Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC
Strana 31 z 32:   1  ...  28    29    30    31    32  
 
BMW R1300GS?
Alda
#601 
Přidané 11.10.2012 09:56
Avatar člena


Příspěvků: 4661
Registrace: 20.10.07
tom_P napsal:
Alda napsal:
tom_P napsal:
shadowGS napsal:
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! Smile že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !


Já objednám prvního ADV Wink


Jsem si na 95% jistej, ze udelam to samy.


Myslíš druhý ADV? Grin


Nee, taky to prvni a pak si strihnem Grin
 
rick
#602 
BMW R1300GS?
Přidané 19.10.2012 07:30
Avatar člena


Příspěvků: 1783
Registrace: 29.04.12
V Praze k vidění!!!http://www.motork...22965.html
oranžová dvanáctka
 
www.kuchynekoupelny.eu
milanek
#603 
BMW R1300GS?
Přidané 19.10.2012 07:41

Příspěvků: 510
Registrace: 08.04.10
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
 
http://alu-milanek.webnode.cz/
PetrG450X
#604 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 13:44

Příspěvků: 73
Registrace: 10.02.10
milanek napsal:
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona


Radši jí tam nedávej, chyběla by ti na řidítko Smile
Upravil PetrG450X dne 22.10.2012 13:44
 
3axap
#605 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 13:47

Příspěvků: 2043
Registrace: 23.01.10
milanek napsal:
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona

Metanol?FrownKolik jsi měl v žíle?Grin
 
PavelDR
#606 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 19:35
Avatar člena


Příspěvků: 7432
Registrace: 13.06.11
Někde jsem tady narazil na vodníka s doplňkama od TT a s drátěnýma kolama.Nevíte někdo kde to najít?Předpokládám že to sem dal někdo z kluků z TT.Víte kolik by měl vodník stát a jestli bude GS i GSAdventure?
 
toli
#607 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 19:39
Avatar člena


Příspěvků: 6489
Registrace: 13.10.08
Cena nebude vyšší než současný GS a Adventure ještě není.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
 
http://www.toli-moto.wz.cz/
PavelDR
#608 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 19:53
Avatar člena


Příspěvků: 7432
Registrace: 13.06.11
TOLI napsal:
Cena nebude vyšší než současný GS a Adventure ještě není.


No jo,ale budou to tisíce,desetitisíce nebo statisíce??????????
 
100bubu
#609 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 20:12
Avatar člena


Příspěvků: 2124
Registrace: 20.06.08
rok 2013 budu len GS vodnik a GSA olej.

Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
PavelDR
#610 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 20:44
Avatar člena


Příspěvků: 7432
Registrace: 13.06.11
PavelDR napsal:
Někde jsem tady narazil na vodníka s doplňkama od TT a s drátěnýma kolama.Nevíte někdo kde to najít?Předpokládám že to sem dal někdo z kluků z TT.Víte kolik by měl vodník stát a jestli bude GS i GSAdventure?



Fotky už jsem našel u TomášeTT.Budou to prodávat jak s litýma kolama,tak s drátěnýma?
 
100bubu
#611 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 22:11
Avatar člena


Příspěvků: 2124
Registrace: 20.06.08
v ponuke aj na oficialných strankach su. takže si myslim že ano. ale možem ti to možno zistit
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK
Diagnostika GS-911 BT
https://www.faceb...963987398/
 
https://www.facebook.com/Bubutech-109219963987398/
stepan
#612 
BMW R1300GS?
Přidané 22.10.2012 23:54
Avatar člena


Příspěvků: 3723
Registrace: 05.06.07
Taková technická poznámka. Nechtělo by to přejmenovat vlákno, když už se ví, že žádná 1300 GS nebude ? Smile
 
http://kouzelnyzivot.cz
nForger
#613 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 10:14
Avatar člena


Příspěvků: 548
Registrace: 17.07.08
YouTube Video

Upravil nForger dne 23.10.2012 10:15
 
MotoPaja
#614 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 11:36

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
Tak mi nedá se k tomu taky nevyjádřit Smile

Mě přijde, že BMW se poněkud otočilo od klasického stylu, od toho co jsem rozuměl pod značkou BMW GS, vysvětlím proč.

