor,dále JK krátkej i Unlimited 5 dvířko,motory jak benzín 3.8V6 a poslední byl tento červený JK 2.8 CRD.
Je s tím prdel když sundáš střechu,vyndáš dveře každej se otočí u Globusu bude 10 Ml 10 X5,ale jeden jedinný wrangler.Není to žádnej závodník + pohodlnej Grandcherokee,ale měl jsem je rád,místní člen a leštič BmwIvo má krásného YJ,pokud by jsi měl zájem o starší kus.Pokud novější doporučuju od 2011 je tam facelift + lepší palubka.
Více info najdeš na.
www.jeep-wrangler.cz
www.jeep.cz
At ti dělá hodně radosti jako mě.Když budeš něco potřebovat napiš mail nebo zavolej viz profil.
Bobe, ještě ho mám, mám ho už 27let, rok výroby 1989. Je furt jak nový, ...
Upravil bmwivo dne 26.07.2022 12:55
Ivoš.
Chlapi, v čem jsou ty střešní stany dobrý? Rychle se to staví, nebo co je hlavní výhoda? Já se z toho ráno vykulit navalenej, tak asi letím dolů na tlamu..
Fojtik Design napsal:
Chlapi, v čem jsou ty střešní stany dobrý? Rychle se to staví, nebo co je hlavní výhoda? Já se z toho ráno vykulit navalenej, tak asi letím dolů na tlamu..
Přijedeš v dešti do kempu, a zatímco ostatní tlučou kolíky do bláta, ty odhákneš čtyři přezky, stan se sám zvedne, zahákneš žebřík, vlezeš si dovnitř, kde jsou rozbalený spacáky, do jednoho vlezeš a během asi tří minut od příjezdu spíš
Balení je dost podobný, spacáky na vyvětrání vytahuju až doma a vozím je jinak ve stanu.
Aspoň takhle to funguje u stanu s pevnou skořepinou (mám Jamese Barouda), fakt je to dobrý.
Fojtik Design napsal:
Chlapi, v čem jsou ty střešní stany dobrý? Rychle se to staví, nebo co je hlavní výhoda? Já se z toho ráno vykulit navalenej, tak asi letím dolů na tlamu..
Přijedeš v dešti do kempu, a zatímco ostatní tlučou kolíky do bláta, ty odhákneš čtyři přezky, stan se sám zvedne, zahákneš žebřík, vlezeš si dovnitř, kde jsou rozbalený spacáky, do jednoho vlezeš a během asi tří minut od příjezdu spíš
Balení je dost podobný, spacáky na vyvětrání vytahuju až doma a vozím je jinak ve stanu.
Aspoň takhle to funguje u stanu s pevnou skořepinou (mám Jamese Barouda), fakt je to dobrý.
Tak to zní hodně dobře! Jdu popřemýšlet jak to přimontovat na GSo
Je to nejen o case "postaveni stanu".. proste nekam prijedu, a za 2 minuty bydlim... a to kdekoli.. je to i o tom kdekoli... jsem na ceste nekam a vecer proste zajedu nekam na louku k lesu. A za par minut mam postel, spim na matraci, s perinama a polstarema.. zadny motani spacaku, nafukování karimatek... pohodli domova na cestach... muzu i na parkovisti u OMV ale radsi si najdu neco zastrcenyho.. ty ranni vyhledy na vychod slunce v prirode proste stoji za to
Upravil jezek dne 27.07.2022 00:21
zetor napsal:
Tak jak? Je tu někdo nový s Wranglerem?
Já se loni rozhoupal a po skoro roce čekání od objednávky je od ledna doma...
Pěkný jen ten přední nárazník jak strašně trčí. To je v tom schovanej naviják nebo tak něco ? Nebo jako "stupátko" když se leze do motoru ? Nějak mi tam vzhledově nesedí.
BMW R 1100 GS
zetor napsal:
Tak jak? Je tu někdo nový s Wranglerem?
Já se loni rozhoupal a po skoro roce čekání od objednávky je od ledna doma...
Pěkný jen ten přední nárazník jak strašně trčí. To je v tom schovanej naviják nebo tak něco ? Nebo jako "stupátko" když se leze do motoru ? Nějak mi tam vzhledově nesedí.
Evropskej blbinec. Prej na ochranu chodců... V Americe je mnohem kratší.
Ale jo...dá se na tom sedět i stát. Nicméně časem tam dám ten správný... US pevnostní...
zetor přiložený následující obrázek:
Bob napsal:
Sašo je to na dlouhé vyprávění měl jsem všechny modely během 10 let mimo CJ tzn YJ 2,5 i 4.0 dále TJ 4.0 sahara moc dobrej motor,dále JK krátkej i Unlimited 5 dvířko,motory jak benzín 3.8V6 a poslední byl tento červený JK 2.8 CRD.
Je s tím prdel když sundáš střechu,vyndáš dveře každej se otočí u Globusu bude 10 Ml 10 X5,ale jeden jedinný wrangler.Není to žádnej závodník + pohodlnej Grandcherokee,ale měl jsem je rád,místní člen a leštič BmwIvo má krásného YJ,pokud by jsi měl zájem o starší kus.Pokud novější doporučuju od 2011 je tam facelift + lepší palubka.
Více info najdeš na.
www.jeep-wrangler.cz
www.jeep.cz
At ti dělá hodně radosti jako mě.Když budeš něco potřebovat napiš mail nebo zavolej viz profil.
