Podle výšky postavy možná vyšší plexi. Držáky kufrů a kufry. Určitě se hodí rozšíření bočního stojanu. Nějaký padák na kardan a určitě si ještě něco vymýšlíš. Taky je dobrý přídavný kastlik na nářadí, protože LC nemá žádný slušný prostor kam by se dalo něco dát.
.
acer napsal:
Tak z části souhlas.
Jako drobnosti typu držák telefonu, padáky, ochrana kardanu jsou v plánu.
No pravda, plego mě nenapadlo, mám 172 uvidíme.
Hele já mám 169cm a s originálním plexi si plně vystačím :-)
No a ještě k tomu rozdílu ročníků a jízdních vlastností. Máme doma dvě LC. 2013 a 2017. 2017 má daleko kultivovanější jízdní projev. Když slezu ze své 2017 na 2013 tak první co mě zarazí je řazení prvního stupně, to je taková trochu rána, další věc je a to už tady bylo zmiňováno, je při přejezdu nerovností, takové ty rány do stupaček. U 2017 to pozoruji také, ale je to mnohem méně znatelné. 2013 má najeto cca35 tis a 2017 cca 15tis. Obě motorky krom alarmu v plné výbavě.
V roce 2016 byla zásadně modernizovaná převodovka, byla převodovka před 2016 tak velkej průser? Je pravda, že se koncovej převod nedá zrepasovat a musí se celý vyměnit? Jaká je životnost ty rozvodovky?
Moniis napsal:
... při přejezdu nerovností, takové ty rány do stupaček.
jak uz jsem psal, rozebiralo se to tady dost dopodrobna, sam jsem to diskutoval s kolegou z fsi na cvut a za me po letech poznatek:
- dost to ovlivnuje typ gum, treba u E07+ to prakticky vymizelo
- coz muze byt i vzhledem k tomu co mam najeto, nejakymi vetsimi vulemi a nebo opotrebenim trumicu
- nicmene u me v kombinaci 90tkm a E07+ to uz nedela
v 05/06 planujeme rychle projeti Route des Grandes Alpes, tak tam vyjimecne asi dam nejake anakee 3 a uvidime, kdyztak dam vedet
Nic spatného to nedělá, projížděl jsem to, řadit jednotka jde v pohodě ani rány do stupaček jsem necítil. Najel jsem asi 80km.
Ale abych řekl pravdu nejsem nějak extra nadšený. Nebudu cestovat, mám to jen kolem baráku a vypadá to, že na tento účel jsem si moc dobře nevybral.
Jako na projížďky po okrese je asi hodně lepších kousků než zrovna GS. XSR900, Duke 790, hypermotard 950, Thruxton. Nebo ze stáje s boxerem BMW 1250R nebo RNineT.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Prostě celkovej dojem mohutné mašiny, chtěl jsem s paní jezdit po okrese, ale nezdá se mi to nějak extra oproti novému traceru co mám. Asi to srovnavam s motokolem.
Toho jsem chtěl původně prodat, ale momentálně jsem spíš nakloněn nechat si ho.
Myslel jsem že mě báwo osloví hned. Nějak se nestalo .
Bylo by lepší někomu dát ten chlebíček a půjčit si ho na projížďku.
Motorově taky u BMW nevyužiju, chtěl jsem strasnej tah, ten tam je ale celkově je to spíš tak jet za hranice a zpět, než se smrdlat po městě a okolí 100km.
Jak mi něco nesedne hned, kousnu se a obrat o 180°.
Asi tak gs není obyčejná motka gs musíš milovat a pochopit tu motorku jako celek je to prostě srdcovka když si vzpomenu když jsem koupil své první gs tak sem nepochopil první km co jsem to udělal a za co vyhodil takový balík peněz pak přišel prví tisíc najetých km a bylo jasno ať si říká každý co chce jsou dokonalý, jezdíme ve dvou i Off a ty stroje prostě jedou drží a je na ně spoleh za mě je gs top.Ale chápu že pro každého asi nebude a věřím že dopadneš jako já.
Možnost diagnostiky BMW
Jestli se nepletu, tak prvotním impulzem byla zkušební jízda na R1250GS? A “wau” efekt...
Dvanactka je mírně odlišná, ale po bezprostředním presednuti, je mezi nimi cca 7 koni rozdílu...
V charakteru projevu mírný rozdíl, ale nic zásadního...
tak na čem jsi to vlastně jel?
pod trvalým dohledem
Uplně si pamatuju, jak jsme se s kamaradem těšily až si koupíme GSa, prodali jsem supersporty a on si koupil tenkrat 1150 GSA jako první a ja mu ho vezl domu. Pri jizde jsem si rikal "coze tohle je jako ono?? To je des, za to ty prachy nedám..." No a dneska mám asi 4-té GSA a nic jiného nechci.
Jinak bych se zkusil domluvit s Bobem, jestli by ji nevzal zpět. Jestli ji konkretne teda neprivezl pro tebe. Samo ne zadarmo, ale např. za 5 tis. páč za blbost se platí. Dokud to není převedené atd. Třeba by na to jako dobrý prodejce přistoupil, jeden den nic není.