Volal jsem tam a nějakej zájemce má dát vědět zda ty vidle vezme nebo ne.Cena vidlic 3t a má i přední kolo to za 1500.Takže vím prd ale měl bych tím vyřešenej problémDík za odkaz
Už se těším až to budeš mít hotové. Doufám, že se pochlubíš... ALE zajímalo by mě, jak se na takovu předělávku kouká technická kontrola (legislativně)?
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
Technická kotrola, pokud zrovna technik nebude fanda do BMW f650, jinou vidlici nepozná a podle mě Toli bez problému projde, technik maximálně zkontroluje rozměr ráfku a proporce pneumatiky a vlastně ani nemá šanci nějakej rozíl zjistit.. pokud by se však stala nedejbože nějaká vážnější nehoda, kterou by řešila pojišťovna a měla zdatné kontrolóry, měli by podle mě parádní argument se po majiteli takto upravené motorky svézt a asi by to mohl i solidně odnést.. toť můj skromný názor.. a jinak to vypadá opravdu luxusně držim pěssti!
Vidle jsou z husqvarny CR125/250 stejný se montujou dodneška-alespon zvenku stejný na WRka a TEčka i TCčka.
Jinak do tedka mě to vyšlo na 3500 vidle,osa,chrániče,brejle,blatník 4500 komplet kolo i s haltrem a příložkama 260kč gufera,ještě mě čeká olej ,pružiny a nejspíš delší brzd.hadička.
Upravil toli dne 03.02.2010 19:35
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
, tak to je super peníz!!!!!!!!!!já ti do těch vidlí showa 47 taky půjdu.Brejle a ostatní potom dořeším i za cenu že koupím nové.Jinak se nerozhodnu......Už jsem ale zvědavej až to tam napereš a řekneš jaké je to!!!!!!!
310mm je sice fajn ale od šusplechu k zemi to je originál asi 21cm s jinou vidlí možná 23cm po několika úpravách 25cm. Pak to chce ještě trochu přizvednout zadek.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.