Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Ostatní materiál 200
(kovová těsnění pod šrouby lepidlo atd.)
Servisní předpis je v příloze
Ten kdo ti prodal ten olej za 2400 ,tak te pekne natahl.To by si musel do toho lit nejakej long life aby te to vyslo na 2400 za mne je to bull shit
BMW GS 1200 adventure
Alda> kupuju vždy 5l litr zbytek mám na sezónu. Kouk sem do pošty stálo to 1400 i s poštovným moje chyba.
Itchy> podstata byly ty dvě tabluky s seznamem úkonů t.j. odpověď na dotaz Pardála. Co byla podstata tvého příspěvku? Kromě demonstrace překladu věty "jsou to kecy" na "je to bull shit".
Alda napsal(a):
Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Vyměnujete nekdo ty podlozky pod vypoustecimy srouby motoru a prevodovky,popripade kde se daj koupit.A jaka ta grafitova vazelina ,je to jedno jaka znacka.
BMW GS 1200 adventure
itchy napsal(a):
Vyměnujete nekdo ty podlozky pod vypoustecimy srouby motoru a prevodovky,popripade kde se daj koupit.A jaka ta grafitova vazelina ,je to jedno jaka znacka.
chlapi kurna grafitka je grafitka
nechcu nikeho podcenovat nebo tak něco ale už sem měl na dílně tolik samodomo oprav který pak byly mnohem nákladnější uvezt to do puvodního stavu rozbitého natož to ještě opravit .
a každýmu to říkám nevrtej se v tom nevrtej se v tom nevrtej se v tom nebo se z toho zblázníš
gp 20w50 je běžně za 185 za litr
10w40 za 275 oil filtr BMW za něakejch 350 repliky za asi takovou stejnou cenu
olej kardan a převodovka dle toho co kdo chce od 400 do 600 za litr
NGK DCPR8EKC asi 240 4 kousky
a pracnost - podle jak tam ma co kdo namašlený - padáky kryty atd tad u kardanu 12tky podle rv - má výpušták nebo nutné vyvěsit převodku
myslím že 15 je moc no ale zas když máte živit ty kancelaře kolem sebe a kravaty a pod není se čemu divit
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Motocykly bude nově do ČR dovážet společnost BMW Vertriebs, která měla dosud na starosti pouze dovoz automobilů BMW a Mini. Firma to uvedla v tiskové zprávě. Import převzala po společnosti AuTec, která kvůli finančním problémům loni skončila.
BMW Vertriebs má v současnosti tři prodejce motocyklů. V Praze bude prodej jednostopých BMW zajišťovat společnost Invelt, v Brně Renocar a v Ostravě CerTec Group. Všechny tři firmy současně jsou autorizovanými partnery BMW pro prodej a servis vozů.
"Ve spolupráci se zmíněnými partnery hodláme vybudovat základnu pro obchod s motocykly BMW podle standardů společnosti. Plánujeme také rozšířit počet prodejních a servisních míst, aby byly uspokojeny i ty nejnáročnější potřeby současných i budoucích zákazníků," uvedl generální ředitel společnosti Martin Saitz. Za oddělení BMW Motorrad je v České a Slovenské republice zodpovědný Petr König (39), který v minulosti působil jako regionální manažer prodeje Import Volkswagen Group.
Nový motocykl BMW si loni v Česku pořídilo 187 zákazníků. Letos firma prodala 14 strojů.
itchy napsal(a):
Vyměnujete nekdo ty podlozky pod vypoustecimy srouby motoru a prevodovky,popripade kde se daj koupit.A jaka ta grafitova vazelina ,je to jedno jaka znacka.
chlapi kurna grafitka je grafitka
nechcu nikeho podcenovat nebo tak něco ale už sem měl na dílně tolik samodomo oprav který pak byly mnohem nákladnější uvezt to do puvodního stavu rozbitého natož to ještě opravit .
a každýmu to říkám nevrtej se v tom nevrtej se v tom nevrtej se v tom nebo se z toho zblázníš
gp 20w50 je běžně za 185 za litr
10w40 za 275 oil filtr BMW za něakejch 350 repliky za asi takovou stejnou cenu
olej kardan a převodovka dle toho co kdo chce od 400 do 600 za litr
NGK DCPR8EKC asi 240 4 kousky
a pracnost - podle jak tam ma co kdo namašlený - padáky kryty atd tad u kardanu 12tky podle rv - má výpušták nebo nutné vyvěsit převodku
myslím že 15 je moc no ale zas když máte živit ty kancelaře kolem sebe a kravaty a pod není se čemu divit
Od ktereho roku je u kardanu ten vypoustak,neni to az od 08
BMW GS 1200 adventure
je tam od 07, mam ho tam
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
včera jsem měnil olej v koncovém převodu, pro některé v kardanu a mám několik postřehů:
Celý jsem to nahřál fénem na "provozní teplotu"mám ročník 07 s vypouštěcím šroubem dole, šroub má v sobě magnet, takže je potřeba to pořádně vyčistit úzkým šroubovákem, protože šroub je částečně dutý a byl tam špunt z kovových usazenin. (nevim teda kdy to bylo naposledy měněné, když z toho vytekl takový bordel)
Pro napouštění oleje jsem použil velkou"koňskou" stříkačku a kousek benzinové hadičky. Je dobré si motorku nahnout na pravou stranu podložením centrálního stojanu, protože za napoutěcím otvorem je docela málo místa a oleji se tam moc nechce, takže napouštět pomalu, ať si nezamastíte kotouč (ten je mimochodem dobré si oblepit maskovací páskou, protože vždycky něco ukápne)
Vypouštěcí šroub jsem utáhl na 20Nm
Šroub od čidla se dotahuje na 4Nm
Olej Shell Spirax ASX 75W90, GL-5, 25ml
Pokud už si kotouč zamastíte jako já a nemáte po ruce čistič na kotouče, tak recept našich babiček zní - horká voda a soda, dočela jsem čuměl, jak to funguje
Jen pro zajímavost, koho by zajímala výměna oleje v "kardanu" u r.v. do 07 mrknite na odkaz : http://www.youtub...re=related Myslím, že to má chlapík celkem zmáknuté.
Kdo by měl nějaké připomínky, tak sem s nimi!
Upravil Fogy dne 30.03.2010 18:38
Alda napsal(a):
Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Ja vim Aldo, ty olej s filtrem bych asi zvladnul ale ty ventily asi ne. Ty jsi si je delal sam?
Ventily ne, to jde taky mimo me. Na ty se vrhnu zitra. Jsem dohodnutej tady s mistnim servisnim prebornikem, ze uvari kafe a udelame ventily spolu, abych vedel o co jde. Takze pak uz snad i tohle sam.
Alda napsal(a):
Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Ja vim Aldo, ty olej s filtrem bych asi zvladnul ale ty ventily asi ne. Ty jsi si je delal sam?
Ventily ne, to jde taky mimo me. Na ty se vrhnu zitra. Jsem dohodnutej tady s mistnim servisnim prebornikem, ze uvari kafe a udelame ventily spolu, abych vedel o co jde. Takze pak uz snad i tohle sam.
To zvládneš. Nic na tom není já si je dělám od začátku a neni to nic složitýho. Je to jak na Š 120.
A kdyby se vám to nevedlo,tak přijeď na to kafe a ventily ke mně.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Fgy napsal(a):
Jen pro zajímavost, koho by zajímala výměna oleje v "kardanu" u r.v. do 07 mrknite na odkaz : http://www.youtub...re=related Myslím, že to má chlapík celkem zmáknuté.
Kdo by měl nějaké připomínky, tak sem s nimi!
Já bych měl drobnou připomínku k nalejvání oleje. Pán si zašrouboval "vypoušťák" a pak mu to tam teklo pomalu. Kdyby nechal šroub venku,tak to jde rychleji. Jinak šrouby na brzdách já lepím pro jistotu a mažu měděnou pastou kříž na kardanu a dosedací plochu náboje kola. Taky mám přilepenou prachovku na kardanu silikonem aby tam nešlo tolik bordelu. A kolo montuju dřív,než blatníček kvůli místu.
Jo a je dobrý vyčistit čidlo ABS od špon a mastnot. Ale jinak to dělám stejně. Taky za 9 minut.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Alda napsal(a):
Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Ja vim Aldo, ty olej s filtrem bych asi zvladnul ale ty ventily asi ne. Ty jsi si je delal sam?
Ventily ne, to jde taky mimo me. Na ty se vrhnu zitra. Jsem dohodnutej tady s mistnim servisnim prebornikem, ze uvari kafe a udelame ventily spolu, abych vedel o co jde. Takze pak uz snad i tohle sam.
To zvládneš. Nic na tom není já si je dělám od začátku a neni to nic složitýho. Je to jak na Š 120.
A kdyby se vám to nevedlo,tak přijeď na to kafe a ventily ke mně.
To ja verim, ze je to jednoduchy jako vsude jinde, jenze ja to ani u ty Š120 nevidel. Na motorce mam tuseni, ze je najdu nekde v oblasti tech padaku, co trcej do boku, ktery Moto Guzzi nema tak povadly
Alda napsal(a):
Vlada: to bylo k malymu servisu. Olej motor - Castrol GP Actevo stoji 200,-. At pocitam jak pocitam, 4 litry jsou za 800. K tomu filtr a olej do prevodovky.
pardal: je to preci sepsany v uvodu tohoto threadu.
Ja vim Aldo, ty olej s filtrem bych asi zvladnul ale ty ventily asi ne. Ty jsi si je delal sam?
Ventily ne, to jde taky mimo me. Na ty se vrhnu zitra. Jsem dohodnutej tady s mistnim servisnim prebornikem, ze uvari kafe a udelame ventily spolu, abych vedel o co jde. Takze pak uz snad i tohle sam.
To zvládneš. Nic na tom není já si je dělám od začátku a neni to nic složitýho. Je to jak na Š 120.
A kdyby se vám to nevedlo,tak přijeď na to kafe a ventily ke mně.
To ja verim, ze je to jednoduchy jako vsude jinde, jenze ja to ani u ty Š120 nevidel. Na motorce mam tuseni, ze je najdu nekde v oblasti tech padaku, co trcej do boku, ktery Moto Guzzi nema tak povadly