vlastimil napsal:
Co se děje?Kdyby to bylo v létě,tak bych si myslel že všichni jezdí...ale myslím,že je ta nejvhodnější doba aby se diskutovalo o čemkoliv.Tak se dvouventiláci zase vzpamatujme a pišme.
Všichni jsou v garážích a opravují, aby to do jara stihli
vlastimil napsal:
Co se děje?Kdyby to bylo v létě,tak bych si myslel že všichni jezdí...ale myslím,že je ta nejvhodnější doba aby se diskutovalo o čemkoliv.Tak se dvouventiláci zase vzpamatujme a pišme.
Všichni jsou v garážích a opravují, aby to do jara stihli
Dvouventily se neopravujína to u BMW vyvinuli jiné stroje
vlastimil napsal:
Co se děje?Kdyby to bylo v létě,tak bych si myslel že všichni jezdí...ale myslím,že je ta nejvhodnější doba aby se diskutovalo o čemkoliv.Tak se dvouventiláci zase vzpamatujme a pišme.
Všichni jsou v garážích a opravují, aby to do jara stihli
Dvouventily se neopravujína to u BMW vyvinuli jiné stroje
To je fakt, dvouventily se hází rovnou do šrotu
Né kecám, náhodou se mi dvouventily moc líbí, ale spíš jako druhá motorka. Ať vám to jezdí
vlastimil napsal:
Co se děje?Kdyby to bylo v létě,tak bych si myslel že všichni jezdí...ale myslím,že je ta nejvhodnější doba aby se diskutovalo o čemkoliv.Tak se dvouventiláci zase vzpamatujme a pišme.
Tak jsem si udelal pred koncem sezony radost.Podarilo se mi odhalit,proc mi r 65 gs pri rozsvicenych svetlech malo dobijela.Po vsemoznem premerovani jsme zjistili,ze alternator nema kostru.Stacilo ho kouskem dratu ukostrit a bylo po problemu.
Dalsi vec k diskuzi.Prekvapilo me,jak sli ted ceny dvouventilu v nemecku nahoru.
Ani r 65,ani PD bych uz ted za ty penize co jsem to koupil nesehnal.A hlavne treba monoleveru,nebo tech prvnich 100gs s kulatym svetlem je ted hrozne malo.A vetsinou za premrstene ceny.A kdyz vidim,co za to chtej obcas na motoinzerci,tak to je sila.Bud je to prestrikany do silene barvy a nebo za model kteryho jsou v nemecku spousty(bezna 100gs atd.)chtej premrstene penize.Je fakt,ze tady se jeste malokdo orientuje v tom,kterej dvouventil je cenenej.
Samozrejme pokud to chci na bezne jezdeni a ne hlavne pro radost,tak koupim spis posledni paralevery.Ty se ale nevyplatej kupovat tady.Tady se z nich dela rarita a v nemecku jsou za rozumnou cenu.
Ty zajimavejsi kousky se bohuzel musej kupovat pouze v nemecku,protoze tady se temer nevyskytujou.Kdyz jsem jednoho uz docela zajimavyho prodaval,tak borec se v tom ani trochu neorientoval a pouze vedel,ze mu kamos poradil dvouventila.Ja ho prodal relativne pod cenou,ale kluk vubec nedokazal ocenit,ze tohoto provedeni jsou mozna 3 v republice a premlouval tatu at mu proda spis jeho PD.Ty jsou sice oblibene,ale neni to rarita.
Jeste k tem cenam na mobile.de.Nekdy to jsou fakt nesmysly a myslim,ze predevsim ty bezne a caste modely se ne vzdy prodaj za inzerovanou cenu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak prave ta cos tam dal je nesmysl!Zaprve to neni 80g/s PD,ale 80gs PD.Ty se delali pouze pro svycarsko a je to klasicka 100 gs PD,pouze s motorem z mensi 80gs.Svym zpusobem je to rarita,protoze jich je malo,ale kazdej si radsi koupi 100 gs PD s lepsim motorem.Pro jine trhy se tahle motorka nedelala spis proto,ze po ni nebyla poptavka.U tech svycaru mohlo jit o to jak se vejit do nejakeho vykonu nebo emisi.
Kazdopadne za ty penize sezenes uz dost peknou 100GS PD.Samozrejme pro ni musis ven.
Kdyz uz z ceska,tak tahla by snad na prvni pohled sla. http://www.motoin...gs-pd.html
A tohle je zas ukazka neceho dost predrazeneho.Asi je v cajku a spolehliva.Na druhou stranu se da v nemecku koupit ze vsech dvouventilu nejlevnejc a jsou jich spousty. http://www.tipmot...r80gs.html
Upravil vevis dne 05.12.2010 22:15
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tezko rist.Clovek by ji musel videt.Ma relativne malo km,ale vis jak to v cesku je.Chybi ji mrizka svetla,spojler motoru a horni blatnik taky vypada lip.Zase ma nejake lepsi sedlo.Ja ji sem hodil spis pro srovnani s tou 80 gs PD.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak to jedine nejakou HPN stavbu.Ale to je hodne drahy.Ceny zacinaj tak na 7000eur,ale ty opravdu komplet udelany vcetne motoru podstatne vic. http://suchen.mob...geNumber=7Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak to bude spis 80 G/S PD.100G/S PD neexistuje.Ale na ty osmdesatkovy motory se prodava kyt a predelas to na stovku.Misto 37kw mas pak 44kw a lepsi kroutak.A pak to jde poladit jeste vykonove vejs,ale to je financni nesmysl.Resi se to tady v jinym vlakne.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to vevis: a co takhle Veterama,letos jsem to byl skouknout a stoji to za to!!
Pasl jsem po nějaké krasavici R90S a nakonec jsem koupil R100RT,protože mně ovlivnila cena Bylo tam cca 6tis.prodávajících.Tam ti to teprve otevře oči,co vśe stoji!
PD tam bylo cca 12ks na druhý den byly buď pryč nebo rezervovány.
Takže jediný problém vezmeš si sebou mega a domu jedeš s krasavicema a mega fuč!
Na mobile je to už par let jenom o štěstí,od té doby co existujou na tento inzert programy
Emilio napsal:
Uvidíme,třeba si nakonec pořídím KTM jako má pan Vjetrník a budu mít dvouventil taky,ale oranžádu....je to dvouventil,néé? A nebo ty kátéemky jsou šoupátkem?
Ta na fotce má na motoru LC4 tj. kapalinou chlazenej čtyřventil
jardajerman@seznam.cz
slata2 napsal(a):
Ta poslední věta je hodně trefná!Jak říkáš,hromada plastu řízená compem!Nejhorší je ,že já i kdybych chtěl utratit 400tis.za novou motorku tak bych vážně nevěděl co koupit! Tak tedy dvouventilum ZDAR!!!SAMOZDŘEJMĚ KAŽDÝ MÁ JINÝ NÁZOR!
"hromada plastu rizena kompem"
co dodat? ja bych rovnou zakazal vsechny ty inovace, internety, asfaltky, kanalizace... a antibiotika
Kánály bych nechal mohli by tudy jezdit čtyřventiláci
pořád na tomhle tvrzení trváš? Vidím, že ti nějaká motorka přibyla a těch ventilů má víc jak 2
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
slata2 napsal(a):
Ta poslední věta je hodně trefná!Jak říkáš,hromada plastu řízená compem!Nejhorší je ,že já i kdybych chtěl utratit 400tis.za novou motorku tak bych vážně nevěděl co koupit! Tak tedy dvouventilum ZDAR!!!SAMOZDŘEJMĚ KAŽDÝ MÁ JINÝ NÁZOR!
"hromada plastu rizena kompem"
co dodat? ja bych rovnou zakazal vsechny ty inovace, internety, asfaltky, kanalizace... a antibiotika
Kánály bych nechal mohli by tudy jezdit čtyřventiláci
pořád na tomhle tvrzení trváš? Vidím, že ti nějaká motorka přibyla a těch ventilů má víc jak 2
Původně jsem se zařekl že do tohoto fóra už nebudu psát,že budu jen číst.Ale teď vidím že tuto událost budu komentovat...Tak tedy koupil jsem to abych to mohl porovnat osobně.Serou mě srovnávačky od lidí kteří nikdy neměli obě motorky.Za rok Vám dám vědět.
Zdar Dvouventiláci!!!!!
Rok už je dávno pryč a teprve teď jsem se dostal k tomu abych napsal výsledky objektivního srovnání.Takže jsem v uplynulém roce jezdil R100GS a R1100GS současně(né najednou...).s11GS jsem najel 15000km z toho asi půlku ve dvou a se 100GS 10000km cca 2000km ve dvou.Tak ta 11ctka je z technického hlediska lepší,výkon,rychlost,zrychlení,spotřeba,brzdy atd.z hlediska pohodlí jezdce při dlouhých etapách (nejdelší 1296km/den) podstatně pohodlnější z hlediska spolujezdce prý to vyjde nastejno (jen prý jsme v cíli na 11ctce dřív).V terénu je 100vka lepší než 11ctka a to v originálním stavu i jednomístné přestavbě ktrou jsem jezdil od dubna do září.Servis je jednodušší a levnější i když častější u 100vky,a 100vka má menší spotřebu oleje.(Stav Tacho u 11ctky73000km a u 100vky 172000km)No a protože většina z nás jezdí na motorkách mimo jiné proto aby vypadali jako bouráci tak můžu říct že pokud přijedu někde na 11ctce tak všichni koukají na mne a říkají "člověče to je šoumen" a 11ctka stojí opřená o plot a nikdo si jí ani nevšimneno když přijedu na 100vce tak si napřed prohlížejí motorku "tak to je brko,tak má vypadat motorka" a podobně a teprvé pak říkají "pán se vyzná"Závěrem - obě motorky jsou skvělé ale pokud bych musel jednu dát pryč nechal bych si 100vku.Byl bych rád kdyby někdo kdo má doma dvouventila a novější BMW napsal jak to vidí onNo a závěrem.....proboha dvouventiláci pište něco protože kdyby nebylo Michala21 tak by nám to tady zamkli pro nečinnost....