Hicks napsal(a):
e) kdyz uz jsme u toho.. proc si Aleera nekoupi Xcountry? To je modernejsi motorka, ne?
Odpoved:
Aleera napsal(a):
Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu.
Tvrzeni:
Hicks napsal(a):
jenomze ja jsem nerekl, ze mam neco proti 650GS, rikam, ze nakup nove 650GS single v roce 2010 za 180 000,- jednoduse nechapu, tot vse.
Pokud to koupi VYRAZNE levneji, jakoze treba za pulku, tak je to dobra koupe.
Odpoved:
Aleera napsal(a):
Tady a potazmo diky tomu, ze mam Cinu za rohem, jsou zde tyto nove modely podstatne levnejsi. Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu.
Shrnuti: Autorka zvazuje, zda si necha poslat svoji motorku, kterou ma doma, ci zda koupi stejnou na miste. Ta ji by ji vsak mela vyjit podstatne levneji nez nova v Evrope, protoze se vyrabi prakticky za rohem. Pokud odecteme vynos z prodeje, usetrene dopravne a zahrneme pocit z nove (i kdyz "zastarale" motorky, mohlo by to vyjit.
To by byla nejlepsi varianta. Pokud se nepovede (nebude to tak financne vyhodne, aby se to majitelce libilo), porad je ve hre zaslani stavajici 650GS.
Nevsiml jsem si, ze by nekde byl zminen nakup jakekoliv jine, treba 800 a jeho zaslani do Asie (ne nejlevnejsi zalezitost, asi).
Prosim autorku, aby mne opravila, pokud se mylim nebo jsem neco prehledl.
Jinak pekna diskuze.
AFAIK, IMHO
L.
Tak při této diskuzi opravdu nevycházím z údivu!!!
Mám pocit, že Hicks je za to PRUDĚNÍ v příspěvcích snad placenej ..... A pokud se týká příspěvků od holek, tak za to má asi i prémie...
A pokud se Aleera rozmýšlí tak, jak psala v úvodu ( Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ) , tak ji zcela chápu. Ona lehká "skoro-kroska" není na delší cestování nejvhodnější. Naopak 650 gs je prostě "univerzální".
Takže tvoje věta: ( to jsou kecy... jestli si myslis, ze vlaceni dvousetkilove motorky v terenu (kdyz jsou lehci, levnejsi a odolnejsi alternativy) je zakonite symptom offroad moudrosti a ze jses tu jedinej chytrej, tak jses tak nejak... ) je úplně mimo mísu.
Jo Hicksi, a otázka financí je taky důležitá: holt nemá každý na to, aby si koupil velké cestovní enduro, k tomu krosku na řádění a to všechno nejlépe v nejnovějších modelech.
Píšeš tady "chytré rady", ale TOLImu jsi nedokázal odpovědět na jednoduchou a stručnou otázku.
Kde jsou tvé zkušenosti načtené na webu?
Batman forever :-)
Ahoj, celé vlákno jsem nečetl, jen přidám špetku do mlýna.. ohledně koupení motorky v číně, je třeba brát v úvahu zajížděcí proces, prostě s ní najezdit aspoň pár tisíc po okolí a před cestou provést servis,uplně novej stroj bych na dlouhou cestu rozhodně nebral.. jinak v loncinu se dělají snad i x-challenge a pokud by byla nějaká k mání za dobrej peníz, neváhal bych.. koupil nádrž, pár doplňků a je to motorka jak víno. Nevím, jestli nová g650gs má motor naladěnej stejně jako Xko, ale oproti dakaru jede xko jako dělo, je mnohem lehčí, podvozek taky výrazně lepčejší a žere děsně málo ..jen taková alternativa do pranice
joni napsal(a):
Kde jsou tvé zkušenosti načtené na webu?
kušuj
Upravil hicks dne 26.04.2010 15:00
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
lullu napsal(a):
x-challenge a pokud by byla nějaká k mání za dobrej peníz, neváhal bych.. koupil nádrž, pár doplňků a je to motorka jak víno. Nevím, jestli nová g650gs má motor naladěnej stejně jako Xko, ale oproti dakaru jede xko jako dělo, je mnohem lehčí, podvozek taky výrazně lepčejší a žere děsně málo ..jen taková alternativa do pranice
jj.. souhlas, radeji xchallege s TT nadrzi ve stylu afrikou.com ...
jinak... xcountry kolegy mi stoji temer kazdy den pred kanclem, takze ho mam prolezle docela do detailu + jsem mel pujceneho v Autecu toho motarda a na vsem se mi jelo moc pekne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
joni napsal(a):
Tak při této diskuzi opravdu nevycházím z údivu!!!
Mám pocit, že Hicks je za to PRUDĚNÍ v příspěvcích snad placenej ..... A pokud se týká příspěvků od holek, tak za to má asi i prémie...
A pokud se Aleera rozmýšlí tak, jak psala v úvodu ( Chtela bych si tedy strihnout cestu zpet na moto po ose pres Asii a zvazuji bud nakup zde Gecka nebo nechat si poslat svou z Cech anebo nakup primo v Cine v Loncinu. Bilancuji tedy hlavne i cenu. Jsou i dalsi faktory. ) , tak ji zcela chápu. Ona lehká "skoro-kroska" není na delší cestování nejvhodnější. Naopak 650 gs je prostě "univerzální".
