Vjetrnik napsal:
to Hicks: a nemyslíš, že přibržďování v zatáčkách NENÍ běžné?
myslim, ze to je bezne... ze bychom zalozili dalsi vlakno?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kam zvetšíš náklon když letíš na koleni? K nebrzdíš přeci uprostřed. To je teda blbost a nechtěj po mě abych tu vypisovat co vše se může stát ale to až se stane tobě tak asi budeš tvrdit PCHE nebrzdím přeci uprostřed ne vždy se dá adekvátně zareagovat třeba na ten štěrk pořád zde existují určitě fyzikální limity které se ve vyšších rychlost rapidně projevují kdy třeba obyčejná náhlá změna směru není ihned možná.
Opět a naposledy nijak jsem se nevyjadřoval o tom kterou z brzd užívám ve výrazu primárně nýbrž v rámci určitého specifického jízdního stylu a dál už se k tomu nehodlám vyjadřovat! K tématu to popsal nejlépe Raptor....
to Nakasi: dej sem prosím nějakou svou fotku, jak letíš na vosmikile s kolenem na zemi a už nemáš kam zvětšit náklon....to bych docela chtěl vidět. Jezdíš na vosmikilu v jednodílné kožené kombinéze nebo doma po večerech našíváš nové slidery na Rallíčko? A podlepuješ pod tím švy, aby Ti to nepromoklo při dlouhých cestách? Jak dlouho Ti slidery vydrží? A používáš plastové nebo dřevěné?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
NakasiBMW napsal:
Tohle je nejvíc rejpavé vlákno do kterého jsem vlezl tentokrát se připojuji k Vjetrnikovi prosím tě nezakládej
mala rekapitulace:
1 resili jsme prst na brzde
2 vlezl jsem Vjetrnik a normalne zareagoval
3 diskuze plynula dal
4 ozval ses tu s osmikilem
4a Vjetrnik okamzite zacal blbe kecat a rejpat
5 mensi flame...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Nakasi: dej sem prosím nějakou svou fotku, jak letíš na vosmikile s kolenem na zemi a už nemáš kam zvětšit náklon....to bych docela chtěl vidět. Jezdíš na vosmikilu v jednodílné kožené kombinéze nebo doma po večerech našíváš nové slidery na Rallíčko? A podlepuješ pod tím švy, aby Ti to nepromoklo při dlouhých cestách? Jak dlouho Ti slidery vydrží? A používáš plastové nebo dřevěné?
Nebuď ftipnej nejsi, vzhledem k tomu že mám BWčka už 13 tis tak už to odskakuje což už je aspoň pro mě limit ať už tam je koleno či ne podstata toho byla úplně jinde, to že mě tu taháš za slovo (mohl jsem to spíš napsat v úhlu aby si nemlel) jako malé dítě je už druhý problém ale máš pravdu vyhazuji spíš nohu koleno nenechávám na osmičce by to vypadalo divně.... jinak dík ale mám komplet od Astar GORATEX 2,5L tam žádný dřevěný slidery nepořebuju to není nijaký Rallíčko dzz......
NakasiBMW napsal:
Tohle je nejvíc rejpavé vlákno do kterého jsem vlezl tentokrát se připojuji k Vjetrnikovi prosím tě nezakládej
mala rekapitulace:
1 resili jsme prst na brzde
2 vlezl jsem Vjetrnik a normalne zareagoval
3 diskuze plynula dal
4 ozval ses tu s osmikilem
4a Vjetrnik okamzite zacal blbe kecat a rejpat
5 mensi flame...
Vjetrnik napsal:
to Nakasi: dej sem prosím nějakou svou fotku, jak letíš na vosmikile s kolenem na zemi a už nemáš kam zvětšit náklon....to bych docela chtěl vidět. Jezdíš na vosmikilu v jednodílné kožené kombinéze nebo doma po večerech našíváš nové slidery na Rallíčko? A podlepuješ pod tím švy, aby Ti to nepromoklo při dlouhých cestách? Jak dlouho Ti slidery vydrží? A používáš plastové nebo dřevěné?
Nebuď ftipnej nejsi, vzhledem k tomu že mám BWčka už 13 tis tak už to odskakuje což už je aspoň pro mě limit ať už tam je koleno či ne podstata toho byla úplně jinde, to že mě tu taháš za slovo (mohl jsem to spíš napsat v úhlu aby si nemlel) jako malé dítě je už druhý problém ale máš pravdu vyhazuji spíš nohu koleno nenechávám na osmičce by to vypadalo divně.... jinak dík ale mám komplet od Astar GORATEX 2,5L tam žádný dřevěný slidery nepořebuju to není nijaký Rallíčko dzz......
Nic méně bych rád ještě po upozornil Vjetrinku na to kde jsi si jako přečetl že právě já letím na koleni??? Bylo to asociování na tvojí poznámku o změně náklonu!! Ale to je beztak úplně jedno
Kdysi v dálném pravěku tohoto vlákna se někdo ptal na prsty na páčkách..
Na spojce mám dva prsty pořád, pokud vidím volno, z brzdy prsty sundávám.
Záleží podle provozu. Prsty na spojce nechávám pořád od doby, kdy jsem se na 150-ce před 30-ti lety nevlezl mezi elektrický sloup a hromadu hnoje. Přitom stačilo vymáčknout spojku, bylo to do kopce.
Jen dodám: ten sloup jsem neodřel....ale mašina smrděla ještě asi rok.
Se dvěma prsty stále na brzdě mám trochu problém. Blbě se mi přidává plyn.Sice to jde, ale brzo mi brní/mravenčí ruka. Jenže ta mi brní i na kole i doma, když si míchám kafe. Ale přes město mám prsty na brzdě co to jde.
...že já vůl nenašetřil na to GSo už dříve ! ! !
Mám připravenou nohu nad brzdou. Mezi autama mám prsty na spojce a na brzdě. Ve čtvrtek se mi to dost vyplatilo, pán se rozhodl neodbočit vlevo když jsem byl vedle něj a vrátil se zpět doprava.
Kochač GS Pavel -- jezdím tak abych dojel vcelku. www.diodky.cz
resim neocekavane dilema ... zjistil jsem, ze jak Morabo, tak Peter, tak Vjetrnik maji bud celou dobu, nebo napr. po Praze prst trvale na brzdove pacce.
ja to tam tak casto zdaleka nemam.
tak na mne padla trochu hruza jakoze brzdna draha nez zareaguju apod..
TAK SE CHCI ZEPTAT ..
...JAK JSTE NA TOM?!
take mate ruku porad na brzde, nebo ji casto sundavate a drzite riditka celou?
brzdite jednim, nebo dvema prsty?
jestli porad na brzde, neboli vas ruka? vytahali se vam po case slachy nebo tak? ) co karpalni tunel? pripadne zimička na prsty?
furt a stále dva prsty to by měli učit i v aoutoškole, je to sakra důležitá věc, a měla by to být pro každého kdo jezdí na motorce samozřejmost docela mě zaráří že to někdo nevý
a davajte pozor, jazda na motorke vobec nie je o packach
ahooj
asi nějakej hustokrutopekelnej střelec...
Upravil Kubrt dne 26.09.2010 23:05
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
- když vidíš štěrk tak jej většinou nemáš v celém profilu zatáčky, tak to pošleš do místa, kde je ho nejméně...nebo moto postaviš, jdeš na plné brzdy a potom oblouk dotočiš
Docela bych tech chtel videt, jak tohle resis treba pri 120, pri plnem naklonu v zatacce....
Anebo nejses teoretik, ale pak bys musel byt super jezdec.... Nevim, k cemu z toho se priklonit.
krááááááááááásná diskuse, ale k věci - dokud jsem nevyměnil origo páčky za Wunderlich ( používám je v nejkratším nastavení ) bylo dost nepohodlné mít prsty na páčkách / jestli je tam mít, nebo ne je blbost diskutovat, prostě tam být musí a kdo je tam nemá, škodí sám sobě / . Problém jsem měl v tom, že pokud jsem měl páčky pohodlně v dosahu prstů, při plném zmáčknutí jsem si páčku drtil prsty a pokud ne, tak jsem musel prsty šponovat a bolelo zápěstí. Ty nové páčky jdou dobře nastavit a je to v pohodě.
..ja bych to zase tak neprehanel... Vjetrnik sice umi, kazdopadne si fakt nedokazu predstavit nebrzdeni v zatackach.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
novalis napsal:
krááááááááááásná diskuse, ale k věci - dokud jsem nevyměnil origo páčky za Wunderlich ( používám je v nejkratším nastavení ) bylo dost nepohodlné mít prsty na páčkách / jestli je tam mít, nebo ne je blbost diskutovat, prostě tam být musí a kdo je tam nemá, škodí sám sobě / . Problém jsem měl v tom, že pokud jsem měl páčky pohodlně v dosahu prstů, při plném zmáčknutí jsem si páčku drtil prsty a pokud ne, tak jsem musel prsty šponovat a bolelo zápěstí. Ty nové páčky jdou dobře nastavit a je to v pohodě.
a jak presne jsi to lip nastavil?
u originalu (ktery mame nejspis stejny) jde nastavit vzdalenost od riditek...
ale co jineho jeste nastavovat?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2