Chceš toho víc? Jsem netušil, že zrovna tady na tohle musím předkládat argumenty. To mě přišlo, jako samozřejmá věc, viditelná naprosto evidentně i na silnicích... jo, počkat... v tom je ten problém... venku na silnici
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Chceš toho víc? Jsem netušil, že zrovna tady na tohle musím předkládat argumenty. To mě přišlo, jako samozřejmá věc, viditelná naprosto evidentně i na silnicích... jo, počkat... v tom je ten problém... venku na silnici
podle mne je Tvoje uvaha chybna. Porad je to premiovka, nicmene lidi maji od te doby podstatne vic penez... takze proste kupuji luxusni zbozi. Ale porad to JE luxus. Navic tam pisou, ze BMW Motorrad ma stale podil na trhu jen 16pct.
Navic kdyz si ted koupis 1300GS, tak nejakou dobu ji joudove mit nebudou.
(coz je rozhodny argument pro koupi)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A jak se to vylučuje s tím, že to je spotřebák? Tak ok... je to luxusní spotřebák... stačí?
Prostě se to vyrábí, prodává a kupuje jako spotřební zboží.
Tak jako si jednou za deset let koupíš novou pračku, ledničku, TV ... tak si koupíš nový GS a jestli koupíš pračku za 8 nebo za 50 je úplně jedno. Za 8 si ji někdo koupí na praní, za 50 proto, aby mohl dělat machra a ovládat to mobilem z kanceláře. Prostě je to spotřebák a za 40 let a několik set tisíc km, to nebude fungovat na rozdíl od dvouventila... proto jsem se o tom výše zmiňoval
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
xylem napsal:
Uvidíme jak naživo, ale takhle na foto to tedy žádný wow efekt nemá ani omylem ...
Moc nechápu opuštění asymetrického světla, jasný poznávací znak. Navíc by si to přímo říkalo o zakomponování radaru.
Zaspekuluju si:
- prodeje se propadnou, respektive zmenší se podíl na trhu
- zdraží se ojeté 1250
- TT bude dělat hromadu kitů předků, respektive už je určitě má
A taky předpokládám, že ADV bude výrazně jiné, určitě bude větší rozdíl mezi GS1300 a GSA1300, nežli u současných 1250 nebo LC.
A 1100 a 1150 citelně podraží. Asi jsem měl Bobše udžet na živu .
Bobse ale v legolandu odkoupi vzdycky, tam maji skladacky radi
xylem napsal:
Uvidíme jak naživo, ale takhle na foto to tedy žádný wow efekt nemá ani omylem ...
Moc nechápu opuštění asymetrického světla, jasný poznávací znak. Navíc by si to přímo říkalo o zakomponování radaru.
Zaspekuluju si:
- prodeje se propadnou, respektive zmenší se podíl na trhu
- zdraží se ojeté 1250
- TT bude dělat hromadu kitů předků, respektive už je určitě má
A taky předpokládám, že ADV bude výrazně jiné, určitě bude větší rozdíl mezi GS1300 a GSA1300, nežli u současných 1250 nebo LC.
A 1100 a 1150 citelně podraží. Asi jsem měl Bobše udžet na živu .
Bobse ale v legolandu odkoupi vzdycky, tam maji skladacky radi
Prostě jedinečný originál. Tedy byl. Ale myslím, že se na Moravě rodí následník Když to chceš na ježdění a ne do muzea.....A když je oproti mě vlastník schopen a ochoten se v mašině nadlimitně vrtat, tak se i z 1100 dá udržet naživu slušnej cesťák.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Bohumil napsal:
Mediku,pamatuješ když byli R100gs za 80 a nikdo to nechtěl ??
Už se to blíží i s R1100gs....
No, to teda nevím... už jenom tohle srovnávat, je přece úplně mimo.
Jak by řekl klasik... To není stejný hřiště, to je úplně jiná hra
Už jen kvůli tomu vyrobenýmu počtu kusů... a to se ani nebavím o technice a komplikovanosti.
T.......
Bohumile, pamatuju. Dokonce jsem na to slintal v prospektech. Doba se mění :-) a dnes nelituju, že to nemám. Ale kolem roku 90 bych byl KING.
Petře, máš pravdu. Ty dvouventily jsou opravdu jiný sport. Nejede to, nebrzdí to, nesvítí to oproti 1100
Taky jsem to nikdy nechtěl po té, co jsem to vyzkoušel. Kdybych měl prostornou garáž, tak bych si to možná pořídil, jako retro, veterána, prostě jako většina Jawistů Jawu. Jednou za půl roku objet barák a pak zase šup do uloženek. A jako u jawistů jsou i zde lidé, kteří na to nedají dopustit a dokonce to i používají
Argument s počtem vyrobených kusů má reálný základ, ale nemusí vždycky vycházet. Kolik bylo stovek škodovek, jaký to byly hrůzy a podívej dneska na cenu vraku..... A já bych to už do baráku nechtěl.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Mr GS napsal:
A jak se to vylučuje s tím, že to je spotřebák? Tak ok... je to luxusní spotřebák... stačí?
Prostě se to vyrábí, prodává a kupuje jako spotřební zboží.
Tak jako si jednou za deset let koupíš novou pračku, ledničku, TV ... tak si koupíš nový GS a jestli koupíš pračku za 8 nebo za 50 je úplně jedno. Za 8 si ji někdo koupí na praní, za 50 proto, aby mohl dělat machra a ovládat to mobilem z kanceláře. Prostě je to spotřebák a za 40 let a několik set tisíc km, to nebude fungovat na rozdíl od dvouventila... proto jsem se o tom výše zmiňoval ;)
myslim, ze podobnym zpusobem argumentovala starsi generace uz nekdy v Athenach nebo Sparte :D Rika se tomu take "optimismus pameti".
Mne to prijde jako odveky souboj mezi kupujicim a prodejcem, kdy ma kupujici zajem koupit co nejvetsi kvalitu za co nejmin penez a prodejce to ma presne naopak.
Nemam pocit, ze by nam BMW prodavalo naprosty shity (jako u motorek).
Ja tu vidim 40 let vyvoje.
Ty sice adorujes dvouventila.. ale ten BMW produkovalo v dobe, kdyz s motorkama melo radove min zkusenosti.
Mluvis o zivotnosti.. ale jaka je zivotnost jezdce (v soucasnem provozu) na motorce, co nic moc nesviti ani nebrzdi?
Ja chapu, ze chces necim vycuhovat.. ale ja se obavam, ze vzhledem k obecnemu bohatstvi je na to potreba cca nova 911..
(ja ji nemam :))
Upravil hicks dne 25.09.2023 17:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Víš který věci jsou nadčasový? Ty nejjednodušší a těžko nahraditelný. Hřebík je tady od pravěku a troufnou si říct, že ať se lidstvo posune kamkoliv, bude tady pořád s náma. Nikdy se nezlepší a nezmění. Nikdy nebude aplikace, která ho zatluče bez kladiva a dvou rukou a přes to tady pořád bude a bude fungovat.
Tím chci říct, že když do něčeho začneš cpat technologie, který jsou dočasný a už z principu překonatelný, tak to nebude nikdy víc, než spotrebak. Žádný radary, keyless, WiFi ani bluetooth tady nebude navždy. Nebude tady ani 20 let, natož čtyřicet. Vzpomeňte si, kolikrát jste za poslední dvě dekády, museli vyměnit jen blbou TV. Všechno bude rychle překonaný, tím pádem zbytečný a nefunkční... ale šroub a matice na sedmnáctku klíč, tady bude stejně, jako ten pravekej hřebík.
