Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
 
Dobrá zpráva
Kasak
#61 
Přidané 29.01.2011 17:16
Avatar člena


Příspěvků: 5204
Registrace: 28.08.08
Mr GS napsal:
Vsadím se,že jsi byl rád,že je trochu volnější,že?hilarious
Si piš,bejt nataženej, sice by asi nespadl,ale kdyby jo tak jsem bez palce.Wink
Když je hlad,je i husa dobrá.
 
Kubrt
#62 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 17:24
Avatar člena


Příspěvků: 6745
Registrace: 24.09.07
a co na to Hicks? A Jan Tleskač ? Grin
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
Mr GS
#63 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 17:26
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 8747
Registrace: 18.12.08
Kubrt napsal:
a co na to Hicks? A Jan Tleskač ? Grin


Hicks by napsal:imho měl sis přečíst návod
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 776602104)
http://www.youtub...er/PETRGSA
 
Kubrt
#64 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 17:35
Avatar člena


Příspěvků: 6745
Registrace: 24.09.07
imho Grinsecret
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
hicks
#65 
Dobrá zpráva
Přidané 29.01.2011 18:25
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
Kubrt napsal:
A Jan Tleskač ? Grin


AFAIK by se mnou souhlasil Pfft
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
Kubrt
#66 
Dobrá zpráva
Přidané 30.01.2011 00:24
Avatar člena


Příspěvků: 6745
Registrace: 24.09.07
hicks napsal:
Kubrt napsal:
A Jan Tleskač ? Grin


AFAIK by se mnou souhlasil Pfft


myslíš? secret
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
 
VasekPraha
#67 
Dobrá zpráva
Přidané 30.01.2011 12:02
Avatar člena


Příspěvků: 1324
Registrace: 21.10.08
Popíšu své poslední "řeťezové" zkušenosti, kdo chce, vezme si info, kdo nechce, nechť nechá být:

Varadero XL1000V r.v. 2003 = 996 ccm, 94k/ 8000 ot./min, 98Nm/ 6000 ot./min, 235kg bez náplní = s náplní, se mnou nemálo přes 100kg a bagáží bratru skoro 2 roky cca 400kg, párkrát s panímámou a kufry Alpy a tak s cca 500kg

na začátku jsem nechal vyměnit řetězovku a řetěz, hodně jsem jej mazal, o to míň čistil, prý se tím vytváří brusná pasta z prachu a maziva, ale měl jsem asi dobrej řetěz a mazivo, takže kámoš na tom začíná 4. sezónu bez výměny = cca 35.000km a více, cca po třetinách Praha, dálnice a toulání po vedlejších silnicích s výjezdy na kopce, skoro žádný terén, ale velký rychlosti na dlouhý trasy stejně jako poskakování v zácpách

můj servisman mi říkal, že i DID muselo vyjet s low end výrobky, aby se udrželi na trhu a některý "zlatý" řetězy vydrží mnohem míň, než obyčka, protože jde o marketing, důležitý jsou ty číslený označení, kterým já nerozumím, proto mám osvědčeného machra, kterej mi poradí a dá na výběr

takže na Varana šla nějaká střední varianta řetězu s řetězovkou, chtěl jsem, aby mi ji spíš natáhl, že nemám rád cukání, nakonec ji spíš povolil, nebylo to úplně ideální na provoz, ale vydrželo to podle mě neskutečný věci

jak říkám, berte, nebo nechte bejt, toto je má zkušenost
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
 
siso
#68 
Dobrá zpráva
Přidané 30.01.2011 15:21
Avatar člena


Příspěvků: 378
Registrace: 17.09.07
Chlapi, ja som montoval tretiu sadu niečo po 51tis. km. Od 5tis. mám CLS mazanie, reťaz šponujem na hlavnom stojane, previs skúšam presne v strede medzi osami ( nemusíte to merať, je to zhruba v strede pneu, samozrejme bližšie k motoruSmile ) pre mňa je vôla vtedy dobrá, keď sa pri ľahkom zatlačení reťaze na hor oprie o plastový klzák reťaze na spodoku kyvky. Vždy pootičím kolesom abi sa reťaz posunula zhruba o 20cm a preskúšam znovu. Takto to opakujem pokiaľ reťaz nespraví celú otáčku. Je to jednoduché a mne sa to takto osvedčilo.
 
vlada-adv
#69 
Dobrá zpráva
Přidané 30.01.2011 16:04
Avatar člena


Příspěvků: 749
Registrace: 12.02.08
No k napnutí řetězu vede jedna spolehlivá cesta a nepotřebujete k tomu ani závaží. Vezmete kurt a stáhnete kyvku do polohy kdy je osa výstupní hřídele, osa otáčení kyvky a osa zadního kola v jedné rovině. Napnete řetěz tak aby neměl téměř vůli. Utáhnete povolíte kurt a jeto. Tím nastavena délka přesně na hranu kdy nedochází k přepínání při libovolném propružení. Někdo kdo mám 800vku by to mohl provést a změřit výsledek t.j. vůli po povolení a porovnat to s doporučením. Uvidíme o kolik se to liší.
R1200GSA>>KTM 990 LC8 ABS-R>>KTM1290SA-R
 
Strana 4 z 4:   1    2    3    4  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 44
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,704
Nejnovější člen: Rejnok

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI