No to je docela dobrá zpráva. To už stojí za zvážení když repase s pružinou přijde cca na 8tis co jsem tady vyčetl.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Já jsem právě v půlce procesu, který někde na začátku zmínil hicks. Včera mi přišly pružiny Hyperpro, dnes jsem oba tlumiče vymordoval z motorky a v pondělí odvezu na repasi. Mám najeto 78 tis. a motorka byla v zatáčkách dost neklidná. Jsem zvědavej a neskutečně se těším na výsledek. Za týden bych měl vědět, tak napíšu...
Měnil jsem v 35tis zadní origo za Ohlase, protože jezdím ve dvou a naloženej, tak byl fakt v pr... .
Po konzultaci s Milanem v TT mi dal silnější pružinu, projel se mnou, pošteloval a hned jsem obj. i předek.
Ten rozdíl je neskutečnej! Až s novým zadním bylo poznat, jak předek plave a nedrží stopu.
Pro jízdu sólo je to fakt tvrdší, ale nejde mít tlumič na rozpětí zátěže 120 - 250 kg.
Při jízdě ve dvou je to nádhera, ten pocit si musí každý zkusit, oproti jetým originálům.
Äle co mě překvapilo je, že i když jsou dělané na plnou polní, tak při jízdě v terénu při sólo jízdě,
je ten komfort o mnoho lepší než na silnici. Motorka je jistá, nevrtí se, jede tam kam chci
a to se při originálech říct nedalo. Investice fakt raketa, ale asi to nej co jsem do motorky dal.
Můžu každýmu doporučit. Neměl jsem chuť a čas si hrát útlumem, odskokem a předpětím, mám to pořád od Milana nastavené. Věřím, že kdybych si to vychytal na různé zátěže a podklady, tak by to byla megapecka. Nemám čas na dvě motorky, takže s 12GSA je teď jízda v off konečně zážitkem.
Sorry za dlouhý psaní, už jsem tu dýl nebyl :-).
Tonda napsal:
Paja1 - omrkni brzdové kotouče jestli už nejsou volnější v uchycení (možná jen jeden z nich).Chytni silou za kotouč a zkus s ním zahýbat kolmo na osu kola. To co popisuješ - to cvakání, může být právě brzdový kotouč.
Kurňa úplně jsem Tondo přehlídnul tvůj příspěvek. teď jsem ho našel a mohlo by to být. Hned zítra ty kotouče zkusím.....
Koukám na stránky touratechu, ale vidím tam jen ten článek o hyperpro , ale né nabídku v katalogu.
V nabídce vidím jen Ohlins: http://www.tourat...h=3_42_329
Nemohu jinak než souhlasit. Umne to bylo na 1150ad. Po 50 tis. jsem dal nové OHLINS. Jenden rozdil tam ale byl neposlechl jsem Milana a dal tam měkčí pružinu. Jake bylo mé překvapaní když jsem v Abanii zjistil že zadní tlumič teče. Nevydržel tu zátěž plně naložené motorky a spolujezdce. Prostě to chce někdy poslouchat rady zkušených. Co se týče jízdy, to chce vyzkoušet to se nedá popsat. Je to prostě hrozný rozdíl. Najednou zjistíte že se s motorkou už neperete v zatáčkách, jízda je mnohem ryclejší a užehlenější. O terénu ani nemluvím, tam je to mnohem bezpečnější a čitelnější. Pro mne naprostá jednička. Ale?? Cena! Je vysoká! Dostanete za ní opravdu špičkovou věc, která opravdu funguje. Rada nebuďte jako já a poslouchejte, když vám někdo dobře radí, pak se to pěkně prodraží.
Libor napsal:
Měnil jsem v 35tis zadní origo za Ohlase, protože jezdím ve dvou a naloženej, tak byl fakt v pr... .
Po konzultaci s Milanem v TT mi dal silnější pružinu, projel se mnou, pošteloval a hned jsem obj. i předek.
Ten rozdíl je neskutečnej! Až s novým zadním bylo poznat, jak předek plave a nedrží stopu.
Pro jízdu sólo je to fakt tvrdší, ale nejde mít tlumič na rozpětí zátěže 120 - 250 kg.
Při jízdě ve dvou je to nádhera, ten pocit si musí každý zkusit, oproti jetým originálům.
Äle co mě překvapilo je, že i když jsou dělané na plnou polní, tak při jízdě v terénu při sólo jízdě,
je ten komfort o mnoho lepší než na silnici. Motorka je jistá, nevrtí se, jede tam kam chci
a to se při originálech říct nedalo. Investice fakt raketa, ale asi to nej co jsem do motorky dal.
Můžu každýmu doporučit. Neměl jsem chuť a čas si hrát útlumem, odskokem a předpětím, mám to pořád od Milana nastavené. Věřím, že kdybych si to vychytal na různé zátěže a podklady, tak by to byla megapecka. Nemám čas na dvě motorky, takže s 12GSA je teď jízda v off konečně zážitkem.
Sorry za dlouhý psaní, už jsem tu dýl nebyl :-).
paja1 napsal:
Koukám na stránky touratechu, ale vidím tam jen ten článek o hyperpro , ale né nabídku v katalogu.
V nabídce vidím jen Ohlins: http://www.tourat...h=3_42_329
Mají teda i ty hyperpro za 12t Kč?
Mají, vtip je v tom, že v katalogu jsou jen věci z distribuce německého Touratechu. Nabídku hyperpro a dalších variant, třeba i Bitubo, řeší kluci z jiných zdrojů. Proto jsou informace jen v tom blogu. Btw nejde jen o tlumiče, ani interphone, nebo Rukka a Sargent a další v katalogu nejsou, ale k dispozici ano. Některý ceníky jsou přímo na tý stránce, TOURATECH.CZ. Pokud se nepletu, mají v přípravě novej web, takže se už asi nechtějí vrtat v tom starym a z toho důvodu Hyperpro prostě v ceníku chybí, ale mají ho...
Napiš Mildovi, nebo rovnou zavolej a domluv se (máš to koukám trochu z ruky, takže návštěva je předpokládám až poslední možnost).
Upravil morabo dne 09.10.2011 06:20
Maiali nel Fango!
Jirina1 napsal:
Já jsem právě v půlce procesu, který někde na začátku zmínil hicks. Včera mi přišly pružiny Hyperpro, dnes jsem oba tlumiče vymordoval z motorky a v pondělí odvezu na repasi. Mám najeto 78 tis. a motorka byla v zatáčkách dost neklidná. Jsem zvědavej a neskutečně se těším na výsledek. Za týden bych měl vědět, tak napíšu...
Ahoj, kde budes delat tu repasi? Delaji i predni tlumic? Dej vedet vysledek a naklady, asi pujdu stejnou cestou. Diky.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
To morabo: Díky za info.
Mám to opravdu z ruky, takže se poohlídnu blíž. Asi zkusím pozjišťovat možnosti a ceny u Buráně.
V mém případě to vidím takhle..
- Zjistit reálný stav pérování. Z příspěvků tady mi vyplývá, že po 50 tis. km už je vysoká míra opotřebení tlumičů i pér. Něco mi říká, že pokud se udělá jen zadek a nechá předek tak to nemusí jít dobře sladit. Takže pokud měnit tak zadek určitě komplet a předek minimálně zkontrolovat.
Můj dotaz: Umí někdo sílu pružiny a útlum exaktně změřit?
Z příspěvků tady se mi jeví, že Buráň ano na demontovaném tlumiči. http://www.bmwgs....owstart=42
- Najít někoho kdo zná BMW a umí podvozek nastavit. Tohle bych pak mohl dořešit buť zase u Buráně, nebo v Touratechu.
PS: Je tohle ten správný Buráň?
Vladimír Buráň
Opravy motocyklů. Opravy a servis tlumičů a pérování motocyklů.
Kontaktní údaje: Adresa: Vladimír Buráň Pašovice 20, 687 56
Telefon WORK: +420 572 672 376
Mobil CELL: +420 774 255 075
E-mail: EMAILbvmo@seznam.cz
Pája
Ja jen ze uz tu byly ceny od Burane, Prochazky a jeste jednoho a Buran byl 2x tak drahy na repasy, s novou pruzinou uz tam byl minimalni rozdil proti novemu tlumici.
Jirina1 napsal:
Já jsem právě v půlce procesu, který někde na začátku zmínil hicks. Včera mi přišly pružiny Hyperpro, dnes jsem oba tlumiče vymordoval z motorky a v pondělí odvezu na repasi. Mám najeto 78 tis. a motorka byla v zatáčkách dost neklidná. Jsem zvědavej a neskutečně se těším na výsledek. Za týden bych měl vědět, tak napíšu...
Ahoj, kde budes delat tu repasi? Delaji i predni tlumic? Dej vedet vysledek a naklady, asi pujdu stejnou cestou. Diky.
Povezu to k Procházkovi do Čerčan, progresivky mě vyšly na 5 tis. obě. Po telefonu mi sdělil, že umí i přední. Až bude hotovo, písnu výsledek a celkovou cenu...
Povezu to k Procházkovi do Čerčan, progresivky mě vyšly na 5 tis. obě. Po telefonu mi sdělil, že umí i přední. Až bude hotovo, písnu výsledek a celkovou cenu...
Super, diky.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
brtnik napsal:
V TT ti tezko udelaji repas za 2 tis, u Burane das 6 tis. plus 3 tis, pruzina.
Takže to máš 9 za jeden komplet a novej hyperpro v TT je za 12. Ano je to pořád trochu rozdíl, ale myslím že ne tak zásadní, zvlášť s ohledem na to, že je investice na spoustu let a je novej testovanej výrobek, kterej můžeš i snadno reklamovat, jsou na něj náhr.díly atd oproti rozřezanýmu a vařenýmu původnímu tlumiči...
Na druhou stranu, pořád líp udělat alespoň nějakou repasi, než jezdit na původnim se 100 tisícema... Za mně by ten rozdíl musel bejt větší, řekněme tak za 5 tlumič i s pružinou, abych alespoň teoreticky uvažoval o garážový repasi, ale chápu, že pokud někdo otáčí každou korunu, je to pořád lepší než nic.
Upravil morabo dne 09.10.2011 17:39
Maiali nel Fango!
brtnik napsal:
V TT ti tezko udelaji repas za 2 tis, u Burane das 6 tis. plus 3 tis, pruzina.
Takže to máš 9 za jeden komplet a novej hyperpro v TT je za 12. Ano je to pořád trochu rozdíl, ale myslím že ne tak zásadní, zvlášť s ohledem na to, že je investice na spoustu let a je novej testovanej výrobek, kterej můžeš i snadno reklamovat, jsou na něj náhr.díly atd oproti rozřezanýmu a vařenýmu původnímu tlumiči...
Na druhou stranu, pořád líp udělat alespoň nějakou repasi, než jezdit na původnim se 100 tisícema... Za mně by ten rozdíl musel bejt větší, řekněme tak za 5 tlumič i s pružinou, abych alespoň teoreticky uvažoval o garážový repasi, ale chápu, že pokud někdo otáčí každou korunu, je to pořád lepší než nic.
jj.. + se nesmi zapomenout, ze u toho Hyperpra imho NE VZDYCKY jde pouzit puvodni hydroštel.
Pokud nema, jeste to neni ztracene, protoze u urcitych Hyperpro jde (nejak, nevim jak, vi v TT) pouzit origo hydrostel. Tusim 12ky a 1150?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám dotázek na Moraba, Štěpána a asi i Sadílka, protože vím že mají Ohlins. Nastavovali jste jej nějak jinak než je doporučené nastavení v manuálu? Jako je "Preload spring" a "Rebound"? U klasického tlumiče (ne ADV) BM940 je to 16mm a 12 kliknutí...
Jde mi hlavně o to předpětí... Musí se pružina povolit úplně a tím získat výchozí pozici pro měření a potom ji "zmáčknout" a tedy předepnout o 16mm?
Díky za radu!
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz