Ja jsem 07 na vode jezdil s respektem,protoze obcas opravdu klouzly.(Ta puvodni smes.)Na sotoline a na suchu byli super.Predni jsem skoro uplne sjel asi po 18t.km a zadni po 21t.km jeste nebyla sjeta.
Predstavoval jsem si,ze ta nova smes bude tak na 12t.km do uplneho sjeti.Pak by prilnavost na vode mohla byt lepsi.1mm respektive 0,5mm ubytku na 3t.km mi prijde malo.
Ja ted mel vzadu poprve 09.Teren pohoda,na silnici huci,ale to je o zvyku.Na mokru mi ale parkrat taky klouzla.
Na vodu je zadni 10 vyrazne lepsi.Na ni jsem uklouznuti nezazil.S predni 10 jsem max.spokojenej.Jak teren,sucho,mokro.Jen jsem bud zmenil styl jizdy,nebo v mitasu trochu zmekcili smes.Rekl bych,ze tu letosni mam po 4t.km ojetou mozna vic,nez lonskou po 6t.km.Odhaduji,ze jsem v polovine zivotnosti.Ale jak rikam,mozna je to mnou.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak uz mam nazutou, ale jen zadni, zustal na me posledni kousek...ve predu mam 100ku. zatim jen na suchem asfaltu jsou lepsi nez z E09 a klidnejsi a ja myslim ze E07 idealni guma pro me... do hliny, do sterku a na tranzit do zemi, kde se na takovych trasach muze jezdit proste super... otazkou stale zustava jestli vydrzi moji zatez... a kecy typu, setris par korun, kup si poradny gumy mi prijdou trochu omezeny... kdybych TKCecka nebo neco jineho chtel, tak je mam... a porad nevidim duvod jezdit na vode zatacky po uchu, kdyz na vode neni videt louze oleje z nejake V3S co tam vyjela predtim z lesa... mozna stacily fotky zramovaneho mojeho dedy na 250na rovnym mokrym asfaltu bez provozu na olejove louzi ktera byla 30x 30cm... v podstate jezdit na vode na cestech, tak jak jezdi na okruhu rosi je dle mojeho nazoru taky omezeny
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
ChipGS napsal:
a porad nevidim duvod jezdit na vode zatacky po uchu, kdyz na vode neni videt louze oleje z nejake V3S co tam vyjela predtim z lesa... mozna stacily fotky zramovaneho mojeho dedy na 250na rovnym mokrym asfaltu bez provozu na olejove louzi ktera byla 30x 30cm... v podstate jezdit na vode na cestech, tak jak jezdi na okruhu rosi je dle mojeho nazoru taky omezeny
moje rec.. jak nemusim, po mokrem nejezdim.
Tech olejovych skvrn jsou (alespon po CR) mraky a na mokrym nemas temer sanci ji videt. Nejdrsnejsi jsou myslim ty 2km pasy kdyz nekomu tece nafta.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ChipGS napsal:
Tak uz mam nazutou, ale jen zadni, zustal na me posledni kousek...ve predu mam 100ku. zatim jen na suchem asfaltu jsou lepsi nez z E09 a klidnejsi a ja myslim ze E07 idealni guma pro me... do hliny, do sterku a na tranzit do zemi, kde se na takovych trasach muze jezdit proste super... otazkou stale zustava jestli vydrzi moji zatez... a kecy typu, setris par korun, kup si poradny gumy mi prijdou trochu omezeny... kdybych TKCecka nebo neco jineho chtel, tak je mam... a porad nevidim duvod jezdit na vode zatacky po uchu, kdyz na vode neni videt louze oleje z nejake V3S co tam vyjela predtim z lesa... mozna stacily fotky zramovaneho mojeho dedy na 250na rovnym mokrym asfaltu bez provozu na olejove louzi ktera byla 30x 30cm... v podstate jezdit na vode na cestech, tak jak jezdi na okruhu rosi je dle mojeho nazoru taky omezeny
Jestli narážíš na moje přízpěvky,tak buď v klidu.Byly pro Maliho,bo vím,že to není de.bil a že si to rozumně přebere.Navíc nikdo nemluvil o ježdění zatáček na ucho.Já jsem tak ten pravej na tenhle styl to jistě potvrdí každej,kdo semnou kdy kam jel a i na suchu.
Jsem nelítostnej střelec se spotřebou 5,2 s naloženým Advenčrem
Jinak jsem na fóru a vzděluju tady svoje reálný zážitky lidem,který mě taky kolikrát pomohli a poradili...
jinak názor mám furt stejnej-lidí(který neznám) je jak sr*ček....,takže go mitas go!
Upravil Mr GS dne 15.06.2011 12:28
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja jsem zatím nemel možnost vyzkoušet ted nové 07, ty stare jsem na BMW jezdil a na cesty smer Albanie to byla jedinecna guma, mokra jsem se bal. Ale ted jsem jel Albanii na Heidenau Scout (150/70-18) protioze mitas mi nestacil v tomto rozmeru gumu dodat, a musim jen chvalit. Po 5000km ubyla cca 5mm (nová ma vyšku vzorku 15mm a takže ted tam mam 10mm). Podotýkam že se jedná o použití na LC8 která gumy žere daleko rychleji než GS. Takže jen držím palce ať se Mitasu podaří udělat stejně dobrou gumu ( dobře drží na mokru, zvlada lehký terén, ma dostatečnou výdrž, dobrá cena).
NOVÁ GUMA
PO 4 800km
jo a jeste jak vypadaji po stejne ceste TKC jete na LC8
Mr GS: Nenarazim... ale clovece reknu ti, ze jsi strelec a pirat silnic jen co je pravda :-D mame to tak asi podobne
adventure73: no jsem zvedavej na srovnani... mitas 100 ve predu ma 6mm a 150 vzadu 9mm... huhu kolik tak asi ubude zhruba po stejne trase?
Mate nekdo odhad? ja rikam tak 2-3mm zadni a predni do 2mm
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Tak 07 už jsem lehce zajel a dávám první zkušenosti. Zatim jsem jezdil na suchu a čekám na déšť, nicméně na suchý silnici jsem s tim dost spokojenej. Do zatáček to jde sice o něco hůř než tourancka nebo anakečko, ale drží a to je hlavní. Jestli hučí netušim bo mám komplet laďák od Bose Jedinej divnej zvuk kterej to vydává je stále při brždění i když už je to lepší než když byla nová. Buď to bude tim vysokym vzorkem nebo směsí Vzal jsem to i do lesa na takovou bahnitou cestičku i na trávu a určitě je to lepší než Tourancka, protože to tak nehrabe. Jsem docela zvědavej co to udělá za mokra. Jestli to do konce června netestnu, tak raději přezuju na Tourancky - nerad bych to testoval až na alpskym asfaltu
MALI: E07 otestovany v nespravnych rozmerech na alpskym asfaltu a v pohode... s vodou jsem na slovenskym podobnym asfaltu jako je v dolomitech proste bilej... lital s bocnim vetrem po rovne silnici jako hadr na holi, takze ubrat plyn.. a zase jsme u toho... jaky je rozdil jset na touranckach 80kou nebo na 07 70kou? Nicmene ted prsi, tak testuj
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
tak jsem volal pana Vondráčka t.č. 602620447 do Chárasportu a mají skladem ještě 14Ks E-07, když řeknete, že jste z fora BMW, tak vám dá ještě slevu, takže gumka je za nějakých 1780,-
Elektrokolo homemade 9kW, BMW R1200GS Adventure 2007, dále jsem měl - Yamaha XP 500 T-MAX 2004, Honda TRX 650 Rincon 2005, Journeyman Gladiator CF 500 2007, Honda XRV 750 Africa Twin 1994, ČZ 175 a fichtl
Zdar, máte někdo vyfocené ty nové pro srovnání se starým vzorkem(aby mne nějaký prodejce neošulil)? Docela bych je chtěl prubnout na Dakara, protože mám TKC80ky a zdají se mi být dost hlučné a v rychlosti od 80výš i ne příliš stabilní (možná je to jen subjektivní, jelikož je to moje první vysoké endurko). Uvažuji o těch 07kách. Myslíte, že to bude zásadní změna oproti TKCčkám? Myslím v různých oblastech jako je bezpečnost, hlučnost, spotřeba, dosažitelná rychlost apod? Apropo ty skladové zásoby co se tak tenčí se vztahují jen k rozměrům na velké brášky nebo i na malá báwa s 90/90 a 130/80?
Díky
Raubtier napsal:
Zdar, máte někdo vyfocené ty nové pro srovnání se starým vzorkem(aby mne nějaký prodejce neošulil)? Docela bych je chtěl prubnout na Dakara, protože mám TKC80ky a zdají se mi být dost hlučné a v rychlosti od 80výš i ne příliš stabilní (možná je to jen subjektivní, jelikož je to moje první vysoké endurko). Uvažuji o těch 07kách. Myslíte, že to bude zásadní změna oproti TKCčkám? Myslím v různých oblastech jako je bezpečnost, hlučnost, spotřeba, dosažitelná rychlost apod? Apropo ty skladové zásoby co se tak tenčí se vztahují jen k rozměrům na velké brášky nebo i na malá báwa s 90/90 a 130/80?
Díky
Vezmu to odzadu: v našem rozměru (90/90-21 a 130/80-17) se nic netenčí, jsou běžně k dostání, rychlost: bez problémů 130-140 (vyzkoušeno při dálničním přesunu cca 1000 km), spotřebu: mně neovlivňují (jsem stále pod 4 litry), hlučnost: pro mě hlučné nejsou (kamarád na 1100gs si ale na hlučnost trochu stěžoval), bezpečnost: jak za to vezmeš (já na nových dal 3500km ve větru, dešti, suchu, blátě, na asfaltu i šotolině bez nehody a jsou pěkně zakulacené z alpských zatáček ). Případnou změnu oproti TKC posoudit neumím, ale tipnul bych si, že E07 vydrží déle...
Raubtier napsal:
Zdar, máte někdo vyfocené ty nové pro srovnání se starým vzorkem(aby mne nějaký prodejce neošulil)? Docela bych je chtěl prubnout na Dakara, protože mám TKC80ky a zdají se mi být dost hlučné a v rychlosti od 80výš i ne příliš stabilní (možná je to jen subjektivní, jelikož je to moje první vysoké endurko). Uvažuji o těch 07kách. Myslíte, že to bude zásadní změna oproti TKCčkám? Myslím v různých oblastech jako je bezpečnost, hlučnost, spotřeba, dosažitelná rychlost apod? Apropo ty skladové zásoby co se tak tenčí se vztahují jen k rozměrům na velké brášky nebo i na malá báwa s 90/90 a 130/80?
Díky
Ty nové poznáš samozřejmě i podle změny na vzorku, ale pro tebe je zcela zásadení jedno čísílko na pneu tzv. DOT, což je číslo kdy byla pneu vyrobena. První dvě čísla znamenají týden a druhá rok. Odraž se od čísla 2010 a nahoru.
Zakanicky test na motorce ve DVOU dopadl relativne DOBRE, ale stejne jako u minulych pokusu obouvat mitas SPATNE
BIH, MNE, GR, AL byly super... E07 je super na cesty typu albanie, pokud nejsou cesty opravene oblazky z reky, ale to je jina story. Na vapencovy mokry asfalt, na pres ktery tecou potucky, nebo je na nej pustena hadice asi nepomuze zadna guma... v kazdem pripade na E07 je to o drzku, staci zavrit plynule plyn a zadek uz jezdi... predek nevim, na brzdu jsem radeji ani nesahal jinak se po tom asfaltu nedalo ani chodit... ale jeste to nema na chorvatsky totalne ojezdeny vapencovy asfalt... Jinak drzi suprove, kameny ji neprorazily. Zda se mi ze guma huci o neco min nez E09, ale nevim ktera to dela, jestli predni nebo zadni... proste asi huci obe ovsem vic nez kdyz jsem mel E07 ve 140, ale neni to takovy ten cirkularkovy rezavy zvuk jako u 09...
Do rumunska nebo na ukrajinu bych asi zvazoval spise E10 nebo E09, protoze je tam vetsi mokro, a vice blata...
Psal jsem pred odjezdem,ze guma nevydrzi a zacnou se odlepovat figury nebo popraska jako u prechozich modelu... bohuzel asi se tak stalo, stal jsem se opet zakaznik tester mitasu, ale musel jsem si zbozi zaplatit... !bomba super! co na to dodat... celou dobu guma drzela, ale jak se teploty v chorvatsku a v madarsku zacaly pohybovat od 36 do 41 stupnu ve stinu, nevydrzel jsem to ja a ani guma, ale ne v takovym meritku jako to bylo u 140kove E07 nicmene opet zrada... casem nafotim... Pretizena urcite nebyla a nafoukana na povolene maximum za studena...
Co se tyka testu, venoval bych vytku i Joemu, jenz v uz ibarvach Mitasu jezdi a ktery nepodporil muj pokus a test zateze ve dvou s bagazi a ve vysokych teplotach... ale nic proti tobe jinak
Jinak to zvlado projet ve dvojku vermosh, han i hotit, teth teth skodra pres kir, pak cely lursky jezera hehe to byla trochu sranda ) no a pak corovode prermet se zajizdkou k tem bebovym termalum u corovode..... pak lefkadu proste horko teren, sutry a vsechno, ale madarsky vedro a madarsky asfalt proste tato guma nedala... je to moje 4. spatna zkusenost z mitaskou vzadu... a z tohoto duvodu tuto gumu proste nemuzu doporucit pro cestovani ve dvou v plne polni... a ja sam se poohlidnu po jine znacce... 4x a dost...
jeste jedno pozitivum!!!! pneu ubyla o pouheho pul milimetru... a predni o milimetr takze jako kompromis podobne kvality jako plaste na kolo z ciny je fakt dobbry :-D vzorek vydrzi dlouho ale guma drive popraska nez ji clovek sjede:-D
sorry joe, a firmo mitas, pisu to oficialne, a budu to psat vsude, protoze jsem si tuto pneu koupil a rad sdelim zkusenosti. uz jen nejake to foto... plus minus za tyden
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Rád bych se s tebou někdy projel.
PS: Piš tam háčky a čárky špatně se to čte.
Zakanicky test na motorce ve DVOU dopadl relativne DOBRE, ale stejne jako u minulych pokusu obouvat mitas SPATNE
BIH, MNE, GR, AL byly super... E07 je super na cesty typu albanie, pokud nejsou cesty opravene oblazky z reky, ale to je jina story. Na vapencovy mokry asfalt, na pres ktery tecou potucky, nebo je na nej pustena hadice asi nepomuze zadna guma... v kazdem pripade na E07 je to o drzku, staci zavrit plynule plyn a zadek uz jezdi... predek nevim, na brzdu jsem radeji ani nesahal jinak se po tom asfaltu nedalo ani chodit... ale jeste to nema na chorvatsky totalne ojezdeny vapencovy asfalt... Jinak drzi suprove, kameny ji neprorazily. Zda se mi ze guma huci o neco min nez E09, ale nevim ktera to dela, jestli predni nebo zadni... proste asi huci obe ovsem vic nez kdyz jsem mel E07 ve 140, ale neni to takovy ten cirkularkovy rezavy zvuk jako u 09...
Do rumunska nebo na ukrajinu bych asi zvazoval spise E10 nebo E09, protoze je tam vetsi mokro, a vice blata...
Psal jsem pred odjezdem,ze guma nevydrzi a zacnou se odlepovat figury nebo popraska jako u prechozich modelu... bohuzel asi se tak stalo, stal jsem se opet zakaznik tester mitasu, ale musel jsem si zbozi zaplatit... !bomba super! co na to dodat... celou dobu guma drzela, ale jak se teploty v chorvatsku a v madarsku zacaly pohybovat od 36 do 41 stupnu ve stinu, nevydrzel jsem to ja a ani guma, ale ne v takovym meritku jako to bylo u 140kove E07 nicmene opet zrada... casem nafotim... Pretizena urcite nebyla a nafoukana na povolene maximum za studena...
Co se tyka testu, venoval bych vytku i Joemu, jenz v uz ibarvach Mitasu jezdi a ktery nepodporil muj pokus a test zateze ve dvou s bagazi a ve vysokych teplotach... ale nic proti tobe jinak
Jinak to zvlado projet ve dvojku vermosh, han i hotit, teth teth skodra pres kir, pak cely lursky jezera hehe to byla trochu sranda ) no a pak corovode prermet se zajizdkou k tem bebovym termalum u corovode..... pak lefkadu proste horko teren, sutry a vsechno, ale madarsky vedro a madarsky asfalt proste tato guma nedala... je to moje 4. spatna zkusenost z mitaskou vzadu... a z tohoto duvodu tuto gumu proste nemuzu doporucit pro cestovani ve dvou v plne polni... a ja sam se poohlidnu po jine znacce... 4x a dost...
jeste jedno pozitivum!!!! pneu ubyla o pouheho pul milimetru... a predni o milimetr takze jako kompromis podobne kvality jako plaste na kolo z ciny je fakt dobbry :-D vzorek vydrzi dlouho ale guma drive popraska nez ji clovek sjede:-D
sorry joe, a firmo mitas, pisu to oficialne, a budu to psat vsude, protoze jsem si tuto pneu koupil a rad sdelim zkusenosti. uz jen nejake to foto... plus minus za tyden[/quote]
Joe: jojo budu se snažit, akorát ten průjem co jsem napsal, by mi trval půl roku. S projetím se nemám problém, jen vymyslet nějaký termín, teď mám nabito, tak, že se na motorku asi delší dobu nepodívám. Po 3 týdnech je třeba všechno dohonit
Jinak nechápu ten úbytek pneu... mela ta zadní nová 9mm nebo jsem si to špatně zaznamenal? protože teď má kolem 8-8,5mm což za 5440km docela nechápu...
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Ten zadek měl asi víc. Jinak já jsem jí z motorky nakonec taky sundal a obul Tourancky. Jak píše chip - do Albánie apod. bych si jí asi taky vzal, ale na moje ježdění jsou vhodnější Tourancky. A je samo blbost, že 07 drží na vodě líp než Tourancka. Nedrží a do zatáček se taky sklápí hůř, to jenom aby si udělali obrázek i případní další zájemci
ChipGS napsal:
Joe: jojo budu se snažit, akorát ten průjem co jsem napsal, by mi trval půl roku. S projetím se nemám problém, jen vymyslet nějaký termín, teď mám nabito, tak, že se na motorku asi delší dobu nepodívám. Po 3 týdnech je třeba všechno dohonit
Jinak nechápu ten úbytek pneu... mela ta zadní nová 9mm nebo jsem si to špatně zaznamenal? protože teď má kolem 8-8,5mm což za 5440km docela nechápu...
Prosím tě napiš mi DOT té pneumatiky. Jen tak pro zajímavost. Protože se mi to nějak nezdá. Mám takové tušení, že buď máš starou směs a nebo jsi opravdu jezdec s lehkou rukou. Jinak E-07 je universální pneumatika na expedišní ježdění a chápu lidi co přezujou z vyloženě silniční pneu a pocity jsou smíšené. Máte pravdu ty a Mali, že E-07 je do Albánie a podobné destinace vhodná. Na to ta pneu je vyrobena. Jestli jezdíš u nás jen po silnici a vadí ti že guma hučí, tak si tam dej něco jiného.Jsem zvědav na fotky pneu. Pošly mi je i na email ruda.ilona@seznam.cz. Já je předám dál. A tvoje připomínka, že jezdím v barvách Mitasu, tím pádem jsem zaujatý v testech pneu. Já jsem si chtěl motorku přestavět tak, aby se lišila od ostatních a jenom jsem chytil příležitost za vlasy. Je to jediný exemplář, tím pádem docela zajímavý bezpečnostní prvek. A v testech jsem nezaujatý i když se ti to nezdá. Je třeba rozlišovat skutečnost na co která pneu je určena, ale to je nadlouhé diskuse možná u piva. A stejně si každý bude obhajovat to své.
Upravil joe dne 13.07.2011 12:55