No pri mojom stasti je to ta 3 moznost
skrat na lavej inud. cievke pod valcom a za jazdy to vyplo a nic
jedine PC a odblokovat CanBus made in BMW. Myslel som ze ta moja zavada je ojedinela, ale to co tu citam ma nemilo prekvapilo.
No, popravdě jsem si taky myslel, že jsem si koupil to nejspolehlivější na světě... Ale jen do té chvíle, než mi motorka zdechla pod zadkem. Vím, není už nová (10/08) a taky má dost najeto (přes 4.000km), ale mohla vydržet za ty prachy i dýl... Takže indučka, říkáš... Inu, poptám se v servisu...
Upravil radosek dne 01.06.2009 20:47
Radosek napsal:
Jo, prakticky máš pravdu, ale i žárovka ve světle umí vypochodovat tak, že s sebou dokáže vzít pojistku, v tomto případě virtuální...
A k tomu čerpadlu paliva: Chtěl jsem jen tak pro sichr pořídit náhradní. U Bychla mi sdělili sladké tajemství, že stojí cca 11.000,- Kč, takže na to peču. Jet na dovolenou do relativní civilizace a tahnout s sebou za dvacku dílů mi přijde ujetý...
Elektronika vadný obvod odpojí, ale po pominutí závady (jejím odstranění) a opětovném zapnutí zapalování se obvod opět aktivuje.
Pak je tu jeste jedna možnost vytrhat elektriku dát tam karburátory brzdy bez abs, svela prostě všechno překopat na systém jáva panelka a nic elektronického se srát nebude. kolik by to stálo nevím ale asi míň než rezervní IMO, Regulátor, pumpa atd.
To Tonda: tak v něco podobného jsem doufal... Děkuji Ti, přesně tohle jsem potřeboval slyšet. Už jsem se viděl, jak kvůli nahození padlého okruhu kvůli virtuální pojistce kupuju za sedmičku diagnostiku...
vlada-gsa napsal:
Pak je tu jeste jedna možnost vytrhat elektriku dát tam karburátory brzdy bez abs, svetla prostě všechno překopat na systém jáva panelka a nic elektronického se srát nebude. kolik by to stálo nevím ale asi míň než rezervní IMO, Regulátor, pumpa atd.
Vlastně by to bylo pro BMW něco jako zlepšovák. Mohli by udělat verzi R1200GSA LIGHT (jako kola) základní model jen s motorem bez všech el. píč... Dát tam cenu tak 250 šlo by to na dračku.
vlada-gsa napsal:
Vlastně by to bylo pro BMW něco jako zlepšovák. Mohli by udělat verzi R1200GSA LIGHT (jako kola) základní model jen s motorem bez všech el. píč... Dát tam cenu tak 250 šlo by to na dračku.
Člověče, ale tohle je převratné a pro Tebe raketové zahájení kariéry: Ve více BMW fabrikách prý platí úmluva, že pokud dokážeš, že se ve výrobním procesu dá ušetřit euro, pošle Tě firma na rodinnou dovolenou zdarma! Pokud bys prosadil tohle, tak bys tam na tý dovolený mohl být až do důchodu.....
Už tam píšu o prodejnosti Light modelu jsem hluboce přesvědčen. Teda vlastně vstřikování by tak být muselo kvůli EURO3 emisím, ale mohli by dodávat downgrade kit (karburátory, Ysvody a záslepku místo pumpy). To je přece normální mraky lidí má licenci na Visty a jede na XP
Radosek napsal:
Jo, prakticky máš pravdu, ale i žárovka ve světle umí vypochodovat tak, že s sebou dokáže vzít pojistku, v tomto případě virtuální...
A k tomu čerpadlu paliva: Chtěl jsem jen tak pro sichr pořídit náhradní. U Bychla mi sdělili sladké tajemství, že stojí cca 11.000,- Kč, takže na to peču. Jet na dovolenou do relativní civilizace a tahnout s sebou za dvacku dílů mi přijde ujetý...