A vzhledem k tomu, k čemu je (nebo by mělo být) určený cestovní enduro, tak bych řekl, že stavět takovej stroj na jiných technologiích, než je šroub a matice, je jenom následování hloupého, leč bohatého zákazníka, kterej s tím nebude dělat to, k čemu to bylo určený, ale pózovat. Všechno tohle je zapříčiněno pouze jednou věcí. Dneska se už skoro nic nenazývá pravým jménem a nic nepoužívá k tomu, k čemu bylo určený. Všechno jen podle toho nejnaduzivanejsiho slovního smogu... "jakoby"
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
A ty vaše věčný komenty a srovnávání starý stovky s jawou nebo stovkou škodovkou značí jen dvě věci... buď jste se na tom nikdy nesvezli a nebo jste se svezli na neudržovaným vraku, na kterej nikdo nesah od výroby. To je ještě dneska plnohodnotná motorka, která sice možná hůř svítí, ale rozhodně jede a brzdí normálně. Dokonce poměr váhy a výkonu a kroutaku, má těžko konkurenci ještě v dnešní době. Ale to se těžko vysvětluje, když jste přesvědčeni o tom, že to je Jawa, jenom proto, že je to stejně starý.
Ale můžeme porovnat kvality strojů. Uděláme nějakej závod na dvě kola (silnice i sotolina) a kdo prohraje vylepi si plakát toho druhýho nad postel, jo?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
myslím si, že
radar bude na varování + adaptivní tempomat a nečekám zásah na nouzové zastavení (popravdě si neumím představit)
světlo alá predátor bude vychytaný a bude svítit velmi dobře i do zatáček
možná nakonec led blinkry budou v blastrech, nebo opce
hlavní stojan nebude v základu
bude silnější, lehčí a ovladatelnější
PS: koníček musí být v první řadě hodně drahej, jinak je to hovno koníček
Upravil Sandokan dne 25.09.2023 20:53
R 1200 R DOHC 2013, 90 Jahre edice, předtím R1150R 2003
Mr GS napsal:
A ty vaše věčný komenty a srovnávání starý stovky s jawou nebo stovkou škodovkou značí jen dvě věci... buď jste se na tom nikdy nesvezli a nebo jste se svezli na neudržovaným vraku, na kterej nikdo nesah od výroby. To je ještě dneska plnohodnotná motorka, která sice možná hůř svítí, ale rozhodně jede a brzdí normálně. Dokonce poměr váhy a výkonu a kroutaku, má těžko konkurenci ještě v dnešní době. Ale to se těžko vysvětluje, když jste přesvědčeni o tom, že to je Jawa, jenom proto, že je to stejně starý.
Ale můžeme porovnat kvality strojů. Uděláme nějakej závod na dvě kola (silnice i sotolina) a kdo prohraje vylepi si plakát toho druhýho nad postel, jo?
Leda by jsi měl kozy jako Samanta Fox A nebo na tom dvouventilu pojedu já a na novější tzřeba Ruda :-)
Hele, člověk s tebou v principou souhlasí. V jednoduchosti je síla. Ale pohodlíčko je pohodlíčko. A čím jsem starší, tím to pohodlíčko je výše a výše na stupínku priorit.
Hřebík jhe úžasnej, ale lepší je, když ho někdo implementuje do spoje pod vedením mé maličkosti. Já se nanedřu a spoj je pevný.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Ja jsem takovej zapalenej fanda a proste ty nase potomky zaciho stroje zboznuju. Mel jsem vsechno od R100, r1100,1150,1200, a ted mam 12dvouvacku i 12LC. Jak se v tom leta s nadsenim vrtam, tak vidim na kazdym kousku tech motorek posun. Kde se pridalo, kde se ubralo a krasne je za tim videt, jak se ty stroje vyvijely, a myslim, ze az nekde k ty posledni vzduchem chlazeny dvanactce, se vyvijely tak, ze i kdyz semtam neco bylo uz skoro moc zbytecny, nebo proste s jasnym potencialem se rozbit (RDC/ESA/klapka ve vyfuku, integral ABS...) Tak se tehlech blbosti dalo treba aspon zbavit a furt to byla relativne kovadlina s vice ci mene plastama LC12 je neskutecna, proti starsi generaci uplnej Mercedes, ale ja na ni sam uz nesahnu a vim, ze ji casem prodam. Vubec si nemyslim, ze by se mela hned rozbit, ale proste uz to neni zenska do konce zivota a kazda dalsi generace uz bude takova. Proste zasustit a opustit, at ma dalsi majitel taky radost z jizdy, teda aspon nez pojede do autorizaku pro novej radar, az s tim jebne nekde na mokry trave
Neprijde mi to lepsi, nez 800, kdyz vylezlo v roce 2008.
Take je to pod novym designerem.
Dale. BMW aktualne plodi takovehle podivnosti.. tohle je XM:
Takze otazka je.. meli bychom je ted podporovat okamzitym nakupem?
Pokud marketak neuvidi v excelu krivku trochu dolu.. NIC se nejspis nezmeni.
Upravil hicks dne 26.09.2023 07:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Jeste, nez zareaguju te konzerve ... komentar:
Tohle IMHO neni nic moc extra pekna motorka..
Neprijde mi to lepsi, nez 800, kdyz vylezlo v roce 2008.
Take je to pod novym designerem.
Dale. BMW aktualne plodi takovehle podivnosti.. tohle je XM:
Takze otazka je.. meli bychom je ted podporovat okamzitym nakupem?
Pokud marketak neuvidi v excelu krivku trochu dolu.. NIC se nejspis nezmeni.
ty krivky se otoci ztezka, BMW je na tyhle velky auta premiovka a tam plati jina pravidla nezli u masovky, myslim, ze z minulosti maji dost pouceni, treba Z1, takze si daji pozor
a navic zrovna to XM spatny neni, me se libi
myslím si, že
radar bude na varování + adaptivní tempomat a nečekám zásah na nouzové zastavení (popravdě si neumím představit)
světlo alá predátor bude vychytaný a bude svítit velmi dobře i do zatáček
možná nakonec led blinkry budou v blastrech, nebo opce
hlavní stojan nebude v základu
bude silnější, lehčí a ovladatelnější
PS: koníček musí být v první řadě hodně drahej, jinak je to hovno koníček
tempomat je skvela vec, hlavne je to super ve skupine, kdy ten prvni udrzuje konstantni rychlost, nedam na nej dopustit a tak jsem byl k radaru trochu skepticky
kamos to ma na KTM 1290, motorka ma spoustu much, ale zrovna ten radar vubec nefunguje spatne, zkouseli jsme to letos horem dolem, fakt se to chova k ridici velmi dobre v kazde normalni situaci co nas napadla, zadne prusvihy to nedela, tohle se povedlo
xylem napsal:
ty krivky se otoci ztezka, BMW je na tyhle velky auta premiovka a tam plati jina pravidla nezli u masovky, myslim, ze z minulosti maji dost pouceni, treba Z1, takze si daji pozor
a navic zrovna to XM spatny neni, me se libi
tak zase vidis na silnicich plno KTMem.. pomerne dost Multistrad.. obcas i ten enduro Harley, SuperTenere, Africa...
Neprijde mi, ze by se BMW pohybovalo v NEkonkurencnim prostredi.
Mmch nechapu, jak se Ti muze libit XM...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...to funguje i na baby... (y)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vše je věc vkusu a priorit.
Osobně se mi žádná 1200GS vzhledově nelíbila a LC byla vyloženě hnusná až mě při pohledu na ní natahovalo.
1250 mi naopak přijde designově v pohodě. Barvy odkazující na dvouventily a zlaté ráfky jsou povedený kýč, který na mě funguje a to si na tyhle věci nepotrpím.
Nejnovější generace mě také vzhledem neuráží.
Technicky to bude mít plusy i mínusy, dětské nemoci, zase tam bude moc elektroniky, které se budou staromilci bát. Ve výsledku se toho bojíme už od prvního čtyřventilu, ale nakonec se ukáže, že se správným zacházením novější motorka udělá zpravidla vyšší bezproblémový nájezd než ta předchozí. A řidič s citem jako kráva v rohu rozbije i tank....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
no proste radeji ostre rezane tvary nezli ty kulatejsi (i kdyz doma parkuje i Brouk, ale to je jiny pribeh )
treba naprosta hruza jsou vsechny ty mercedesy s kufrem dolu, nevidim vubec mercedes ale vzdycky skodovku stopetku, fuj ....
ale samozrejme je to jen vec vkusu, pro radost mame motorky, auta jsou vic pro funkcnost