Vjetrnik napsal:
to Bystřa: a který model od Rukky že jsi pořídil? Když máš oblečení, jehož hodnota odpovídá ceně....
Rukka je bezesporu kvalitni obleceni, bohuzel (nevim jak ted) hodne setri na vzhledu...
Takze mne by ani Rukka snadno nepresvedcila.
Pro krasu se musi trpet
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
U kalhot bych očekával, že půjdou přes hard enduro botu
Jinak myšlenka asi není světoborná, podobnou musela mít řada lidí co cestuje, ale jsou první kdo to zrealizoval .
Ještě je otázka, jak hodně půjde sbalit ta horní vrstva, aby nezabírala místo v kufru.
Vjetrnik napsal:
Tvrdí někdo, kdo si pořídí žlutou chrclu pro děti?
To že by jsi zrovna Ty byl zosobnění stylingu nám teda netrvrď....
tak ti nejak nevim... osmikilo ma rozhodne mladistvejsi image, nez ADV, o tom zadna...
---
jinak to, ze jsem ted trochu osuntele a zanedbane jeste neznamena, ze tomu tak bylo vzdy
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal:
U kalhot bych očekával, že půjdou přes hard enduro botu
Jinak myšlenka asi není světoborná, podobnou musela mít řada lidí co cestuje, ale jsou první kdo to zrealizoval .
Ještě je otázka, jak hodně půjde sbalit ta horní vrstva, aby nezabírala místo v kufru.
Tu budeš nosit v obří kapse na zádech té spodní vrstvy.
PetrAT napsal:
U kalhot bych očekával, že půjdou přes hard enduro botu
Jinak myšlenka asi není světoborná, podobnou musela mít řada lidí co cestuje, ale jsou první kdo to zrealizoval .
Ještě je otázka, jak hodně půjde sbalit ta horní vrstva, aby nezabírala místo v kufru.
Tu budeš nosit v obří kapse na zádech té spodní vrstvy.
normalne se tomu rika konec spolujezdcu v cechach
aneb misto **ndy, vozis bundu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ještě by mě zajímalo kde všude je servisní síť na případný poruchy v klimatizačním okruhu po pádu a podobně . A jak dlouho v tom vydrží baterky na jedno nabití
Dakar 650, HusaberG
Vjetrnik napsal:
to Bystřa: a který model od Rukky že jsi pořídil? Když máš oblečení, jehož hodnota odpovídá ceně....
a musí to být vždy jen věhlasná značka,copak nikdo jiný neumí udělat hadry na motku za nějaký slušnější peníz
určitě se najdou na to moje ježdění
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
k celému nápadu:
za poslední tři roky přes 100.000km na jedné motroce a asi dalších 150.000 na všech ostatních mi dává právo na názor (už jsem na třetině z těch 250.000 )
je jasné, že je potřeba mít vždy nějakým způsobem kombinaci dvou věcí: vzdušnou a nepromokavou
a/ vzdušná - ať už jde o supersummer řešení (AirFlow a jiné "síťové" letní bundy) nebo enduro bundy s prodychy lze při dešti kombinovat s dobrým nepromokem, ale většinou za cenu potu, pokud je to zevní nepromok nebo goretexová vložka, což je ovšem někdy problém s oblékáním na cestě, někdy je nutné takto rovnou začínat celý den a občas se opět pařit
b/ super odolné "zimní" varianty bund (BMW Streetguard, Rukka Armadillo a další) jsou výborná řešení, ale jenom do chladu, absolutní nesmysl do tepla nebo dokonce do offroadu
jak to skloubit?
pokud nechcete na Nordcapp tahat z Řecka dvě bundy (vyjíždět v airflow a končit se streetguardem), jediné dosavadní řešení, které se nabízí a tak to dělám je Rally oblečení a postupně se přikládá směrem k severu. Vyjíždí se na holo s otevřenými průduchy (a i to je málo ve +40), v severní Itálii se zapnou průduchy, přes Brennero se (na krajnici, jak píše vjetrník) navlékáš do goretexových vnitřních vložek, v Rakousku vyměníš tenké triko za dlouhý rukáv a na úrovni Dánska už přidáš ještě windstopper. V Norsku to ale nestačí a jdeš do další vrstvy, do vnějšího nepromoku. Na severu ale mrzneš a přichází na řadu i fleece a další tričko
začínáš jako nahý twiggy model, končíš jako obézní těhotný kosmonaut
je to únavné, ale je to tak
goretexové vnitřní vrstvy jsou problematické v tom, že se težko rozhoduješ na cestě přidávat a odejímat (většinou to dáš od rána a pak se přes den potíš, protože tě nebaví to sudávat), ale do velkého deště to není - studí vrchní težká, promoklá bunda
daleko lepší řešení je tedy něco ne dospodu a s těžkou, otravnou odjímatelností, ale svrchu, to se řeší pohodlněji, přidává lehčeji
ale co bylo doposud jedinou "svrchu" vrstvou? Celotělový nepromok. Všichni víte, jak se cítíte v neprodyšném celotělovém nepromoku po dvou hodinách jízdy, neřku-li po celém dni
proto se mi celá koncepce moc zamlouvá, zdá se, že řeší chytrým způsobem to zatím nevyřešené, jak jezdit nalehko a vzdušně a přidáním jedné vrstvy svrchu se dokopat k teplu, nepromokavosti, ale přitom neplavat v potu. Vynikajícím nápadem jsou navíc prodychy na vnější vrstvě. Při střídavém studeném počasí (prudké přeháňky) lze jet nastálo v obou vrstvách a jenom v mezidobí nebo při pauzách otevírat průduchy, což je lehké.
cena: pokud jezdí někdo maximálně 10.000km během roku, možná mu to přijde divné, dávat mnoho peněz za tak málo radosti, do okrajového hobby
pokud je ovšem motorka způsob vašeho bytí a auto máte jenom z nutnosti a jezdíte více jak 25.000 ročně, víte o čem je řeč. Všichni tito lidé již koupili alepoň jednou nějakou blbost, spálili se. Potom začnou jít do dražšiho a lepšího oblečení a na cestách oceňují, že dobře udělali
pokud sečtu (a to kromě hloupostí co jsem také udělal), že místo airflow kompletu a rally kompletu a nepromoku můžu mít jeden velký komplet na vše......... vychází to levněji
a...... abyste neřekli, že jsem z těch bohatých snobů, přiznejte se upřímně, kolik máte peněz vy sami v oblečení a kolik sad máte (obracím se jak říkám k lidem, kteří na motorkách cestují, ne ke sporadickým výletňákům "když nefouká"
AirFlow koplet (bmw nebo jiný, levnější) 200 - 400euro
Rukka komplet (air nebo armadilo) řádově kolem 1.000 euro, o něco méně za jiné kvalitní výrobky
Rally komplety, podle značky od 600 do 1000 euro
TT? 1.700 za vše dohromady
P.S.
TT Tome, za tento příspěvek jsem již na 50% slevě, jak jsme se dohodli!!!!! a řekni Swarzovi, že za dalších 50% jsem "ochoten" testovat tady na jihu
Upravil Doc dne 09.10.2010 10:45
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
nazdar hoši
nedá mi nezareagovať na tému "drahé hadry"
myslím, že Tom to tu vysvetlil dosť jasne, oblečenie je skrátka vyrobené s top materiálov, v kombinácii pre cestovanie v rôznych klimatických podmienkach, navrhnuté človekom čo má najazdené na moto viac km ako niektorý z vás na aute.
nemyslím si ani že je cielom toho oblečenia osloviť cielovú skupinu ktorá cestuje okolo komína, alebo ľudí, ktorí si kúpia outdorové oblečenie na cestovanie(nikoho sa tým nechcem dotknúť)
určite mi dáte za pravdu, že sa vám veľa krát stalo, že ste neboli spokojný s oblečením ktoré máte keď ste boli niekde ďaleeko a dlho na ceste. myslím že oblečenie od TT bude max funkčné s kvalitným spracovaním.
nechcem tu rozprúdiť debatu, ale v každej oblasti existuje niekoľko levelov pre zákazníkov, či už sa jedná o elektroniku, autá, motorky a pod.
ono už len samotná cena tých materiálov je pomerne vysoká, a pochopiteľne, kvalitné materiály nič neznamenajú ak sú veci zle ušité , to mi hádam dáte tiež za pravdu.
skrátka si myslím podľa toho čo som o tom oblečení čítal, na trhu naozaj nie je s takou koncepciou a s takými použitými materiálmi žiadne oblečenie. a prečo? každý výrobca vie, že cena by bola enormne vysoká a nikto sa nesnaží ponúknuť kocepciu oblečenia na celý rok, do všetkých klimátických podmienok. väčšina výrobcou ponúka : letnú kocepciu t.j. od 25
C vyššie a ako ja nazývam zimnú a daždivú koncepciu od 15 C nižšie
nechajme sa pekvapiť ako to bude vyzerať naživo, aké skúsenosti s tým budú, ako sa to bude predávať a možno časom aj iný výrobcovia sa budú snažiť napodobniť koncepciu oblečenie TT tak ako to robia aj ostatní výrobcovia s inými tovarmi (kufre, apod)
a na záver chcem povedať, že nemám nič spoločné s firmou TT, nikdy som nemal a ani neplánujem mať, môj biznis ide uplne iným smerom. ano chalanov z TT poznám, mám aj produkty od TT na moto
a max spokojnosť. nerobím ani reklamu TT. podobne by som mohol písať o oblečení BMW a RUKKA ktoré mám, prilbe SCHUBERT a pod. jáj, a nie som ani zbohatlík čo si to kupuje preto že na to má, ale preto že cestujem veľmi veľa na moto a nie som tak bohatý aby som si mohol kupovať lacné veci.
