janjarolim napsal:
Jinak vanu jsem nechtěl sundávat k detekci pilin, které vím, že by měly být na magnetickém vypoušťáku ale kvůli tomu, jestli uvidim kliku a vyvažovák. Jen ze zvědavosti.
Dík.
edit: tak jsem sehnal příručku. Hned je mi lépe.
Ale tam nič neuvidíš.
Tryskac přiložený následující obrázek:
jé, dík, ale ani neucejtim třeba vůli?O to mi šlo.Super fotka.
Jsem smířen s tím, že motor půjde odstavit a místo něj snad seženu/me jinej.
Ale ještě flintičku do žita zahodit nechci.
Napínák jsem měl venku včera, chodí podle mě bez zádrhelu a zkoušel jsem ho i zatlačit dovnitř a nic. Tak nevim ,proč to zarachotí při startu a pak je panenský ticho.Kdyby to vnější péro bylo delší, tak by to přitlačovalo a nerachotilo. Ale je to dobře? Těžko říct. Vysolit 1800 za napínák?Toť otázka. Vypumpoval jsem z něj olej,zdál se mi tmavší ze vnitř toho napínáku. a zamontoval zpět.Nestartoval jsem protože jsem musel mazat do práce.Tadyy foto.
janjarolim přiložený následující obrázek:
schrek napsal:
me rachoti stejne , asi dve vteriny a pak uz nic
Přesně tak, než se natlakuje olej tak to zarachotí a pak je klid.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
2vteriny po nastartování to rachoti všem, než se natlakuje. Špatně seřízená spojka taky rachoti. O tom již tady bylo napsáno hodně, jen je třeba hledat. Vůbec to osmikilo bylo jak šicí stroj, jen v zaběhu bylo tišší. Nějak mi už to nechybí.
https://www.zonerama.com/rop1
takže řeším asi trochu kravinu, no GS bratru nezarachotí....ale jak píšete, pak je klid, než se tlakem napne řetěz. Motor má krásnej chod až teda na to pinkání.Co by se stalo, kdyby se tam dala delší pružnina aby přitlačovala víc před startem?
ROPe a jakej jsi měl ročník?
rád se toulám na dvou kolech
Ja mám zachviľu 130 000 km. Motor je o poznanie hlučnejší ako moto čo má 15 000 a
30 000 km. Porovnávané teraz na ceste v Rumunsku. Spotreba oleja nemerateľná. Tlaky merané v Cyril mote na jar majú oba válce 17. Rozvodová reťaz dle mechanika dobrá, šponovák tiež v tolerancii. Ventily od výroby netknuté.
Takže páni nájdite lepšiu motorku na trhu.
siso napsal:
Ja mám zachviľu 130 000 km. Motor je o poznanie hlučnejší ako moto čo má 15 000 a
30 000 km. Porovnávané teraz na ceste v Rumunsku. Spotreba oleja nemerateľná. Tlaky merané v Cyril mote na jar majú oba válce 17. Rozvodová reťaz dle mechanika dobrá, šponovák tiež v tolerancii. Ventily od výroby netknuté.
Takže páni nájdite lepšiu motorku na trhu.
Kontroloval si ty vůle osobně?
Upravil kim dne 13.05.2015 21:47
nevim jestli je to uplne odpověď ale ja kontroloval osobne při 55000 a absolutne netknuty -tj. dřív nez na 80ti to neotviram
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Já v 50 000km malá korekce byla potřeba,teď mám 60400km . pokud při 130000km byly vůle v toleranci tak je to pozoruhodné až těžko uvěřitelné avšak netvrdím že nemožné.
Minulú zimu pri 105 tis. a zimu pred tým cca pri 85 tis. osobne v spolupráci s Tryskáčom a teraz na jar v Cyril mote. A tým verím. Zatiaľ ako píšem hore ventily netknuté od výroby.
Zdravím, má nově 8kilko rok 2013, najeto 12k, při ohřatí na tři čárky v motorku chvilkami klepe jako kdyby se na motorce klepala trubka padáku, ale je to z motoru. Je to normalní? Jinak po znovu nastartovaní a staní na místě 2s ani né "kleplo" a pak normalní zvuk.
Díky
No já nevím, tyhle báwa, co to člu všude možně asi neikdy nebudou znít bez nějakého toho šelestu. Já mám již dvě sezony motor z 2011 a ševelí (přede) to jedna báseň. Nějaký pravidelný cinkání, šramocení (nemyslím ono plechové klepání) taky slyším, ale už se tím nevrušuju... asi to k tomu konstrukčně patří.
Já mám též nově 800gs /2012, najeto cca20tis./a mezi druhou a třetí čárkou to taky klepe v takových krátkých intervalech, ale jak to se plně zahřeje, tak to přestane.