Fakt? To je zvlastni, kdyz do jednoho jdou ty plyny pres kat a do druhyho jen rourou. A kazdy je nabizeny jako jina polozka (treba u Touratechu), s jinou popiskou. Nevim...
nejsou stejný,pár laďáku už sem opravoval a většinou je díra durch,pokud má homologaci je k takovému výfuku decibel kiler,prostě trubka malého průměru,která se montuje na konec výfuku,zpravidla přichycená jen šroubkem
teď sem opravoval jeden Rámus(čti remus),homologovanej a ten tu vnitřní trubku neměl durch,plyny jdou přes jednu komoru
vtom by mohl být ten rozdíl,co je určený pro ý svod a co pro kat
dB killer považuji za jistou věc během koupě.. Jestli je uvnitř ještě jedna komora tak nevím, ještě jsem se s tím nesetkal. Na druhou stranu tu komoru vytvoříš dB killerem.. Prostě po tech. stránce jako připojení a napojení je to stejné. Já bych si laďák s nějakou další přepážkou nekoupil..
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
dB killer považuji za jistou věc během koupě.. Jestli je uvnitř ještě jedna komora tak nevím, ještě jsem se s tím nesetkal. Na druhou stranu tu komoru vytvoříš dB killerem.. Prostě po tech. stránce jako připojení a napojení je to stejné. Já bych si laďák s nějakou další přepážkou nekoupil..
Diky za reakce.
Zvenku jsou stejny, to souhlasim, ale zajimalo me, jak je od sebe poznam, protoze vnitrni konstrukci stejne urcite nejsou a to je prave to, co jsem resil.
Ale uz jsem si poradil a myslim, ze v tom mam jasno. Diky.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
Fakt? To je zvlastni, kdyz do jednoho jdou ty plyny pres kat a do druhyho jen rourou. A kazdy je nabizeny jako jina polozka (treba u Touratechu), s jinou popiskou. Nevim...
nejsou stejný,pár laďáku už sem opravoval a většinou je díra durch,pokud má homologaci je k takovému výfuku decibel kiler,prostě trubka malého průměru,která se montuje na konec výfuku,zpravidla přichycená jen šroubkem
teď sem opravoval jeden Rámus(čti remus),homologovanej a ten tu vnitřní trubku neměl durch,plyny jdou přes jednu komoru
vtom by mohl být ten rozdíl,co je určený pro ý svod a co pro kat
dB killer považuji za jistou věc během koupě.. Jestli je uvnitř ještě jedna komora tak nevím, ještě jsem se s tím nesetkal. Na druhou stranu tu komoru vytvoříš dB killerem.. Prostě po tech. stránce jako připojení a napojení je to stejné. Já bych si laďák s nějakou další přepážkou nekoupil..
když je přepážka vevnitř výfuku,už pak nemáš na konci tu malou trubičku
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Někomu jsem to říkal po telefonu. Vodítko jsou první písmena vyražený na koncovce:
TW1 : slipon pro svod s katalyzátorem
RV3 nebo HC1: svod bez katalyzátoru
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal(a):
Někomu jsem to říkal po telefonu. Vodítko jsou první písmena vyražený na koncovce:
TW1 : slipon pro svod s katalyzátorem
RV3 nebo HC1: svod bez katalyzátoru
To je konecne slovo. A RV1 znamena co? Moc diky za odpoved.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
TomasTT napsal(a):
Někomu jsem to říkal po telefonu. Vodítko jsou první písmena vyražený na koncovce:
TW1 : slipon pro svod s katalyzátorem
RV3 nebo HC1: svod bez katalyzátoru
To je konecne slovo. A RV1 znamena co? Moc diky za odpoved.
Mám tam vyražené: RV1 (e4) 2039 a je s Y svodem, tak je to snad OK.
Jen v papírech o homologaci nemám vypsané GS, ale je tam spousta kelímků.
TomasTT napsal(a):
Někomu jsem to říkal po telefonu. Vodítko jsou první písmena vyražený na koncovce:
TW1 : slipon pro svod s katalyzátorem
RV3 nebo HC1: svod bez katalyzátoru
To je konecne slovo. A RV1 znamena co? Moc diky za odpoved.
Mám tam vyražené: RV1 (e4) 2039 a je s Y svodem, tak je to snad OK.
Jen v papírech o homologaci nemám vypsané GS, ale je tam spousta kelímků.
TomasTT - říkal jsi to mě, a já to jsem se to dozvěděl od alesvagner, který ode mne chtěl ten Remus koupit. Potom teda ale nesedí, co napsal Libor, že má Y-svod a RV1... Chápat to mám tak, že použitelné jsou oba, ale jeden z nich je méně vhodný? Docela rád bych to rozlousknul, výfuk stále prodávám a nerad bych někomu prodal něco, co není ouplně košer. Já tam mám napsáno RV3. Kdo je tu nej machr přes výfuky?
masounek přiložený následující obrázek:
Já nevím co je RV1 ale tvůj RV3 je evidentně určený na svod BEZ katalyzátoru. Slovo "použitelné" bych v tomhle případě vůbec nepoužíval, protože jsem viděl co udělá ten výfuk TW1 na svodu bez katu - obrovský propady v křivce, u 4000 děsná díra v krouťáku...
Takže to prodej jako výfuk určený pro Y svod bez katu a bude to správně.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal(a):
Já nevím co je RV1 ale tvůj RV3 je evidentně určený na svod BEZ katalyzátoru. Slovo "použitelné" bych v tomhle případě vůbec nepoužíval, protože jsem viděl co udělá ten výfuk TW1 na svodu bez katu - obrovský propady v křivce, u 4000 děsná díra v krouťáku...
Takže to prodej jako výfuk určený pro Y svod bez katu a bude to správně.
Tak v neděli sem byl u kamoša,naskládal se na jeho esko a on jel předemnů na mojím gées.Remus sem slyšel pouze když sem se na něho povjesil a on přidal,jinak pohoda.Takový tlumený pobublávání , nemusim mět strach že semnů do gármiša nigdo nepojede.
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal(a):
Tak v neděli sem byl u kamoša,naskládal se na jeho esko a on jel předemnů na mojím gées.Remus sem slyšel pouze když sem se na něho povjesil a on přidal,jinak pohoda.Takový tlumený pobublávání , nemusim mět strach že semnů do gármiša nigdo nepojede.
Děkuji za somolepký
*** koupím mladé pevné velké poprsí ***
** zn. VÝCHODNÍ ČECHY **
má to označení 10,11 TYP G1,kamarád to koupil s ýý svodem na 1150
já jsem to jen přeplášťoval,bo byl titan domuchlanej
bystricke přiložený následující obrázek:
Včera jsem taky na namottoval Remuse + Y-svod + K&N A potvrzuju to co zaznělo výše, lepší tah od spodu a mírná ztráta výkonu ve vyšších otáčkach (což mi vůbec nevadí, protože to stejně moc netočím) zvuk parádní a z koncovky lítaj plameny ale taky to že ****ně zasahuje do držáku kufru od TT *pissed* Navíc bych řekl, že teď motorka tolik nebrzdí motorem
Upravil Saturnin dne 20.03.2011 20:26