Začínám pomalu. Čekal jsem že to na Ukrajině trošku pobiji a ono nic. Ale zadní zdvih a tlumič jsou slabé, Jak tam nacpat větší tlumič mi není moc jasné. Má někdo tip nebo model na dárce orgánu
Kuci přiložený následující obrázek:
TOLI napsal:
Dozadu by mohl pasovat tlumič ohlins ze starší yamahy TT600 rok tuším 96.
Nechce ae mi předělávat přepákování. Jen si nechám zkrátit kosti ale ten tlumič by to chtělo. alespoň z dakara s 200mm
Upravil Kuci dne 14.05.2012 21:28
No já právě kdysi hledal tlumič na dakara a dopátral sem se že ten z TTčka by měl bejt o fous delší.Kyvka i přepáčko by to pobrali akorát by to chtělo vodítko na řetěz.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Trošku to tu oživím. Kamarád má klasickou 650GS a chtěl by z toho mít podvozkově verzi Dakar. Může dát dozadu tlumič z Dakara, bude to pasovat? A co předek, delší trubky a pružiny, nebo jen pružiny z Dakara? Nejde mu ani tak moc o zdvihy, ale spíš o světlou výšku. Brzd hadice a stojany jsou samozřejmost. Co vy na to? Dík za rady.
Jestli kamarád hodlá zaprvé investovat a zadruhé dělat přestavbu, tak ať se vyprdne na párátka z dakaru a dá si tam usd (wp, kyb, marzocchi, ohlins,...nebo tlustý trubky klasické konstrukce - z dr650, wp50 extreme) a doplní to pořádným tlumičem (hyperpro, wilbers, tfx,...). Investice větší, ale udělá to víc parády.
Na fóru je více vláken kde se předělávalo z malého na dakara. Nicméně já si myslím, že je potřeba delší trubky. Možná si bude muset navařit rolnu řetězu pokud ji nemá, tam kde ji dakar má (to se v průběhu let taky měnilo).
Pokud mu jde o světlou výšku, ať vyhodí do koše ten spodní trubkovej rám na kterej se šroubuje průsvitný šusplech z výroby a na kterém je přivařený bočák. Bočák přivaří na stupačku a šusplech si udělá z karbon kevlaru.
Když přestavět, tak už pořádně, třeba Mikiberg , píše na motorkáře, měl perfektně přestavěného Dakara, tak že ví, jaké tlumiče pasují. Ten sice přestavěl Dakara na skutečně ostrého Dakara...
A nebo GSo prodat a koupit Dakara!
Jezdím mnoho let, ale málo km.