to Doc:
sakra práve som písal svoj príspevok a ty si zavesil do fóra ten tvoj keby som to bol vedel , ušetril by som si ťukanie do kláves, lebo by som napísal že s tebou súhlasím na 100%
celkovo som si všimol, že s tvojimi názormi sa s totožňujem, keď sa budem zase túlať na juhu európy, rád by som ťa stretol aj osobne a pokecal. mimochodom plánujem budúci rok jordánsko a sýriu, tuším si tam bol tak by sa mi hodilo aj zopár info.
Béďo
Bedo napsal:
to Doc:
sakra práve som písal svoj príspevok a ty si zavesil do fóra ten tvoj keby som to bol vedel , ušetril by som si ťukanie do kláves, lebo by som napísal že s tebou súhlasím na 100%
celkovo som si všimol, že s tvojimi názormi sa s totožňujem, keď sa budem zase túlať na juhu európy, rád by som ťa stretol aj osobne a pokecal. mimochodom plánujem budúci rok jordánsko a sýriu, tuším si tam bol tak by sa mi hodilo aj zopár info.
proto těch 50% jde na mě, kdo dřív přijde, ten dřív mele Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
YouTube Video
Upravil Doc dne 09.10.2010 18:20
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Tak jsem to spocital.Za poslednich 7 let jsem dal do odleceni asi 12000kc.Najeto asi 60000km.Vsechno obleceni zatim slouzi.Bunda stala 4500kc.Dodnes nepromokne.Kalhoty 2500kc.Promoknou od prvniho deste.Druhe krosove kalhoty asi za 2000kc.Super do tepla.Krosove boty 2300kc.Rychle promoknou a rychle vyschnou.Asi posledni 2 roky pouzivam nepromok za 1000kc.Jak starnu,tak mi jezdeni v mokrem trochu zacalo vadit.
Nerikam,ze je to idealni,ale zatim jsem nemel pocit,ze je to spatne.Pod obleceni pouzivam normalni tricka,pripadne mikynu.Podvlykacky nepouzivam.
Nez bych dal kvuli vetsimu komfortu 50000kc za super obleceni,to jsem radsi neco prihodil a koupil si jeste super dvouventila na kochacky.Na nem jezdim ve stejnem obleceni jako na ctyrventilu.
Zapomnel jsem,mam za 7000kc helmu.
Druha vec je,ze kdyz jsem kdysi obleceni kupoval,tak jsem tomu vubec nerozumnel.Ale protoze slouzi,tak ho pouzivam.Az slouzit prestane,tak se uvidi a treba koupim neco draheho.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Ona se taky musi brat v potaz kupni sila,pro nemce je to dejme tomu 50% platu, tady je 50% platu cca 10 tis. a za 10 tis ma hadry +- skoro kazdej,takze pro nemce to takova rana asi nebude. I kdyz teda co je vidim tak taky jezdej casto v hadrech z pola za 400€ komplet. Ale hadry nejsou delany pro vylozene pro ceskej trh,ze? A na zapad od nas jsou na tom preci jen lip ,takze oni neco urcite prodaj.
Aktualne 1250 GSA HP
xavier napsal:
Ona se taky musi brat v potaz kupni sila,pro nemce je to dejme tomu 50% platu, tady je 50% platu cca 10 tis. a za 10 tis ma hadry +- skoro kazdej,takze pro nemce to takova rana asi nebude. I kdyz teda co je vidim tak taky jezdej casto v hadrech z pola za 400€ komplet. Ale hadry nejsou delany pro vylozene pro ceskej trh,ze? A na zapad od nas jsou na tom preci jen lip ,takze oni neco urcite prodaj.
A protože tu máme menší kupní sílu, tak nám němci ještě namastěj ceny, že je zboží z TT pro čechy o cca 20% dražší, než pro němce, to mi taky trochu vadí.
To i Slováci, který jsou ještě dál, to maj levnější, jak my.
Upravil stepan dne 09.10.2010 18:52