Ad BLINKRY: s hrůzou sem sledoval jak v poslední generaci dostali to "klasický" ovládání blinkrů všechny modely kromě GS a teď už je všemu konec. Přijde mi, že BMW se snaží ještě víc zalíbit a přiblížit motorku "běžnému uživateli" (jak jeden síťový mág říká SFU - stupid fucking user). Já osobně nechápu v čem je tohle lepší, je tam L,R a vypnout. Na obojím stejně. Jen u jednoho typu si u blikání doleva kloubím palec a u druhýho ne.

Ad DESIGN: na motowebech mě fascinujou ty plamenný diskuze nad designem, přitom je jasný, že každýmu se líbí něco jinýho, taky když vidím kamarádovo novou holku nezačnu na něj řvát, že "mě so to absolutně nelíbí a je to hnus a její zadek vypadá jak kdyby ho okopírovali od sousedky"

Ad MOTOR: Tomuhle už vůbec nerozumím. O 30kW silnější než 1150? Já jsem si nikdy nevšim, že by mi těch 30kW někde chybělo. I ve dvou s náloží není problém vyvinout legální rychlosti. Nechápu.
A ten vodník? Já když jsem kupoval BMW bral jsem ho kvůli dvěma věcem - vzduchem chlazenej motor co vydrží a kardan. Plus další plusy jako suchá spojka, nadšené reakce majitelů...
Teď máme přemotorovanej stroj s mokrou spojkou, chlazení vodou (čili je tam něco navíc, ano vodní chlazení funguje v 99,999% případů líp než vzduchem, ale zase na vzduchovým se nemá co rozbít, ale holt není blbuvzdorný - opět SFU) a v příští generaci by mohli rovnou vyhodit kardan a nasadit řetěz, když to může fungovat u osmikila.

Ad ELEKTRONIKA: Proč ne? BMW jí dává všude, odpradávna a celkem jí umí, tady chválím BMW za neutuchající inovativnost.


Ale celkově mi přijde, že BMW nasadilo kurz, kterej vede k tomu, aby si tu motorku kupovalo maximum lidí, ale nesnaží se nijak zachovat nebo lépe budovat dál tu značku GS jako kvalitní nesmrtelný stroje. Protože myslím, že už v době vzniku GS a po celou dobu co se vyrábí měla konkurence silnější motory, "klasické" ovládání blinkrů, mokrý spojky, klasický odpružení vpředu i vzadu a nikdy to BMW nevadilo. Naopak - udělali z GS i přes slabší motor, velkou váhu a chlazení vzduchem (nesoucí sebou žravost oleje) skvěle se prodávající motorku. Navíc šli proti proudu, nasadili vlastní typy odpružení, vstřikování, ABS ... A teď? Odklon ... ale kam. Najednou chtějí konkurovat Varaderu nebo Tenere místo aby dál určovali trendy? Trochu mi to tak přijde.

Přijde mi to jako kdyby chtěl Jeep nebo Land Rover udělat ze svých terénních modelů BMW X6. Je to hezký, prodává se to ... ale k čemu a komu to je?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
morabo
#615 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 12:15
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Hele, do jistý míry máš pravdu. Třeba blinkry mně štvou hodně, zvlášť když už jsem na jinejch modelech zkoušel tu novou páčku a je ke všemu poměrně ostrá a zabodává se do palce... Na druhou stranu co se týče motoru, tak to tak horký neni. Jak už jsem psal v tomhle vlákně dřív, není to o tom jestli se chladí vodou, nebo vzduchem, protože vzduchový chlazení zůstává stále hlavní. Jde o to, čím se to dochlazuje, tedy dnes vodou (z 34%), dříve olejem (z 22%). Chladič, případně vedení prorazíš jakýkoli... Takže je jedinej rozdíl je, že se ti teď může seknout větráček. Ok, nicméně na dvou chladičích je jen jeden (druhej je pouze náporák) a vzhledem k tomu poměru chlazení bych si tipnul, že i když se tak stane, tak motorku jen tak neuvaříš. Naopak, když budeš popojíždět na Sicílii na trajekt mezi autobusama, tak ti má alespoň co sepnout a trošičku pomoct. Z tohohle bych se fakt nehroutil...