Dnes jsem objedával v BMW KROTIL to relé k čerpadlu paliva, č. dílu 16147720776 a cena je 3200 kč.
Koupil jsem si Adventura na podzim 2007, mesic po me jej koupil i kamos. Ten zustal stat s ridici jednotkou jen v r. 2008 dvakrat. Me se to stalo ted 10.kvetna, v servisu vymenili jak cerpadlo tak i tu ridici jednotku, od navratu ze servisu jsem najel asi 100km a zase to nejede. Je super ze se tu najdou lidi kteri poradi jak nouzove sbastlit draty tak aby to jelo (taky jsem si to hned prohlizel na masine jak to zapojit az to zase chcipne), nicmene aby se masina za bezmala pul mega takhle sypala to je na me az moc casto a to nemam na ni najeto ani 3000km. Nedokazu si ted predstavit ze bych ted po tech dvou zavadach u mne a dvou u kolegy vyjel nekam dal nez okolo komina. A ze pry Adventure...
Tadanori napsal:
Koupil jsem si Adventura na podzim 2007, mesic po me jej koupil i kamos. Ten zustal stat s ridici jednotkou jen v r. 2008 dvakrat. Me se to stalo ted 10.kvetna, v servisu vymenili jak cerpadlo tak i tu ridici jednotku, od navratu ze servisu jsem najel asi 100km a zase to nejede. Je super ze se tu najdou lidi kteri poradi jak nouzove sbastlit draty tak aby to jelo (taky jsem si to hned prohlizel na masine jak to zapojit az to zase chcipne), nicmene aby se masina za bezmala pul mega takhle sypala to je na me az moc casto a to nemam na ni najeto ani 3000km. Nedokazu si ted predstavit ze bych ted po tech dvou zavadach u mne a dvou u kolegy vyjel nekam dal nez okolo komina. A ze pry Adventure...
To, že někde zůstaneš stát, je přece dobrodružství samo o sobě. Možná si soudruzi z NDR adventure představují právě takto.
Ale teď vážně, je to opravdu chyba a těžko říct, jestli je hlavní příčinou ušetřit všude a nebo nezvládnutí technologií. Každopádně BMW není co bývalo a kazí si jméno. I přesto vše, jsou těžká endura BMW asi nejlepší na cestování kolem světa. Jiná volba vlastně není, což je ta největší chyba.
To Milos: Ja jsem to napsal tak trochu zhrzene, protoze jsem jeste nasrany za to ze me to vcera nechalo na ceste a ze skoro zacina platit BMW tam, vlakem zpatky, ale snad me to prejde. Pokud to jezdi tak u me ta masina nema konkurenci. Ale je fakt ze ted bych se nekam daleko nepustil, nejdriv tak tisic kilometru nekde v dosahu nez se vrati duvera v nemeckou technologii))))
O té zhrzenosti mi vykládej... Jediná šance je alespoň částečně pochopit myšlenkové pochody těch yngenýrů z BMW a v případě poruchy být připravený. A to za prvé tak, že s sebou ty nejporuchovější díly povezeš (elektroniku k čerpadlu, kroužek EWS...) a za druhé mít vypsané veškeré servisy po cestě a zápisník plný potřebných frází: ... zase se mi to z ničeho nic zastavilo... upadlo mi z motocyklu... motocykl nelze nastartovat... No a hlavně sledovat čísla silnic a kilometrovníky, aby přivolaná asistence nemusela dlouho bloudit a našla nás pokud možno brzy. Proto je dobře s sebou vozit kvalitní navigaci s dlouhou výdrží baterek, protože ji CanBus po zkolabování motorky jistě brzy odpojí...
