Tak opět Renocar nezklamal, po hodině čekání na předání moto po servisu při 10tis. a montáží nového origo alarmu jsem po zaplacení bezmála 14tis. dostal odpověd na dotaz, kde je návod k alarmu: "návod k tomu není".Ani neproběhl nějaký náznak snahy mi ovládání alarmu vysvětlit. A to není první negativní zkušenost :-(.Mám jen já pocit špatného přístupu k zakazníkovi nebo kde je kurňa chyba?
Upravil rendas dne 23.08.2012 21:51
R 1200 GS LC Adventure
Já byl v Renocaru včera,taky jsem převzal moto po servisu.Sice čekání bylo delší,jak servis,tak vyzvednutí bajku,ale nespokojen nejsem.Bylo to u nich moje třetí servisování-40.tis.km.Mašina je v cajku a připravena na překonání 50tis.km. Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
No nedávno jsem řešil pojistnou událost přes Renocar známý případ GS 1200 spadené ze stojánku do rokle..
Pocity jsou hodně smíšené ,nezkušenost (neschopnost) jednoho technika zachraňoval jiný (schopný a zkušený) To, že se to celé táhlo dva měsíce, asi nebyla jen jejich chyba, ale když mi po ukončení celé záležitosti zavolali, jak jsem byl spokojen s provedeným servisem vozu BMW sedmičkové řady (který jsem bohužel nikdy neměl), tak jsem šel do kolen.. U mě si teda reputaci budou ještě muset zasloužit..
rendas napsal:
Tak opět Renocar nezklamal, po hodině čekání na předání moto po servisu při 10tis. a montáží nového origo alarmu jsem po zaplacení bezmála 14tis. dostal odpověd na dotaz, kde je návod k alarmu: "návod k tomu není".Ani neproběhl nějaký náznak snahy mi ovládání alarmu vysvětlit. A to není první negativní zkušenost :-(.Mám jen já pocit špatného přístupu k zakazníkovi nebo kde je kurňa chyba?
Vys.r se na ně a hrň k Tondovi Beztak už ta výročka bude za chvilku bez záruky ne ?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
rendas napsal:
Tak opět Renocar nezklamal, po hodině čekání na předání moto po servisu při 10tis. a montáží nového origo alarmu jsem po zaplacení bezmála 14tis. dostal odpověd na dotaz, kde je návod k alarmu: "návod k tomu není".Ani neproběhl nějaký náznak snahy mi ovládání alarmu vysvětlit. A to není první negativní zkušenost :-(.Mám jen já pocit špatného přístupu k zakazníkovi nebo kde je kurňa chyba?
Návod k alermu jsem dával do vlákna servis 1200
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Moje konkrétní zkušenosti tedy většinou negativní:
1)Po servisu vrácena motorka s ulomeným přídavným světlem ,které bylo přilepeno vteřinovým lepidlem,aby nebylo nic poznat- vydrželo pouze cestu domu, pak upadlo
2)Objednávání RP3 trvalo 4 týdny po třetí návštěvě a informaci, že došli pouze kalhoty a jsou ještě ve skladu-na prodejně budou až zítra ,tak si přijďte- jsem objednal u Pardála, do dvou dnů byl balík doma.
3)výměna řemene ve 40tis. naúčtována, nicměné po servisu u Tondy zjištěno,že k žádné výměně nedošlo
No a přístup personálu u prémiové značky, jak o sobě hlásá bmw bych si teda představoval úplně jinak-asi jsem moc náročný :-(.
R 1200 GS LC Adventure
rendas napsal:
Moje konkrétní zkušenosti tedy většinou negativní:
1)Po servisu vrácena motorka s ulomeným přídavným světlem ,které bylo přilepeno vteřinovým lepidlem,aby nebylo nic poznat- vydrželo pouze cestu domu, pak upadlo
2)Objednávání RP3 trvalo 4 týdny po třetí návštěvě a informaci, že došli pouze kalhoty a jsou ještě ve skladu-na prodejně budou až zítra ,tak si přijďte- jsem objednal u Pardála, do dvou dnů byl balík doma.
3)výměna řemene ve 40tis. naúčtována, nicměné po servisu u Tondy zjištěno,že k žádné výměně nedošlo
No a přístup personálu u prémiové značky, jak o sobě hlásá bmw bych si teda představoval úplně jinak-asi jsem moc náročný :-(.
Bohužej je to proně jen práce nic víc no ale strašně špatně se to čte
... servis a diagnostika BMW Motorrad
rendas - souhlasím s Allroadem - přijde mi, že se za poslední roky v Renocaru dost věcí výrazně zlepšilo. Nynější personál od motorek znám osobně a myslím si, že svoji práci dělají dobře. Znám jak kluky prodejce, přiímacího technika, tak i mechanika (velice šikovný člověk). Osobní zkušenost ze servisu mám pouze z provedení svolávaček - vždy vše OK. Několik mých známých a kamarádů, kteří si koupili nové motorky a mají je pořád v záruce jezdí na servis tam a jsou spokojeni.
Jinak tu výměnu řemene, který nebyl vyměněn, si pokud si dobře pamatuji řešil ještě v době, kdy tam tito lidé ještě nepracovali - myslím, že se současným osazenstvem u motorek se tohle nikomu nestane. Já i moji známí a kamarádi jsme se od nich zatím vždy setkali s ochotou. Toť moje zkušenost. ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Nejlepsi by bylo aby tam byla kamera u kazdyho technika a tim by si vedel co delaji.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Kamera je naprd to je napadnutelné, stačí prosklená stěna a když se budeš chtít dívat pojdeš a podíváš se.. nedával bych tam žádne sezení ale jen na stojáka se mrknout
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Co blbnete. Nechcete za těma chlapama stát ještě s bičem a když se vám to nebude zdát tak je rovnou mrskat?!
Pokud k tomu servisu nemáte důvěru tak tam nechoďte, vám by se asi taky nelíbilo bejt atrakce za sklem nebo bejt monitorovanej kamerou.
Už začínáte mít stejný nápady jako ti naši volové nahoře s těma kartama na docházku do práce
Upravil LukyGs dne 28.11.2012 20:55
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Tak lidicky uvidime, jelikoz jsme nucen reklamovat sve mile BMW zasvedceni vi co se stalo tak pro me je nejschudnejsi to proste dat do Brna a tak jsem vcera jen na zkousku napsal do Renocaru jak se stavi k reklamaci a zda mi ji vyřidí , když je moto z Anglie.
Vysledek:
Napsal jsem vecer a rano v 8:00 uz jsem mel odpoved, ze predavaji garancnimu technikovi a v 9:00 mi vola a domluvili jsme se, zejtra tam jedu, snad masina vydrzi pohromade a nebude snezit.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Tak lidicky uvidime, jelikoz jsme nucen reklamovat sve mile BMW zasvedceni vi co se stalo tak pro me je nejschudnejsi to proste dat do Brna a tak jsem vcera jen na zkousku napsal do Renocaru jak se stavi k reklamaci a zda mi ji vyřidí , když je moto z Anglie.
Vysledek:
Napsal jsem vecer a rano v 8:00 uz jsem mel odpoved, ze predavaji garancnimu technikovi a v 9:00 mi vola a domluvili jsme se, zejtra tam jedu, snad masina vydrzi pohromade a nebude snezit.
Copak ti posr*** anglani?Pokud to neni tajny?Vybíraš až jsi přebral že?????????
ne tajny to neni trocha se mi rozpustila balubovka asi s enekde hral nejakej kablik
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak lidicky zamitli mi reklamaci z duvodu ze nevi cim to muze byt!!! Tak nevim co mam delat , novej kryt palubky stoji 4000,-
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček