Nebudu psat do tematu o Bosne, ale napisu sem - jeli jsme na 4 ruznych kombinacich pneu a prestoze byly 4 ruzny motorky, 4 jezdci a ruzny styly, mely najeto skoro totez po stejnych trasach, necelych 3000km, z toho max. 600km teren (tedy vcetne nezpevnenych cest).
Mitas E10 predek, E09 zadek - F800GS, jezdec strelec, bocni kufry, pred odjezdem najeto 1000km, nejhorsi na vode, nejlepsi v terenu. Predek po cca 3500km na odpis (oskakano, 2mm), zadek asi 7mm vzorku.
Shinko 804, 805 - XL600V, 3 kufry, jezdec v terenu klidas (vsechno odjel v sede), na silnici obcas blbnul. Pred odjezdem najeto 500km = velmi dobra na vode a na silnici, dobra na tvrdym podkladu. V bahne nicmoc bocni vedeni, ale dopredu a pri brzdeni v pohode. Bude mit nejlepsi vydrz, po 3500km stale pres 8mm vzorku vzadu, vepredu 7mm.
Conti TKC80 - R850GS, klidnej jezdec, topcase a vak na sedadle, v terenu a na sotoline rychlejsi ve stupackach. Pred odjezdem najeto 100km, guma 5-6 let stara. Na silnici i na vode velmi dobra, v terenu neco mezi mitas a shinko. Po 3000km ma zadek 6mm (z puvodnich 11mm) a predek 5,5mm (z puvodnich 9mm). Jeste tak 2 tisice a zadek bude na vyhozeni, predek max. 3-4000.
Michelin Anekee Wild, Metzeler Dezert Race - R80GS, pohodovej jezdec, 3 kufry. pred odjezdem najeto 500km. Na vode spis prumer, v terenu dobra. V bahne Metzeler slabsi. Dobra vydrz, 6mm vepredu a 7-8mm vzadu.
Ja jsem jezdil ty TKC, docela mi vyhovujou, ikdyz jsou hlucnejsi nez Shinko. Ale najezd bude slabsi. Shinko bych si klidne vzal na dovolenou, ale ne na mekkej teren. Sice se docela dobre cisti vzorek, ale spatne drzi smer. Na UK obuju E10 predek a E09 zadek. ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Letos sem obul na dovolenou sadu Shinko 705 a po dvou tisících km alpského ježdění z nich mám hodně dobrý pocit. V porovnání s mitas E07 co sem tam měl předtím můžu lítat podstatně rychleji zatáčky,nic neklouže,ani sem si nefšiml žádnýho hučení. Hloubka dezénu nové pneu na středu byla cca 8,2mm u obou pneu a po těch dvou tisících km zmizelo asi 1,5mm vzadu,vepředu téměř nic. Životnost zadní odhaduju tak na 12tisíc km stylem,kdy se necourám. Za ty prachy supr guma.
Vikec napsal:
Letos sem obul na dovolenou sadu Shinko 705 a po dvou tisících km alpského ježdění z nich mám hodně dobrý pocit. V porovnání s mitas E07 co sem tam měl předtím můžu lítat podstatně rychleji zatáčky,nic neklouže,ani sem si nefšiml žádnýho hučení. Hloubka dezénu nové pneu na středu byla cca 8,2mm u obou pneu a po těch dvou tisících km zmizelo asi 1,5mm vzadu,vepředu téměř nic. Životnost zadní odhaduju tak na 12tisíc km stylem,kdy se necourám. Za ty prachy supr guma.
Nemůžeš srovnávat Shinko a E-07. Možná tak Haidenau a E-07 nebo nové Karoo, ale ne Shinko. Vždyť je to úplně jiný vzorek.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Kur.va, tak teď jsem po přečtení tohodle vlákna fakt nalomenej , že ty Shinka teda zkusím... Kor když je mají na stránkách Shinko.cz v akci za 1900,- zadek a 1500,- předek
Mě se na těch E07 prostě nejezdí moc dobře...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubrt napsal:
Kur.va, tak teď jsem po přečtení tohodle vlákna fakt nalomenej , že ty Shinka teda zkusím... Kor když je mají na stránkách Shinko.cz v akci za 1900,- zadek a 1500,- předek
Mě se na těch E07 prostě nejezdí moc dobře...
Marta tenkrát na těch shinko koupila jedenáctku... s několikaletým odstupem musím říct, že to bylo jediný, co na tý motorce aspoň trochu fungovalo
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
kubrt napsal:
Kur.va, tak teď jsem po přečtení tohodle vlákna fakt nalomenej , že ty Shinka teda zkusím... Kor když je mají na stránkách Shinko.cz v akci za 1900,- zadek a 1500,- předek
Mě se na těch E07 prostě nejezdí moc dobře...
Já kupoval na http://motopneu.net/, sada na F650GS mě vyšla na 2,9k a drobné. V neděli objednáno, v pondělí odesláno, v úterý doma.
No na moje letošní plány- ježdění po alpách,svižný projížďky po ČR a polňačky jen za sucha byly e07 zbytečně hrubý a chtěl sem si to v zatáčkách užívat jako dřív na silniční motorce a to me ty šinka splnily. Ovšem na nějakou dlouhou cestu,nebo při plánech trochu víc jezdit terén bych u 07 zůstal,to je bez debat. A jestli si koupit tourancku z číny za 6tisíc sadu,nebo šinko z koreje za 4tisíce je u mě jasná volba. Uvidíme co udělají časem a kolik najedou. Pokud dá zadek 10tisíc,budu spokojenej.
jakoze ty Shinko 705 maj rychlostni index Q, tj. 160 km/h?!!! z ceho to vyrabi? z papiru? Mitas 07 ma T do 190 km/h.....ne ze bych jezdil rychleji,ale to aby se clovek bal predjizdet, doufam,ze je na boku alespon oznaceni M+S, jinak jsou na BMW nepouzitelny.....
jpbmw napsal:
jakoze ty Shinko 705 maj rychlostni index Q, tj. 160 km/h?!!! z ceho to vyrabi? z papiru? Mitas 07 ma T do 190 km/h.....ne ze bych jezdil rychleji,ale to aby se clovek bal predjizdet, doufam,ze je na boku alespon oznaceni M+S, jinak jsou na BMW nepouzitelny.....
TKC 80 mají taky rychlostní index Q takže to až tak velký problém není. Na 1150 mám E 705 už druhý rok a zatím si nemůžu stěžovat
Mám jeden drobný dotaz. Před necelým měsícem jsem koupil R 1150 GS ADV a vyměnil ohoblované Tourance za Shinko 705. Tourance jsem kupoval v loni na 650 GS a vydržely 12000. Pokud nemrzne, tak jezdím na moto do práce a na malém GS Tourance vyrobené v Číně držely dobře i za vlhkého a studeného počasí.
Shinko na 1150 drží báječně na suchu a ani hadi jim nevadí. Oproti Tourance padají báječně do zatáček, což mě v první chvíli dost vylekalo, ale druhý den jsem na nich byl jako doma.
Dnes odpoledne bylo asi 12°C a spadlo pár kapek. Samozřejmě jsem přizpůsobil rychlost a předek držel dobře ale se zadkem jsem na tom vlhku docela driftoval. Jakou máte zkušenos za tohoto počasí se Shinko 705? Na 1150 GSA mám zatím jenom 1500 km a tak se s ní seznamuji a nevím jestli ten drift je způsoben těma gumama, nebo je to mojí nezkušeností se silnějším strojem. Podotýkám, že gumy nebyly moc zahřáté.
Upravil vsezved dne 28.10.2017 14:43
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
To nikdo nemá zkušenost na Shinko při nízké teplotě a na vlhku? Sedí při této teplotě na vodě dobře ve srovnání s jinými pneu stejného typu, nebo jsou ttochu horší?
Od té doby co mi to pěkně klouzalo si velmi dávám pozor na práci s plynem.
'02 BMW R1150GSA, bylo '05 BMW F 650GS
No jel sem na těch šinkách nedávno z Brna do Krkonoš a nazpět,téměř komplet na vodě a teplota kolem 7stupňů a žádná sláva to nebyla,ale bylo to vo chlup lepší než na E07. Ale na vodě jezdím celkově jak posranej,takže to nějak neposoudím. Zatím na té sadě mám asi 4 nebo 5 tisíc km,předek téměř netknutej,zadek má třetinu pryč. Myslím že předek by mohl dat dva zadky,uvidíme.
Mam 805+804 na GSA 2008 letos prvne nazuty... najeto tak 3000km. V porovnani s Mitas E 07 (porovnavam co jsem jezdil a chlupaty od mitasu nikdy). Kraval priblizne stejny, jde dobre naklanet v porovnani s mitas 07, asfalt sedi dobre, dalnice do 130max - zatim zadne vypraskani ani ulitle spunty. Po sotolinach drzi a zaber dobry. Trava a bahno spatny... tam ulitava do stran.Na vide jsem chytil privalak s 5cm vody na silnici a jde to... drzela ale tam si myslim ze je to i o pravej ruce. Odhaduju ze dalsi najezd bude na zadku max 3000km. ALE HLAVNE JSEM JE NAZUL A DOFOUKAVAL JEDNOU!!! Vsechny mitasky jsem foukal co tejden. Jo a vsechno najeto sam nebo s bagazi...
Upravil DanielS dne 13.06.2018 05:52
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....