Taky by mě zajímalo jak na tom Jarda je. Nějak nemám moc čas to sledovat, tak nevím. Jardo nezoufej, 50 tiny oslavíš klidně znova a až ti bude 100 let, tak vyrazíš na dvousetdenní cestu. Držím palce. Jsi borec.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
zdravim všechny...takže s tatou je to takhle: jeste v Tajikistanu operace v Rusek vojenske nemocnici...potom prelet domu a tady kontrola - je to udelany dobre...ted uz zacina pomalu rehabilitace...ale jizva je slusna v Ruskym stylu) Motorka je zatim tam ale doprava zajistena...brzy snad zacne komunikovat pres mail...uz se pomalu vraci "do normalniho sveta"...jinak blog porad sledujte jeste tam chybej naky clanky slo to se zpozdenim....zatim Honza
Škoda, že to takhle dopadlo, ale stejně Jarda dokázal strašně moc!!
A na jeho články jsem se vždycky těšil, supr počteníčko...
Tak hlavně, ať je v pohodě a hlavu vzhůru!!!
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Zdravím Jardu Dingo doma, přeji brzký uzdravení a těším se na další články na blogu.
Prožil něco, do čeho já nemám odvahu se pustit. Je to zážitek, který dělá chlapa chlapem a dá mu sebedůvěru a vnitřní sílu. Nemám jeho dar slova, tak to neumím tak dobře podat a vysvětlit, ale jeho cesta je pro mě prostě fantastická. Po dočtení jeho každého nového příspěvku se dlouho vracím do reality a mám pokaždé pocit, jako bych to i já prožíval na vlastní kůži. A je to neobyčejný pocit, to Vám povím...
Zdravím i jeho blízké, kteří si museli na tu vzdálenost taky prožít své. Máte to štěstí, že nežijete s padesátiletým páprdou, který trefí jen do kolbenky a do hospody. O takového byste se asi méně báli, ale nemohli byste na něho být tak hrdí a tak si ho vážit, jako můžete v případě Jardy.
S úctou "Specia lMicro Sponzor" - Radoš
Jarda Dingo napsal:
zdravim všechny...takže s tatou je to takhle: jeste v Tajikistanu operace v Rusek vojenske nemocnici...potom prelet domu a tady kontrola - je to udelany dobre...ted uz zacina pomalu rehabilitace...ale jizva je slusna v Ruskym stylu) Motorka je zatim tam ale doprava zajistena...brzy snad zacne komunikovat pres mail...uz se pomalu vraci "do normalniho sveta"...jinak blog porad sledujte jeste tam chybej naky clanky slo to se zpozdenim....zatim Honza
okay.. dik za info...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
...a doufám, že se Jarda objeví někdy brzo na středečním setkání
mame to slibene, ze?
Ale zatim bych netlacil na pilu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to já ani netlačil....mluvím o dlouhých zimních večerech nejen při svíčkách...
Díky všem, co fandili a omluvu za ten kopanec co jsem udělal a tak nedojel.... do Číny už to nebylo zas tak daleko... Ale co, teď je to jedno... už přemejšlím jak do dorazím příští rok...
poslední obrázek před tím, než jsem to položil
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
[66.62Kb]
Upravil Jarda Dingo dne 03.09.2009 21:27
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to já ani netlačil....mluvím o dlouhých zimních večerech nejen při svíčkách...
Díky všem, co fandili a omluvu za ten kopanec co jsem udělal a tak nedojel.... do Číny už to nebylo zas tak daleko... Ale co, teď je to jedno... už přemejšlím jak do dorazím příští rok...
poslední obrázek před tím, než jsem to položil
Jardo, klobouk dolu. Sledoval jsem Te pravidelne a pomalu se mi v hlave osnoval plan na neco podobneho, i kdyz urcite ne dokud si nezajistim potomky ... ale vyhledove urcite. Snad to jeste pujde... respektive snad jeste za ty roky bude kam jet.
Co se tyce Tve cesty, tak obdivuju, jak lehce vychazis s lidma.
Co jsem se bavil s jinymi, jsem asi jeden z mala, kteri chapou, ze usporadat takovou cestu SAM muze mit neco do sebe... i kdyz si to vetsina lidi asi neumi predstavit.
Volnost delat co chces, kontakt s mistnimi, ktery ve skupine byt jen dvou cestovatelu nikdy nebude tak intenzivni. Absence nutnosti citit zodpovednost za jine. Cesta, zadne povinnosti, jen neomezena spousta moznosti. Jakekoli rozhodnuti, ktere udelas, je spravne, at uz prinese dobre nebo spatne zkusenosti. Krasa.