Zdravím všepřítomné co řeší tyhle věci..kolem problémů s motorkou. Já stojím snad 3x na 100 km..a to tak že, po protočení plynu při podřazení..mašina střelí a vypne.Jestli je tohle příčina toho co tady řešíte, tak to potešProdal jsem nádhernou a skvěle jezdící 12ctku a koupil ADv.Od té doby jen pláčuMomentálně nastal problém další..když to vyplo třeba ve 100 km rychlosti, šlo nastartovat za jízdy při zmáčknuté spojce. Teď musím nakopat neutrál a natočit to znovuJá se picnu.Jestli to vše bude moc drahá oprava, nezbude nic, než moto prodat a to hluboce pod cenou.Dal jsem za ADv vše co jsem měl a na drahou opravu bych asi škrábal několik měsícůŠmarjáá
No a včera jsem si zaskočil do pole..jsem to ale moulaMašina nešla nastartovat, ale startér točil jak měl.Pak jsem jenom moto položil na opačnou stranu a poslouchal jak přetéká benzínMašinu jsem postavil a pak nastartoval bez problémů..
Milan V přiložený následující obrázek:
Radosek napsal:
...) a za druhé mít vypsané veškeré servisy po cestě a zápisník plný potřebných frází: ... zase se mi to z ničeho nic zastavilo... upadlo mi z motocyklu... motocykl nelze nastartovat... ...
slovníky pro překlad podobných frází má bmw na svých stránkách - http://www.bmw-mo...index.html / Services / Pannenlexikon - dá se tam nastavit i překlad z češtiny. Dal bych sem ukázku, ale po nastavení požadovaného jazyka se vytvoří pdf a to sem dát neumím ...
Milan V napsal:
No a včera jsem si zaskočil do pole..jsem to ale moulaMašina nešla nastartovat, ale startér točil jak měl.Pak jsem jenom moto položil na opačnou stranu a poslouchal jak přetéká benzínMašinu jsem postavil a pak nastartoval bez problémů..
Jooo šikulka. Pěkný
Našel jsi tam něco? jo jak je tam málo paliva a jde to napravo, tak to přeteče a nemá to PHM, čerpadlo je na levé straně. Se mi taky stalo, jsou to krušné chvíle, stojíš ve sračkách s takovým velkým hovadem a motor ne a ne naskočit.
Vita napsal:
....slovníky pro překlad podobných frází má bmw na svých stránkách - http://www.bmw-mo...index.html / Services / Pannenlexikon - dá se tam nastavit i překlad z češtiny. Dal bych sem ukázku, ale po nastavení požadovaného jazyka se vytvoří pdf a to sem dát neumím ...
... hele, já se picnu, ono to tam opravdu je a funguje to.... Hned jsem si to vytisknul v němčině a v italštině. Jenom jsem tam nenašel potřebné fráze: ... jestli mi to už definitivně neopravíte, tak Vám to tu podpálím... vyhodit do povětří... atd a nebo něco podobně povzbudivého, co by v BMW servisu měli slyšet...
Advik napsal:
Jooo šikulka. Pěkný
Našel jsi tam něco? jo jak je tam málo paliva a jde to napravo, tak to přeteče a nemá to PHM, čerpadlo je na levé straně. Se mi taky stalo, jsou to krušné chvíle, stojíš ve sračkách s takovým velkým hovadem a motor ne a ne naskočit.
Nic jsem tam nenašel a ani úroda nebyla ještě uzrátáSetkal jsem se s tím poprvé a jak to nešlo natočit, už jsem myslel že jsem někde něco urvalNo ale nakonec v poho. No a dnes cestou z práce jsem asi ve 100km rychlosti, trefil letícího bažantaUrval jsem skoro blinkr a prasklo na něm sklíčko, no a aby to nebylo málo, ruplo to přední uchycení tyčky na plexi..asi to bylo už načatéUdělal jsem si aspoň radost a natankoval plnou a zrovna 98 careraPo cestě si pak pustil mp3a v klídku dofrčel domů
Upravil Milan V dne 05.06.2009 17:20