Bobe, ještě ho mám, mám ho už 27let, rok výroby 1989. Je furt jak nový, ...
Ahoj Ivo,bohužel jsem udělal chybu a moje YJ jsem prodal kvůli místu,koupil Unlimited,pojezdil a prodal taky.Ted jsem bez Wranglera,ale moc na něj rád vzpomínám.
zetor napsal:
Evropskej blbinec. Prej na ochranu chodců... V Americe je mnohem kratší.
Ale jo...dá se na tom sedět i stát. Nicméně časem tam dám ten správný... US pevnostní...
ty jo Zetor.. pekny!
cenove to bude predpokladam tak cca X3/GLC?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
Je to nejen o case "postaveni stanu".. proste nekam prijedu, a za 2 minuty bydlim... a to kdekoli.. je to i o tom kdekoli... jsem na ceste nekam a vecer proste zajedu nekam na louku k lesu. A za par minut mam postel, spim na matraci, s perinama a polstarema.. zadny motani spacaku, nafukování karimatek... pohodli domova na cestach... muzu i na parkovisti u OMV ale radsi si najdu neco zastrcenyho.. ty ranni vyhledy na vychod slunce v prirode proste stoji za to
je to gut.. ale neni to faradayova klec...
mmch koukam na to kolik snese strecha na GLC: 75 kg
X3: 100 kg
tvl to neunese ani normalniho cloveka :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jezek napsal:
Je to nejen o case "postaveni stanu".. proste nekam prijedu, a za 2 minuty bydlim... a to kdekoli.. je to i o tom kdekoli... jsem na ceste nekam a vecer proste zajedu nekam na louku k lesu. A za par minut mam postel, spim na matraci, s perinama a polstarema.. zadny motani spacaku, nafukování karimatek... pohodli domova na cestach... muzu i na parkovisti u OMV ale radsi si najdu neco zastrcenyho.. ty ranni vyhledy na vychod slunce v prirode proste stoji za to
je to gut.. ale neni to faradayova klec...
mmch koukam na to kolik snese strecha na GLC: 75 kg
X3: 100 kg
tvl to neunese ani normalniho cloveka :/
Nosnost střechy běžného osobního vozu bývá 75 kg. Je možné na takový vůz namontovat autostan?
Nosnost střechy uvedená výrobcem je udávána pro dynamické zatížení, tedy maximální váhu nákladu během jízdy. Statické zatížení (během stání vozu)je pochopitelně větší a umožňuje použití autostanu pro přespání. Nosnost střechy je uvedena ve velkém tech. průkazu vozidla.
Každopádně střecha ti unese otočený auto...
Chlapi, nemáte někdo vysledované, o kolik střešní stan řádově zvedne spotřebu? také jsem o něm před časem přemýšlel, a zatím jsem si udělal spaní vevnitř v autě, protože jezdím většinou sám, ale s dětmi by se stan už pomalu hodil, anebo rovnou karavan, ale ta jízda je otřes. Spotřeba začíná být bohužel trochu téma, samotný offroad si vezme na dálku pomalu dvojnásobek co osobák, tak to prostě...je.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Mě to dělá na spotřebě tak 0,5 litru/100 km, VW Sharan 2.0 TDI 110 kW. Ale jezdím s tím většinou do 120 km/h, pak se ta spotřeba dost zvedá. A ještě mám na boku příčníků namontovanou markýzu, ale ta má dost malej čelní odpor.
Nosnost střechy běžného osobního vozu bývá 75 kg. Je možné na takový vůz namontovat autostan?
Nosnost střechy uvedená výrobcem je udávána pro dynamické zatížení, tedy maximální váhu nákladu během jízdy. Statické zatížení (během stání vozu)je pochopitelně větší a umožňuje použití autostanu pro přespání. Nosnost střechy je uvedena ve velkém tech. průkazu vozidla.
Každopádně střecha ti unese otočený auto...
tohle byla první věc, na co jsem se ptal u prodejce a když jsem se díval do techničáku. A přesně tímhle mi argumentoval, že střecha auta musí při otočení kolama vzhůru unést samotný auto.. Každopádně můj stan má 75 kg, spíme v tom tři, uchycení je na hagusech a dvou příčnících Thule, a žádný průhyb nikde nevidím.
[quote]zetor napsal:
Tak jak? Je tu někdo nový s Wranglerem?
Já se loni rozhoupal a po skoro roce čekání od objednávky je od ledna doma...
Zetore krásná souprava
Měl jsem možnost s JL něco málo najezdit a je to obrovská zábava. Za minutku je z něj cabrio, za hodinku ten Merkur rozebereš skoro celej , o terénních schopnostech nemá smysl se rozepisovat. Strašná škoda motorizace 2.0T. Do Gulie ano, ale do Wranglera to prostě nepatří. Bohužel není příliš možností, jak pořídit s motorem Pentastar V6 3.6L. Jeepy jsem si zamiloval a nejvíce můj starý ZJ 4.0 R6.
Ke statické nosnosti střechy bych měl jednu fotku . Je to zmiňovaný I Kamper 4.0 ve složení 2+4 (slovy dva dospělí a čtyři malý děti) trochu sado maso, ale dvě, tři noci se dají vydržet. Je to rychlý, skladný a stan se skořepinou vydrží i solidní bouřku bez povodně.
milosch přiložený následující obrázek: