zmijon napsal:
ja sem tam ty pera s tou buzerantskou barvou dal a ikdyz sem je dal nejniz tak mi to skoro nechce stat na hlavnim stojanu je nakej kratnej ale jinak pravdou je ze je to rozdil oproti starejm pruzinam je ta motorka pri jizde tak nejak jinak postavena a o honde vejs predtim sem to mel dany uplne nahoru ted to musim mit uplne dolu a stejne to je vyssi jak predtim jo kdyby mel nekdo doma hlavni stojan z 1150adv tak ho koupim at se mi nevotlacujou gumy
tak se podle těch buzerantskejch barev poznáme
A proč jste si to neobjednali v černý barvě? Já už je mám doma
Upravil MALI dne 17.02.2011 21:27
Edy napsal:
Bohumile, (Francouz, omlouvám se, že to není odpověď na tvůj dotaz) jestli tomu dobře rozumím, taks při první repasi, když ti udělali z nerozebiratelnýho rozebiratelnej, použil původní pružinu a teprve teď při druhý repasi dáváš progres. Ptám se jestli byla ta původní tenkrát ještě použitelná a jestli to jde u toho p. Žlábka zjistit?
Jo při první repasi před 50 ti tisícama jsem tam nechal tu origo.Já to nemám u žlábka ale u buráňe.Tu starou pružinu můžu nechat změřit jak tam proto pojedu a uvidíme co ukáže
Kupredu spatki ni krok...
zmijon napsal:
ja sem tam ty pera s tou buzerantskou barvou dal a ikdyz sem je dal nejniz tak mi to skoro nechce stat na hlavnim stojanu je nakej kratnej ale jinak pravdou je ze je to rozdil oproti starejm pruzinam je ta motorka pri jizde tak nejak jinak postavena a o honde vejs predtim sem to mel dany uplne nahoru ted to musim mit uplne dolu a stejne to je vyssi jak predtim jo kdyby mel nekdo doma hlavni stojan z 1150adv tak ho koupim at se mi nevotlacujou gumy
tak se podle těch buzerantskejch barev poznáme
A proč jste si neobjednali pružiny v černý barvě? Já už je mám doma
To nám nigdo neřek Raptor poslal zrovna filajoví. Buráň tam měl zrovna tlumič taky z jedenáctki a taki tam bil filajoví,tak se přiznéte gdo další má filajofí péro ?
Kupredu spatki ni krok...
Filájový péro? A co akvárka taky doma máte Né? ......................................
Tak to se poznáte podle těch pružin
Objednával jsem to tady http://www.ready2.... Pán byl maximálně v pohodě, doprava zadara a i na množstevní slevě (4 péra) jsme se domluvili..
Upravil MALI dne 17.02.2011 21:28
Edy napsal:
Bohumile, (Francouz, omlouvám se, že to není odpověď na tvůj dotaz) jestli tomu dobře rozumím, taks při první repasi, když ti udělali z nerozebiratelnýho rozebiratelnej, použil původní pružinu a teprve teď při druhý repasi dáváš progres. Ptám se jestli byla ta původní tenkrát ještě použitelná a jestli to jde u toho p. Žlábka zjistit?
Jo při první repasi před 50 ti tisícama jsem tam nechal tu origo.Já to nemám u žlábka ale u buráňe.Tu starou pružinu můžu nechat změřit jak tam proto pojedu a uvidíme co ukáže
Neska došla zpráva že tlumiče sů hotoví,tak sem volal ať změří původní origo pružinu.Unavená prej není ale zase byl v háji tlumič,dostal sem vihubováno že sem měl dojet po 30 ti tisícách a ne po 50 ti... Olej v tlumiči bil zas černý jak sfiňa a měl sem rozmlácenů tu dorazovou gumu na pístnici jak temu nakládám. Tlumič má tedy opět nový vnitřek,dorazovů gumu a silnější péro.Fčíl to bude to pravý Investice 5300 ale tlumič bude nesrovnatelně lepčí než original...Zadní ohlins na K 100 RT stál 2800...
Kupredu spatki ni krok...
To Vjetrnik: No když nemaji akvárko, tak v něm nemůžou mít ani vodu - to je logický. A taky je logický že maji filájový péra Taky bych je měl, ale zeptal jsem se na černý, pán je zkusil objednat a už jsou doma.
Já jsem dneska večer rozházel motorku po garáži, tak zejtra půjdou tlumiče ven, taky ještě startér, proběhne čištění KNka a výměna řemene alternátoru a možná vyleštění vejfukovejch svodů, když už to je všechno venku
to Bohumil: u mě v garáži to teď vypadá podobně, akorát v oranžových barvách......nechával jsem repasovat tlumiče a dával novou vatu do koncovky...zítra budu kompletovat a pak jezdit
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
A decarbon shock is used when you have to mount the shock in horizontal position.
Feature: rebound adjustment
Type 467/367 MX body
The Type 467/367 shocks have a “MX” body. This well shaped shock is fully adjustable and is used as an application for Twin (stereo) purposes and on bikes where the design and fitment of this shock can be well used.
teba nech zaujimaju iba prve dva (koli cene) a teda odpoved je ze ten druhy s tym kolieskom ma hydraulicky nastavovatelne predpatie
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 19.02.2011 00:09
bohumil napsal:
Vlku,silně pochybuju že se jim podaří udělat pružinu aby byla srovnatelná s originálem.V případě Hyperpro jsem přesvědčen že se jim to nepodaří vůbec. V opačném případě bych jim doporučil vykašlat se na všechno a vyrábět motocyklové pružiny, měli by dobrej byznys. Tu pružinu z Plzně jsem viděl v "akci" a opravdu stála za prd. Za prvé měla menší nosnost a za druhé měla moc na husto závity a šla kov na kov. Ty hustý závity tam udělali proto aby dosáhli tvrdost jelikož to neumijou správně zakalit.Kapišto ? V žádným případě ale nikomu nic nerozmlouvám,jestli jsi ochoten laborovat tak to zkus ale podle mě jsou to vyhozený peníze....Bohužel na grafu není pružina z Plzně ale podle grafu kopírovala original 01 pružinu do dvou centimetrů.Ve 2,5 cm poskočila oproti originálu navíc o 100 kg ale to už bylo všecko protože byli závity pružiny skoro na sobě kdežto hyperpro i original byli teprve v půlce... Ten graf je jen do 3 cm ale samozřejmě by pokračoval dál až do ůpného zdvihu.Pro mě je aktuální hodnota original 01- 590 KG-hyperpro 1184-900KG !!!!!!!!!.Rozdíl ve 3 cm. Ještě se dělá hyperpro 1340 ale ta by prej byla pro jízdu sólo a bez kufrů tvrdá jak štolver,ve 3 cm 990 KG jak račte vidět.
Zdravím všecky diskutéry na téma pružina a možu k tomu říct asi tolik.
1. Ta žlutá pružina co si s ní hrál Bohumil u p. Buráně je moja.
2. Je to šmejd vhodný možná na domácí malotraktor (byla na mašině, když jsem ji kupoval). Stačí naložená mašina bez spolujezdce, trochu utopený kanál, nebo teréní vlna a jde to na "doraz"!!! A ve dvou to nefunguje už vůbec. Jak píše Bohumil dráty se dotýkají o sebe, což by u dobré pružiny nikdy neměly. A to tam byla max. 20.000 km.
Je to samozřejmě každýho věc, ale já bych ji nedoporučil ani nejlepšímu nepříteli, už takovou a podobnou neznačkovou sračku nechcu vidět.
Pánové, když už máte na BMW, tak pružina za 3500 Kč (HYPERPRO progres) nikoho nezrujnuje!
Dnes jsem si dovezl zrepasovaný tlumič s novou HYPERPRO Progres pružinou. Stálo to komplet 9500,-. Byl tam totálně zkurvený seřizovací šroub útlumu a byla to první repase (úprava pro natlakování), takže to stálo trošku víc, ale další bude za pouhých 2500,-.
Toš tak.
Jo a fialová je letos IN
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
Já jsem dneska taky vypreparoval tlumiče. Koukal jsem na ně - mám WP a řekl bych, že jsou rozebíratelný Jinak pružiny vyjdou obě asi na 4700,-, což neni nic hroznýho. Jsem zvědavej, jak to bude fungovat. Filájový sice nemám, ale dám si na motorku nálepku Hyperpro Stejně to jezdí na benál a né na barvu
Edy napsal:
Bohumile, (Francouz, omlouvám se, že to není odpověď na tvůj dotaz) jestli tomu dobře rozumím, taks při první repasi, když ti udělali z nerozebiratelnýho rozebiratelnej, použil původní pružinu a teprve teď při druhý repasi dáváš progres. Ptám se jestli byla ta původní tenkrát ještě použitelná a jestli to jde u toho p. Žlábka zjistit?
