adventure73-pardal napsal:
ja ho menil, není to tak složité, sundaš plasty a plechy na levé straně nádržě a pak to musiš šikovně vykroutit z nádže ven
Jinak jsem taky jezdil s preklenutim regulace, primo na baterku, dal jsem si tam vypinač z lampicky, a při zastavení jsem to vypnul, jinak ti to šlehá z benzinu šlehačku. A když jsem zapoměl tak mi vždý někdo prišel říct " něco ti tam vrčí a šplouchá "
Kolik si platil u nas za to čerpadlo?A jak si to poznal ty ze ti to odeslo,nechal sis to nekde napojit na diagnostiku?Ja si nejsem na 100% jist zda to je presne ono,ale regulator to urcite neni,protoze jsem tam dal novej a moto porad nic.
BMW GS 1200 adventure
ja neplatil nic, neb jsem ho vyndal a zjistil ze na tom se neda opravit zhola nic, a tak jsem se domluvil s kamosem co mel jit na garancku a cerpadla jsme prohodili a v jeho motorce to jelo.... a me to jeho taky jelo... proste zahady BMW. Ani nevim zdali jemu to nakonec v ramci zaruky vymenili a nebo na to jezdi do dnes....ale o dva roky pozdeji mi odesel regulator ale opravu jsem uz zde popisoval...... proste drat a jezdil jsem dokud mi neprisel novy. Tam je cena okolo 3000,-
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
adventure73-pardal napsal:
ja neplatil nic, neb jsem ho vyndal a zjistil ze na tom se neda opravit zhola nic, a tak jsem se domluvil s kamosem co mel jit na garancku a cerpadla jsme prohodili a v jeho motorce to jelo.... a me to jeho taky jelo... proste zahady BMW. Ani nevim zdali jemu to nakonec v ramci zaruky vymenili a nebo na to jezdi do dnes....ale o dva roky pozdeji mi odesel regulator ale opravu jsem uz zde popisoval...... proste drat a jezdil jsem dokud mi neprisel novy. Tam je cena okolo 3000,-
Nejak to nechapu expedični motorka a tolik se sere,tak uvidime.Kazdopadne zde vidim kolik lidi myva stejny problem a ti co ho nemaj tak je to nejspis take nemine tak jako mnePotom nekde jet na dalny vychod kde se ti to posere a jsi v řiti
BMW GS 1200 adventure
adventure73-pardal napsal:
ja neplatil nic, neb jsem ho vyndal a zjistil ze na tom se neda opravit zhola nic, a tak jsem se domluvil s kamosem co mel jit na garancku a cerpadla jsme prohodili a v jeho motorce to jelo.... a me to jeho taky jelo... proste zahady BMW. Ani nevim zdali jemu to nakonec v ramci zaruky vymenili a nebo na to jezdi do dnes....ale o dva roky pozdeji mi odesel regulator ale opravu jsem uz zde popisoval...... proste drat a jezdil jsem dokud mi neprisel novy. Tam je cena okolo 3000,-
Nejak to nechapu expedični motorka a tolik se sere,tak uvidime.Kazdopadne zde vidim kolik lidi myva stejny problem a ti co ho nemaj tak je to nejspis take nemine tak jako mnePotom nekde jet na dalny vychod kde se ti to posere a jsi v řiti
zase bych to neviděl tak dramaticky, kazí se všechno. Ať BMW, KTM nebo Tiger, prostě vše má své mouchy. Mrkneme na to Martine a uvidíme. A myslím, že je to tvoje první závada, pokud nepočítám gufero, které je spotřební materiál, ne? Žárovky a brzdové destičky do závad nepočítej
A co u KTM,myslis ze to bude lepsi?Tam se sere spis mechanicke casti nez elektronika co?Ale myslim ze na kazde motorce se vzdy neco najde,holt u BMW ty dily vyjdou o dost draz nez u ostatnich.
BMW GS 1200 adventure
Hele ani u KTM necekam zazraky a urcite jsem nemenil kvuli spolehlovosti, ted me proste laka jezdit neco jinyho, nez co zvladalo GSA. U tech elektrickejch zavad me vadi ze je nic nesignalizuje, proste najednou stojis a konec. Kdyz hlidas kardan, tak jses schopnej chybu predem odhalit, proste se zvetsi vule a je potreba neco udelat, kdyz vidis olej na vidlích taky viš že bude potřeba na to kouknout..... me jen desi že takovy posilovac muze odejit kdykoli, tohle cerpadlo je taky je nevyzpytatelný, Ews.... a dalsi blbosti ti to muzou pekne zkomplikovat
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
itchy napsal:
A co u KTM,myslis ze to bude lepsi?Tam se sere spis mechanicke casti nez elektronika co?Ale myslim ze na kazde motorce se vzdy neco najde,holt u BMW ty dily vyjdou o dost draz nez u ostatnich.
""BMW ty dily vyjdou o dost draz nez u ostatnich"" tak si zkus servisovat něco japonského a nestačíš se divit a KTM také není z těch nejlevnějších vím protože se starám o své EXC a GS tak mohu posuzovat.
Co se týče spolehlivosti tak jsem na 12gs natočil 75.000 km na třech kontinentech a jelikož vždy byla po boku nějaká ta LC8 tak vím své. Koupil jsem další 12gs a jdu plánovat další výlety.
Upravil easyrider dne 05.12.2010 16:33
adventure73-pardal napsal:
ja neplatil nic, neb jsem ho vyndal a zjistil ze na tom se neda opravit zhola nic, a tak jsem se domluvil s kamosem co mel jit na garancku a cerpadla jsme prohodili a v jeho motorce to jelo.... a me to jeho taky jelo... proste zahady BMW. Ani nevim zdali jemu to nakonec v ramci zaruky vymenili a nebo na to jezdi do dnes....ale o dva roky pozdeji mi odesel regulator ale opravu jsem uz zde popisoval...... proste drat a jezdil jsem dokud mi neprisel novy. Tam je cena okolo 3000,-
Nejak to nechapu expedični motorka a tolik se sere,tak uvidime.Kazdopadne zde vidim kolik lidi myva stejny problem a ti co ho nemaj tak je to nejspis take nemine tak jako mnePotom nekde jet na dalny vychod kde se ti to posere a jsi v řiti
vetsinu km najedou jinak, nez v expecidich.. a z toho BMW myslim vychazi... a svuj smysl to taky ma.
protiprokluz, ESA myslim udela celkove vetsi dobro, nez jednodussi design do mongolska, kam rocne dojede max par stovek jezdcu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
itchy napsal:
A co u KTM,myslis ze to bude lepsi?Tam se sere spis mechanicke casti nez elektronika co?Ale myslim ze na kazde motorce se vzdy neco najde,holt u BMW ty dily vyjdou o dost draz nez u ostatnich.
""BMW ty dily vyjdou o dost draz nez u ostatnich"" tak si zkus servisovat něco japonského a nestačíš se divit a KTM také není z těch nejlevnějších vím protože se starám o své EXC a GS tak mohu posuzovat.
Co se týče spolehlivosti tak jsem na 12gs natočil 75.000 km na třech kontinentech a jelikož vždy byla po boku nějaká ta LC8 tak vím své. Koupil jsem další 12gs a jdu plánovat další výlety.
Ja vim ze japonci jsou taky drazi ,ale kdybych mnel pokazde navstevovat bmw servis tak bych se asi prohnul,nastesti ty zaklady si delam sam.Jinak dnes prijel 3X a napojil to na diagnostiku a čerpadlo funguje,vstriky take,ale baterie je nejspis kaput tak je jeste dalsi varianta dat tam novou baterii,protoze ta ma asi po čtvrtem toceni uz odchazi a to byla nabijeckou dobita na plno.No uvidime dame tam jeste novou baterii a pak se uvidi co dal,uz ji tam mam 4 roky tak je chudera asi odrovnana
BMW GS 1200 adventure
adventure73-pardal napsal:
Baterku mam jednu novou na krame, tak pokud by jsi chtel zitra mohu poslat
http://www.outlet4you.eu/eshop/moto-baterie/moto-baterie-pro-r1200gs-adv-f800gs-k1200r-r1200r-s-yuasa
to vypada dobre.
sedi to pls PRESNE rozmerove?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal:
Baterku mam jednu novou na krame, tak pokud by jsi chtel zitra mohu poslat
http://www.outlet4you.eu/eshop/moto-baterie/moto-baterie-pro-r1200gs-adv-f800gs-k1200r-r1200r-s-yuasa
Dam ti vedet,a rozmery jsou OK,ja bych tam potreboval tu 14Ah tu tam mas?A nebo tam mas uz jenom tu 12Ah
BMW GS 1200 adventure
to itchy: ptal jsem se kam jezdíš,protože mi nebylo jasné,že řešiš delší dobu problém a stále se nic nevyřeśilo.Ale zdá se,že ti to 3X vyřešil
Před 3-roky jsme dorazily z cest a kolega nemohl na druhý den nastartovat.
GSA točilo točilo a akorád vymlatil baterku.Baterku jsme naladovali a pořad neuměla chytit.Po vyresetování kontaktu od baterie,motor naskočil.V BMW nám řekli ,že došlo k poklesu napětí a k záznamu chyby do řídící jednotky.
Už mi připadalo,źe jsi tak zahořklý,že se začínaš vyptávat po oranźové bestii
To by sis teda pomohl
Upravil MARCO dne 05.12.2010 18:39
A ješté k těm cenám na BMW jsou skoro za hubičku,oproti jiným moto.
Je fakt,že na Yuki je to levnější
Pro malé srovnání kupoval jsem na Yamahu MT-01 přední lampu a stala 12tis.Kč.
A jak jsem měl Pan European 1300A tak jsem byl jěště víc,ZELENÝ
A na R1200GSA 273,-Eur což je k smíchu
MARCO napsal:
to itchy: ptal jsem se kam jezdíš,protože mi nebylo jasné,že řešiš delší dobu problém a stále se nic nevyřeśilo.Ale zdá se,že ti to 3X vyřešil
Před 3-roky jsme dorazily z cest a kolega nemohl na druhý den nastartovat.
GSA točilo točilo a akorád vymlatil baterku.Baterku jsme naladovali a pořad neuměla chytit.Po vyresetování kontaktu od baterie,motor naskočil.V BMW nám řekli ,že došlo k poklesu napětí a k záznamu chyby do řídící jednotky.
Už mi připadalo,źe jsi tak zahořklý,že se začínaš vyptávat po oranźové bestii
To by sis teda pomohl
Ne to ne,ale bylo by mi uplne jedno jestli jezdim na oranžove a nebo BMW hlavne me to musi bavit.Resim to dlouho protoze v ty elektronice v tom aby se čert vyznal.Jeste ze ten 3X je tak ochotny a prijel,jinak bych s tim musel do servisu.Kazdopadne dik za radu, muzu to take jeste zkusit,kazdopadne ta baterka se urcite koupit musi
BMW GS 1200 adventure