Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
 
Přechod z boxera na F 800 GS
hicks
#61 
Přidané 10.06.2010 14:04
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
to Dovi: to je pěkná příšera....

Jak jsem psal, na cesty off-road KTM na on-road R 1200 GS...tak na co vosmikilo Grin


tak treba ne kazdemu vyhovuje ten netahnouci motor, co tam mas Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
vorel
#62 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 14:12
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
PetrAT napsal(a):
Hicksy, jak si řešil kufry? Ten výfuk hodně trčí do boku Frown


a co výměna laufu, ta by asi taky dost řešila šířku
http://www.outlet4you.eu/eshop/twalcom/tt-by-qd-rear-silencer-homologated-koncovka-vyfuku-qd-homologovana
říkám si hurikán
 
PetrAT
#63 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 15:15

Příspěvků: 334
Registrace: 27.05.10
Výměna laufu je určitě řešení. Jen se tím ty kufry prodraží o pěkných pár tisíc Grin
Škoda, že už rovnou z fabriky to neleze s eliptickým a nebo oválným výfukem
Přitom bmw v minulosti umělo dělat praktické výfuky
Ostatně stejný problém mám na Africe. Jeden kufr trčí do strany Frown
 
morabo
#64 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
vorel napsal(a):
PetrAT napsal(a):
Hicksy, jak si řešil kufry? Ten výfuk hodně trčí do boku Frown


a co výměna laufu, ta by asi taky dost řešila šířku
http://www.outlet4you.eu/eshop/twalcom/tt-by-qd-rear-silencer-homologated-koncovka-vyfuku-qd-homologovana

On není u osmikila problém jen v tom výfuku, ale hlavně v šířce nádrže, ktrerá je po sedlem...
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Vjetrnik
#65 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 15:39
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
Prostě to není dělané na kufry...holt se nepočítá, že by je tam někdo vozil...Grin
 
hicks
#66 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 15:53
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Vjetrnik napsal(a):
Prostě to není dělané na kufry...holt se nepočítá, že by je tam někdo vozil...Grin


nerikal jsi, ze mas do patku hrozne prace?? Cool
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
vorel
#67 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 10.06.2010 15:59
Avatar člena


Příspěvků: 1828
Registrace: 03.05.07
nevim, znam jednoho co vymenil lauf, koupil od Huskyho symetrickej ram, kufry a celkove ho to vyslo levnejs nez origo kufry a je o 10 cm uzsi
říkám si hurikán
 
T-Diesel
#68 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 12.06.2010 11:47

Příspěvků: 327
Registrace: 22.04.08
Peacemaker napsal(a):
Díky za odkazy, díky za polemiku, nakonec jsem to vyřešil tak jak si finanční situace a plány žádaly. K 1200 S. Ale v diskusi pokračujte, někomu se to určitě bude hodit.


no vida
ja byl nedavno v podobne pozici, 1150 sla do sveta a uz uz jsem sel po K 1200 S.
nakonec ale vyhrala pritelkyne kdyz rekla, ze 12ka GSo se ji libi vic a poridil sem opet GSo. No a od te doby su zklamany Sad
 
Peacemaker
#69 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 12.06.2010 13:36
Avatar člena


Příspěvků: 1356
Registrace: 25.05.07
T-Diesel> zajimave. kdyby 12ky GSa nestaly to co stoji, tak uz mam jedno doma. to Kcko stalo vyrazne min a v plne nalozi. podvozek je vybornej, pri zapnutym komfortu je radost jezdit i po te nasi silene dalnici. motor - to je vlastne elektromotor. tahne krasne citelne a porad, z jakekoliv rychlosti. stit je funkcni, vyborne sedlo, prijemna jizdni pozice. kazdymu se libi.

ALE: zatim nemam k motorce takovou duveru a me oblibene cesticky jezdim max cca stejne rychle jak na 11ce a vyrazne pomaleji nez na gsxr. prevodovka ist typisch bmw, jenom teda z jedna na dva a hlavne ze dvojky na tri vyrazne horsi nez na me staricke 11ce. kolem spojky to rachta az beda. jeste ze znam typisch bmw heslo "neresit a jezdit". ve vesnici je problem jezdit 50 km/h, porad se musim hlidat, staci trosku otocit plynem a pane ridici, jeste jednou a jste bez not (ne-li hur). za jizdy se ovlada prijemne, kdyz stoji, tak je to stejnej horor jak s 11kou. jenom s tou zmenou, ze kdyz mi spadne tohle, tak nad tim nemavnu rukou a zalibene se nepodivam na TT kryty hlav. zatim jsem jel mezi tankovackama jenom v zacpach nebo po dalnici a spotreba je na cca 6,8 l/100 km, coz je myslim dost slusny. pri malych rychlostech si vypomaham spojkou - ta bude asi dost namahana. at se nad tim kazdej rozplyva jak chce, mne se sice libi, ale po zobaku ji nepohladim. je to takova pulmotorka. odjedu alpy, pristi rok faro a bud se do ni postupne zamiluju, nebo poridim zase boxera. ted uz z elektroniky strach nemam, kdyz jsem si ji vyzkousel. snad me nezklame.Wink
 
Vjetrnik
#70 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 12.06.2010 21:06
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Vorel: znám ho taky? Grin

to Peacemaker: K1200 má pro mne jednu zásadní vadu. Ta motorka je prokllatě rychlá, ale přitom člověku ten pocit rychlosti vůbec nedává znát, takže potom člověk z té jízdy moc nemá. Prostě ten pocit, že člověk tu motorku pod sebou musí alespoň trochu krotit je až v takových rychlostech, kde každičká chyba je tou osudovou...resp. kde hranice pocitu rychlosti s hranicí odkud není návratu je proklatě blízko.

Ale chce to silnice spíše s většími poloměry zatáček, v rychlých překlápěčkách ta motorka díky dlouhému rozvoru je lehce nemotorná. Na druhou stranu rovně to jezdí dobře Grin
 
Peacemaker
#71 
Přechod z boxera na F 800 GS
Přidané 13.06.2010 11:22
Avatar člena


Příspěvků: 1356
Registrace: 25.05.07
Vjetrnik> jo jo, presne tak, jedes 180 hezky narovnanej, nefouka na tebe, ovlada se fakt jednoduse. presne jsi to vystihnul.

byl jsem vyvetrat stovecku a ta je i oproti kacku lehka hracka a tu rychlost si clovek musi zaslouzit.Smile) jo a ma vyrazne lepsi prevodovku! kdyby nebylo tech slabsich brzd...in love
Upravil Peacemaker dne 13.06.2010 11:23
 
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 37
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI