To si právě musíš ujasnit zda Gsa nebo Gs. Za mě je lepší GS, netahas se s kily navíc, nádrž stejně prakticky nevyužiješ (když jedeš se skupinou stejně se tankuje podle nejmenší nádrže, takže většinou triumph xc a tenerky). GS jsou levnější, takže můžeš volit mladší rok a menší nájezd. Jen bych si sehnal lešení na přední plexi a plexi z Adv, to je snad jediná výhoda, která stojí za to. Myslím že to prodává Mr Gs. Hodně štěstí při výběru
Začal bych tím jestli budeš jezdit sám nebo ve dvou? A kolik měříš? Pokud do +/- 175cm tak určitě klasickou... pokud kolem 180 tak je to víceméně na tobě, pokud 190+ tak asi ADV
Upravil HonzaGS-SV dne 23.08.2021 15:25
HonzaGS-SV napsal:
Začal bych tím jestli budeš jezdit sám nebo ve dvou? A kolik měříš? Pokud do +/- 175cm tak určitě klasickou... pokud kolem 180 tak je to víceméně na tobě, pokud 190+ tak asi ADV
Já mám teda 175 cm, ale když mě se ten advík tak líbil, že to nešlo odolat, takže ho chápu A není to takovej boj, tak ho nestrašte. Je to jen o zvyku.
No ono ani nejde o to kto je aky vysoky ale kto ma ake dlhe nohy . Ja mam 170 a GSA by som na krizovatkach vcelku asi nedaval. Ono uz aj ked pridvihnem ESU na mojej tak to uz len na spickach ako tak dociahnem.
Táta se standardním 1200GS a jeho cca 171cm měl celkem často problém... nyní má sníženou 1250 a nemůže si vynachválit jak dosáhne i na paty... všude vycouvá a tak
HonzaGS-SV napsal:
Začal bych tím jestli budeš jezdit sám nebo ve dvou? A kolik měříš? Pokud do +/- 175cm tak určitě klasickou... pokud kolem 180 tak je to víceméně na tobě, pokud 190+ tak asi ADV
Vyska by myslim nebyla problem. Mam 186cm. Adv se mi vzhledove libi trochu vic a ocekavam trochu lepsi ochranu pred vetrem, ale to vyzkousim - rozhodujici bude realny pocit z motorky.
Mam 177cm, 75Kg a celkem konfekční proporce... S advíkem je to na jistotu jen na jednu nohu, občas překvapí vyjetá kolej na křižovatce, ale za obyč GS bych neměnil. Sedlo mam ve vyšší poloze kvůli pohodlí. Po 650GS, kdy jsem měl obě nohy pevně na zemi to bylo jen o zvyku.....během pár dní.
---------------------------------------------------
..konečně boxer..
M1r3k_cz: Tak při tvé výšce bych šel spíše do ADV. Hlavní benefit budeš mít lepší ochranu před větrem, bude Ti to proporcionálně víc sedět... mno a další "nice to have" výbava:
- Velká nádrž
- Padáky
- Alu kufry (většinou, při nejmenším nosič na ně)
Tak pratele. Dnes jsme si s panem placli a v patek odpol pro ni jedu. Opravdu krasna a hlavne velka motorka. Mam 195cm a sedla jak prdel na hrnec. Nejvic me kdysi stvaly ty kecy, ze nakonec vsichni skoncime na BMW, hlavne ja jsem byl zarytej odpurce tudlety "sekty" a ejhle.....
Felix GSA přiložený následující obrázek:
tak pánové, tohle jako jo. To se vám to jezdí a neřeknete! Motorku mám od pátku (viz obrázek výše) pohodlí nepopsatelný! Ano vím, vám už to nepřijde, ale já jako nováček na ADV fakt zírám. Zařáží mě (v dobrém slova smyslu) ten dokonalej podvozek, perfektní zpracování a šílenej projev motoru. Kdybych se nedočet, že ten traktor (TZ 14) je normální projev, tak bych tomu nevěřil a hádal bych se že mám motor před smrtí, nebo spíš už po.... Vibrace 4500-5000tis otáček tam jsou (jsem rozmlsán ze 4 válce). Mám 195cm a 110kg a velikostně to jsem přesně na mě, fakt si vrním. Jen na ten humpoláckej projev motoru si budu chvíli zvykat. Ale už ted vím, že tahle láska jen tak nepoleví!
apropo, zeptám se. Oil. Pán přede mnou tam lil Castrop power 1 20w50 (prý novější označení doporučeného act-evo GP 4t 20w50. Jen jsem si všiml, že když se podívám např na zbozí cz. Tak někdu uvádí API SJ JASO MA2 někde API SN JASO MA2. Vzdy stejný pixle...
Tak vítej v klubu. Já na to slezl z yamahy fzs 1000 a projev motor byl pro mě z prvu taky docela “zvláštní”. Chce to pár tisíc km a zvykneš si.
Olej tam liju Castrol 20W-50 power. API, JASO moc nezkoumám. Je to brambora, ne raketoplán
No po cca roce čtení tu na forum, za mě děsně zmatečné, jelikož když začnu číst o něčem, tak se tam nabaluje tolik bláta, že člověk přestane číst, protože se v tom už vůbec nevyzná. Proto to asi roční čtení a tím pádem hledat a hledat a hledat.
Ale nikde jsem nenašel, že nikdo se nediví těm nájezdům, každý píše že GSA se kupuje kvůli cestování, ale potom tu čtu že rok 07 má 40k km (nepíši to přesně), to mi přijde divné. Vždyť 10 leté stroje dle vašich názorů a zkušeností by měly mít přes 100k km a to jak na inzerátech, tak i tu na fokru. Ale vidím, že se to vůbec neřeší. To jsem něco přehlédl?
Jelikož mám možnost jedno GSA z roku 2012 zkrotit a proto mě to zajímá, na co se zaměřit, ale jak jsem psal výše. Trochu se v tomhle forku ztrácím.
děkuji
No na pořádek bychom tu někoho potřebovali..ale když se chce najít se dá:-) Hodně lidí má sny o cestování, ale nakonec většinou zůstane jen u toho i když motorku k tomu má.
Vždycky se tu radilo zaměřit se na celkový stav motorky, bez ohledu na nájezd. A za mě si myslím, že GS snese hodně a tedy přehmatů je pomálu..
Tak na cestování můžeš použít i stadiona 11 a nepotřebuješ nic jiného. Je to spíš o nátuře člověka A už jsem se zařadil k těm, co zasírají vlákno a to mi stačil druhý příspěvek
Já myslím, že se tu vše najít dá, jen tomu musíš obětovat trochu času, odměnou ti budou fundované rady..
Já si tím prošel před rokem. Zaměřil bych se na celkový stav a dojem. Zvlášť bych si odklopil manžetu a podíval v jakém stavu je kardan, chytnul za zadní kolo a zkontroloval vůle a ještě před prodejem se pokusil zjistit jakou má dle vin historii v autorizovaných servisech a případně i na kontrolatachometru.cz
Počítal bych s investici do kontroly ventilů, oleje a filtry to je jasné. Dále bych počítal s investici do nových tlumičů, pokud nebyly řešeny. Proto bych ani v inzerci nezvyhodnoval motorky s ESA.. Hodně štěstí