Takže tvoje věta: ( to jsou kecy... jestli si myslis, ze vlaceni dvousetkilove motorky v terenu (kdyz jsou lehci, levnejsi a odolnejsi alternativy) je zakonite symptom offroad moudrosti a ze jses tu jedinej chytrej, tak jses tak nejak... ) je úplně mimo mísu.
Jo Hicksi, a otázka financí je taky důležitá: holt nemá každý na to, aby si koupil velké cestovní enduro, k tomu krosku na řádění a to všechno nejlépe v nejnovějších modelech.
Píšeš tady "chytré rady", ale TOLImu jsi nedokázal odpovědět na jednoduchou a stručnou otázku.
Kde jsou tvé zkušenosti načtené na webu?
Plný souhlas...
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
no ty bláho jet na X-ku takovou štreku to bych to sedlo asi šňupnul. Ale zase xchallege s TT nádrží dále TT sedlo TTkufry komplet úpravu na dlouhou trasu pak by to holčina mohla vosedlat najet na tom pár tisíc km aby to dostala do ruky a hurá na zmíněnou cestu. paráda investice prakticky zanedbatelná. pánové todle vlákno čtu už po druhé a stále se bavim. myslim si že až budu potřebovat radu K VĚCI pošlu osobko přímo TOLIMU
Tančící Havran
Tak po návratu z cest taky přileju svou trochu oleje do ohně.
Myslím, že hodně záleží, na jakou cenu by tam ta nová jednoválcová 650 vyšla... Pokud skutečně výrazně levněji, řekněme do 120, není co řešit. Lepší koupit novou motorku tam než platit za převoz staré. Po návratu domů jí můžeš za stejný peníze zase prodat, vlastně obě dvě a pořídit dvouválec . A nebo jestli chceš opravdu šetřit, koupit nějaký starší a spolehlivý japonský endurko který tady buď zahodíš, daruješ a nebo si ho někam vystavíš jako relikvii.
Na vážno a za plný peníze bych si už ale jednoválcovou BMW 650 rozhodně nekoupil. A to jakoukoliv, i nějakou tu modernější variantu G, kterou shodou okolnostní vlastním já... Posun dopředu je u dvouválců velmi citelný. Teď si trochu rýpnu:
TOLI: tys vůbec jel na nový F800 někde v terénu, že můžeš srovnávat (používám Tvoji argumentaci), nebo jsi si jen v katalogu přečetl kolik to má kilo a z toho vycházíš???
Já třeba jel dlouhý a místy hodně prudký, bahnitý sjezd, navíc se spoustou velkých kamenů a kořenů (něco čemu bych se na cestách daleko od domova rozhodně pokusil vyhnout) a to jak na G650XC (která je navíc o hodně lehčí než Dakar a spol), tak na F800GS a rozdíl tam prakticky nebyl. Jestli, tak v pocitu že prostě sedíš na jiný motorce, ale určitě se to nezvládalo nijak hůř.
Navíc: spotřeba je prakticky stejná; motor je ale proti jednobuchu samet a jde krásně za plynem; máš šestku, která se taky hodí; víc toho v případě potřeby pohodlně naložíš; máš krásnej, moderní stroj, kterej je i ve městě srovnatelně obratnej; když pořídíš velký plexi, nebo třeba desierto, máš o dost lepší ochranu před živly atd, atd...
Řekl bych, že s dvouválcem máš kam vyrůst. Samozřejmě opomíjím fakt , že mám hóóódně dlouhý nohy, takže v otázce výšky a manipulace nemám co srovnávat, i adventůra mi přijde jako pohodlně nízká .
Prostě a jednoduše bych v situaci, že už kupuju novou motorku stoprocentně uvažoval jak si polepšit.
Maiali nel Fango!
allero jen mě tak napadlo.. tady každej řeší osmikila a šestikila a jiný nesmysly ale..: co celnice.. neměla by se taková motorka náhodou i proclít?? a koupíš v Číně a na jakých značkách jako pojedeš domů? bez značek? nebo si myslíš že ti tam s velkou parádou nadělej převozky?? Nebo co? ono to vypadá všechno strašně jednoduše ale... i kdyby tam opravdu měly převozky - vývozní čísla, jako že je totiž nemaj, tak už vidím jak na každejch hranicích vybavuješ celnici.. takže upřímně? Věř, že si tam novou motorku nekoupíš.. a jestli ano, tak šup s ní do kontejneru, poslat lodí sem, tady proclít a přihlásit.. tak blahopřeju a přeju hodně štěstí..
Pisi, jak jsem slibila.
Konecne jsem obdrzela odpoved z Loncinu.
Ve firme Kentoya se vyrabi pouze samostatny motor, ten se pak posila zpet do Nemecka, kde se podrobuje dalsim vystupnim kontrolam. Pote se monuje cela motorka. G650 gs se tedy opravdu vyrabi v SRN.
Dalsi fakt, ktery jsem se dovedela nove je, ze evropske moto se v Cine pohybuji dvojnasobne tak draho.
Oba tyto fatory me presvedcily se priklonit k puvodni myslence, nechat si poslat svou z CR.
To Jezek > Jinak mi rekli, ze registrace v Cine neni problem. Firma ci dealer je schopen to zaridit, potvrdi vlastnika a dany nakup moto. S timto prohlasenim pak neni potiz procestovat celou Asii. Procleni pak probiha az v CR.
Fanos Rusicka napsal(a):
Není náhodou v Chině zakázáno mít motorku o větším obsahu než 250ccm??Docela mně to zajímá i když se tam určitě nepodívám.
mozna jako bila evropanka dostanes urcitou vyjimku
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2