Akorát je škoda,že s tím západoněmečtí soudruzi nepřišli o rok dřív-sem si musel zatím koupit 650... a teď abych to prodával a to nemá ani 5t najetých...
Mikes
Nově s KTM... :-)
tak včera jsem studoval na výstavě GS800 a geometrii je to přinejmenším stejně velké jako GS1200, takže obavy, že by byla malá jsou plané, i ve dvou jsme se na ní složili...jinak to vypadá fakt moc pěkně, už se nemohu dočkat na svezení...jinak prý již objednáno 50ks...
A tady jsou origo vybavení na BMW GS 650 a 800 od BMW. http://www.motorc...sories.doc
Podle příspěvků z jmenovaného fóra jsou prý pěkně řešené kryty rukou (trubky + spoiler), ALU plát pod motor a padáky.
Alu plát pod motor prý navrhoval a dělal Touratech, ale tohle není ověřená informace (řelk bych že to je spíš blbost). Konstrukce se mi líbí víc, než ten co je v katalogu TT, protože je z jednoho kusu a kryje jak spodek, tak olejový filtr.
jarax napsal:
A tady jsou origo vybavení na BMW GS 650 a 800 od BMW. http://www.motorc...sories.doc
Podle příspěvků z jmenovaného fóra jsou prý pěkně řešené kryty rukou (trubky + spoiler), ALU plát pod motor a padáky.
Alu plát pod motor prý navrhoval a dělal Touratech, ale tohle není ověřená informace (řelk bych že to je spíš blbost). Konstrukce se mi líbí víc, než ten co je v katalogu TT, protože je z jednoho kusu a kryje jak spodek, tak olejový filtr.
Jarax, už ji máš doma co? Tak se pochlub, nějaké foto, první dojmy...
Budeš na ni v sobotu v PV na zahajovačce?
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
...ještě ne, už je ale na cestě, měla by dorazit na konci dubna. Každopádně o doplňky se zajímat musím už teď...
...v PV na zahajovačce budu, ale přijedu čtyřkolkou trochu popít. Mám rád svoje kolena. Včera jsem vyzkoušel jaké to je jet v -1 a ve sněhu, a to ani slivovice nespraví, ledaže by hořela... Navíc z Prahy to je akce na pár hodin... Ale do rumunska na zatěžkávací test bych holku v květnu rád vytáhl, tak doufám že to klapne...
aha, tak sem pak zvědavé jak s ní budeš spokojený...
a v sobotu v PV má být už 15°C! tak doval na géesu, i když z Práglu je to pravda trochu štreka...
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
no já vlastně jedu do vsetína za rodičema, potřebuju si přivézt 2x komba do zkušebny a motorovou pilu , navíc mám v pondělí nějaoké jednání v brně. Jako zkoušel jsem to původně nějak vymyslet, ale to bych musel jet na GS v kvádru a mít přívěs na ty krámy co vezu takže 26. přijedu jen zakalit, bude to jednodušší...
Tak jsem v sobotu iezdil na f 800 GS moc příjemný super ovládání 85koní lehčí než 1200 GS kultivovaný chod motoru žádné rachocení a klepání plexi typické pro boxer.Cena 264000kč holota bez abs,heftů ,s těmito doplnky je 299000kč.Jsem zvědavej jak se bude prodávat a jestli lbudou bikeři kupovat raději novou F800 nebo zánovní 1200GS za stejné prachy v plné palbě(abs,tcs,vyhř.hefty).
To Vjetrník:nesmíš jednat a věřit pouze autecu nebo kde jsi se ptal na objednání to,že bych čekal na moto 6 měsíců je k smíchu Motorku musíš mít max do měsíce a to je velká rezerva.Pokud chceš 18-20.4máme zahájení sezony v Harmonii u Batelova mám slíbenou předváděčku f 800 gs tak se přijed podívat.Více info podám v osobních vzkazech.Bob
Vjetrnik napsal:
tak podle dnešní informace od lidí z BMW, kdo chce letos 800 pod stromeček, měl by ji objednat pokud možno včera...
Jestli jsou tohle slova Autecu, vubec se nebudu divit, ze bude priznivcu BMW ubyvat a budou prechazet k jinym znackam, kde se o zakazniky staraji, spis perou. Smutny
Mimochodem, ve čtvrtek jsem si jí byl projet (díky hodnému zákazníkovi) a motor bych popsal jako dole nic, od středních otáček výrazně lepší zátah než 1150 a subjektivně lepší akcelerace než 1200GS, protože je asi lehčí. Ten spodek otáček mě zklamal. Fouká na tom šíleně, plexi jako když není. Pocit spíš jako na R1200R apod. Brzdy výborný. Pekelně to padá do zatáček. Může to být gumama ale úplně se to lámalo, nepřišlo mi to příjemný. Zvuk v sérii vynikající. Jízdní posez ve stoje horší než na F650GSD a řekl bych že i horší než na 1200GS. A to tam jsou zvýšený řídítka. I tak jsem měl pocit že to je nahrbený a předek utopený. Tlumiče OK, nejezdil jsem víc než polní cestu a silnici.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Report po 1000 km:
-spotřeba max 5.5l/100km
-krouťák i výkon mně vyhovuje v celém rozsahu otáček, jelikož je moto už zajetá, tak jsem jí pořádně šlápl na krk a dá se s ní hodně vyblbnout Samozřejmě, že po přechodu z 1150 je krouťák dole chabý, ale už od 3000 to je lepší v celém zbylém rozsashu
-hodně jsem nadával na sedlo, ale sedlo si tak nějak sedlo a je to v pohodě i po delší době (dneska sem jel 6 hodin v kuse s přestávkou na svačinu). Vypadá to, že povolilo a vytvarovalo se tak nějak dle mojí ergonomie
-tlumiče mám povolený co to de, jinak je to hodně tvrdé. Možná lehce utáhnu až pojedu ve dvou
-brzdy super! ABS taky, zkoušel sem brzdit na šotolině a mokrém asfaltu
-jízdní posez je ok
-jízdní postoj (ve stoje) super se to drží kolenama, ale výška s poloha řidítek bude třeba doladit, ještě nevim jak, ale snad něco vymyslím...
-plexi stojí za prd, je třeba dát vyšší
-
...tak a teď trochu seriózní kritiky:
a) klíče co se dávají v sérii k motorce jsou hodně nedostatečné - ani tam neni nářadí potřebné k natažení / povolení řetězu
ty torxy a inverzní torxy mi dávaj zabrat - budu si muset pořídit nové bity do svého nářadí
c) pevnost zvýšení řidítek - kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti. Mně včera překvapila průtrž mračen v lese, a bahno mi opravu moc nejde. Skončilo to sice jen jedním pádem, ale ohly se mi řidítka - respektive řidítka zůstala v pořádku, ale hnulo se uchycení nástavců (zvýšení) řidítek u brejlí. Ještě sem to nerozdělával, možná se to jen uvolní, srovná a utáhne, ale spíš to šacuju na ohnutý šroub, co má držet ty nástavce u brejlí.... Jelikož to nebyl žádný pořádná pád, ale jen takové lehké odložení motorky na bok, trochu mne to vyděsilo... co se stane až to dostane pořádnou mrdu?
Upravil jarax dne 03.05.2008 17:52
Uff tak to se mi ulevilo, ta ohnutá řidítka není závada, ale vlastnost. Nástavce řidítek jsou uchycené v silentblocích, takže uvolnit, narovnat, utáhnout a hotovo. Ty silentbloky by měly chránit řidítka před ohnutím do určité intenzity nárazu.