hezký max. výkon tam kde maj předchozí modely omezovač
DOHC ... jestli pak tam pánové daly ventily z K1300, aby se neseřizovaly, ale rovnou měnily celý zdvihátka
no což ... pokrok nezastavíš ... asi začnu věřit těm naturalistům co tvrdí, že pokrok je cesta do záhuby
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Soudruhům by už měl někdo konečně napsat oficiální dopis-něco ve smyslu-"Vážení a milý Přestaňte vyrábět plastom.dky!!!My chceme BMW"
Upravil toli dne 05.11.2009 17:08
.....no zvyšenie vykonu by som uvital za predpokladu že nebude na ukor krutiaku zo spodnych otačiek .....ale **** jednu ****vinu čo žere baterku"posilovač brzdy "daju konečne v 07preč a 010 najebu zas nejaku klapku ktora určite je ovladana nejakym servomotorom..........no a sedadlo spolujazdca na adventure nebudem ani komentovat,to za tie roky nie su schopny aspon zakladne veci upravit.....
.....inač da sa čakat že v najbližšich rokoch by už mohla vybehnut uplne nova GS toto su asi posledne krče faceliftu 12stky
Ta klapka ve výfuku je úplně jednoduché zařízení, které by nemělo být původcem nějakých problémů. I když u moderních BMW může být původcem problémů cokoliv...
Podobné klapky se už docela dlouho používají ve slušnějších autech. Je to způsob, jakým zajistit splnění hlukových norem a přitom nabídnout plný zvuk, když to pořádně otevřete. Mně náhodou připadá fajn, že to tam dali, tedy pokud to dokážou Turci v Berlíně smontovat tak, aby se to nesypalo.
no musím ovšem říct, že design je pěknej, Adv 1200 je fakt pěknej stroj
otázka je co chudák spolujezdec a taky co ta blbost na výfuku, to je opravdu strategicky umístěno za nohou ... třeba je to tam na to, aby tam nešly dávat laďáky a Y-svody
mě by spíš zajímalo podle čeho tu soudíte, že nový R3P se nechytají na R2P, on v tom někdo z vás už jel?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
to MotoPaja: u oblečení se řeší vzhled....a ten třeba u toho světlého je strašný....tmavé není špatná, jinak podobně barevně byl letos řešen jeden model od Rukky...
to Cerv: přívěru mám na FZ1, resp. měl jsem, než laděný výfuk nahradil originál...i dle brzdy to mělo vliv na průběh výkonu do 4000ot., nad 4000tis. už měla navrch laděná soustava...ale pod 4000ot. se stejně nejezdí, takže to vůbec nevadilo...
jinak se dá lehce odpojit, u GS to bude podobné, takže o laďák bych se nebál, nepřijdete o něj....
Ty svetly hadry se mi nahodou libej rozhodne vic nez RP2....a kdyz jsme u toho designu tak treba Rukka ma taky design dost strasnej,nebo helmy Schubert hlavne vyklapecky to je primo katastrofa a kolik z nas v tom klidne jezdi
Jinak je mi jasny ze zadny novy bmw si uz asi nekoupim,jde to nejak spatnym smerem.
A porovnání 1150 vs.1100 ? Zajímalo by mě, jak moc si kdysi pomohli,když zdvihali objem o 50ccm u stejné konstrukce motoru.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Není mi jasné, proč soudruzi z NDR vybrali na srovnání motorky s nesrovnatelnými motory. Kde je třeba porovnání se Stelviem? To asi není porovnání, které by měla veřejnost vidět, že ano, páni ingenýři z Mnichova a okolí...???
Jinak na první pohled, kam se hrabe výkonová křivka BMW na takovou Aprílii...
A to nemluvím o krouťáku...
Podle mě má tenhle srovnávací graf asi ukázat, že dvanáctistovka BMW má větší výkon než motorky se slabšími motory, ale že u BMW jsou ještě rezervy s vyladěním průběhu výkonů.
Mám dvanáctku a mám ji moc rád. Neměnil bych ji za jinou. Ale štvou mě takovýhle srabácký vytahovačky, který snad nemá BMW zapotřebí...
Jinak tady je nový článek o BMW R1200RT a BMW R1200GS/Adventure
Upravil radosek dne 06.11.2009 08:50
pokud se nepletu, byl to jeden z větších srovnávacích testů časopisu Motorrad...ve kterém nešlo o srovnání v jedné kategorii...takže tam ani nikdo nevyzvdvihuje GS 1200...