Medik napsal:
Jak tak koukám, nebylo by lepší koupit jenom papíry? Z té motorky zbyde možná tak motor :-)
Hele zvažoval jsem i tuto variantu ale jelikož cena tohoto kousku byla opravdu příznivá (cca 65tis) myslím že takto je to lepší..
Viděl jsem teď borec prodával v anglii rám s papírama za 30tis
Pravda je, že z papírů nic neprodáš. Z tohohle stroje co nevyužiješ a není to na kaši, pošleš dál. Ale jak si popisoval, co na tom všechno chceš udělat, přišlo mě to skoro jako stavba z bodu nula :-)
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
S tímto zkušenost nemám, ale kdybys tuto sadu použil, musel bys asi pár věcí upravit - blok motoru u modelů k této sadě je odlišný k tvému modelu (paralever model). Např. uchycení původního odstředivého regulátoru je jiné atd. Já používám sady od Silent Hektik. Nejlepší je rovnou i s alternátorem a máš to vyřešené jednou pro vždy.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
S tímto zkušenost nemám, ale kdybys tuto sadu použil, musel bys asi pár věcí upravit - blok motoru u modelů k této sadě je odlišný k tvému modelu (paralever model). Např. uchycení původního odstředivého regulátoru je jiné atd. Já používám sady od Silent Hektik. Nejlepší je rovnou i s alternátorem a máš to vyřešené jednou pro vždy.
Nemohl by jsi sem dát odkazy na konkrétní produkty co by jsi doporučil?
JJ, je to na ty starší motory. Poptával jsem i VAPE, ale také vyrábí jen na staré modely typu R50/2 apod. Škoda, že to neudělají i pro 100 GS - myslim, že by to pro ně byl slušnej kšeft a pro nás super zapalování s dobíjením za rozumnou cenu.
Upravil MALI dne 14.02.2023 12:24
Tonda napsal:
S tímto zkušenost nemám, ale kdybys tuto sadu použil, musel bys asi pár věcí upravit - blok motoru u modelů k této sadě je odlišný k tvému modelu (paralever model). Např. uchycení původního odstředivého regulátoru je jiné atd. Já používám sady od Silent Hektik. Nejlepší je rovnou i s alternátorem a máš to vyřešené jednou pro vždy.
Nemohl by jsi sem dát odkazy na konkrétní produkty co by jsi doporučil?
Motorku jsme kompletně rozebrali a u toho jsme se nějak zasnili nad tím co asi všechno zažila.., přecijenom 400tis km to se na stroji podepíše..
Motor bez komprese, nějak se to podařilo nahodit, díky startovacímu spreji který nám tam děda nechal, a objel jsem na tom ulici ale kouřilo se z toho jako z parní lokomotivy.. Překvapením byla převodovka, ta chodila jak po másle..
Brzdy nula bodů, málem jsem nezastavil (bydlím v kopci)
Elektroinstalace v takovém stavu že jsme to vzdali a vystříhali to ven a rovou do popelnice..
Ložiska v kyvce totálně vymlácený, hlavní stojan držel na jednom šroubu.., atd. atd., všude písek z celého světa.. No zkrátka ta motorka měla svý léta zasebou..
Každopádně borec se o to asi staral, mám komplet deníček co kdy a jak dělal a když přihlédnu k tomu že jsem z toho vypouštěl v podstatě nové oleje..
Video z prvního startu předtím než mi na to spadla flexa..
Motor s převodovkou je u "doktora", který celý motor včetně převodovky hodí do stavu A1 a doveze zpět začátkem března, takže já mám teď dost času přemýšlet co a jak..
Na cestě máme první balíček od SWT (https://www.swt-s....de), což jsou super borci, co se zabývají stavbami dvouventilů, kdyby někdo neznal. A mají svoje produkty, za zmínku určitě stojí větší olejová vana (víc oleje, lepší chlazení atd..) nebo brejle pro uložení vidlí z 800GS (případně WP - dle chuti) u kterých mají vychytaný offset a celkově by to mělo sedět..
Dál jsem dal do jedné díly odbrousit přebytečné věci z rámu + vevařit výztuhy HPN.. Jak se vrátí rám, půjde na písek a komaxit. Do půlky ledna chci stihnou vrátit motor zpět do rámu a odvéz motorku do RP kde budou dělat výfuky.. Na ty se hodně těším
A jak mi Tonda potvrdí že jsem vybral dobrou elektriku tak objednávám..
Jo a většinu věcí řeším přes Welliho (www.mojegs.cz), originál díly BMW, SWT i například bmwbayer.de
Pokračování příště..
Upravil lako dne 16.02.2023 21:26
Over than 250k km on BMW GS bikes
BEN NORTON BUILDS custom motorcycles under the moniker 10 ’til 12, because those are the nighttime hours he dedicates to his hobby. During the day, he’s a designer at a works Formula 1 team. Which explains why his supercharged BMW R100RT is so damn mental.
Born and raised in Zimbabwe in southern Africa, Ben now lives in Oxfordshire, UK, where he wrenches out of a single home garage. He’s spent enough time in F1 to know how to make clever choices in manufacturing and materials, and what to outsource. He also has enough equipment in his home workshop to handle most things—but jobs like CNC machining, upholstery, paint and coating are all farmed out.
Doporučuji celý článek..
Upravil lako dne 20.02.2023 10:50
Over than 250k km on BMW GS bikes