vím že je to těžký poradit ale jakou helmu co cca 6-8 tis max?? aby do ní šlo dát bez nějakých úprav interphone passenger F3
jinak se přidám k tématu mám dvě odjeté sezony v helmě Airoh paolo SV 55-S tuším nelakována.vnitřek je vymačkaný postrování je v pořádku vcelku pač jezdím v kukle ale když prší hodně tak mi kapou kapky před očima v helmě...a jak je to s hlukem?nemohu posoudit jinčí jsem nikdy neměl ale když jedu celej den tak mi pak hučí slušně v učích když jí sundám
Teda uprimne receno nechapu, proc si nekdo u helmy stezuje na hluk.... To je opravdu posledni, co resim. U mne je mnohem dulezitejsi aerodynamicnost, vetrani a aby do toho nechcalo... Hluk vyresi spunty do usi. Pokud nechci ticho, ale hudbu, mam sluchatkove spunty s utlumem 55dB okolniho hluku a pak lze poslouchat i koncert vazne hudby
Ale docela by mne zajimala nejaka statistika poraneni motorkaru a vliv helmy na minimalizaci poraneni. Tedy jestli je nejaky podstatny rozdil mezi superduper helmou treba za 20k a helmou za 5k, co se cetnosti poraneni hlavy tyce... Podle mne to bude statisticky naprosto nepodstatny rozdil. Dulezite je asi hlavne neco mit na palici...
To Jarys Nemáš co řešit! Pokud na ni máš, kup C3! Já měl C2 a jel jsem ji kupovat i manželce do Lujze a vrátili jsme se se dvěma C3kama. Je to absolutně super přilba. A mnohem lepší než C3. Tu jsem měl taky. S Nolanem bych ji nesrovnával. Je jinde. Má ji soused a měl jsem možnost ji také vyzkoušet.
Ve své C3 mám interkom Stilo BT od Airohu (zabubováno samodomo). Nic není vydět, vše plně integrováno do přilby. Super stereo zvuk. Doporučuji, pokud posloucháš za jízdy muziku. Provoz okolo sebe slyšíš, to je v pohodě.
Rozhodně c3,mám ji a spokojenost,teplo nezafukuje do ní a nezatéká,větrání celkem v poho a teď do ní budu dávat intercom a žádný problém s montáží.muj kluk má ai r. te dy levnější asi 5t.a jde na sezonu měnit za lepší,žena též nadává že jí do helmy fouká taky,když kupovala tak prej obyč na ty vyjížďky stačí.Prdlajs,teď víme že na tomhle se nemá šetřit,stejně pak jdeš koupit tu lepší.Jo a c3 je o dost lehčí.
já ted řeším dilema C3 vs bmw systém 6 .... u systému je mi příjemnější že má delší výklopnou část = víc místa před bradou .... nevíte kde by se dala sehnat za nějakou pěknou cenu...zatím vítězí C3 kvůli ceně kolem 10.000
Origo BMW jsem na hlavě neměl, ale C3 oproti C2 má místa před bradou dost a to tam mám i interkom.
Nic neřeš, C3 je super přilba a origo BMW jsou spíš starší modely Schubertha. Jsou konzervativní (tím to neodsuzuju).
Mám Sytem 6 a kupoval jsem ji v Renocaru v Brně. Bohužel, už nevím kolik stála přesně a nechci tady spekulovat, nemůžu od ní najít papíry Co si ale určitě pamatuji, dostal jsem slevu a byla příjemná Budu hledat a jak najdu tak to napíšu.Něco k helmě jsem napsal tady :
Bohužel, helma mě i tlačila a nebylo to špatnou velikostí Ta výplň mě neseděla na mou asi divně tvarovanou hlavu Vyndal jsem plostrování a krapet to pomačkal, tak snad už to nebude tlačit Jinak, kamarádi mají Schubertky a pochvalují si.
Upravil Milan V dne 06.01.2011 20:08
tak pro C3 jsem byl rozhodnutej od začátku, ale pro klid na duši sem si zkusil i systém 6. Sedí mi stejně. Proč přemejšlím o systému je víc prostoru před bradou jak sem psal.
Mám malou hlavu (většinou Sko) ale xicht dlouhej takže v C3 místo je, ale né moc.
Asi to bude o zvyku
V renocaru je za 13854,-
petrs napsal:
Teda uprimne receno nechapu, proc si nekdo u helmy stezuje na hluk.... To je opravdu posledni, co resim. U mne je mnohem dulezitejsi aerodynamicnost, vetrani a aby do toho nechcalo... Hluk vyresi spunty do usi. Pokud nechci ticho, ale hudbu, mam sluchatkove spunty s utlumem 55dB okolniho hluku a pak lze poslouchat i koncert vazne hudby
Ale docela by mne zajimala nejaka statistika poraneni motorkaru a vliv helmy na minimalizaci poraneni. Tedy jestli je nejaky podstatny rozdil mezi superduper helmou treba za 20k a helmou za 5k, co se cetnosti poraneni hlavy tyce... Podle mne to bude statisticky naprosto nepodstatny rozdil. Dulezite je asi hlavne neco mit na palici...