Nehoda se muze stat vzdy, to je proste zivot... nikdy se nic nezdari tak jak "by mohlo". I to, co jsi ujel a prozil, je impozntni a krasne. Doufam, ze se takto na to koukas a neni ti "lito" toho co jsi neprojel... protoze, abych uvedl prirovnani, podle mne jsi vypil par sklenic toho nejelpsiho piva co existuje... a ano, mozna bys jich mohl, kdyby se postestilo, vypit o nekolik vic, ale vlastne "a co?" Tak jsi sel z hospody v nejlepsim domu. Zitra si muzes dat pivko dalsi, mozna jine, v klidu, znova.
Jedinou vytku, nebo teda spis postreh, bych uvedl: zda se mi, mozna z nedostatku informaci, ze jsi na sve ceste moc spechal. Proc to? Napriklad kdyz jsi psal, jak jsi nekdy spal 3 hodiny a jel dale a podobne... chapu, ze v nekterych situacich to jinak nejde, ale nechapu toto dlouhodobe... vnimas pak tu cestu?
Kazdopadne preju brzke uzdraveni a na jare preju stastny navrat na cesty.... a uprimne doufam, ze budu mit prilezitost nekdy Tve vypraveni o teto ceste slyset na vlastni usi.. pivo je samozrejme na mne.
Celý to vzniklo na poslední chvíli i když jsem si s tou myšlenkou hrál celý rok... Zorganizoval jsem to asi za 6 týdnů... problém byla víza bývalých stánů.... ta měla dorazit za mnou v dalším pasu... všichni strašili, že to nepůjde - a šlo to... Třeba tranzitní vízum do Turkmenistánu jsem si vyřídil v Teheránu za pomoci lidí z naší ambasády....
Sám na podobný " dlouhý cestě":
1. jde to - i když se něco fakt zmorduje, všude jsou fajn lidi, lidi nejsou od přírody svině (teda na tý cestě)
2. maximální kontakt s místními - nic jiného mi nezbývalo
3. svoboda a volnost
4. není s kým se poradit, musíš spolehat jen na sebe
5. někdy je takový divný prázdno, jako když tě opustí ženská, nebo ti pojde pes )
Na "dlouhý cestě" ve skupině:
1. nemám žádnou zkušenost
2. potkal jsem dvě party - A. dva Poláci a Slovák Miro, kluci co mi pohli, když jsem se rozbil, změnili svůj program, přivezli mi motorku do Khorogu, našli mi ubytováníá, domluvili super podmínky a vyrazili směr Afganistán - DÍKY
B. Německý Amaričan a Švýcar, právě se rozhodli jet dál každý sám... měli za sebou spolu Rusko, Mongolsko...
Asi jde o to s kým... Nebo je to možná jedno, protože to vyřeší situace, do kterých se dotaneš.... Zvládneš dobře, nezvládneš - co s tím uděláš? Nejde všechno vymyslet, všechno zorganizovat....
Vjetrnik napsal:
to Hicks: to já ani netlačil....mluvím o dlouhých zimních večerech nejen při svíčkách...
Díky všem, co fandili a omluvu za ten kopanec co jsem udělal a tak nedojel.... do Číny už to nebylo zas tak daleko... Ale co, teď je to jedno... už přemejšlím jak do dorazím příští rok...
poslední obrázek před tím, než jsem to položil
Ahoj, taky Ti přeji brzké uzdravení a při té příležitosti bych se Tě chtěl zeptat na jakých gumách takovou cestu absolvuješ? Díky za odpověď....
Carpe diem
viajero napsal:
Ahoj, taky Ti přeji brzké uzdravení a při té příležitosti bych se Tě chtěl zeptat na jakých gumách takovou cestu absolvuješ? Díky za odpověď....
na tourancech jsem najel 19 000 a tak 3 až 5 unesly... s sebou jsem měl TKC, ale nepoužil jsem je, chtělo to, možná bych to v tom písku udržel ))))
Věztšina byla silnice, rychlost do 130 s plně naloženou motorkou, fakt plně naloženou ), příště si toho vezmu míň ha ha - hlavně oblečení, boty to byla blbost a kvůli tomu jsem posouval těžiště moc nahoru.... jo kluci to říkali )
Jarda Dingo přiložený následující obrázek:
viajero napsal:
Ahoj, taky Ti přeji brzké uzdravení a při té příležitosti bych se Tě chtěl zeptat na jakých gumách takovou cestu absolvuješ? Díky za odpověď....