Počkal bych na reál na zkušenosti. Myslím, že z hlediska tradic jsme mohli dopadnout daleko hůř a v dnešní době vlády marketingu to dopadlo myslím velmi dobře.

Jinak mně osobně mrzí jedině ty blinkry a hlavně široký gumy.
Na druhou stranu je tam toho hodně zajímavýho a vůbec bych novej model nezatracoval a 100% ne takhle předem.
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
Paul
#616 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 12:38
Avatar člena


Příspěvků: 2632
Registrace: 04.03.11
MotoPaja: Chápu, že se ti nelíbí blinkry za to bych vraždil, ale nechápu proč ti vadí inovace a modernizace motoru, když ti nevadí, že budeš mít celou motorku protahanou elektronikou? V čem se BMW kromě blinkrů tolik přiblížilo mainstreamu ? Pořád má boxer, atypickou koncepci podvozku a dneska už legendární univerzálnost..
 
MotoPaja
#617 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 13:19

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
morabo: tady jde o 2 věci - jedna věc je, že i kdyby se to vodou chladilo jen z 20% nikde není napsaný, že to bez vody uchladíš, kdežto vzduchem chlazenej motor musí mít natolik robustní konstrukci, aby se uchladil (neberu teď extrémní případy jako jsou pouště a kolony na dálnici - to je o tý blbuvzdornosti, prostě je jasný že majitel musí mít inteligenci a trochu se k tomu tak chovat)
A druhá věc jsou právě ty větráčky. U japonců(vodníků) co jsem viděl, tak sotva motorka zastaví spíná větrák, protože se to prostě nechladí. A přesně průšvih, větrák nesepne a už Ti šplouchá voda z expanzky. Stalo se kamarádovi, upadlej drát ve spínačce. Jo blbost, ale tohle je věc, která se u vzducháče nepokazí. Ani u vzduch-ojla

Paul: vodník viz výše a pak je tam ta spojka, já mokrou spojku rozhodně nepovažuju za inovaci, ale právě naopak. Stejně tak společnou náplň. Uznávám že v dnešní době to technickej problém není, ale mě současná koncepce BMW (neměná někdy od roku 23 - vzduchem chlazenej boxe - suchá spojka - oddělená převodovka - kardan) přišla velmi šťastná a robustní.

Naopak elektroniku jako inovaci vidím. BMW přišlo se vstřikováním, s ABS, ESA, teď adaptivní xenony a tlumiče. Asi jsem hračička Smile ale mě se to líbí. Adaptivní xenon bych po zkušenostech z 1150 chtěl hned. A rozhodně mi nechybí seřizování karburátorů nebo kladívkový zapalování jako na Jawě. BMW prostě bylo vždycky svoje a obvykle udávalo tón inovací. A to v dnešní době je právě elektronika. A vzhledem k tomu, že v podání BMW to je poměrně funkční tak proč ne. Jiný by bylo kdyby tu fungovala elektronika jak na francouzským autě Smile
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
swat
#618 
BMW R1300GS?
Přidané 23.10.2012 14:36
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
MotoPaja: V tvém případě bych Ti řekl, kup si výročku ať Ti slouží dalších 20 let.
Ber to tak, že je to prostě evoluce. A jak napsal Boris, uvidíme naživo jak a co. Když jsem viděl novou hondu cross tourer taky jsem se zděsil. No měl jsem možnost si ji projet a je to mooooc fajn motorka. Myslím že 1200 GS LC na tom rozhodně špatně nebude.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
PetrG450X
#619 
BMW R1300GS?
Přidané 25.10.2012 12:38

Příspěvků: 73
Registrace: 10.02.10
MotoPaja napsal:
Tak mi nedá se k tomu taky nevyjádřit Smile

Mě přijde, že BMW se poněkud otočilo od klasického stylu, od toho co jsem rozuměl pod značkou BMW GS, vysvětlím proč.

Ad BLINKRY: s hrůzou sem sledoval jak v poslední generaci dostali to "klasický" ovládání blinkrů všechny modely kromě GS a teď už je všemu konec. Přijde mi, že BMW se snaží ještě víc zalíbit a přiblížit motorku "běžnému uživateli" (jak jeden síťový mág říká SFU - stupid fucking user). Já osobně nechápu v čem je tohle lepší, je tam L,R a vypnout. Na obojím stejně. Jen u jednoho typu si u blikání doleva kloubím palec a u druhýho ne.

Ad DESIGN: na motowebech mě fascinujou ty plamenný diskuze nad designem, přitom je jasný, že každýmu se líbí něco jinýho, taky když vidím kamarádovo novou holku nezačnu na něj řvát, že "mě so to absolutně nelíbí a je to hnus a její zadek vypadá jak kdyby ho okopírovali od sousedky"

Ad MOTOR: Tomuhle už vůbec nerozumím. O 30kW silnější než 1150? Já jsem si nikdy nevšim, že by mi těch 30kW někde chybělo. I ve dvou s náloží není problém vyvinout legální rychlosti. Nechápu.
A ten vodník? Já když jsem kupoval BMW bral jsem ho kvůli dvěma věcem - vzduchem chlazenej motor co vydrží a kardan. Plus další plusy jako suchá spojka, nadšené reakce majitelů...
Teď máme přemotorovanej stroj s mokrou spojkou, chlazení vodou (čili je tam něco navíc, ano vodní chlazení funguje v 99,999% případů líp než vzduchem, ale zase na vzduchovým se nemá co rozbít, ale holt není blbuvzdorný - opět SFU) a v příští generaci by mohli rovnou vyhodit kardan a nasadit řetěz, když to může fungovat u osmikila.

Ad ELEKTRONIKA: Proč ne? BMW jí dává všude, odpradávna a celkem jí umí, tady chválím BMW za neutuchající inovativnost.


Ale celkově mi přijde, že BMW nasadilo kurz, kterej vede k tomu, aby si tu motorku kupovalo maximum lidí, ale nesnaží se nijak zachovat nebo lépe budovat dál tu značku GS jako kvalitní nesmrtelný stroje. Protože myslím, že už v době vzniku GS a po celou dobu co se vyrábí měla konkurence silnější motory, "klasické" ovládání blinkrů, mokrý spojky, klasický odpružení vpředu i vzadu a nikdy to BMW nevadilo. Naopak - udělali z GS i přes slabší motor, velkou váhu a chlazení vzduchem (nesoucí sebou žravost oleje) skvěle se prodávající motorku. Navíc šli proti proudu, nasadili vlastní typy odpružení, vstřikování, ABS ... A teď? Odklon ... ale kam. Najednou chtějí konkurovat Varaderu nebo Tenere místo aby dál určovali trendy? Trochu mi to tak přijde.

Přijde mi to jako kdyby chtěl Jeep nebo Land Rover udělat ze svých terénních modelů BMW X6. Je to hezký, prodává se to ... ale k čemu a komu to je?


Až se na tom svezeš, tak pochopíš, že ty trendy právě určují........
 
MotoPaja
#620 
BMW R1300GS?
Přidané 25.10.2012 14:11

Příspěvků: 982
Registrace: 29.07.08
swat : myslím že přesně tak nějak to dopadne Smile
PetrG450X : já nepochybuju o tom, že trendy určují, mě se jen nelíbí kam ten trend směřuje Smile Pro mě vždycky bude lepší motorka s 50kW a vzduchem chlazeným motorem než 100kW vodník.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
 
Strana 31 z 32:   1  ...  28    29    30    31    32  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R1250GS a R1200GS LC :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 58
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 2.76 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI