p.s.2 celkom by ma zaujimalo kolko z nas co maju na motorke +50tkm a viac ma uz novy alebo repasovany zadny tlmic (pripadne ani nevie ze tlmic umrel)
Me na 1150 ADV odeslo stelovani zadniho tlumice v asi 58 tis.km , Nastesti sikovny pan Zlabek mi to opravil za 500kc -prehodil z jineho jinak rozbiteho.
Aktualne 1250 GSA HP
kubrt po vymene oboch pruzin za progresivne mam zo zadneho tlmica pomerne rozpacity dojem
je to lepsie ako to bolo ale pripisujem to novej pruzine, roboNM mi poradil ze bez ohladu na to ci je pruzina nova / stara by mala fungovat zmena predpetia
skusil som ist z extremu do extremu ale ziadna zmena a to je vraj neklamny znak toho ze vnutornosti su kaput, repas nie je drahy len neviem ako dlho to vydrzi preto premyslam nad zanovnym originalom alebo fingelnovym wilbersom
Zapalovací cívka vyměněna a motor zas běží jak z praku
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
raptor napsal(a):
kubrt po vymene oboch pruzin za progresivne mam zo zadneho tlmica pomerne rozpacity dojem
je to lepsie ako to bolo ale pripisujem to novej pruzine, roboNM mi poradil ze bez ohladu na to ci je pruzina nova / stara by mala fungovat zmena predpetia
skusil som ist z extremu do extremu ale ziadna zmena a to je vraj neklamny znak toho ze vnutornosti su kaput, repas nie je drahy len neviem ako dlho to vydrzi preto premyslam nad zanovnym originalom alebo fingelnovym wilbersom
Raptore musíš oddělovat jablka od hrušek tj. pružení a tlumení pokud nejde přitáhnout předpětí pružiny tak je chyba v pružení a néé v tlumiči.U těch našich mrch je to udělaný takovim roztahovacim kroužkem co je pod pružinou.Ten bude nejspíš KO. Ale na samotný tlumení to nemůže mít vliv takž bych se zajímal o to jestli je to správně složený.