Sleduju vývoj motocyklu a jsem z toho lehce v rozpacích. Za mne když motku zapálíš starým hadrem od oleje, tak je to jen tvoje věc. Nicméně si nemyslím, že když něco udělat jde, že se to i udělat má. Důležitý je jen tvůj názor, ale nezapomeň, že cesty do pekla jsou lemované dobrými úmysly a tohle mi jednu takovou cestu trošičku připomíná. Snad se dílo ve finále povede, bude ti dělat radost a nebude spadat do vlákna "Zvěrstva".
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
...to ja taky. Zdar Hraabe ;o) Uz me taky napadlo ledacos. Ja jsem dospel k nazoru, ze z normalni velke GS s tele/para leverem se kafac nebo scrambler udelat jednoduse neda. Slozite jo - ale potrebujes celej novej predek s normalni USD vidli a tak dal .... ... me by prislo jednodussi bud prodat a koupit nebo prikoupit nejaky R100 RS nebo neco podobnyho, z ceho jde udelat neco jako tohle mnohem snaz: https://www.bikee...mw-r100-rt
Upravil Bubak dne 02.02.2021 19:25
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Nuž čo vám poviem..... Toľko hejtu som úprimne nečakal ale áno... beriem to športovo. Robím to pre seba nie pra Vás.Tiež sa mi nie všetko páči.
Nemyslím si ze toto je pre mna cesta do pekla . Áno písal som už v úvode že nechcem to prerobiť ako totalku... ci sa to niekomu páči alebo nie.
Určite sa zamýšľam nad vašimi názormi ale aj keď sú plné hejtu... Hold musíte tu na fóre takúto zrudu strpiet.
theGSlife napsal:
Nuž čo vám poviem..... Toľko hejtu som úprimne nečakal ale áno... beriem to športovo. Robím to pre seba nie pra Vás.Tiež sa mi nie všetko páči.
Nemyslím si ze toto je pre mna cesta do pekla . Áno písal som už v úvode že nechcem to prerobiť ako totalku... ci sa to niekomu páči alebo nie.
Určite sa zamýšľam nad vašimi názormi ale aj keď sú plné hejtu... Hold musíte tu na fóre takúto zrudu strpiet.
zas tak moc to tu neřeš, když se ti to líbí tak co ...
pokud se při podobných akcích nedělají nějaké zásadní technické chyby, tak zbytek je víceméně estetika a i když i ta má nějaká "pravidla", zlatý řez třeba, tak je to jednoduše subjektivní záležitost
nehledě na finanční možnosti, ono třeba přestavba toho HP výše, za vejplatu nebude ...
Děláš si to pro sebe. Od nás slyšíš jen názory. Je to jako se vším , každýmu se líbí něco jiného. Já jsem zvědav co provedeš a jak vyřešiš předek , budíky a světlo. To je asi nejtěžší na těhle našich mastodontech. Jak je tady dán odkaz na tu 11 ku od 2B moto tak tam to mají pěkné. Ale co koupit za budík a jak to řešit aby si tam neměl palubku skoro jak z auta tam neprozradili.
Jinak na stránkách to mají na prodej. A celková cena stavby tam uvádí 380 tis. Ono jsou na tom nejdražší ty kola. Pěkný ale za raketu. Na prodej je to celý asi za 230 a to se to stejně neprodá. Tak jestli to vyšlo co tam píšou tak je to super investice
Racek napsal:
Děláš si to pro sebe. Od nás slyšíš jen názory. Je to jako se vším , každýmu se líbí něco jiného. Já jsem zvědav co provedeš a jak vyřešiš předek , budíky a světlo. To je asi nejtěžší na těhle našich mastodontech. Jak je tady dán odkaz na tu 11 ku od 2B moto tak tam to mají pěkné. Ale co koupit za budík a jak to řešit aby si tam neměl palubku skoro jak z auta tam neprozradili.
Svýho času jsem jsem se o tohle trošku zajímal - palubka je dle mého názoru vyřešena jednoduše a vkusně. Použili origo tacho a nějaký malý panel s led kontrolkami a sedí to tam perfektně
..ta prestavba od B2 moto je docela slusna, jenze je nevratna a tak nejspis pomerne neprodejna. Pokud nechce autor svoji motorku nevratne predelat tak to bude mit o dost tezsi nebo bude muset koupit radu veci a predelat tyhle. Svoje sundat a nechat si to na pripadne vraceni do puvodniho stavu.
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
No keď to zoberieme z historického hľadiska, tak scramblery vznikli z cestovných motoriek úpravou pre lepšiu priechodnosť terénom keď sa mladý chceli pretekať do kopca za mestom. Čiže mladý zobrali starú motorku a ošklbali z nej všetko nepotrebné kvôli váhe (podobne ako cafe racery na pretekanie v meste medzi kaviarňami) a prevažne upravovali podvozok výmenou všelijakých prepakovani za teleskopické tlmiče, rajdy hore, sedačka.... ak ideš teda v tomto štýle, tak o nejaký cukríkovy dizajn naozaj nejde, naopak minimálne vymena predku za teleskopy sú povinná jazda...inak by som radšej upravil názov príspevku z scrambler na ???....sú všelijaké štýly, napr kamoš za mladi upravoval starého japonského čopra pomocou kladiva, smirglu a soli (kladivom domlátil nádrž, potom obrúsil lak, nasolil a nechal zhrdzavieť v daždi) následne prelakoval a ratbike bol na svete... a zožal úspechy všade po zrazoch