K bouracce:
Mike mel hnusny pad pote, co ztratil predek, ale mozna za to nemohl, mozna mel defekt (
po bouracce predek prazdny, ale mozna i po tom padu a po trech saltech motorky)
vysledek: zlomeny kardan, rozbity kokpit, Mike prevezen do nemocnice v Damasku na kontrolu krcni patere a podezreni na vnitrni krvaceni z jater, nakonec vse ok, jenom pohmozdeniny a zustal tam jenom pres noc na pozorovani... motorka bdhem trech nasledujicich dni zabalena k leteckemu prevozu do vlasti, Mike chtel puvodne pokracovat jako muj spolujezdec, ale nakonec bolest krku mu to nedovolila a tak odletel z Damasku do Aten. Tak se ze "Tea for four" stalo "Tea for three"
Ve Wadi Rum se dalsimu ze clenu podarilo na jedne skale ve vysce asi 10-15 metru si zablokovat koleno (prasly meniscus) a dostal se dolu jenom po pomoci mistniho Beduina. Potom jsem mu to dole trochu reponoval a odblokoval, ale koleno nateklo
pockali jsme den navic, jak se to vyvine, nakonec pajdajici biker vylezl na motorku a zahajili jsme cestu zpet
zvladlo to docela dobre to koleno a po vjezdu do TR jsme se rozdelili, kolenak odjizdi primo smerem na Izmir a trajekt domu (ted spi v Konya), my zbyli dva OK a pokracujeme po jiznim pobrezi TR, ted spime v Silikfe
"Tea for two"
keep ridin'!!!
vcera pri odjezdu z Wadi Rum jsem videl zaparkovanou jednu cervenou 1200gs ceskou spz, nevim o koho slo
Wadi Rum je SUPER!!!!
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Teda kluci, pomalu to vypadá na likvidační výlet ivalidů. To ty naše schránky už fakt houby vydrží. Držím vám palce a hlavně se ve zdraví vraťte. Těším se na postřehy.
Good luck
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
TOHLE je fotka s velkym F.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Doc napsal(a):
@Pavel
jo, Bagdad Cafe je must, taky byli.....
K bouracce:
Mike mel hnusny pad pote, co ztratil predek, ale mozna za to nemohl, mozna mel defekt (
po bouracce predek prazdny, ale mozna i po tom padu a po trech saltech motorky)
vysledek: zlomeny kardan, rozbity kokpit, Mike prevezen do nemocnice v Damasku na kontrolu krcni patere a podezreni na vnitrni krvaceni z jater, nakonec vse ok, jenom pohmozdeniny a zustal tam jenom pres noc na pozorovani... motorka bdhem trech nasledujicich dni zabalena k leteckemu prevozu do vlasti, Mike chtel puvodne pokracovat jako muj spolujezdec, ale nakonec bolest krku mu to nedovolila a tak odletel z Damasku do Aten. Tak se ze "Tea for four" stalo "Tea for three"
Ve Wadi Rum se dalsimu ze clenu podarilo na jedne skale ve vysce asi 10-15 metru si zablokovat koleno (prasly meniscus) a dostal se dolu jenom po pomoci mistniho Beduina. Potom jsem mu to dole trochu reponoval a odblokoval, ale koleno nateklo
pockali jsme den navic, jak se to vyvine, nakonec pajdajici biker vylezl na motorku a zahajili jsme cestu zpet
zvladlo to docela dobre to koleno a po vjezdu do TR jsme se rozdelili, kolenak odjizdi primo smerem na Izmir a trajekt domu (ted spi v Konya), my zbyli dva OK a pokracujeme po jiznim pobrezi TR, ted spime v Silikfe
"Tea for two"
keep ridin'!!!
vcera pri odjezdu z Wadi Rum jsem videl zaparkovanou jednu cervenou 1200gs ceskou spz, nevim o koho slo
Wadi Rum je SUPER!!!!
hlavne dobre dojedte.. jinak samo teezka zavist
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
http://www.youtub...b4ItHlDwwsFrajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Fakt drsny! Cas asi 2.20 Laickym okem mi prijde,ze za to zbytecne moc potahnul,aby trochu poodjel.
Upravil vevis dne 12.04.2010 15:25
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Doc :
Ty bláho to byl fofr. Fuj , až se mi z toho klepou kolena. Mikovi přeju rychlé zahojení.
Vevis :
Těším se taky.Objednej počasí .
Náš bourač má po konzultaci u lékaře, citace :
Jinak jsem se právě vrátil od pana doktora Cituji komunikaci :
Dr.: Tak co Vám je ?
V : Upadla mi motorka a s ním i moje tělo, ale dojel jsem , tak to asi nebude nic hrozného. Už je to daleko lepší
Dr.: tak mazej na rentgen
.... po retgenu :
Dr.: a jak jsi si užíval na motorce
V : bylo to super, viděli jsme spoustu památek,........
Dr.: ... se tě neptám na památky, ale jak se ti jelo se zlomenou lopatkou ?
............................ :-((
.... no a pak mi ještě říkal, že jsem pako a že jsem si musel pěkně užít, ale že to mám zlomené hrozně šikovně, že to nebude
muset ani rovnat, ale že mám být tak měsíc a půl v klidu než to pořádně sroste a vstrřebá se kravní výron pod lopatkou .
Upravil Pavel GS vyletnik dne 12.04.2010 16:00
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
Já mám na to dost přísný názor a nechce se mi říct Mikovi na rovinu, aby se neurazil, ale tady můžu, tady si to nepřečte....
mám za to, že udělal jezdeckou chybu...
dle mého to asi bylo takhle:
blížil se k jakémusi malému horizontu, nic moc, ale terén se stal trochu víc kamenitější.... a začal se bát a to zbytečně, protože:
a) celejch 10 km před tím šlo o tvrdou pistu, čili i za horizontem se nedá čekat žádná velká překotná změna, není třeba se horizontu a neznáma za ním vůbec bát
z toho strachu začal brzdit a přisedával si
c) začal ztrácet přední kolo a místo plynu a kuráže použil.....brzdu!!
d) tím ztrácel adhezi ještě víc a přibrzdil ještě víc již v sedě a to se pak už nedá nic dělat, jenom modlit, aby tě nerozmodrovala mašina
já vím, po boji každý generál, ale když jsem již kdysi dávno pořád psal o enduro trainingu, ale přesně o to jde.
nejsem žádnej super motokrosák, ale během několika dní na trainingu když to v blátě nebo písku ztrácíš a bereš za brzdu je za tebou vynikající (a přitom strašnej pes!!!) učitel a doslova na tebe řve PLYYYYYYN, tak když to bude poněkolikráté, tak si přece jenom začneš zvykat, začneš zkoušet to nepochopitelné, to oproti pudu zebezáchovy a zkusíš se podle toho řídit.
napoprvé nesměle přidáš a přesto sebou plácneš, ale postupně se otrkáš a jednou, třeba až na po sté za ten plyn doopravdy zatáhneš a pochopíš, že to nějak funguje, přestože se bojíš a zkusíš to opět
já ty trainingy mám za sebou, nejezdím terén často, ale myslím, že jsem o něco dál než Mike právě díky jim, v tu určitou konkrétní chvíli bych to asi ustál, alespoň doufám
tomu nasvědčuje i fakt, že loni v Maroku v písku byl Mike pořád hodně vzadu za mnou s Nikosem, většinou jezdil spolu s Thanasisem, který terén nejezdí, podle toho soudím, že Mike je samouk, občas jede nějakou šotolinu nebo kamenitou cestu, ale to ho ještě nedělá offroďákem, v kritické chvíli mu chybí ten vzdálený v minulosti řev školitele PLYYYYN (i kdybych si dnes pamatoval alespoň desetinu toho řvaní, někde se to ozve a nebojím se driftovat, přidat pravou rukou aby se kolo zvedlo a odlehčilo, tah dopředu tě srovná a máš aspoň šanci, ale brzdou a sedem určitě ne
když se podíváte znovu na video pozorně, všimněte si, že Mike začíná brzdit daleko před bouračkou, sedá si a brzdí v lehkém prvním náznaku předního kola
také si všimněte, že Nikos (chvíli před tím jsem mu předával brýle s kamerou, aby natočil i mne, nejenom pořád ty ostatní...) který jel v podstatě stejnou rychlostí v úplném klidu zastavil, aniž ho cokoliv rozházelo
je sice možná i eventualita defektu, kterým hypoteticky to mohlo všechno začít, ale na bezdušovce se neztrácí tlak tak najednou, že z ničeho nic najednou nemáš předek, navíc terén byl do té chvíle dost jednoduchý na náhlý defekt, spíš si myslím, že jde o paniku a brzdění ze strachu, nedostatek zkušeností a výuku v blátě a písku
mrkněte na to prosím znovu, ti nezkušení pro ponaučení a ti zkušenější prosím o názor, zda-li to vidí stejně?
pokud je tady někdo opravdu dobrý krosák, myslím, že to rozluští nejlépe a ať nám řekne
hlavním kriteriem je všimnout si změny postoje (přisedl si okamžitě) a dívejte se, kdy začně brzo svítit zadní brzdové světlo
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
No asi máš pravdu. Popvé jsem si toho nevšimnul. Stalo se mi něco podobného ,ale v autě s přeloženým vozejkem. Do mírné zatáčky se mi to trochu rozhejbalo já ze strachu přibzdil a to tomu ještě dodalo.Hodilo mne to do škarpy a málem i přes střechu. Kdybych přidal tak to srovnám.Sám si ale nejsem jistěj ,jestli bych si na to v jeho situaci vzpoměl a přidal bych.