Máš logickou úvahu.Ono něco se usadí, něco vezme filtr a nejsou to žádé velké částice ale opatrnosti není nikdy dost.Všechno má svoje, někde přidáš a tím pádem někde ubereš aniž to tušíš.
martens napsal(a):
Máš logickou úvahu.Ono něco se usadí, něco vezme filtr a nejsou to žádé velké částice ale opatrnosti není nikdy dost.Všechno má svoje, někde přidáš a tím pádem někde ubereš aniž to tušíš.
jako vylagrovat motor tak nejak uplne nechci
11xx-1200 ma suchou spojku. My ne...
co myslim ze bude zajimave, az bude mit dost lidi na osmikilech tech 50,100k km... pak imho uvidime jak to ve skutecnosti vypada.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
keramické spojky zvládajú bez ujmy vyššie teploty, ktoré vznikajú pri preklze - nespália sa. Využiť túto ich vlastnosť dokáže iba suchá spojka. Keby mal olej takú teplotu akú môže mať obloženie keramickej spojky už by to nebol olej ale skôr "oheň", dym, karbón alebo sadze.
Keramickou spojku pro F800GS jsem už viděl. Je to komplet včetně nového koše, přítlačáku atd. Přesně jak píše martens. Bohužel cena v přepočtu skoro 40 tisíc, což mi přijde dost.
Upřímně řečeno - nebylo nejlepší řešení "automobilová" spojka na 1150GS?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal(a):
Keramickou spojku pro F800GS jsem už viděl. Je to komplet včetně nového koše, přítlačáku atd. Přesně jak píše martens. Bohužel cena v přepočtu skoro 40 tisíc, což mi přijde dost.
Upřímně řečeno - nebylo nejlepší řešení "automobilová" spojka na 1150GS?
Ak existujú keramické mokré spojky pre bežné používanie, tak som z toho paf.
Zaujímalo by ma aká je ovládacia sila na páčke a aký vplyv to má na interval výmeny oleja.
Na 800gs suchá viaclamelová spojka ?/na klasickú jednolamelovú nie je miesto / to radšej nie, to by už bolo Ducati
viajero napsal(a):
No a existuje nějaké preventivní řešení problému ... např. před nějakou delší cestou....???
ty nejezdis s nahradnima lamelama?!
...dekadentni... to jses osmistovkar?
Vjetrnik by dodal.. "no jo, Brno"
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
viajero napsal(a):
ty nejezdis s nahradnima lamelama?!
...dekadentni... to jses osmistovkar?
Vjetrnik by dodal.. "no jo, Brno"
no dosud jsem tu prevenci zřejmě dost podceňoval...., to bude mela až se pokazí lamela [/quote]
Načo náhradné lamely ked sa dajú zohnať v Mongolsku na KTM, tak hádam aj na 8GS http://motoride.s...golsko2009
Hicks Ty máš rezervné lamely ?
No mne spojka zaberá až celkom hore, ale ešte nešmýka. Takže by sa asi hodilo keby som sa poobzeral po nových. Dajú sa kúpiť iba s bmw prirážkou alebo to ide aj od rotaxu či z inných zdrojov ?
Upravil Tryskac dne 21.07.2010 20:47
Nevěřím, že se dají sehnat "všude". My jsme konkrétně sháněli informaci o dostupnosti ve Španělsku a dostali bychom je v našem konkrétním případě za 10 dnů. To jsme si je rovnou mohli nechat poslat DHL z Prahy.
Věci na běžné typy KTM, které se léta nemění, seženeš i v zemích třetího světa naprosto běžně - viz zkušenost kolegy s opravou převodovky na LC4 u Ksar Ghilane v Tunisku. Ale věci na BMW zdaleka tak běžné nejsou a na nové modely už vůbec ne.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
vozim rezervni lamely, 2 retezove sady, blok motoru a riditka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: a ty dvě sady pneu a duší, brzdové destičky, láhev brzdové kapaliny a kanystr oleje co vozíš v topcaseu nepočítáš?
...a svacinku.
---
olej nevozim... zdimu ho z leve nohavice
Upravil hicks dne 22.07.2010 11:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
to Hicks: zapoměl jsi dodat že né své...ale spolujezdkyně....
tam by se mohlo uvazovat o prusaku
(ale psst).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja to tak i myslel... proto ..psst ... nepritel nasloucha...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal(a):
No dumám o tom, jestli by to dokázalo promazat motor...a víš, že možná i jo?
nesmys to moc tocit ... a zadne chlazeni vzduchem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja sa tej posrat.. spojke tiež dosť čudujem. Absolvoval som Rumunsko v dosť ťažkom teréne a hneď na to Motoride ralley(ktorú išiel aj Triskáč), ktorú som vďaka špatnej prednej gume dosť vela spojkoval a zatiaľ nič. Zaberá trošku vyššie, ale to je tak všetko. Asi to bude tou vôlov ktorú treba sledovať, hlavne pri väčšej záťaži.