Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 4 z 32:   1    2    3    4    5    6    7  ...  32  
 
BMW R1300GS?
servisak
#61 
Přidané 22.08.2011 13:43
Avatar člena


Příspěvků: 12374
Registrace: 02.01.09
hicks napsal:
zetor napsal:
Spy foto GS VODNÍK http://www.motorc...200GS.aspx (ukradeno z cenduro.cz)


pozor tenhle Zetoruv link ma fotky s pomerne VELKYM rozlisenim.

Je tam videt malo zebrovani na motoru...


Tak on by ten motor hnusně vypadal bude to spíš jen designová záležitost která trošku napomuže ochladit!
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
Dovi
#62 
BMW R1300GS?
Přidané 22.08.2011 13:54
Avatar člena


Příspěvků: 991
Registrace: 15.10.09
 
Přimlouval bych se za to, aby se napříště reagovalo jenom na to, co dotyčný napsal, a ne na něco jiného, co dotyčnému vložíme sami do pera...

 
 
hicks napsal:
Dovi napsal:
ad a)
Jestli máš nejraději co nejjednodušší věci, tak např. právě ten původní vzduchem chlazený motor u BMW R 1100, 1150 a 1200 je jednodušší než ten nový kapalinou chlazený u R 1300.

Prekvapuje mne, ze tam davas 12ku.. DOHC v plne palbe s ESA, protiprokluzem, integralem mi tedy neprijde jednoducha ani omylem.

Proč bych tam do toho příkladu jednoduššího a složitějšího MOTORU nemohl dát spolu s 1100 a 1150 i 12ku?

Jednak dvouvačka je u 12 specialita pouze posledních modelových ročníků, a jednak posilovače, integrály, ESA, protiprokluz a další fíčurky nesouvisejí s motorem samotným.

Přečti si to ještě jednou - ŘEČ BYLA O MOTORU, ne o motorce s cingrlátkama.

Řeč byla o tom, že vzduchem (a olejem) chlazený motor-boxer (u 1100, 1150 a 1200) je jednodušší než "ten samý" (podobný) boxer, ke kterému se ještě navíc přidělá chlazení kapalinou a motor se opláští (u 1300).


 
hicks napsal:
Dovi napsal:
ad Cool
Tos teda ale nezvolil zrovna dobrý příklad.

Právě že při růstu integrace se ten počet součástek potřebných k sestavení fungujícího zařízení SNIŽUJE !!

To si delas legraci, ne?

Co transistor, to soucastka. Cim vic obvodu, tim vic chyb. Ty transistory tam nejsou v radach, ale jsou v obvodech. Podivej se na ty mraky rozsireni, co maji soucasne procesory. Slozitost nad slozitost.

Já? To snad nemůžeš myslet vážně.
Legraci si přece děláš Ty!

Podle Tebe čip obsahující milion tranzistorů je milion součástek.
Podle všech ostatních ale platí, že jeden čip = jedna součástka (byť komplexní).


 
hicks napsal:
Dovi napsal:
Dříve byl např. procesor tvořen mnoha deskami se stovkami až tisíci součástek (dřevní doba elektronková a tranzistorová), s nástupem integrovaných obvodů to ale klesalo už "jen" na desítky součástek, pak už na jednotky a nakonec mohl být v jednom čipu zaintegrován celý mikropočítač, včetně RAM, ROM (EPROM, EEPROM atd.) pamětí, vstupních a výstupních obvodů, řadičů a všech dalších podpůrných modulů. Enormě tím stoupla spolehlivost těchto zařízení (oproti dřívější době) a nároky na jejich údržbu klesly prakticky na nulu.

jak rikam, zapominas na VNITRNI slozitost v propojenich, obvodech. Ktera je zase nekde jinde. navic CPU je zalozen na tom, ze by NEMEL ... narozdil od grafiky... delat chyby.

Nezapomínám a trvám si na svém:

Spolehlivost obvodu realizovaného v jednom IO (spolehlivost a trvanlivost propojů v čipu, mechanická odolnost, teplotní a časová stabilita atd.) je vyšší než při realizaci téhož obvodu velkým množstvím diskretních součástek.

 
hicks napsal:
Dovi napsal:
A nebýt nezamýšlených i záměrných k.u.r.v.í.t.e.k v podobě např. poddimezovaných výkonových obvodů, vysychajících elektrolytů, nekvalitních konektorů a nových "ekologických" bezolovnatých pájek, mohla by dnešní elektronická zařízení sloužit ještě mnohem déle a spolehlivěji.
 

no s timhle poslednim bych snad souhlasil, jeste bych dodal nekvalitni kondenzatory.

Ty kondenzátory tam přece už máš - byly ve zkratce myšleny těmi "vysychajícími elektrolyty".

 
P.S.

Nevím jak Ty, ale za sebe bych toho sporu o jednoduchost versus složitost, o tradici versus pokrok apod. už nechal.

Kupců těch stále složitějších (a na koleně stále hůře opravitelných) motorek bude jistě spousta, stejně jako je spousta těch, kteří preferují jednoduchost oproti (pro ně zbytečné) přetechnizovanosti.
 
 
__________________________________________________________
 VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
 (WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
 
 
Efendi
#63 
BMW R1300GS?
Přidané 22.08.2011 13:57

Příspěvků: 368
Registrace: 22.04.10
Počkám si na ofiko představení, ale partie světlo, zobák mi bohužel připomínají zmršenou hondu crossrunner.
 
hicks
#64 
BMW R1300GS?
Přidané 22.08.2011 15:11
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
servisak napsal:
vevis napsal:
Proc to ma kardan na druhy strane?hmm!
Tak kardan obráceně maji i modely K ale tohle je fakt pecka mě se strašně líbí!!


vzdyt je to neste zafáčované... mozna je to skorapka, jeste se nevylihla uplne.. hlavne potichu Cool

---

jinak to co je videt se mi taky MOC LIBI!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#65 
BMW R1300GS?
Přidané 22.08.2011 15:13
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
servisak napsal:
hicks napsal:
zetor napsal:
Spy foto GS VODNÍK http://www.motorc...200GS.aspx (ukradeno z cenduro.cz)


pozor tenhle Zetoruv link ma fotky s pomerne VELKYM rozlisenim.

Je tam videt malo zebrovani na motoru...


Tak on by ten motor hnusně vypadal bude to spíš jen designová záležitost která trošku napomuže ochladit!


myslim jako malo zebrovani = voda.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
czunik
#66 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 09:27
Avatar člena


Příspěvků: 1599
Registrace: 08.09.09
Dovi napsal:
 
Přimlouval bych se za to, aby se napříště reagovalo jenom na to, co dotyčný napsal, a ne na něco jiného, co dotyčnému vložíme sami do pera...

 
 
hicks napsal:
Dovi napsal:
ad a)
Jestli máš nejraději co nejjednodušší věci, tak např. právě ten původní vzduchem chlazený motor u BMW R 1100, 1150 a 1200 je jednodušší než ten nový kapalinou chlazený u R 1300.

Prekvapuje mne, ze tam davas 12ku.. DOHC v plne palbe s ESA, protiprokluzem, integralem mi tedy neprijde jednoducha ani omylem.

Proč bych tam do toho příkladu jednoduššího a složitějšího MOTORU nemohl dát spolu s 1100 a 1150 i 12ku?

Jednak dvouvačka je u 12 specialita pouze posledních modelových ročníků, a jednak posilovače, integrály, ESA, protiprokluz a další fíčurky nesouvisejí s motorem samotným.

Přečti si to ještě jednou - ŘEČ BYLA O MOTORU, ne o motorce s cingrlátkama.

Řeč byla o tom, že vzduchem (a olejem) chlazený motor-boxer (u 1100, 1150 a 1200) je jednodušší než "ten samý" (podobný) boxer, ke kterému se ještě navíc přidělá chlazení kapalinou a motor se opláští (u 1300).


 
hicks napsal:
Dovi napsal:
ad Cool
Tos teda ale nezvolil zrovna dobrý příklad.

Právě že při růstu integrace se ten počet součástek potřebných k sestavení fungujícího zařízení SNIŽUJE !!

To si delas legraci, ne?

Co transistor, to soucastka. Cim vic obvodu, tim vic chyb. Ty transistory tam nejsou v radach, ale jsou v obvodech. Podivej se na ty mraky rozsireni, co maji soucasne procesory. Slozitost nad slozitost.

Já? To snad nemůžeš myslet vážně.
Legraci si přece děláš Ty!

Podle Tebe čip obsahující milion tranzistorů je milion součástek.
Podle všech ostatních ale platí, že jeden čip = jedna součástka (byť komplexní).


 
hicks napsal:
Dovi napsal:
Dříve byl např. procesor tvořen mnoha deskami se stovkami až tisíci součástek (dřevní doba elektronková a tranzistorová), s nástupem integrovaných obvodů to ale klesalo už "jen" na desítky součástek, pak už na jednotky a nakonec mohl být v jednom čipu zaintegrován celý mikropočítač, včetně RAM, ROM (EPROM, EEPROM atd.) pamětí, vstupních a výstupních obvodů, řadičů a všech dalších podpůrných modulů. Enormě tím stoupla spolehlivost těchto zařízení (oproti dřívější době) a nároky na jejich údržbu klesly prakticky na nulu.

jak rikam, zapominas na VNITRNI slozitost v propojenich, obvodech. Ktera je zase nekde jinde. navic CPU je zalozen na tom, ze by NEMEL ... narozdil od grafiky... delat chyby.

Nezapomínám a trvám si na svém:

Spolehlivost obvodu realizovaného v jednom IO (spolehlivost a trvanlivost propojů v čipu, mechanická odolnost, teplotní a časová stabilita atd.) je vyšší než při realizaci téhož obvodu velkým množstvím diskretních součástek.

 
hicks napsal:
Dovi napsal:
A nebýt nezamýšlených i záměrných k.u.r.v.í.t.e.k v podobě např. poddimezovaných výkonových obvodů, vysychajících elektrolytů, nekvalitních konektorů a nových "ekologických" bezolovnatých pájek, mohla by dnešní elektronická zařízení sloužit ještě mnohem déle a spolehlivěji.
 

no s timhle poslednim bych snad souhlasil, jeste bych dodal nekvalitni kondenzatory.

Ty kondenzátory tam přece už máš - byly ve zkratce myšleny těmi "vysychajícími elektrolyty".

 
P.S.

Nevím jak Ty, ale za sebe bych toho sporu o jednoduchost versus složitost, o tradici versus pokrok apod. už nechal.

Kupců těch stále složitějších (a na koleně stále hůře opravitelných) motorek bude jistě spousta, stejně jako je spousta těch, kteří preferují jednoduchost oproti (pro ně zbytečné) přetechnizovanosti.
 
 



tak to je jak se říká odborný odvarGrin
http://czunici.ra...

kdo nemění názory je blbec:-)
 
www.ventobohemia.cz
zetor
#67 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 13:42
Avatar člena


Příspěvků: 9046
Registrace: 09.11.10
A už to máme i tady....http://www.motork...19393.html
 
lako
#68 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 14:21
Avatar člena


Příspěvků: 1868
Registrace: 23.02.10
já myslím že BMW to "nechalo vyfotit" kdyby nechtěli aby to bylo vidět, zakrejou to plachnou..
Certified off-road instructor
Co-Founder of FLYTORIDE.com
Official ambassador of Wunderlich

Instagram - Andrew POV
 
RadovanGS
#69 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 16:54

Příspěvků: 51
Registrace: 16.11.10
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.Sad. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,
 
vevis
#70 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:09
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.Sad. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,

Tak to si asi delas prdel?To si fakt myslis,ze 95% lidi bude chtit vodou chlazeny boxer?Ja si spis myslim,ze cca 50% lidi bude volit starsi zachovale vzduchem chlazene BMW,nebo mozna i zacnou uvazovat nad jinou znackou.To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?Shock
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?Grin
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
xljanek
#71 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:12
Avatar člena


Příspěvků: 521
Registrace: 14.10.10
thumbs up
vevis napsal:
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.Sad. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,

Tak to si asi delas prdel?To si fakt myslis,ze 95% lidi bude chtit vodou chlazeny boxer?Ja si spis myslim,ze cca 50% lidi bude volit starsi zachovale vzduchem chlazene BMW,nebo mozna i zacnou uvazovat nad jinou znackou.To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?Shock
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?Grin
 
toli
#72 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:20
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
vevis napsal:
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.Sad. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,

Tak to si asi delas prdel?To si fakt myslis,ze 95% lidi bude chtit vodou chlazeny boxer?Ja si spis myslim,ze cca 50% lidi bude volit starsi zachovale vzduchem chlazene BMW,nebo mozna i zacnou uvazovat nad jinou znackou.To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?Shock
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?Grin


Bojim se že už jim prostě nic jinýho nezbývá.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
Vjetrnik
#73 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:20
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Vevis: tak nějak...

Než vodníka od BMW to raději KTM....GrinGrin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Vjetrnik
#74 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:22
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
To je jako tohleto....

www.motohouse.cz/media/image/harley-davidson-patent-kapalinove-chlazeni-1.jpg

Hnus velebnosti....Sad
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
xljanek
#75 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:29
Avatar člena


Příspěvků: 521
Registrace: 14.10.10
Vzdyt o nic nejde kdo bude chtit tak si to koupi Shock Atim se nebude lisit od ostatnich motorek bude mit tuctovou motorku jako kazdej jinej.Sad
 
xljanek
#76 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 521
Registrace: 14.10.10
Kam to vsechno vede dopadne to jako u Porche,zadne jmeno zadny zvuk proste tuctovy a poruchovy strep!Sadhilarious
 
stepan
#77 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:40
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
vevis napsal:
RadovanGS napsal:
Já myslím že by jsme jí chtěli všichni ale 95% z nás na ní mít nebude, nebo ten ranec co bude určitě stát nedá.Sad. (Doufám že jsem se nikoho nedotkl)A kdo na ní bude mít tak si prostě koupí krásnou a super moderní mašinu to je vývoj.Pérák je taky nádhernej a nikdo by sním nechtěl jezdit denně 100km do práce,

Tak to si asi delas prdel?To si fakt myslis,ze 95% lidi bude chtit vodou chlazeny boxer?Ja si spis myslim,ze cca 50% lidi bude volit starsi zachovale vzduchem chlazene BMW,nebo mozna i zacnou uvazovat nad jinou znackou.To mam jako bejt nadsenej z toho,ze se prestava vyrabet neco,co desitky let fungovalo a clovek se nebal jezdit kazdej rok nekam do divociny na dovolenou?A mam si koupit neco,kde se mi zadre motor a reklamaci mi neuznaj,protoze zjistej,ze tam bylo malo chladici kapaliny?Shock
Ja teda rovnou rikam,ze budu patrit do tech tvych 5%!Kdo dalsi?Grin


Já se hlásím taky do těch 5% Smile
 
http://kouzelnyzivot.cz
HonzaGS-SV
#78 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:45

Příspěvků: 2917
Registrace: 13.09.09
tak rychle nakupovat dvanáctky, ať máme do důchodu co sedlat... jsem četl na jednom zahraničním fóru o jednom chlapíkovi, resp. on sám psal, že nechtěl udělat tu samou chybu jako udělal s 1100 GS, tak si koupil rovnou dvě GS 1150 ADV Smile
 
Vjetrnik
#79 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:46
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
xljanek napsal:
....o nic nejde kdo bude chtit tak si to koupi Atim se nebude lisit od ostatnich motorek bude mit tuctovou motorku jako kazdej jinej.....


Třeba Hicks je na to vlastně zvyklej.....Grin

to Stěpán: ještě že né 4%...GrinGrin
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Vjetrnik
#80 
BMW R1300GS?
Přidané 23.08.2011 19:47
Avatar člena


Příspěvků: 7204
Registrace: 09.10.07
to Honza: přemýšlím o tom....jednu dvě do zásoby
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
 
Strana 4 z 32:   1    2    3    4    5    6    7  ...  32  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 55
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.35 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI