Já myslel že GS je proti tomu imuní, ale bohužel není. Je to smutná zpráva.
Upřímnou soustrast rodině. Doufám že už tu takové vlákno nebude třeba zakládat.
Splněný sen moje 1100GS
i GSo je stroj jako každý jiný, ikdyž se snaží co nejvíc nedostatky řidiče minimalizovat pořád je to stroj a je řízen námi... dávejte na sebe pozor....
Tohle je špatný!Čim jsem starší tim mě to víc drti a přemejšlim jestli na to znova lézt.Jenže rano se z toho oklepu a řikam si "hele vopatrně davej bacha a nic se nestane".Bohužel ani tohle nemusi stačit a nemusi to bejt pravda. Kluci opatrne! Pavle RIP. Upřimnou soustrast rodine.
Proč?????Musíme tam všichni,ale tohle je strašně brzo Co napsat-snad :Ať ti to Pavle nahoře jezdí .Vaya con dios.... Rodině a všem kamarádům upřímnou soustrast
Upravil smazak73 dne 21.07.2010 22:18
R.I.P.
jestli to bylo na te statovce u Planan, a jak pisou, ze dostal smyk na mokre vozovce ( v nedeli dopoledne tam jeste opravdu prselo ) , tak si tam vsichni davejte bacha, jsou tam hluboke vyjete koleje. Mne uz se tam moto taky jednou zavlnilo. Jezdim tam casto, takze to tam znam, rovina, mirne zatacky a pak najednou problem
vyky
Pokud to bylo tak, jak to popisuješ, zdá se to jako můj letošní pád v Transylvánii přes kopírák, jen u mně s obrovskou dávkou štěstí, které bych Pavlovi tolik, tolik přál... Mám oči plný slz, kéž by to mohl být aspoň poslední z nás, Bůh potěš rodinu..
vyky napsal(a):
davejte bacha, jsou tam hluboke vyjete koleje, rovina, mirne zatacky a pak najednou problem
Přesně tak - co člověk v autě lehce ustojí, tak na motorce snadno vede k pádu. Přitom "klidně" může i velmi dobrý vyježděný jezdec jezdit v běžném provozu až nadoraz (tím samozřejmě nemyslím zrovna Pavla - mluvím obecně) a stokrát se mu nikdy nic nestane, ale po stoprvé už to anděla strážného přestane bavit... A když se to nešťastně sejde a klouzající nebo vzduchem letící tělo se potká s náklaďákem v protisměru, se svodidlem nebo se stromem či stojanem bilboarfdu nebo dopravní značky, je konec a nikdo to už nevrátí zpět.
Kdykoliv sedám na motorku, tak vždycky s vědomím, že opravdu zvyšuju riziko, že se večer už nemusím vrátit domů... Ale jezdím velmi opatrně až defenzivně a při hustším provozu koukám do zpětných zrcátek skoro tak často jako dopředu. Jízda na motorce je pro mne požitek, ale zaplacený kalkulovaným rizikem, kdy jsem ve svém vlastním zájmu nucen přemýšlet i za ostatní a počítat hlavně s chybou druhého a nikdy se nedopustit hazardního jednání ze své strany.
S jedinou výjimkou chápu všechny kategorie motocyklistů, od babetistů, skůtristů a čopráků přes jezdce na motardech, naháčích a cestovních endurech až po off-roadisty, a každý z nich mů svůj DOBRÝ důvod, proč na tom svém stroji tak rád jezdí, a většinou bezpečně pro sebe a své okolí, bez zbytečného hazardování.
Tou výjimkou jsou pro mne jezdci na silničních (závodních) motorkách, a důvod pro jejich používání v běžném provozu je z mého pohledu NEDOBRÝ. U těchto strojů a jejich jezdců nejde (podle mne) ve své velké většině o nic jiného, než o závodění (s časem, s kolegou na podobném stroji, se sebou samým), o neustálé lovení desetinek sekundy, zkrátka o jízdu zcela nadoraz v běžném provozu. O nic jiného tam dlouhodbě nejde, jenom o ten adrenalin. Bohužel bez ohledu na rizíiko pro ostatní účastníky provozu a bez ohledu na špatné jméno, které dělají ostatním lidem na jednostopých strojích.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Dovi napsal(a):
Kdykoliv sedám na motorku, tak vždycky s vědomím, že opravdu zvyšuju riziko, že se večer už nemusím vrátit domů... Ale jezdím velmi opatrně až defenzivně a při hustším provozu koukám do zpětných zrcátek skoro tak často jako dopředu. Jízda na motorce je pro mne požitek, ale zaplacený kalkulovaným rizikem, kdy jsem ve svém vlastním zájmu nucen přemýšlet i za ostatní a počítat hlavně s chybou druhého a nikdy se nedopustit hazardního jednání ze své strany.
S jedinou výjimkou chápu všechny kategorie motocyklistů, od babetistů, skůtristů a čopráků přes jezdce na motardech, naháčích a cestovních endurech až po off-roadisty, a každý z nich mů svůj DOBRÝ důvod, proč na tom svém stroji tak rád jezdí, a většinou bezpečně pro sebe a své okolí, bez zbytečného hazardování.
Tou výjimkou jsou pro mne jezdci na silničních (závodních) motorkách, a důvod pro jejich používání v běžném provozu je z mého pohledu NEDOBRÝ. U těchto strojů a jejich jezdců nejde (podle mne) ve své velké většině o nic jiného, než o závodění (s časem, s kolegou na podobném stroji, se sebou samým), o neustálé lovení desetinek sekundy, zkrátka o jízdu zcela nadoraz v běžném provozu. O nic jiného tam dlouhodbě nejde, jenom o ten adrenalin. Bohužel bez ohledu na rizíiko pro ostatní účastníky provozu a bez ohledu na špatné jméno, které dělají ostatním lidem na jednostopých strojích.
ja za to OBCAS vezmu... nesnasim ale pocit, kdyz to NEMAM tolik pod kontrolou... a pri rychle jizde to clovek proste pod tou kontrolou nema... (vyjezdy traktoru z krovi, chodci, deti, zver) etc... protoze nestihne tolik sledovat povrch a situaci na silnici;.
na druhou stranu trvala jizda pomalu mne otupuje tez, ztracim pozornost, celkove tuhnu... hure ovladam moto.
Jako nejrozumejsi mi prijde proto kompromis.. proste neco.. "mezi".
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jsem z Plaňan,kolem naší vsi je ten nejhorší úsek E12,vyjeté koleje cca7-10cm,když zaprší je to jako politý olejem,dávejte tady bacha.Už je na tomto úseku asi 7 pomníčků.Upřímnou soustrast.Libor
Když je hlad,je i husa dobrá.