Je smutný že musíš s motorkou do servisu na aktualizaci obecně...
Nemyslím to zle, ale taky nejedeš s autem na výměnu modifikovaných dílů...
Upravil VojtechPolicky dne 30.03.2018 01:54
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Suhlasim. Nie co sa tyka softu samotnej motorky - ten si mozes aj nemusis aktualizovat. Motorka je pojazdna tak ci tak.
Ale aby si BMW fabrika pytala cca 50E za odomknutie quickshiftera...to mi pride ako trochu ubohe zmykanie zakaznika.
VojtechPolicky napsal:
Je smutný že musíš s motorkou do servisu na aktualizaci obecně...
Nemyslím to zle, ale taky nejedeš s autem na výměnu modifikovaných dílů...
to je ale hroznej nesmysl. Na aktualizaci dilu bys klidne chodil, kdyby to nebylo tak drahe.
Mit v moto/aute novy, nicmene ODZKOUSENY sw je naprosto v poradku pokud neni vyrobce uplnej kkt.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Supi napsal:
Casom budes muset nahodit ine tlmice. Zjavne ak to nebudu opat original "od bmw", tak bmw bude robit napriek s firmwarom.
ja uz je mel skoro komplet zaplacene, nicmene za ty 3 roky co to je jsem najel naprosty minimum kilometru... takze je nakonec dobre, ze jsem ty Tractivy nedaval.
Loni jsem vyjel pouze jednu nadrz (tj. cca 500km).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2