shadowGS napsal:
alda: +1 přesně tak, myslím že bude dobrá hodně dobrá ! Ví už někdo tady že do ní určitě jde ?! že prodá starou motku manželku dá do zárazu děti prodá na orgány prostě že ji CHCE !
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona
Radši jí tam nedávej, chyběla by ti na řidítko
Upravil PetrG450X dne 22.10.2012 13:44
milanek napsal:
nevim jeslt je to technicky mozny ale dal bych ruku doohne ze sem jednu tu novou 12ku uz u nas videl jezdit na znackach - cerno seda, ten novej zobak snad nejde s nicim splist a kardan byl taky otocenej na 98% to byla ona
Někde jsem tady narazil na vodníka s doplňkama od TT a s drátěnýma kolama.Nevíte někdo kde to najít?Předpokládám že to sem dal někdo z kluků z TT.Víte kolik by měl vodník stát a jestli bude GS i GSAdventure?
PavelDR napsal:
Někde jsem tady narazil na vodníka s doplňkama od TT a s drátěnýma kolama.Nevíte někdo kde to najít?Předpokládám že to sem dal někdo z kluků z TT.Víte kolik by měl vodník stát a jestli bude GS i GSAdventure?
Fotky už jsem našel u TomášeTT.Budou to prodávat jak s litýma kolama,tak s drátěnýma?
v ponuke aj na oficialných strankach su. takže si myslim že ano. ale možem ti to možno zistit
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Mě přijde, že BMW se poněkud otočilo od klasického stylu, od toho co jsem rozuměl pod značkou BMW GS, vysvětlím proč.
Ad BLINKRY: s hrůzou sem sledoval jak v poslední generaci dostali to "klasický" ovládání blinkrů všechny modely kromě GS a teď už je všemu konec. Přijde mi, že BMW se snaží ještě víc zalíbit a přiblížit motorku "běžnému uživateli" (jak jeden síťový mág říká SFU - stupid fucking user). Já osobně nechápu v čem je tohle lepší, je tam L,R a vypnout. Na obojím stejně. Jen u jednoho typu si u blikání doleva kloubím palec a u druhýho ne.
Ad DESIGN: na motowebech mě fascinujou ty plamenný diskuze nad designem, přitom je jasný, že každýmu se líbí něco jinýho, taky když vidím kamarádovo novou holku nezačnu na něj řvát, že "mě so to absolutně nelíbí a je to hnus a její zadek vypadá jak kdyby ho okopírovali od sousedky"
Ad MOTOR: Tomuhle už vůbec nerozumím. O 30kW silnější než 1150? Já jsem si nikdy nevšim, že by mi těch 30kW někde chybělo. I ve dvou s náloží není problém vyvinout legální rychlosti. Nechápu.
A ten vodník? Já když jsem kupoval BMW bral jsem ho kvůli dvěma věcem - vzduchem chlazenej motor co vydrží a kardan. Plus další plusy jako suchá spojka, nadšené reakce majitelů...
Teď máme přemotorovanej stroj s mokrou spojkou, chlazení vodou (čili je tam něco navíc, ano vodní chlazení funguje v 99,999% případů líp než vzduchem, ale zase na vzduchovým se nemá co rozbít, ale holt není blbuvzdorný - opět SFU) a v příští generaci by mohli rovnou vyhodit kardan a nasadit řetěz, když to může fungovat u osmikila.
Ad ELEKTRONIKA: Proč ne? BMW jí dává všude, odpradávna a celkem jí umí, tady chválím BMW za neutuchající inovativnost.
Ale celkově mi přijde, že BMW nasadilo kurz, kterej vede k tomu, aby si tu motorku kupovalo maximum lidí, ale nesnaží se nijak zachovat nebo lépe budovat dál tu značku GS jako kvalitní nesmrtelný stroje. Protože myslím, že už v době vzniku GS a po celou dobu co se vyrábí měla konkurence silnější motory, "klasické" ovládání blinkrů, mokrý spojky, klasický odpružení vpředu i vzadu a nikdy to BMW nevadilo. Naopak - udělali z GS i přes slabší motor, velkou váhu a chlazení vzduchem (nesoucí sebou žravost oleje) skvěle se prodávající motorku. Navíc šli proti proudu, nasadili vlastní typy odpružení, vstřikování, ABS ... A teď? Odklon ... ale kam. Najednou chtějí konkurovat Varaderu nebo Tenere místo aby dál určovali trendy? Trochu mi to tak přijde.
Přijde mi to jako kdyby chtěl Jeep nebo Land Rover udělat ze svých terénních modelů BMW X6. Je to hezký, prodává se to ... ale k čemu a komu to je?
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Hele, do jistý míry máš pravdu. Třeba blinkry mně štvou hodně, zvlášť když už jsem na jinejch modelech zkoušel tu novou páčku a je ke všemu poměrně ostrá a zabodává se do palce... Na druhou stranu co se týče motoru, tak to tak horký neni. Jak už jsem psal v tomhle vlákně dřív, není to o tom jestli se chladí vodou, nebo vzduchem, protože vzduchový chlazení zůstává stále hlavní. Jde o to, čím se to dochlazuje, tedy dnes vodou (z 34%), dříve olejem (z 22%). Chladič, případně vedení prorazíš jakýkoli... Takže je jedinej rozdíl je, že se ti teď může seknout větráček. Ok, nicméně na dvou chladičích je jen jeden (druhej je pouze náporák) a vzhledem k tomu poměru chlazení bych si tipnul, že i když se tak stane, tak motorku jen tak neuvaříš. Naopak, když budeš popojíždět na Sicílii na trajekt mezi autobusama, tak ti má alespoň co sepnout a trošičku pomoct. Z tohohle bych se fakt nehroutil...
Počkal bych na reál na zkušenosti. Myslím, že z hlediska tradic jsme mohli dopadnout daleko hůř a v dnešní době vlády marketingu to dopadlo myslím velmi dobře.
Jinak mně osobně mrzí jedině ty blinkry a hlavně široký gumy.
Na druhou stranu je tam toho hodně zajímavýho a vůbec bych novej model nezatracoval a 100% ne takhle předem.
Maiali nel Fango!
MotoPaja: Chápu, že se ti nelíbí blinkry za to bych vraždil, ale nechápu proč ti vadí inovace a modernizace motoru, když ti nevadí, že budeš mít celou motorku protahanou elektronikou? V čem se BMW kromě blinkrů tolik přiblížilo mainstreamu ? Pořád má boxer, atypickou koncepci podvozku a dneska už legendární univerzálnost..
morabo: tady jde o 2 věci - jedna věc je, že i kdyby se to vodou chladilo jen z 20% nikde není napsaný, že to bez vody uchladíš, kdežto vzduchem chlazenej motor musí mít natolik robustní konstrukci, aby se uchladil (neberu teď extrémní případy jako jsou pouště a kolony na dálnici - to je o tý blbuvzdornosti, prostě je jasný že majitel musí mít inteligenci a trochu se k tomu tak chovat)
A druhá věc jsou právě ty větráčky. U japonců(vodníků) co jsem viděl, tak sotva motorka zastaví spíná větrák, protože se to prostě nechladí. A přesně průšvih, větrák nesepne a už Ti šplouchá voda z expanzky. Stalo se kamarádovi, upadlej drát ve spínačce. Jo blbost, ale tohle je věc, která se u vzducháče nepokazí. Ani u vzduch-ojla
Paul: vodník viz výše a pak je tam ta spojka, já mokrou spojku rozhodně nepovažuju za inovaci, ale právě naopak. Stejně tak společnou náplň. Uznávám že v dnešní době to technickej problém není, ale mě současná koncepce BMW (neměná někdy od roku 23 - vzduchem chlazenej boxe - suchá spojka - oddělená převodovka - kardan) přišla velmi šťastná a robustní.
Naopak elektroniku jako inovaci vidím. BMW přišlo se vstřikováním, s ABS, ESA, teď adaptivní xenony a tlumiče. Asi jsem hračička ale mě se to líbí. Adaptivní xenon bych po zkušenostech z 1150 chtěl hned. A rozhodně mi nechybí seřizování karburátorů nebo kladívkový zapalování jako na Jawě. BMW prostě bylo vždycky svoje a obvykle udávalo tón inovací. A to v dnešní době je právě elektronika. A vzhledem k tomu, že v podání BMW to je poměrně funkční tak proč ne. Jiný by bylo kdyby tu fungovala elektronika jak na francouzským autě
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja: V tvém případě bych Ti řekl, kup si výročku ať Ti slouží dalších 20 let.
Ber to tak, že je to prostě evoluce. A jak napsal Boris, uvidíme naživo jak a co. Když jsem viděl novou hondu cross tourer taky jsem se zděsil. No měl jsem možnost si ji projet a je to mooooc fajn motorka. Myslím že 1200 GS LC na tom rozhodně špatně nebude.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
MotoPaja napsal:
Tak mi nedá se k tomu taky nevyjádřit
Mě přijde, že BMW se poněkud otočilo od klasického stylu, od toho co jsem rozuměl pod značkou BMW GS, vysvětlím proč.
Ad BLINKRY: s hrůzou sem sledoval jak v poslední generaci dostali to "klasický" ovládání blinkrů všechny modely kromě GS a teď už je všemu konec. Přijde mi, že BMW se snaží ještě víc zalíbit a přiblížit motorku "běžnému uživateli" (jak jeden síťový mág říká SFU - stupid fucking user). Já osobně nechápu v čem je tohle lepší, je tam L,R a vypnout. Na obojím stejně. Jen u jednoho typu si u blikání doleva kloubím palec a u druhýho ne.
Ad DESIGN: na motowebech mě fascinujou ty plamenný diskuze nad designem, přitom je jasný, že každýmu se líbí něco jinýho, taky když vidím kamarádovo novou holku nezačnu na něj řvát, že "mě so to absolutně nelíbí a je to hnus a její zadek vypadá jak kdyby ho okopírovali od sousedky"
Ad MOTOR: Tomuhle už vůbec nerozumím. O 30kW silnější než 1150? Já jsem si nikdy nevšim, že by mi těch 30kW někde chybělo. I ve dvou s náloží není problém vyvinout legální rychlosti. Nechápu.
A ten vodník? Já když jsem kupoval BMW bral jsem ho kvůli dvěma věcem - vzduchem chlazenej motor co vydrží a kardan. Plus další plusy jako suchá spojka, nadšené reakce majitelů...
Teď máme přemotorovanej stroj s mokrou spojkou, chlazení vodou (čili je tam něco navíc, ano vodní chlazení funguje v 99,999% případů líp než vzduchem, ale zase na vzduchovým se nemá co rozbít, ale holt není blbuvzdorný - opět SFU) a v příští generaci by mohli rovnou vyhodit kardan a nasadit řetěz, když to může fungovat u osmikila.
Ad ELEKTRONIKA: Proč ne? BMW jí dává všude, odpradávna a celkem jí umí, tady chválím BMW za neutuchající inovativnost.
Ale celkově mi přijde, že BMW nasadilo kurz, kterej vede k tomu, aby si tu motorku kupovalo maximum lidí, ale nesnaží se nijak zachovat nebo lépe budovat dál tu značku GS jako kvalitní nesmrtelný stroje. Protože myslím, že už v době vzniku GS a po celou dobu co se vyrábí měla konkurence silnější motory, "klasické" ovládání blinkrů, mokrý spojky, klasický odpružení vpředu i vzadu a nikdy to BMW nevadilo. Naopak - udělali z GS i přes slabší motor, velkou váhu a chlazení vzduchem (nesoucí sebou žravost oleje) skvěle se prodávající motorku. Navíc šli proti proudu, nasadili vlastní typy odpružení, vstřikování, ABS ... A teď? Odklon ... ale kam. Najednou chtějí konkurovat Varaderu nebo Tenere místo aby dál určovali trendy? Trochu mi to tak přijde.
Přijde mi to jako kdyby chtěl Jeep nebo Land Rover udělat ze svých terénních modelů BMW X6. Je to hezký, prodává se to ... ale k čemu a komu to je?
Až se na tom svezeš, tak pochopíš, že ty trendy právě určují........
swat : myslím že přesně tak nějak to dopadne
PetrG450X : já nepochybuju o tom, že trendy určují, mě se jen nelíbí kam ten trend směřuje Pro mě vždycky bude lepší motorka s 50kW a vzduchem chlazeným motorem než 100kW vodník.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?