Jo táák, ty máš servis!! Tak to jo
Do AAA jsem šel proto, abych to auto viděl zblízka, na vlastní bulvy, popř. se do něj posadil atd atd.
Taky jsem o nich neslyšel nic dobrýho, ale na druhou stranu,když jim tam někdo doveze dobrý auto, tak
je přece před prodejem neznehodnocují, ne?
Nebo v čem spočívají jejich praktiky?
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Do Áček se vozí kdejaký šunt, který se krásně vyleští, provizorně "polepí" a tradáá, zákazníku, na reklamace tu máme právníky... Předprodejní servis, na ten jsou fakt dobří...
Ale dost už toho, prostě Áčka ne...
Thomasson> kolik planujes najet denne, v jakem terenu, v kolika lidech a kam.
Osobne bych sel do starsiho turbodizlu jen kdybych znal jeho historii. Do starsicho Common Railu bych nesel radeji vubec.
Jestli teda najedes vic jak 70km denne, vzal bych nejaky TDi nebo SDi, pripadne neco od PSA - 1.9D nebo TD. K tomu idelne nezavisly topeni.
Benziny jsou vetsinou obecne spolehlivejsi (a oprava vetsinou stoji min), takze bych se soustredil na podvozek a kastli.
Ja ted zkousim menit Imprezu za starsi Outback, ale chci automat. Pro manzelku s detma, ja jezdim do prace jeste jednou starsi Imprezou (mam to 12 nebo 25km, v temer horskym terenu). Az doslouzi, koupim si ji znova, min jetou a nebo Justy.
No, plánuju jezdit 2x týdně Znojmo - Praha (2x250km), po silnici 1. třídy a D1...
Asi ve 4 lidech plus nějaká bagáž...
Vím, že na tohle by byl lepší diesel, ale možná přijde i každodenní dojžýdění do práce,
což by asi dieselu moc nesvědčilo, pokud by to nebyla nějaká delší cesta...
Upravil Thomasson dne 05.10.2009 20:16
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
To Radosek: Nikomu Octávku TDI necpu, nicméně si myslim, že ten motor bez problémů dá 500000km. Je jasný, že investice už pak budou vyšší, ale to při těhle kilometrech asi u každýho auta. Švagr má TDI 81Kw + načipovanou, najeto asi 300000km a šlape pořád bez problémů.
To Thomasson: Jo po D1? Tak to si kup Pajero, Patrola nebo podobný vozidlo vhodný do terénu
Thomasson> no, 4 lidi v O1 jsou problem, pokud ma ridic 180+. Ne ze by to neslo, ale pohodlny to neni. S jinyma autama v benzinu delsi zkusenost nemam (krom Subaru, ktery je pro tvuj ucel nevhodny), takze radit nebudu.
MALI> no nevim, sice bych mel Skodovku vychvalovat kudy chodim, ale 1.9 zas tak uplne 100pro spolehlivej motor neni. Obcas trpi na vysokou spotrebu oleje (kolega doleval litr na 3 tisice), vaha vzduchu (uz stoji nastesti par korun), turbo je treba repasovat podle zpusobu jizdy. Krom toho miva problemy ze spojkou, zvlast u zen (kolegyne ji odvarila asi po 100 tisicich). Mne osobne prasklo topeni, bohuzel 150 kilometru od cile cesty a zime. O praskani hlav vim jen z doslechu. Ja jsem jezdil s 81kW mezi 5.5 a 6.5 litru nafty a kufr byl velikej, coz u sluzebaku bylo celkem na nic.
To Slavek: No já Ti nevim, mě se to 40000km neposralo, ale je fakt, že nejsem náročnej uživatel - od auta požaduju aby mě to pouze odvezlo z bodu A do bodu B a octavka je na mě zbytečně luxusní auto. Jinak kámoš jí prodával ve 250000km a nevzala ani kapku oleje
MALI> ale jo, jsou kusy co vydrzi, to kazdopadne. Nechces si ted koupit novou Tour Trumf? Jsou za super cenu
Edit: jo ty pises 40 tisic, ne 400 tisic...
Ja muzu napsat svou zkusenost s Imprezou 2.0 MY98 po 250ti tisicich.
Menilo se:
spojka (ve 200) kvuli cukani pri rozjezdu
zadni lemy (ve 220ti)
predni tlumice (jeste tam jsou, ale uz tecou)
jednou zapalovaci kabely - sezrany od kun.
Jinak pokud vim, jen bezna pravidelna udrzba.
Upravil Slavek-xxx dne 05.10.2009 21:05
Tak to je slušný. Švára na tý svý octávce najel asi 150000km co měnil netušim. Jinak kámoš má Carinu E v 1,6i a je to taky neskutečnej nezmar bo tomu dává šílenou čočku a má to už asi 5 let(kupoval to starší), takže by ta avensis taky nemusela být špatná Jak řikám, kdyby se mi nesrala Corsa, tak jí mám doteď
Thomasson napsal(a):
No, plánuju jezdit 2x týdně Znojmo - Praha (2x250km), po silnici 1. třídy a D1...
Asi ve 4 lidech plus nějaká bagáž...
Vím, že na tohle by byl lepší diesel, ale možná přijde i každodenní dojžýdění do práce,
což by asi dieselu moc nesvědčilo, pokud by to nebyla nějaká delší cesta...
Těch popojížděk do práce bych se nebál. Šéf jezdí každej den z Čerňáku do Kobylis a zpět. Sotva se to ohřeje. Sem tam jede delší trasu a ta Octavia ftdi jede pořád. A to je ještě ke všemu "dusič". Když měl benzín, trvalo novému majiteli měsíc, než to auto rozjezdil. To TDI to nějak dokáže schroustnout a je docela blbovzdorný. Pravda bylo to kupovaný nový, ale kromě toho, že mu to 3x vybílili na sídlišti se to zatím nesere. Už to má rok po lízačce a zatím to pořád šlape.
Nakonec je to stějně u ojetiny ruleta. Vsadíš balík a čekáš že to vyjde Ale někdy to i vyjde a hlavně je nezbytný tomu štěstí i trobet vyjít vstříc. Zmiňované AAA jsou pro mě akorát když se chci něčeho zbavit. Koupit si tam dovolím akorát párek. To se maximálně pos..., ale není to tak hrozný, jako koupit dle smlouvy vrak za 300 klacků a doufat
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Na fotkách vypadaj dobře,ale když k tomu přijdeš v bazaru tak se kolirrát zhrozíš.Nejlepší by bylo se serviskou,ale to je tady u nás problém,páč 90% aut má stočený km a tuty ročníky můžou mít v poho přes půl mega nalítáno.Dobře vybírej,ať si nenas.... do bot.
Vím, že s D1 je to v .. ale co už...
A taky vím, že v reálu bude to auto asi vypadat jinak, než na fotkách a koupit nějaký s aspoň
trochu "jistou" minulostí může být na dýl..
Proto se o to zajímám už teď, i když to auto budu potřebovat až někdy v půlce léta 2010...
Kdyby jste někdo náhodou "zakopli" o dobrou koupi za rozumnej peníz, tak dejte vědět;-)
Kontakt na mě přes mail nebo 737343081 ...
----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal(a):
To Medik:
.. jako manželka po letech ...
K té oktávce - máme tu onu zmiňovanou 1,6 stokoňovku a spotřeba okolo 7/100, což se dá ...
mazda mě nějak moc neoslovuje..nevím no ..
No nevím, asi jsem s tím jezdil jinak. Bylo to v combi a na 8 litrů jsem se dostal při kochačce. Při běžném přesunu si to vzalo něco mezi 9-10 litry. Když jsem jí rval 190 -200 zrychleným přesunem, bo čas jsou peníze, nestyděla se ani za 13 litrů. A po Praze jsem vždy tak nějak kulminoval kolem těch 9 litrů. Ovšem se služebákem se jezdí trošku jinak než s rodinným klenotem. Akorát já jsem už deformovanej a tak nějak to nerozlišuju. Kanály a retardéry neřeším, brzdné prahy se dají skákat i v autě Nakonec, tlumiče zase tolik nestojí.
Ovšem s léty se člověk až nebezpečně klidní. Začínám pociťovat nutnost tempomatu, protože jsem se nedávno nachytal, jak si to zasněně šinu po D5 cca 80km/h. Probral mě z letargie až rozzuřený kamion, který mě předjel. To je smrtelná rychlost na dálnici v autě pod 15 tun. Ale fakt, že když jse se soustředil na spotřebu a hrál si, tak i ten benzín se dal v průměru jet za 6,5 l. Ale jen do příjezdu k Praze. Jenže to je jako jet na Hrochovi a odstrkovat se nohama
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz