Moc jsem to tady nestudoval, ale proč to nedáš někde do zásuvky, nebo připojit k těm drátům. Zapomeneš vypnout a máš baterku v p....li. Zásuvka po nějaké době vypne sama.
Waltr napsal:
Moc jsem to tady nestudoval, ale proč to nedáš někde do zásuvky, nebo připojit k těm drátům. Zapomeneš vypnout a máš baterku v p....li. Zásuvka po nějaké době vypne sama.
......no može sa stat že pri slabšej baterii to zasuvka neutiahne a canbus ju odpoji a moto maš zasa nepojazdne,takže preto vypinač a priamo na baterku
připojil jsem to tak jak je na uvodní první stránce jak jsou tam fotky vykuchaného a napajeneho na ten origoš tak to by se mělo vypínat s kličkem ne??Tedy zatím to mám na drat abych se mohl pohybovat scháním tady pajku to tady zabere dost času..možná zítra ale to zase nebude elektřina
tom3
Tak jsem na provizorní připojení najel asi 30km,jel jsem na kraj Conakry k jednomu čechčkovi na pivo ale když jsem od něj aso po dvou hodkách odjížděl tak startování žadná slava ale natočil jsem.Nicméně se mi zdá že bez regulátoru to bude asi více žrat na počítači to ukazalo tak o tři decky více za pár kilačků...no hlavně at zítra zapnou elektřinu a já seženu pajku at nemusím stalé rozpojovat kabel a jen otočit a jet,jsem nervozní vyjet z této dirý bez jistoty fungování,měl jsem štěstí že se to stalo alespon tady...kousek od místa kde se zdržuji...
tom3
Tu som si to asi nevšimol a po londýnsky neviem, tak by som sa chcel pre istotu opýtať :
K vodičom medzi regulátorom a pumpou pripojiť k modrému mínus a k žltému plus ?
Ak na konci kabeláže z motorky do regulátora sú v konektore " samice" nemoholi by sa konce núdzového prepojenia pichnúť rovno do nich?
/ pravdepodobne je tam + , - a signál od snímača tlaku/
Prípadne mínus chytiť o nejakú skrutku na kostre?
dakujem za toto forum pomohlo mi to. Tak mne sa pan regulator tiez racil odist do vecnych lovist. Ako to zacalo idem si po peknej ceste ze na 6 tke a znicoho nic koniec otacky mi klesly a bolo kaput. Prve co ma napadlo bolo toto male sku....e zariadenie ktore stoji viac ako 90 eur ze a viac. Mal som hlavu v smutku co dalej doslo k rozobratiu priamo na ceste kde som stim trosku potriasol vyfukal oklepal a ono zase ide. Ale radost netrvala dlho az do vcera kde umrelo nadobro este ze som mal nahradne uz kupene bacol som tam nove a ide ako hodinky. Takze clovek ked dostane prvu vystrahu od svojej lasky ze nepojde tak to netreba podcenovat. Dakujem za tuto temu moc mi to pomohlo
lakiluk napsal:
dakujem za toto forum pomohlo mi to. Tak mne sa pan regulator tiez racil odist do vecnych lovist. Ako to zacalo idem si po peknej ceste ze na 6 tke a znicoho nic koniec otacky mi klesly a bolo kaput. Prve co ma napadlo bolo toto male sku....e zariadenie ktore stoji viac ako 90 eur ze a viac. Mal som hlavu v smutku co dalej doslo k rozobratiu priamo na ceste kde som stim trosku potriasol vyfukal oklepal a ono zase ide. Ale radost netrvala dlho az do vcera kde umrelo nadobro este ze som mal nahradne uz kupene bacol som tam nove a ide ako hodinky. Takze clovek ked dostane prvu vystrahu od svojej lasky ze nepojde tak to netreba podcenovat. Dakujem za tuto temu moc mi to pomohlo
Jak vypadal ten tvůj mrtvej regulátor. Byl zoxidovanej, nebo čistej?
lakiluk napsal:
bol uplne cisty ako novy. len on ma tendenciu do**** pod tim zaliatim nejak sa tam vie dostat vlhkost a ide papa pekne to tam pod tim oxiduje.
viděl jsem právě mrtvý regulátory, který byly i na povrchu zoxidovaný ako prasce....Byl to alespoň optickej náznak toho, že se blíží problém. Pokud to vidět nejni, je to u těch starších mašin o štěstí....Ty máš GSA jakej ročník?
Upravil kaca dne 14.03.2012 11:15
To, že je regulátor zoxidovaný, nemusí vůbec znamenat, že se blíží jeho konec. A naopak nový regulátor (ten černý, co se dodává teď) neznamená, že se nepokazí - už jsem pár kusů těch nových typů měnil taky. Nejlepší řešení je jezdit buď s rezervním regulátorem, propojkou nebo alespoň s kusem drátu - kdo je připraven nebude překvapen
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
no ja mam rocnik 07 adventuru a tiez dnes idem pracovat na nejakom pepojeni. Ja mam ten cierny plastovy. A nebolo tiez poznat kde je na nom problem ale chalani zo servisu my povedaly ze sa to serka vnutry v tom zaliatom tak to nemusi bit ani vydno.
lakiluk napsal:
no ja mam rocnik 07 adventuru a tiez dnes idem pracovat na nejakom pepojeni. Ja mam ten cierny plastovy. A nebolo tiez poznat kde je na nom problem ale chalani zo servisu my povedaly ze sa to serka vnutry v tom zaliatom tak to nemusi bit ani vydno.
tak to máme stejný ročník.....takže vzhůru do pájení
Hod to do obálky pošli mi ho ja ti ho předělám nafotím to dám to sem a zaroveň se pokusím sehnat ty konektory že by se udělala propojka
... servis a diagnostika BMW Motorrad