jacob napsal(a):
Obecně mi přišlo, že Autec má několik problémů:
1, absence náhradních dílů....tenkrát asi platební neschopnost, nevím, jak teď,a le po D a A chodí díly do druhého dne většinou.
2, p.Horský byl vždy, když jsem tam byl přetížený, nestíhal.
3, U motorek (auta jsme se tam servisovat neodvážili) dosti nehostinné prostředí pro klienty. Není kde počkat, kafe si tam nekoupíme...prostě ve srovnání s D a A smutné
4, v Kaprunu, kde jsem moto koupil a dělám garančky není problém zajít a domluvit se s technikem, všude se usmívají a snaží se vyhovět. Když zavolám týden dopředu, že přijedu, mají všechno pohromadě a servis proběhne včetně svolávaček během 2-4 hodin.
Šlo by to také tak? Mohli bychom si připadat jako v civilizaci? Možná to teď tak už je, nevím, jen mé pozorování a zkušenosti od sousedů.
peknej flame se nam tu rozjel:-)) ale postupne...
1. jak pises, v te dobe se AuTec potacel mezi smrti a insolvenci a "sekyra kterou zatal nebyla mala... to byl duvod proc nechodily dily jak mely, nasledne byl problem v nemecku s linkama a zmenou majitelu a nyni probiha tranfrer z importera na dealera. Jsem presvedcen, ze nyni je situace rozhodne lepsi, nikoliv ruzova, ale urcite lepsi a mela by se zlepsovat dal a dal...
2. To je dost mozne, pokud stav bude dale pretrvavat neco jiste vymyslime:-)
3. Kavarna v AuTecu / inveltu byla je a bude - v nasledujicich nekolika mesicich zmenime dispozici celeho prijmu na servis tak, aby zakaznici meli vetsi komfort a kavarnu presuneme prave k servisu.
4. nemyslim si ze bychom se chovali niak vyrazne necivilizovane, ale jak jsem jiz nekolikrat zminoval, pristup lidi se snazime zmenit a co vidim dnes a denne, tak vim, ze se kluci hodne snazej, aby byli maximalne vstricni.
Invelt prevzal autec v cervnu... a ta spolecnost prochazi celkovou reorganizaci co do internich procesu, pristupu a celkoveho chovani. Image firmy se za 6 mesicu zmenit neda stejne tak jako samotny proces prevzeti taky neni srovnatelny s tim, kdyz si jdes koupit 5 rohliku do samosky, proste je to dlouhodoby proces, ktery nejakej ten mesic jeste zabere a kazdy soudny clovek jiste pochopi ze nejde vse naraz.
Napsali jste sem mraky negativnich prihod a zkusenosti, ale pokud jsem dobre cetl tak vsechny se vztahovaly na eru AuTec... my se radi poucime z cizych chyb, bylo by fajn kdy jste zminili konkretni pripad nevhodneho zachazeni za dobu cervenec-unor. Telefony resime, zminoval jsem novou ustrednu a system komunikace. Neverim ze by nekdo telefon tipl pokud se tak opravdu stane / lo - pouzijte pripominky@invelt.com budeme to resit.
Na zaklade tohoto fora a okamziteho pristupu Petra H. pro vas invelt pripravi mistnost, kde se budete moci dustojne prevleci... nebude to ale zitra jak by sme si vsichni asi prali, ale bude... souvisi to s plany nove dispozice inveltu.
Ja nechci slibovat modre z nebe a kasat si triko jak skveli budeme, ale co muzu slibit a uz se opakuju, ze udelame maximum pro to, aby jste vy byli spokojeni a to na zaklade pripominek a poznatku ktere nasbirame. Ne vsechno se povede, ale ne vsechno je uplne spatne.
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
jezek napsal(a):
tak tedy příklad pro INVELT (doufám, že něco se alespoň stane vzorem)..
BMW Motorrad zentrum München:
zavolám dopředu že chci udělat servis, po telefonu sdělím jméno, SPZ, typ motorky, kilometry, závady, nebo to co chvi udělat navíc.. a termín, který by mi co nejvíc vyhovoval.. Vzhledem k tomu, že jsem ze zahraničí (pro ně) většinou mi s termínem vyšli vstříc jen s upozorněním, abych přijel hned ráno aby to stihli za jeden den. Ráno si převzali motorku, u běžné 40ti tisícové inspekce povidaj, že to bude v 15.00 hod připraveno.. Odkázali mě do šatny, kde se můžu převléct do "civilu" a uzamknout si motohadry ve skříňce - ZDARMA!! Pak jsem nafasoval mapu Mnichova a celodenní lístek na městkou dopravu - ZDARMA!! O kávě s nějakým koláčem či co to tam vždycky maj ZDARMA ani nemluvím, je to snad samozřejmost všude v normálním světě (kupodivu už i v servisu VW v Praze) Po couračce po městě jsem se vrátil v jednu a motorka už stála venku připravéná, hotová a INVELTE div se i umytá... naposled když jsem byl s autem na POUHOU výměnu brzdové kapaliny a čelního skla u auta v AuTecu, dostal jsem auto se zapatlaným sklem a se dvěma náááádhernejma šlápotama od oleje na světle šedivým koberci.. Ale to už je dávno (cca v roce 2005-6?) a tenkrát to bylo s autem fááákt naposled. Ale s motorkou s klukama (a holkama na Life shopu) v AuTecu - Inveltu nemám problém. Kluci ze servisu tomu fakt rozumí, přijímací technik Dušan Horský vyjde jak jen může vstříc, prodejci se můžou přetrhnout (škoda že odešel Dan Kábr) díly choděj do druhého dne pokud jsou skladem v Německu, holky mi prodaj vždycky i to co nechci ... takže vlastně spokojenost..
moje návrhy na změny pro INVELT:
-zřídit něco, je mi jedno co, aby se dalo dovolat - to je fakt velkjej PROBLÉM!! A´t je to na díly, servis či kamkoli jinam..
-šatna pro "přespolní" by nebyla od věci ale asi až se tam "přespolní" přestanou bát jezdit..
-dojet si pro motorku k zákazníkovi a zas mu jí po servise vrátit je hudba budoucnosti ale u aut to přece problém není a dělá se to..(my to děláme i s motorkama pokud si zákazník přeje)
- a kdysi tam blábolil p. Čepička o takový koncepci, že zákazník přiveze motorku na podzim do servisu, bude jí mít zagarážovanou přes zimu tam, udělá se na ní požadovaný servis ve volné kapacitě servisu (prostě jak na to přijde přes zimu čas), a bude na jaře k vyzvednutí do inspekci, kontrole a dobytá.. - tahle úvaha se mi docela líbila..
jo a pana Zbyňka dát z prodeje náhradních dílů někam, kde nebude v kontaktu s lidmi.. podle něj jsou všichni motorkáři zm..di..
co ty na to INVELTE??
telefony -> hale fakt to resime, pokud se nedovolate a nikdo Vam nezavola zpatky napiste nam to. My nemame sanci jak jinak se to dozvedet nez ze nam to rekne zakaznik:-) ten gdo to nezveda mi to asi tesko rekne:-))
Satna-> bude v nasledujicich 2 mesicich (pohej odhad - zalezi na prubehu zmen v dispouici budovy)
picup servis -> zatim ve fazi "interne o tom mluvime" :-) neni domyslen system, zpusob a zajisteni... bude, ale potrva to a primarne bude fungovat pro auta a pak pripadne i pro moto - opravdu hudba budoucnosti.
ustajeni -> no on zas tak neblabolil... mam pocit ze tuhle sluzbu opravdu poskytujeme a podle motorek v garazi bych si troufnul tvrdit ze je i hojne vyuzivana:-)
každopádně nejlepší šatna je u žlábka. hadry, boty a vostatní kraviny naházim do sprchovýho koutu a du bloudit po praze.
u žlábka se mi líbí. nejsem žádnej pracháč, takže v autecu sem si mezi těma kravaťákama připadal jak žebrák ( ne že bych tak vypadal : )
kdyby začal fungovat invelt servis v plzni, tak bych ho ale zajel vyzkoušet. v praze se mi nelíbí a je dál
hlavně, že je pivo ftlamě
invelt wrote: ustajeni -> no on zas tak neblabolil... mam pocit ze tuhle sluzbu opravdu poskytujeme a podle motorek v garazi bych si troufnul tvrdit ze je i hojne vyuzivana:-)
tak pak je něco špatně, protože o tom mluvil tuším cca před dvěma lety a do dnes nevím, že už to funguje a to jsem u vás min. 3x týdně.. takže je dobře že to funguje ale buď evidentně jen pro někoho nebo je to tajný...
a Jirko co se týče problémů s telefonováním atd. rád s Tebou dám osobně řeč.. teda pokud je to možné a nejsi jen schován za mailem a telefonem.. Nakonec k vám opět dnes jedu.. tento týden teprve podruhé..
jinak musím napsat pozitivní ohlaas na tvé příspěvky.. Zaprvé to má hlavu a patu, zadruhé je vidět že je snaha (nebo alespoň Ty máš snahu) problémy opravdu řešit.. zatřetí tobě osobně na tom opravdu asi záleží vzhledem k tvému přístupu že příspěvky píšeš i pozdě večer po pracovní době.. ode mne úcta..
Upravil jezek dne 16.02.2010 07:49
jezek napsal(a):
invelt wrote: ustajeni -> no on zas tak neblabolil... mam pocit ze tuhle sluzbu opravdu poskytujeme a podle motorek v garazi bych si troufnul tvrdit ze je i hojne vyuzivana:-)
tak pak je něco špatně, protože o tom mluvil tuším cca před dvěma lety a do dnes nevím, že už to funguje a to jsem u vás min. 3x týdně.. takže je dobře že to funguje ale buď evidentně jen pro někoho nebo je to tajný...
a Jirko co se týče problémů s telefonováním atd. rád s Tebou dám osobně řeč.. teda pokud je to možné a nejsi jen schován za mailem a telefonem.. Nakonec k vám opět dnes jedu.. tento týden teprve podruhé..
jinak musím napsat pozitivní ohlaas na tvé příspěvky.. Zaprvé to má hlavu a patu, zadruhé je vidět že je snaha (nebo alespoň Ty máš snahu) problémy opravdu řešit.. zatřetí tobě osobně na tom opravdu asi záleží vzhledem k tvému přístupu že příspěvky píšeš i pozdě večer po pracovní době.. ode mne úcta..
- hmhm tak spatne neco je a asi bych se mel zeptat rovnou sam sebe proc to na webu nemame... delali jsme nejakou bannerovou pidi kampan na imni slevy v servisu a moznost ustajeni motorky . aktivni banner rotuje jeste ba motoklububmw.cz ale proc to nemame na webu to je dobra otazka... tak aspon to vis na dalsi zimu:-)) kazdopadne to porad muzes privest a s klukama se domluvit co by se na tom pripadne udelalo v volnejch chvilka, urcite ti vyjdou vstric:-)
- neschovavam se:-) sedim tady a staci rict dame kafe a pokecame:-)
- hehe si me skoro dojal:-))
invelt - telefon: 257117222
,
, ,
becka napsal(a):
každopádně nejlepší šatna je u žlábka. hadry, boty a vostatní kraviny naházim do sprchovýho koutu a du bloudit po praze.
u žlábka se mi líbí. nejsem žádnej pracháč, takže v autecu sem si mezi těma kravaťákama připadal jak žebrák ( ne že bych tak vypadal : )
kdyby začal fungovat invelt servis v plzni, tak bych ho ale zajel vyzkoušet. v praze se mi nelíbí a je dál
Teda zmrzlinu neprodávám, tak snad neva, že jsem se na to kouknul , ale video je moc pěkný. Jak se točej ty prožiny to čumim.
Upravil Cycli dne 18.02.2010 18:05
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
člověče. Jak koukám. Tak ačkoliv by mně to ani nenapadlo tak začínám uvažovat že si na servis až to bude aktuální zajedu k vám do Inveltu. Protože se mi vážně líbí vaše snaha a zaujetí pro věc. Což je pro mne mnohem důležitější potřeba než kafe zadarmo. opravdu si Vážím si takovéhoto přístupu. Nebudu se víc rozepisovat. Na mobilu mi to moc nejde. :-)
Jizvy dokazují, že se minulost stala....
Přesně táák uvidíme jak jim to pujde! Ale já tajně doufám že to pujde a budeme se v INVELTU scházet a potkávat nejen na servis ale i jen tak na kus řeči! No uvidíme za cca 3 měsíce až bude už fakt krásně!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
V dobách hojnosti se chovali, jak se chovali, což neznamená, že v dobách zlých, kdy začne do bot téci, se zapomene...a že se najednou ze dne na den stanou tím, kým jsme je chtěli mít i v dobách minulých nevěřím...
Po Buellu padl francouzský Voxan a já budu dál jezdit podporovat servis, který se ke mě choval jak má i v dobách, kdy se motorky prodávaly jak housky na krámě...
Pro dokreslení: v neděli, tzn. před čtyřmi pracovními dny, jsem posílal na e-mail martin.pajer (at) invelt.com poptávku na motorku s konkrétní příplatkovou výbavou, protože ceníky výbavy na přání nejsou nikde k dohledání. Odpověď? Žádná. Cokoliv včetně „Nebudem se s tebou bavit, šmejde, páč sis na nás stěžoval v Německu“ by bylo lepší než vůbec neodpovědět.
Čeká vás, pánové, s tím nastavováním nových procesů ještě hodně práce. Pro mě to znamená, že svoji druhou šanci jste u mě ztratili a na jaře radši zavolám Bobovi.
No já si taky trošku šťouchnu, když jsem kupoval GSo v roce 2008, tak jsem se byl ptát v Autecu, tenkrát bylo euro dost slabý, takže motorka v ČR vyšla hodně draho. Když jsem zmínil, zda-li jsou schopný udělat slevu, a jaká je dodací lhůta ..... dozvěděl sem se, že na to co chci budu čekat do podzimu - bylo jaro, a že vlastně letos už prodali co měli a že ani nemají zájem něco prodat ))
Koupil jsem v DE, měl jsem to za měsíc a něco doma. Na druhou stranu si nemůžu stěžovat na přístup v servisu - Horský mi vždycky vyšel vstříc, i s "divnejma" termínama, kdy jsem potřeboval mít moto druhej den v 16:00 hotový, protože jsem vyrážel do Moldáve.
S náhradníma dílama je to podobný co tu říkáte, nadruhou stranu, jsem si říkal, že zkusím Bychla, výsledek byl, že sem komunikoval sice s moc sympatickou slečnou, nicméně o motorce věděla, že má dvě kola ) A na díl, jelikož stejně šel přes Autec, jsem čekal asi 2-3 měsíce )
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
To Vjetrník:víme kam jezdit a nedoprošovat se
To Cerv: nedoprošuj se nečekej na mail,v úterý jsem bral 1200 GS adventure 2009 u známého v DE má tam skladem 3 nové adventure 2010 žlutou,mat černou v plné náloži touring + safety paket ESA,pojedu tam pro adventure 2008 tak můžeš jet se mnou dáš něco na benzín + 2l tulamore a máš jí hned novou v plné EU záruce.
Bobe, to je nová ADV nebo jetá? Za kolik by byl doplatek, kdybych dal moje GS protiúčtem? Klasický GS na mě začíná bejt malý a drobný
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
cerv napsal(a):
Pro dokreslení: v neděli, tzn. před čtyřmi pracovními dny, jsem posílal na e-mail martin.pajer (at) invelt.com poptávku na motorku s konkrétní příplatkovou výbavou, protože ceníky výbavy na přání nejsou nikde k dohledání. Odpověď? Žádná. Cokoliv včetně „Nebudem se s tebou bavit, šmejde, páč sis na nás stěžoval v Německu“ by bylo lepší než vůbec neodpovědět.
Čeká vás, pánové, s tím nastavováním nových procesů ještě hodně práce. Pro mě to znamená, že svoji druhou šanci jste u mě ztratili a na jaře radši zavolám Bobovi.
prislo ti potvrzeni, ze si ten email precetl?
v dnesni dobe, kdy mas 90 a vic % spamu, ja tedy veskere dulezite emaily overuju, ze vubec prisly.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi> že by klasická výmluva na počítač, nevím kde je v klávesnici nahoře. Ano může si vyžádat potvrzení o přečtení. A když nic nepřijde bude vědet to co teď - nic. Ono je totiž dost jedno jestli nečetli nebo nereagovali.
Obecná tradice v čechách vymluvit se na to že to nedošlo.
SPAM chodí po světě taky ale ze zkušeností reagují. Jen v Rusku mám tradici po poslání emailu ještě volat aby si otevřeli outlook, stáhli poštu, prošli složku a našli email co mají už 24hod. Poslední podobnou etudu absolvoval kolega včera.
Promiň výmluva na Spam není omluva.
vlada-gsa napsal(a):
Hicksi> že by klasická výmluva na počítač, nevím kde je v klávesnici nahoře. Ano může si vyžádat potvrzení o přečtení. A když nic nepřijde bude vědet to co teď - nic. Ono je totiž dost jedno jestli nečetli nebo nereagovali.
Obecná tradice v čechách vymluvit se na to že to nedošlo.
SPAM chodí po světě taky ale ze zkušeností reagují. Jen v Rusku mám tradici po poslání emailu ještě volat aby si otevřeli outlook, stáhli poštu, prošli složku a našli email co mají už 24hod. Poslední podobnou etudu absolvoval kolega včera.
Promiň výmluva na Spam není omluva.
no ehm... dohledavani emailu na serverech je moje prace a muzes se spolehnout, ze krome preklepu a ucpanych schranek je pad do spamu VELMI beznou zalezitosti, kterou resim(e) vicemene denne.
Argument se spamem neni vymluva, ale fakt. A ten, kdo DUVERUJE emailu -- alespon podle mne -- zije v iluzi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2