Jo při první repasi před 50 ti tisícama jsem tam nechal tu origo.Já to nemám u žlábka ale u buráňe.Tu starou pružinu můžu nechat změřit jak tam proto pojedu a uvidíme co ukáže
Neska došla zpráva že tlumiče sů hotoví,tak sem volal ať změří původní origo pružinu.Unavená prej není ale zase byl v háji tlumič,dostal sem vihubováno že sem měl dojet po 30 ti tisícách a ne po 50 ti... Olej v tlumiči bil zas černý jak sfiňa a měl sem rozmlácenů tu dorazovou gumu na pístnici jak temu nakládám. Tlumič má tedy opět nový vnitřek,dorazovů gumu a silnější péro.Fčíl to bude to pravý Investice 5300 ale tlumič bude nesrovnatelně lepčí než original...Zadní ohlins na K 100 RT stál 2800...
Dík za vyčerpávající odpověď. Přesně to sem chtěl slyšet. Sundám tlumič, bo má za sebou 80000 a zavezu p BURÁŇOVI, ten to předělá na rozebírací a zrenovuje. Nechá tam starý péro, protože bude asi dobrý a nebude to tak drahý a progres tam dám při další repasy. Uf, jak jednoduchý.
ÁÁ tak panáček s fialovím pérem se našel,kurnik kdys tam byl.Sme se minuli já byl u Buráňe pro tlumiče 15-15.30 škoda mohli zme popovídat. Jinak já na tom byl poprvé jako ty,taky mě dělal seřizování ůtlumu.Točilo se to furt dokola a nic... Teď sem platil jen 2800 a to mě tam dával ešče nový oko nahoře páč to bylo vyžvejkaný.
Kupredu spatki ni krok...
Edy-skusil bych tam dat aspoň péro z ADV Buráň má jedno použitý v regále a Zmijon ho bude mít taky.Skus ho kontaktovat esli ti ho za flašu nenechá bude to určo lepčí než origo jesi jezdíš ve dvou a s kuframa.Jesi jezdíš sám tak ti stačí to co tam máš.
Kupredu spatki ni krok...
bohumil napsal:
Edy-skusil bych tam dat aspoň péro z ADV Buráň má jedno použitý v regále a Zmijon ho bude mít taky.Skus ho kontaktovat esli ti ho za flašu nenechá bude to určo lepčí než origo jesi jezdíš ve dvou a s kuframa.Jesi jezdíš sám tak ti stačí to co tam máš.
Plný kufry 2x za rok, ve dvou vyjímečně a sólo skoro furt. Každopádně dík za typ, popřemejšlím.
Upravil Edy dne 20.02.2011 11:16
Je jasný že Ohlins je asi trošku někde jinde, taky za ty prachy aby ne. Ono je to asi i o tom kde jezdíš. Já mám namotáno 57, motorka je pořád vysoká a nastavování mi normálně funguje, ale jezdim jenom po silnici (max. nějaká polňačka). Mám teda WP. Nechám je zrepásnout a uvidíme. Třeba Ti dám časem za pravdu
Wing,to co píšeš je pravda.V tlumiči to ale není,všechno je volba správné pružiny.V základu je slabá pružina a vlivem toho všechno oddře samotný tlumič a tim de rychle do háje olej a šelijaký těsnění vevnitř. čili zhrnuto,já kdybych si kůpil novů motorku tak první co musim udělat je dat kvalitnější pružinu pro větší zátěž jelikož já 115 kg,moja 65-70,nacpaný hliníkáče...Aji dyž si kůpíš nový tlumič,wilbers,olins, stejně ho musíš každých 30 tisíc udělat nemysli si že ti vydrží věčně...Takže zhrnuto,dyž si necháš zrepasovat origo tlumič tak musíš dat silnější pružinu.Když si kůpíš tlumiče nový tak s tvrdšíma pérama na svoju váhu jak píšeš. Jinak to moje origo péro po 130t. je v normal stavu,šecko bylo tlumičem.Prostě to origo péro nestíhá...
Upravil Bohumil dne 20.02.2011 13:03
Kupredu spatki ni krok...
Ano,stačí koupit pružinu ohlins,wilbers, hyperpro dělá taky dvě tvrdosti, ale pokud máš už na original tlumiči víc jak 30 tisíc tak je lepší ho napřed nechat udělat a dat tam nový péro.Jak sem psal.Já najel po repasi 50 tisíc a prej už byl uplně hotovej,dopomohlo tomu taky to že sem tam měl origo pružinu na menší hmotnost takže to šecko oddřel tlumič protože péro nestíhalo... Jinak dělané pružiny jsme již probírali a snad to všichni pochopili...
Kupredu spatki ni krok...