slonci napsal(a):
Co mají asi motocyklysté na sobě? To jsou cross dresy nebo něco podobného? Potřeboval bych něco podobného na krynýř - pod RP2 ho nedám. Ale aby to něco vydrželo!
99% pilotů jede ve funkčním prádle s dlouhým rukávem, na něm mají krunýř a normální enduro bundy. Dresy jsou na rallye nanic. Musíš mít bundu tak velkou, aby šel krunýř dát pod ní. Výdrž nikdo neřeší - musí to přežít dva týdny a vím že piloti mají třeba i 3 sady oblečení. Kalhoty třeba Máca měnil každé dva dny za nové a staré vyhazovali..
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
mrwolfer1 napsal(a):
Dakar je super a moc me mrzi, ze je temer nemozne ziskat materialy treba i fotky stavenych motorek amateru ... Co ukazou je vedoucich 5 jezdcu na 5 minut a to je vse..
Nesmysl, neumíš hledat. Všechno se dá najít a s pomocí známých najdeš všechno. Musíš umět jazyky. Pro kity - musíš umět francouzsky a umět hledat na podivných FR stránkách, pro mnoho dalších prostě angličtina základ.
Amatéři zase tak moc amatérské motorky nemají. Jedna z nejlevnějších úprav je třeba to, co měl Martin Macek na Dakaru v roce 2007. Na jeho webu by měly snad být fotky a když tak jich mám tuny...
Vezmeš sériovou WR 450F, koupíš za asi 3500EUR laminátovo-hliníkový kit od belgičanů, doděláš to, co neřeší (palubka, elektrika, přístroje... a koupíš potřebné věci od organizátora rallye - držáky GPS, antény atd) a je to.
Motorka jako víno.
A nebo ještě levněji - vezmeš to samé WR a koupíš od nás velkou přední a zadní nádrž a kokpit dobastlíš z čehokoliv jiného, třeba oplácneš čelo KTM nebo vezmeš masku kokpitu z kitu pro G650X od Touratechu jako hotový výrobek apod.
Co třeba taková Honda CRF450X
Jde upravit cokoliv - EXC, BMW, starší Suzuki, Yamahy...
Nebo třeba i novější - tady je KTM 690 Enduro.
Když se podíváš k nám na prodejnu, tak ten samý základ nám tady stojí - stejná nádrž atd. Opět - stromeček přístrojů, dobastlit nějaký kokpit a je to.
Tady je to samé v jiném provedení
Jsou to turisti, nemají ambice na seriózní závodění, jde jim jen o to dojet co nejdál a nezrakvit se.
Zase to samé enduro 690
Tohle už je motorka v jiné kategorii - tenhle kit a úpravy motorky, celkem tak za 750 tisíc. Ale máš váhu skoro jako sériová bez těch věcí.
A třeba na téhle G450X se dá zajet čas do první desítky, když jezdíš jako Verhoeven nebo Goncalves v tomhle případě (dneska je tuším 8.)
Ten kit jsme viděli v Touratechu ve vývojové dílně, budou to od příštího roku asi nabízet jako kompletní výrobek. Možná maličko upravený designově ale bude to určitě na podobné ceně jako kit pro G650, což byla nejlevnější možná továrně dostupná vstupenka na rallye.
Stačí?
Možná, jestli se o to fakt zajímáš vážně, tak je lepší než se ptát tady, tak zavolat někomu, kdo se tím zabývá. Možná nám pod stolem leží pár starších kitů na WR, možná víme o jiných na prodej, neděláme to první rok
Upravil TomasTT dne 05.01.2010 02:56
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vjetrnik napsal(a):
asi by mi nevadilo být turistou na dodělané 690-ce...
Hele amíci nadávají, prý to byla špatná volba, jsou z ní unavení. Ten co tam jede na tom EXC má víc sil a nijak výrazně neztrácí a má s tím míň práce proti 690. Asi bude záležet na fyzičce ale jsou to lidi co jezdí léta různé rallye.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bral jsem to z pohledu tůristy, že bych ten motor nemusel tolik servisovat, přeci jen oproti EXC by měl vydržet o něco více mth...na druhou stranu v Dakarských podmínkách to asi bude vyžadovat stejnou péči...hmotnostně má EXC jasně navrch, na druhou stranu alespoň to mé má v porovnání s 690kou tvrdší chod, tak jsem si říkal, že při těch dlouhých etapách, kdy je člověk celý den v sedle by byl klidněji běžící motor výhodou...docela by mne zajímalo porovnání EXC 450 Rally versus 690 Enduro R Rally...
Jsou to jen úvahy, když jsem teď o svátkách jezdil lehčí terén, říkal jsem si, že by rally stroj nebyl od věci, i když s ním potom člověk nemůže jezdit vyloženě technické pasáže typu pískovna...tam překáží jak objemnější kapotáž, tak kokpit, přes který není vidět pod kolo.
Asi to je tak, jak píšeš...
Ti borci se zdají být víc utahaní ze sice malého ale únavného rozdílu váhy a možná i z toho, že 690 se musí víc krotit. Nevím, jen to co jsem četl... fakt nevím. Každopádně rozdíl mezi 650 rallye a 450 je děsný a ty lidi chápu. Na 690 rallye jsem nejel, takže nevím.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
slonci napsal(a):
Co mají asi motocyklysté na sobě? To jsou cross dresy nebo něco podobného? Potřeboval bych něco podobného na krynýř - pod RP2 ho nedám. Ale aby to něco vydrželo!
Chceš-li, zastav se v Praze u PSů, ve výloze tam mají hadry, které Dakar jely. Já z nich moc odvázanej nebyl. Takový odolný montérky s nápletama na rukávech a nohavicích. Prostě přesně ve stylu co píše Tomáš. Už si nepamatuju, komu je šili, ale to je asi celkem fuk.
Tak letos je to fakt mazec. Myslim, ze marc coma nemusi mit ze ztraty az tak tezkou hlavu - problemu je jak maku. Doufam, ze z toho budou tezit nasi zastupci...
Upravil JanVan dne 05.01.2010 20:14
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Ten komplet Psí je katastrofa. Nic proti nim nemám ale je to fakt o několik tříd horší než Rallye od BMW. Mimochodem, Rallye2 považuju za jednu z nejlepších variant, pokud seženeš některou ve světlé barvě. Ventilace je fakt vychytaná. Já jí mám už v děsným stavu a nefungují zipy atd, tak jsem na příští rok (plánuju nějakou tu afriku) objednal bílý komplet BMW motorsport, který vyrábí asi Acerbis a prodává se jako Airoh. Má dobře vyřešené větrání, jde z toho udělat vesta a prostě je to ušité dobře.
přidány další díly.........
Večer by tu měla být http://www.ceskat...akar-2010/ stačí změnit to poslední číslo před -ralye
Upravil swat dne 06.01.2010 09:40
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
no chlapci,tento rak sa vasim moc nedari ((((
a co hovorite na slovakov?hlavne na mladeho Svitka?v dnesnej etape 14 miesto,celkovo 22.jakes v dnesnej etape 11 miesto,celkovo 16 miesto.
velka hanba je,ze na slovensku sa v televiziach o to skoro vobec nehovori,max. este o jakesovi na STV 3,ktora prebera relaciu od CT4,kedze tento jazdi za cesky team,tak par slov tam o nom padne,o Svitkovi nic.
Slováci jedou parádně. Jen se bojím, aby to nepřehnali. Hlavně Svitko, který prostě Jakeše chce pozávodit za každou cenu. Uvidíme.. Dneska skvělé.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
no ja skor verim Svitkovi,Jaker je palic,skor motokrosar ,ako endurak,ked som ho videl na trati,jazdi ako keby bol nasraty na cely svet,katrinak zase ako keby isiel na oblaciku,Svitka som na zivo este nevidel.
Katrinakove slova Jakesovi: Ivan,ty ked spomalis,tak budes rychlejsi))